Teraz jest Pt 29.03.2024, 12:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: So 4.04.2015, 21:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Centrum przesiadkowe na bahnhoffie we Rudzie lub na Chybziu to przyszłość KM, a niy likwidacjo bany!

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: So 4.04.2015, 23:38 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
doman'ski napisał(a):
Czy ktoś z Was wie czy istniały może kiedyś jakieś sprecyzowane plany przedłużenia linii z Zagórza do Dąbrowy Górniczej? Może ktoś ma jakieś materiały?


Bodajże w monografii Rechowicza o Sosnowcu z lat. 70. jest bliżej niesprecyzowana wzmianka na ten temat. Monografia Soidy też nie rozwija tego tematu. Znacznie ciekawsze rezultaty dają studia układu zabudowy Zagórza, gdzie ewidentnie w niektórych miejscach pozostawiono miejsce pod tramwaj.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 23.04.2015, 7:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Istne szaleństwo: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... xLokKatImg

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 23.04.2015, 7:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
(37) michał napisał(a):

Zbyt piękne, żeby było prawdziwe.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 23.04.2015, 7:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Ja tam wierzę, że karnę się jeszcze baną po +/- trasie 12. Z wnukiem, ale jednak. ;-)

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: So 13.06.2015, 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
http://www.bytomski.pl/miasto/21415-nie ... -pieniadze

12 może się karnę, ale baną do Miechowic nie bardzo. Czy sprawny transport przegra z areną dla Swornicy Czarnowąsy i Pniówka Pawłowice?

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Nd 14.06.2015, 22:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
no cóż, jak się wybiera takiego a nie innego prezydenta, to tak potem jest.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Nd 14.06.2015, 22:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
no cóż, jak się wybiera takiego a nie innego prezydenta, to tak potem jest.


Sytuacja jest nieco dziwna, bo w wielu nawet bardzo oficjalnych dokumentach UM ten projekt widnieje jako priorytetowy. Np. strona bytomodnowa.pl która ma informować ze strony UM o rewitalizacji Bytomia z funduszy UE wymienia ten projekt jako bardzo istotny. Ostatnie zmiany w MPZP też wskazują na to, że istnieje możliwość budowy. Właściwie uregulowana jest własność działek.

Poczekamy i zobaczymy co dalej- nie jest tajemnicą, że w tym roku przypadła duża część spłat kredytów zaciągniętych jeszcze za Koja na różne bzdury. A co do stadionu- każdy wie, że w Bytomiu nie tylko kamienice są zniszczone- infrastruktura sportowa jest chyba w jeszcze gorszym stanie. Do tego dochodzi sprawa EC Szombierki- gdzie nagle wszyscy umywają ręce, a właściciel obiekt ma gdzieś...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Pn 15.06.2015, 8:31 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Daro85 napisał(a):
adam86 napisał(a):
no cóż, jak się wybiera takiego a nie innego prezydenta, to tak potem jest.


Sytuacja jest nieco dziwna, bo w wielu nawet bardzo oficjalnych dokumentach UM ten projekt widnieje jako priorytetowy. Np. strona bytomodnowa.pl która ma informować ze strony UM o rewitalizacji Bytomia z funduszy UE wymienia ten projekt jako bardzo istotny. Ostatnie zmiany w MPZP też wskazują na to, że istnieje możliwość budowy. Właściwie uregulowana jest własność działek.


Najlepsze jest to, że nie budując tego tramwaju środki zostaną przesunięte na jakieś inne projekty, a Bytom jako "gmina z tramwajem" i tak się będzie musiało dołożyć do projektu w jakiś sposób. Samo nic nie zyska, a sfinansuje innych. Wot, logika...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Pn 15.06.2015, 9:22 

Dołączył(a): Cz 22.01.2015, 13:26
Posty: 208
Mnie w tym artykule zastanawia jedno. Nie ma w nim oficjalnego stanowiska Prezydenta, UM, TŚ. Jest tam tylko subiektywna opinia jednego z radnych. Może jest to jakiś przeciwnik Prezydenta, który chce trochę namieszać i zrobić wkoło siebie szumu?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Pn 15.06.2015, 9:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
aso napisał(a):
Najlepsze jest to, że nie budując tego tramwaju środki zostaną przesunięte na jakieś inne projekty, a Bytom jako "gmina z tramwajem" i tak się będzie musiało dołożyć do projektu w jakiś sposób.


Ale jakie środki ;). Chwilowo nie ma żadnych środków, nikt tego nie zapisał w WPI.

Cytuj:
Samo nic nie zyska, a sfinansuje innych. Wot, logika...


No ale nie do końca i nie proporcjonalnie. Przecież nie zapłaci więcej niż za kilometry jakie aktualne są wykonywane. Poza tym nikt tu nie będzie płacił za niewykonane prace przecież.

Cytuj:
Nie ma w nim oficjalnego stanowiska Prezydenta, UM, TŚ. Jest tam tylko subiektywna opinia jednego z radnych. Może jest to jakiś przeciwnik Prezydenta, który chce trochę namieszać i zrobić wkoło siebie szumu?


Tak, ten radny to radny z opozycji. Narazie wygląda na to, że zaraz będzie jakaś awantura, bo niektórzy radni z BiSu (czyli władzy) byli bardzo za tym projektem. I byli to radni z bardzo bliskiego otoczenia prezydenta.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Śr 2.09.2015, 19:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
http://katowice24.info/trasa-tramwaju-n ... c-wybrana/

27 jest już przez pola, 16 będzie przez lasy. Gratis 297 jeżdżące do końca świata.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Śr 2.09.2015, 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Miejmy nadzieję, że nic z tego nie będzie. Jeżeli przepraszam za określenie, to gówno ma być realizowane zamiast tramwaju do Miechowic to juz nie ma najmniejszego sensu bronić jakiejkowiek komunikacji publicznej. Ja już od dawna pisałem, że nikogo nie obchodzi tutaj czy te tramwaje i autobusy kogokolwiek wożą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 3.09.2015, 3:36 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Miejmy nadzieję, że na etapie ostatecznego planowania torowisko zostanie trochę bardziej odsunięte od zabudowań, żeby skrzypiące tramwaje nie zakłócały miejskiej ciszy dziennej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 3.09.2015, 9:00 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
inżinier napisał(a):
http://katowice24.info/trasa-tramwaju-na-poludnie-katowic-wybrana/
27 jest już przez pola, 16 będzie przez lasy. Gratis 297 jeżdżące do końca świata.


A ja już myślałem, że Szczecin jest nie do pobicia w kategorii beznadziejnie zaprojektowanej inwestycji tramwajowej. No a tu proszę - nasi włodarze deklasują konkurencję i zdobywają wszystkie miejsca na podium.

Vanessa00 napisał(a):
Miejmy nadzieję, że na etapie ostatecznego planowania torowisko zostanie trochę bardziej odsunięte od zabudowań, żeby skrzypiące tramwaje nie zakłócały miejskiej ciszy dziennej.


Będzie się można szczycić, że w wyniki inwestycji nie ucierpiało żadne miejsce parkingowe...
Zupełnie prywatnie - cieszę się, że nie mam z tym nic wspólnego (projektem, firmami, instytucjami, itd.), bo po czymś takim miałbym problem spojrzeć na siebie w lustrze.


Ostatnio edytowano Cz 3.09.2015, 9:04 przez aso, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 3.09.2015, 9:03 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
aso napisał(a):
A ja już myślałem, że Szczecin jest nie do pobicia w kategorii beznadziejnie zaprojektowanej inwestycji tramwajowej. No a tu proszę - nasi włodarze deklasują konkurencję i zdobywają wszystkie miejsca na podium.

Ale w Szczecinie otwarto na razie pierwszy etap SST.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 3.09.2015, 9:06 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
JacekSo napisał(a):
aso napisał(a):
A ja już myślałem, że Szczecin jest nie do pobicia w kategorii beznadziejnie zaprojektowanej inwestycji tramwajowej. No a tu proszę - nasi włodarze deklasują konkurencję i zdobywają wszystkie miejsca na podium.

Ale w Szczecinie otwarto na razie pierwszy etap SST.

A w 1982 linię tramwajową na Zagórzu zakończono tymczasową pętlą. Miechowice też były prawie pewne. Zasadniczo oceniajmy to co jest, a nie to co obiecują włodarze.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Cz 3.09.2015, 12:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Kibicuję bardzo mocno tej inwestycji. Żeby nie wyszła. Wybrano najbardziej kretyńskie warianty, co więcej są to warianty od początku forsowane, więc te wszystkie konsultacje społeczne to jakiś żart.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Śr 14.10.2015, 15:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
http://sosnowiec.wyborcza.pl/sosnowiec/ ... LokKatLink

Ufff.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP
Napisane: Śr 8.06.2016, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
http://sosnowiec.wyborcza.pl/sosnowiec/ ... LokSosnImg

Władze Sosnowca chcą, aby linia tramwajowa nr 15 po przedłużeniu do ronda Jana Pawła II "zawróciła" i została doprowadzona aż do dąbrowskiej alei Róż. W przyszłym tygodniu plan ma zatwierdzić rada nadzorcza tramwajowej spółki.
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej
Jeszcze rok temu taki scenariusz wydawał się nierealny. Tadeusz Freisler, prezes Tramwajów Śląskich, mówił nam, że wydłużenie linii z Zagórza do Dąbrowy Górniczej zostało uwzględnione w zamówionym przez Tramwaje Śląskie "Studium rozwojowych komunikacji tramwajowej w Aglomeracji Śląsko-Zagłębiowskiej", które dla spółki przygotowali dr Jakub Halor i dr Adam Molecki. Realizację planowano jednak dopiero po 2020 roku.

Bartosz Matylewicz: Tak, ale priorytetem jest modernizacja linii nr 21

Teraz okazuje się, że te plany mogą się urzeczywistnić znacznie szybciej. Władze Sosnowca gotowe są odłożyć na później przedłużenie linii tramwajowej nr 15 od ronda Jana Pawła II w Sosnowcu [do tego miejsca linia zostanie wydłużona od pętli w Zagórzu], pieniądze na ten cel przeznaczając na wydłużenie linii po pasie zieleni wzdłuż ul. Braci Mieroszewskich do alei Róż w Dąbrowie Górniczej.

Według wstępnych szacunków budowa kosztowałaby 67,6 mln zł: około 58,1 mln zł na terenie Sosnowca i około 9,5 mln zł na terenie Dąbrowy Górniczej.

- Generalnie jesteśmy na "tak", ale pod jednym warunkiem. Dla nas priorytetem jest planowana przez Tramwaje Śląskie modernizacja trasy linii nr 21 i mamy nadzieję, że zacznie się ona w pierwszej kolejności - mówi Bartosz Matylewicz, rzecznik Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Podkreśla, że to ważne, bo z modernizacją linii nr 21 związany jest projekt "Zielonej mobilności", który zakłada budowę bus pasa i integrację przystanków autobusowo-tramwajowych m.in. wzdłuż alei Piłsudskiego.

Andrzej Zowada, rzecznik Tramwajów Śląskich, potwierdza, że plany modernizacji linii nr 21 w Dąbrowie Górniczej, przy decyzji na "tak" co do budowy linii do alei Róż, pozostają aktualne i nie ulegną zmianie.

Przedłużenie do Andersa zostanie odłożone na później

W środę ze szczegółami propozycji budowy linii przez Zagórze do Dąbrowy Górniczej zapoznają się sosnowieccy radni. Za tydzień plan może zatwierdzić rada nadzorcza Tramwajowej Śląskie. Jeśli wszyscy będą na "tak", tramwajowa spółka dostanie zielona światło do przygotowań do inwestycji.

Wiadomo, że w pierwszej kolejności budowany będzie odcinek od pętli w Zagórzu do ronda Jana Pawła II. Zgromadzenie dokumentacji projektowej na odcinek od ronda do alei róż zajmie co najmniej kilkanaście miesięcy.

A co z budową linii od ronda Jana Pawła II do skrzyżowania z ul. Andersa? Władze Sosnowca nie rezygnują z tej inwestycji, ale wiadomo, że na razie zostanie odłożona na półkę i przed 2020 rokiem na pewno nie będzie o niej mowy.


Cały tekst: http://sosnowiec.wyborcza.pl/sosnowiec/ ... z4B0IcBzoV

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności