Teraz jest Wt 29.11.2022, 15:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Działanie punktów POP
Napisane: Pt 3.06.2022, 18:50 

Dołączył(a): Nd 14.11.2021, 15:58
Posty: 9
W temacie funkcjonowania punktów obsługi pasażera. Sceny z kilku ostatnich dni - kraje 3 świata.
Przecież to jest Bareja w czystej formie. Tak źle nigdy nie było. Żeby kupić bilet (kartę spersonalizowaną) trzeba czekać 3 godziny minimum, w upale. Czynne do 19, zamykają już o 18.20 bo nie zdążą obsłużyć. Wewnątrz obsługa na jednym stanowisku, chmara ludzi, duszno, zero wentylacji (już o klimatyzacji nie wspomnę). Gość za pulpitem zajechany, pracuje jak mucha w smole, dwoma palcami na klawiaturze, co chwilę się myli - nie dziwota, jak sam obsługuje pół Śląska. Salon wielki jak Berlin i jedno stanowisko.
Co to ma być? Żeby kupić bilet miesięczny, by móc pełnoprawnie korzystać z komunikacji miejskiej, trzeba będzie brać dzień wolnego. Żeśmy doczekali czasów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Działanie punktów POP
Napisane: Wt 7.06.2022, 0:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 18.08.2011, 22:08
Posty: 781
To ja powtórzę tutaj to, co niedawno napisałem w innym wątku.
Musicus napisał(a):
JacekSo napisał(a):
Autobus M14 ma jeździć na trasie port lotniczy Pyrzowice – Tarnowskie Góry – Gliwice.

Ktoś o tej linii już zapomniał w tym artykule o zmianach w Gliwicach na placu Piastów. Nadal M14 parkuje pod dworcem kolejowym. Kiedyś na dawnym placu postojowym mogło się ustawić równolegle 7 autobusów, a więcej jeszcze dodatkowo, gdy krótkie stały jeden za drugim. Dzisiaj byłem zobaczyć ponownie użytkowane to miejsce, które teraz zostało ograniczone jedynie dla 2 autobusów.
Przed POP (dawne stanowisko nr 6) przesunięto śkupomat ze stanowiska 4, które zostało skrócone, gdyż wyasfaltowano tam już nową drogę.
Koniec miesiąca się zbliża, to ludzie pospieszyli do tego punktu po "miesięczne" na czerwiec. Sprawdziłem, że SADK działał, a mimo to nikt spośród tłumów oblegających POP nie chciał z niego skorzystać.

Po pierwsze, to kartę można zamówić przez internet - link.
Odebrać ją można ze swojej skrzynki pocztowej. To już ponad 2 lata funkcjonuje - https://bip.metropoliagzm.pl/attachments/download/189863
Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek w POP-ie kupował bilet okresowy. Jeżeli potrzebowałem go zakupić, zawsze korzystałem z pobliskiego biletomatu. Jeśli akurat ktoś żadnego ze 135 automatów nie ma przy trasie swojej podróży, to na Portalu Klienta lub w aplikacji Mobilny ŚKUP można wszystkie bilety zakupić bez wychodzenia z domu. Jak ktoś chce gdzieś pójść, to ma do wyboru około 500 punktów sprzedaży biletów. Ostatnio zauważyłem, że nawet w niedalekiej piekarni je sprzedają. Ponadto od lipca planuje się otworzyć 100 nowych takich punktów, a od sierpnia powstaną jeszcze kolejne dodatkowe punkty sprzedaży w ilości 50. Zwiększona dostępność miejsc sprzedaży biletów ułatwi niektórym pasażerom ich zakup.
Widzę, że software dla obsługi nadal jest niefunkcjonalny. Dziwne, że nikt tego nie zakwestionował do tej pory.
W tych POP-ach, z których korzystałem było zawsze tylko 1 stanowisko kasowe, a w sytuacjach kolejek do kasy pozostali pracownicy POP-u informowali o szybszej możliwości zakupu biletu również w kioskach obok bądź w automacie, ale większość nie skusiła się na zakup biletu w pobliskim sklepie, jakby ten z kolektury biletowej był lepszy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności