Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Baza taboru
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=40&t=2748
Strona 1 z 20

Autor:  WPKBYTOM1228 [ Wt 6.12.2011, 8:36 ]
Tytuł:  Baza taboru

Witam. W "Bazie taboru" jest kilka niedociągnięc więc trzeba by poprawić i uzupełnić. Chodzi o to że #4223 nigdy nie był "ZK- Świerklaniec" zgadza sie że był ex Tychy ale jako "nówka" po paru dniach od razu trafił do ZK- Bytom razem z #4222 i #4224. Poza tym w Bazie taboru brak wpisu że Ikarus 260 z 1978 r nr #1086 też był z ZK- Bytom również Jelcz #1978 (niebieski jak #1979) też był z Bytomia. Pozdrawiam

Autor:  Przemo [ So 4.02.2012, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

W PKM Gliwice ktoś dodał że Ikarusy #234, #4339 nadal żyją... Był okres czasu że ktoś je wywalił i teraz zaś je wpisał?
Jak będzie robić tam porządki to także usuńcie #1521, #130 i #4277.

Autor:  czak [ So 4.02.2012, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Przemo napisał(a):
W PKM Gliwice ktoś dodał że Ikarusy #234, #4339 nadal żyją... Był okres czasu że ktoś je wywalił i teraz zaś je wpisał?
Jak będzie robić tam porządki to także usuńcie #1521, #130 i #4277.

4386 podobno też tną :(

Autor:  oz13im [ Pt 17.02.2012, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Na zajezdni u Rzemyka nie ma już ani jednego przeguba. Więc można chyba skreślić 617'' i 618

Autor:  Przemo [ Pt 17.02.2012, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

W PKM Gliwice wywalić: #234, #4339, #4371.

Autor:  memphis [ Pt 17.02.2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Jak podajecie jakieś informacje do korekty w bazie taboru, to w miarę możliwości starajcie się podawać więcej szczegółów. Co to znaczy "wywalić" albo "skreślić"? Kasacja, sprzedaż? Kiedy to nastąpiło? Co się dalej działo? Baza taboru to nie jest karta papieru, gdzie można sobie kreskę machnąć i nie interesować się szczegółami.

Autor:  Rafał - Helenka [ Pt 17.02.2012, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Przemo napisał(a):
W PKM Gliwice wywalić: #234, #4339, #4371.

@Przemo. Podaj datę kasacji, to się te wozy skreśli. A skoro #4371 skasowano, to poległy wszystkie trzy trojaczki, tj. #4371, #4386 i #4408:(

Autor:  adam86 [ Pt 17.02.2012, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Jakie zaś trojaczki?

Autor:  Przemo [ Pt 17.02.2012, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

memphis napisał(a):
Jak podajecie jakieś informacje do korekty w bazie taboru, to w miarę możliwości starajcie się podawać więcej szczegółów. Co to znaczy "wywalić" albo "skreślić"? Kasacja, sprzedaż? Kiedy to nastąpiło? Co się dalej działo? Baza taboru to nie jest karta papieru, gdzie można sobie kreskę machnąć i nie interesować się szczegółami.

Nie mam dokładnych danych kiedy auto zaczęło być rozbierane na części ani kiedy zostało wywiezione na złom, czy miesiąc z roku Wam wystarczy czy nie bardzo?

rafał-helenka napisał(a):
@Przemo. Podaj datę kasacji, to się te wozy skreśli.

J.w. Ja wiem że Ty jesteś miłośnikiem dat itp. ale czasami tego nie da się ogarnąć.

Autor:  memphis [ So 18.02.2012, 8:48 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Przemo napisał(a):
Nie mam dokładnych danych kiedy auto zaczęło być rozbierane na części ani kiedy zostało wywiezione na złom, czy miesiąc z roku Wam wystarczy czy nie bardzo?


To nie jest apteka ;) Wystarczy cokolwiek. Oczywiście im dokładniej tym lepiej, ale wiadomo, że czasem nie da się ustalić dokładnych danych, wtedy trzeba się zadowolić tym co jest.

Autor:  Przemo [ So 18.02.2012, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

R.I.P:
#119-12.2011
#234-25.11.2011(info z nk)
#4339-25.11.2011(info z nk)
#4371-11.2011(ost info to 8.11 był na 840/6)
#225(ostatnia dniówka chyba to 932/2 27.01) był jeszcze rozbierany 14.02

Autor:  Kamilus90 [ So 18.02.2012, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

A co jeżeli ktoś ściągnął na zajezdnie tylko człon /B, tak jak teraz Nowak? Wpisujemy to też? :)

Autor:  memphis [ So 18.02.2012, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Kamilus90 napisał(a):
A co jeżeli ktoś ściągnął na zajezdnie tylko człon /B, tak jak teraz Nowak? Wpisujemy to też? :)


Jak to uruchomi to tak :P

Autor:  Rafał - Helenka [ Pn 20.02.2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Mam pytanie. Czy ma ktoś z Was zeskanowaną i skserowaną listę wagonów wyprodukowanych w Konstalu, pochodzącą z książki: "Od warsztatów przetwórczych do zakładów Konstal" z 1999 r.?

Autor:  YoMaHa [ Pn 20.02.2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Rafał - Helenka napisał(a):
Mam pytanie. Czy ma ktoś z Was zeskanowaną i skserowaną listę wagonów wyprodukowanych w Konstalu, pochodzącą z książki: "Od warsztatów przetwórczych do zakładów Konstal" z 1999 r.?

1. A nie lepiej spytać, kto ma po prostu książkę?
2. Niejako w odpowiedzi na pytanie pierwsze - podejrzewam, że ma ją np. Biblioteka Śląska, powertuj w katalogach. Jak nie to pewnie wycieczkado Warszawy, do Narodowej, chociaż przy dobrych wiatrach może znajdziesz gdzieś na miejscu.

Autor:  LeszeKatowice [ Cz 1.03.2012, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

MAN NG272 #712 z Irexu - przerejestrowany z "SO 7230G" na "SD 88162", stały przydział na 400 z MZK Tychy.

Autor:  Filip_4175 [ So 10.03.2012, 2:30 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Bytomski Ikarus 280.26 #7206:
Zakupiony z MZNA Kraków w 1995 r. świeżo po kapitalce, jego pierwszym numerem był - #7200 (1995 - 1998), i do podmiany w 2004 r. z #7228 - #7206. Info: kierowca PKM Bytom.

Autor:  myszka [ So 10.03.2012, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Powinno się też wykreślić gliwicki skład TŚ nr 401+402. Poszedł jakiś czas temu na żyletki. Do końca swoich dni był ubrany w Staropolankę.

Autor:  adam86 [ Nd 11.03.2012, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

myszka napisał(a):
Powinno się też wykreślić gliwicki skład TŚ nr 401+402. Poszedł jakiś czas temu na żyletki. Do końca swoich dni był ubrany w Staropolankę.

Fizycznie isntnieje, jak będzie znana data skreslenia, to wpiszemy.

Autor:  Rafał - Helenka [ So 17.03.2012, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Baza taboru

Filip_4175 napisał(a):
Bytomski Ikarus 280.26 #7206:
Zakupiony z MZNA Kraków w 1995 r. świeżo po kapitalce, jego pierwszym numerem był - #7200 (1995 - 1998), i do podmiany w 2004 r. z #7228 - #7206. Info: kierowca PKM Bytom.

Wcale, że nie. Oryginalny #7200 pochodził owszem z MPK Kraków, ale wyprodukowano go w 1987 r. #7206 to był z kolei przegubek również z Krakowa, ale z 1984 r., i tam w Krakowie oznaczony numerem taborowym #24564. W Bytomiu przegubowiec ten spędził całe swoje życie, z nr #7206 (skasowano go w kwietniu 2004 r.)
Jako, że w przyrodzie nic nie ginie, no to nr #7206 powędrował do innego ex-krakusa z 1987 r., dotychczas oznaczonego numerem taborowym #7228. I tak to było.

Strona 1 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/