Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: #677 Napisane: Pn 14.01.2008, 18:27 |
|
Dołączył(a): So 12.01.2008, 13:38 Posty: 13
|
Wie ktos czasem czy wagon 677 bedea remontowac czy idzie do kasacji.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 14.01.2008, 20:02 |
|
Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13 Posty: 982 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 14.01.2008, 22:08 |
|
Sadorg |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31 Posty: 2534 Lokalizacja: SK/WF
|
DW napisał(a): Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód.
że jak?
_________________ "kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 15.01.2008, 10:37 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13990 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Sadorg napisał(a): DW napisał(a): Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód. że jak?
Co w tym dziwnego?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 15.01.2008, 15:10 |
|
Slavco |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06 Posty: 2357 Lokalizacja: Zabrze
|
adam86 napisał(a): Sadorg napisał(a): DW napisał(a): Prawdopodobnie będzie remontowany. Chyba ma mieć wstawiany tył wagonu #619 jako przód. że jak? Co w tym dziwnego?
No właśnie?
ps. po co tyle pytań? :>
_________________ Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 15:40 |
|
Wartburg 353 |
|
Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58 Posty: 393 Lokalizacja: Świętochłowice
|
Powrócę może znowu do tematu powyżej. Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677. Wypalono to co się nie nadawało do uratowania. Wypoziomowano szafę aparatury. Brakujące elementy konstrukcji szkieletu pudła uzupełniono. Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396. Całkiem spory to przeszczep, gdyż obejmie on długość od czoła wagonu do samego czopa skrętu, czyli jakieś ok. 3,8 metra. Prawdopodobnie uda się też uratować starą aparaturę. Pulpit może być już taki jak przy RK. Oprócz tego wagonu są na warsztacie wagony: #525, #602, #635+#636, #716. Część z nich przechodzi już, a II-ga część czeka w kolejce na RK - #635+#636. Wyremontowany wagon roboczy 83R, został przydzielony do zajezdni Gliwice. Służy tam jako pług lemieszowy. Na dzień dzisiejszy Gliwice mają... 6 wagonów roboczych (18, 83R, 91, 114R, 120 i 135R) i jedną lorkę (82R). Za to zajezdnia Stroszek tylko jeden wagon roboczy (39R) i dwie lorki (70 i 71)...
_________________ 31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 15:52 |
|
Slavco |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06 Posty: 2357 Lokalizacja: Zabrze
|
Tatra T1 napisał(a): Na dzień dzisiejszy Gliwice mają... 6 wagonów roboczych (18, 83R, 91, 114R, 120 i 135R) i jedną lorkę (82R). Za to zajezdnia Stroszek tylko jeden wagon roboczy (39R) i dwie lorki (70 i 71)... Albo będą przemieszczenia w ramach RK, albo coś pójdzie na żyletki... albo też i jedno i drugie.
_________________ Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 15:58 |
|
Wartburg 353 |
|
Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58 Posty: 393 Lokalizacja: Świętochłowice
|
Mam nadzieję, że Stroszek otrzyma w końcu chociaż jeden dodatkowy wagon roboczy - najlepiej pług 114R. Aha zapomniałem jeszcze pług wirnikowy 30R umieścić na liście wozów roboczych ze Stroszka ;)
_________________ 31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 19:41 |
|
luki |
|
Dołączył(a): Śr 17.11.2004, 18:24 Posty: 290 Lokalizacja: Katowice
|
Tatra T1 napisał(a): Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677. ... Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396.
A nie czasem z wagonu #375 ? Wagon #396 był kasowany już w 2006, a strupek #375 jeszcze niedawno gnił na Stroszku. Zresztą jest też foto na TWB
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 20:38 |
|
Wartburg 353 |
|
Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58 Posty: 393 Lokalizacja: Świętochłowice
|
luki napisał(a): Tatra T1 napisał(a): Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677. ... Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396. A nie czasem z wagonu #375 ? Wagon #396 był kasowany już w 2006, a strupek #375 jeszcze niedawno gnił na Stroszku. Zresztą jest też foto na TWB
Fakt, moja pomyłka, przepraszam:) Rzeczywiście cząstka wozu #375. Ma dużą klapę dachową w kabinie motorniczego, a #396 jej w ogóle nie miał.
_________________ 31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 20.01.2009, 21:47 |
|
Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13 Posty: 982 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Tatra T1 napisał(a): #635+#636 Wagony w tym składzie jeżdżą (a przynajmniej jeździły w odwrotnej kolejności), tj. #636+635 ;)
Wiadomo, czy po remoncie mają jeździć w składzie, czy solo?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 21.01.2009, 1:42 |
|
Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56 Posty: 809 Lokalizacja: Sosnowiec
|
luki napisał(a): Zresztą jest też foto na TWB
Myślałem, że to efekt poszukiwania oszczędności przez Będzin i przygotowania do obslugi 24 taborem 1/3 x 105N. Przystosowanym do programu "pierwsze drzwi". :)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 21.01.2009, 18:18 |
|
Wartburg 353 |
|
Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58 Posty: 393 Lokalizacja: Świętochłowice
|
DW napisał(a): Tatra T1 napisał(a): #635+#636 Wagony w tym składzie jeżdżą (a przynajmniej jeździły w odwrotnej kolejności), tj. #636+635 ;) Wiadomo, czy po remoncie mają jeździć w składzie, czy solo? I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.
_________________ 31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 21.01.2009, 20:53 |
|
Dołączył(a): So 2.06.2007, 17:22 Posty: 440 Lokalizacja: Chorzów
|
Cytuj: I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy.
Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 21.01.2009, 21:18 |
|
Coffee |
|
Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55 Posty: 229 Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
|
102N@ napisał(a): Cytuj: I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy. Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-)
Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 21.01.2009, 21:23 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13990 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Coffee napisał(a): Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :)
A co w niej jest takiego?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 22.01.2009, 8:45 |
|
Coffee |
|
Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55 Posty: 229 Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
|
adam86 napisał(a): Coffee napisał(a): Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :) A co w niej jest takiego?
Pelętanina kabli :P
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 24.01.2009, 10:30 |
|
Wartburg 353 |
|
Dołączył(a): So 20.05.2006, 11:58 Posty: 393 Lokalizacja: Świętochłowice
|
Coffee napisał(a): 102N@ napisał(a): Cytuj: I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy. Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-) Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :) Po pierwsze, nasi już w Krakowie oglądali pierwszą partię waszych używek podczas odbioru. Po drugie, te wagony i tak były w dużo lepszym stanie od naszych. Co do #258 to nie było w nim żadnej plątaniny kabli. Przyzwoite umocowanie tablic, wiązek kablowych itd. Więc nie rozumiem po co takie rzeczy gadasz.
_________________ 31 Bytom Rynek – Rokitnica – Wieszowa/Osiedle Helenka
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 24.01.2009, 14:40 |
|
Coffee |
|
Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55 Posty: 229 Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
|
Tatra T1 napisał(a): Coffee napisał(a): 102N@ napisał(a): Cytuj: I tu jest dylemat. Chodzą pomysły co by zrobić z tego 2 pojedynki z możliwością łączenia w skład, tradycyjnie tzn. drugi wagon jak obecnie bez możliwości jazdy solo no i w końcu - i tu szok - dział techniczny obmyśla pomysł, żeby drugi wagon był jako doczepa czynna 105NaD. Jednakżę wszystko przed nami, w ZUR co chwila padają nowe pomysły, z których realizacją mogą być problemy. Dlaczego dylemat? Przecież jeśli mają problem ze zrobieniem doczepy czynnej, to zawsze mogą sobie podpatrzeć rozwiązania konstrukcyjne z Krakusa 258;-) Jak otworzą szafkę WN w #258, to zaraz zrezygnują z tego pomysłu :) Po pierwsze, nasi już w Krakowie oglądali pierwszą partię waszych używek podczas odbioru. Po drugie, te wagony i tak były w dużo lepszym stanie od naszych. Co do #258 to nie było w nim żadnej plątaniny kabli. Przyzwoite umocowanie tablic, wiązek kablowych itd. Więc nie rozumiem po co takie rzeczy gadasz.
Dobra powiem tak... Może i nie ma pelentaniny kablów, ale wiem jakie kłopoty ma Kraków z doczepami.
Nie wiem, czy to wina elektryki, czy co, ale wszystkie nowe doczepy mają jakieś odchyły.
W jednej zacina się nonstop rozrusznik, w drugiej samoczynnie się załącza dzwonek, w trzeciej są problemy z domykaniem się drzwi, w czwartej jak wywaliło bezpieczniki, to kończyło się awaryjnym zjazdem (zawsze)
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 24.01.2009, 16:13 |
|
mark40 |
|
Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14 Posty: 1722 Lokalizacja: Chorzów
|
Co to jest "palentanina"? :-P
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|