Teraz jest Cz 18.04.2024, 18:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: #677
Napisane: Pn 14.01.2008, 18:27 

Dołączył(a): So 12.01.2008, 13:38
Posty: 13
Wie ktos czasem czy wagon 677 bedea remontowac czy idzie do kasacji.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 14.01.2008, 20:02 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 14.01.2008, 22:08 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
DW napisał(a):
Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.


że jak?

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 15.01.2008, 10:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Sadorg napisał(a):
DW napisał(a):
Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.


że jak?

Co w tym dziwnego?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 15.01.2008, 15:10 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
adam86 napisał(a):
Sadorg napisał(a):
DW napisał(a):
Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.
że jak?

Co w tym dziwnego?

No właśnie?
ps. po co tyle pytań? :>

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 15:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58
Posty: 393
Lokalizacja:
Świętochłowice
Powrócę może znowu do tematu powyżej. Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677. Wypalono to co się nie nadawało do uratowania. Wypoziomowano szafę aparatury. Brakujące elementy konstrukcji szkieletu pudła uzupełniono. Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396. Całkiem spory to przeszczep, gdyż obejmie on długość od czoła wagonu do samego czopa skrętu, czyli jakieś ok. 3,8 metra. Prawdopodobnie uda się też uratować starą aparaturę. Pulpit może być już taki jak przy RK. Oprócz tego wagonu są na warsztacie wagony: #525, #602, #635+#636, #716. Część z nich przechodzi już, a II-ga część czeka w kolejce na RK - #635+#636. Wyremontowany wagon roboczy 83R, został przydzielony do zajezdni Gliwice. Służy tam jako pług lemieszowy. Na dzień dzisiejszy Gliwice mają... 6 wagonów roboczych (18, 83R, 91, 114R, 120 i 135R) i jedną lorkę (82R). Za to zajezdnia Stroszek tylko jeden wagon roboczy (39R) i dwie lorki (70 i 71)...

_________________
31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 15:52 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
Tatra T1 napisał(a):
Na dzień dzisiejszy Gliwice mają... 6 wagonów roboczych (18, 83R, 91, 114R, 120 i 135R) i jedną lorkę (82R). Za to zajezdnia Stroszek tylko jeden wagon roboczy (39R) i dwie lorki (70 i 71)...
Albo będą przemieszczenia w ramach RK, albo coś pójdzie na żyletki... albo też i jedno i drugie.

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58
Posty: 393
Lokalizacja:
Świętochłowice
Mam nadzieję, że Stroszek otrzyma w końcu chociaż jeden dodatkowy wagon roboczy - najlepiej pług 114R. Aha zapomniałem jeszcze pług wirnikowy 30R umieścić na liście wozów roboczych ze Stroszka ;)

_________________
31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 19:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 17.11.2004, 18:24
Posty: 290
Lokalizacja:
Katowice
Tatra T1 napisał(a):
Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677.
...
Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396.

A nie czasem z wagonu #375 ? Wagon #396 był kasowany już w 2006, a strupek #375 jeszcze niedawno gnił na Stroszku. Zresztą jest też foto na TWB


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 20:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58
Posty: 393
Lokalizacja:
Świętochłowice
luki napisał(a):
Tatra T1 napisał(a):
Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677.
...
Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396.

A nie czasem z wagonu #375 ? Wagon #396 był kasowany już w 2006, a strupek #375 jeszcze niedawno gnił na Stroszku. Zresztą jest też foto na TWB

Fakt, moja pomyłka, przepraszam:) Rzeczywiście cząstka wozu #375. Ma dużą klapę dachową w kabinie motorniczego, a #396 jej w ogóle nie miał.

_________________
31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 20.01.2009, 21:47 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
Tatra T1 napisał(a):
#635+#636
Wagony w tym składzie jeżdżą (a przynajmniej jeździły w odwrotnej kolejności), tj. #636+635 ;)
Wiadomo, czy po remoncie mają jeździć w składzie, czy solo?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 21.01.2009, 1:42 

Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56
Posty: 809
Lokalizacja:
Sosnowiec
luki napisał(a):
Zresztą jest też foto na TWB

Myślałem, że to efekt poszukiwania oszczędności przez Będzin i przygotowania do obslugi 24 taborem 1/3 x 105N. Przystosowanym do programu "pierwsze drzwi". :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 21.01.2009, 18:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58
Posty: 393
Lokalizacja:
Świętochłowice
DW napisał(a):
Tatra T1 napisał(a):
#635+#636
Wagony w tym składzie jeżdżą (a przynajmniej jeździły w odwrotnej kolejności), tj. #636+635 ;)
Wiadomo, czy po remoncie mają jeździć w składzie, czy solo?
I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.

_________________
31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 21.01.2009, 20:53 

Dołączył(a): So 2.06.2007, 17:22
Posty: 440
Lokalizacja:
Chorzów
Cytuj:
I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.


Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 21.01.2009, 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55
Posty: 229
Lokalizacja:
Kraków - Borek Fałęcki
102N@ napisał(a):
Cytuj:
I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.


Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)

Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 21.01.2009, 21:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Coffee napisał(a):
Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)

A co w niej jest takiego?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 22.01.2009, 8:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55
Posty: 229
Lokalizacja:
Kraków - Borek Fałęcki
adam86 napisał(a):
Coffee napisał(a):
Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)

A co w niej jest takiego?


Pelętanina kabli :P

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 24.01.2009, 10:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58
Posty: 393
Lokalizacja:
Świętochłowice
Coffee napisał(a):
102N@ napisał(a):
Cytuj:
I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.


Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)

Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)
Po pierwsze, nasi już w Krakowie oglądali pierwszą partię waszych używek podczas odbioru. Po drugie, te wagony i tak były w dużo lepszym stanie od naszych. Co do #258 to nie było w nim żadnej plątaniny kabli. Przyzwoite umocowanie tablic, wiązek kablowych itd. Więc nie rozumiem po co takie rzeczy gadasz.

_________________
31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 24.01.2009, 14:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55
Posty: 229
Lokalizacja:
Kraków - Borek Fałęcki
Tatra T1 napisał(a):
Coffee napisał(a):
102N@ napisał(a):
Cytuj:
I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.


Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)

Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)
Po pierwsze, nasi już w Krakowie oglądali pierwszą partię waszych używek podczas odbioru. Po drugie, te wagony i tak były w dużo lepszym stanie od naszych. Co do #258 to nie było w nim żadnej plątaniny kabli. Przyzwoite umocowanie tablic, wiązek kablowych itd. Więc nie rozumiem po co takie rzeczy gadasz.


Dobra powiem tak... Może i nie ma pelentaniny kablów, ale wiem jakie kłopoty ma Kraków z doczepami.

Nie wiem, czy to wina elektryki, czy co, ale wszystkie nowe doczepy mają jakieś odchyły.
W jednej zacina się nonstop rozrusznik, w drugiej samoczynnie się załącza dzwonek, w trzeciej są problemy z domykaniem się drzwi, w czwartej jak wywaliło bezpieczniki, to kończyło się awaryjnym zjazdem (zawsze)

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 24.01.2009, 16:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14
Posty: 1722
Lokalizacja:
Chorzów
Co to jest "palentanina"? :-P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności