Teraz jest Pt 19.04.2024, 14:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1042 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: PKM Bytom
Napisane: Nd 23.11.2003, 20:14 

Dołączył(a): Nd 2.02.2003, 22:26
Posty: 133
Lokalizacja:
Katowice
Jaki cel ma PKM Bytom dokonując przenumerowań taboru?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Nd 23.11.2003, 21:52 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
genz napisał(a):
Jaki cel ma PKM Bytom dokonując przenumerowań taboru?


Podtrzymuje kolejnymi warstwami kleju spójność konstrukcji nośnej autobusu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Nd 23.11.2003, 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 1.01.2003, 14:16
Posty: 376
Lokalizacja:
Zabrze
kbojda napisał(a):
Podtrzymuje kolejnymi warstwami kleju spójność konstrukcji nośnej autobusu.


Nie wspominajac o mozliwosci pokrywania pewnych niezgodnosci w dokumentach kolejnymi numerami... :lol:

_________________
Milosc, prawda i trakcja elektryczna zawsze zwycieza z nienawiscia, klamstwem i silnikiem diesla!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Nd 23.11.2003, 22:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 1.01.2003, 17:39
Posty: 383
Lokalizacja:
Katowice
genz napisał(a):
Jaki cel ma PKM Bytom dokonując przenumerowań taboru?


Machloje, machloje i jeszcze raz machloje!!!



PS. Ciekawe tylko dlaczego TS SA zmienilo nr stodwojki ze 128 na 228.

_________________
MiS
_________________
"Waiting for someday when the ocean and sky will cover up the land in deep blue."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Pn 24.11.2003, 0:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
MiS napisał(a):
PS. Ciekawe tylko dlaczego TS SA zmienilo nr stodwojki ze 128 na 228.


Pewnie 228 był więcej wart w papierach (wartość księgowa, ubezpieczenie, itp.) niż 128, ale za to 128 był w lepszym stanie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Śr 3.03.2004, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
Na kabinie kierowcy w autobusach PKMów Bytom i Świerklaniec są naklejane numery (czarne na białym tle), różne od numerów taborowych. Co one oznaczają?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Bytom
Napisane: Śr 3.03.2004, 22:35 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Egon napisał(a):
Na kabinie kierowcy w autobusach PKMów Bytom i Świerklaniec są naklejane numery (czarne na białym tle), różne od numerów taborowych. Co one oznaczają?

Numery kasowników. Tak samo w wozach PKM Gliwice - mały napis na kabinie kierowcy "K-123".


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.03.2004, 22:53 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
Egon napisał:
Cytuj:
Na kabinie kierowcy w autobusach PKMów Bytom i Świerklaniec są naklejane numery (czarne na białym tle), różne od numerów taborowych. Co one oznaczają?

Jak dajesz do kontroli skasowany bilet jednorazowy i nie ma na nim takiego kodu jak na kabinie kierowcy, to masz problem :lol:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 4.03.2004, 8:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 18:28
Posty: 455
Lokalizacja:
ŚWC/WRO/WAW
Misza napisał(a):
Jak dajesz do kontroli skasowany bilet jednorazowy i nie ma na nim takiego kodu jak na kabinie kierowcy, to masz problem :lol:


W większosci nie masz problemu, bo kontrolerzy wolą łapać tych bez biletu niż sprawdzać każdemu ledwo wybity kod.

_________________
"Stopka może mieć wyłącznie jedną linijkę podpisu, nie powinna zawierać obrazków."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 4.03.2004, 9:07 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
lesiu napisał:
Cytuj:
W większosci nie masz problemu, bo kontrolerzy wolą łapać tych bez biletu niż sprawdzać każdemu ledwo wybity kod.

Też prawda. Bilet skasowany w PKM Bytom często wygląda tak:

^ 1,.-*`8:~`


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 4.03.2004, 15:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 18:28
Posty: 455
Lokalizacja:
ŚWC/WRO/WAW
Misza napisał(a):
Też prawda. Bilet skasowany w PKM Bytom często wygląda tak:

^ 1,.-*`8:~`


To nie musi być Bytom. To się zdarza wszędzie (no może poza wampirkami made by arendżi i Mikroelektornika).

_________________
"Stopka może mieć wyłącznie jedną linijkę podpisu, nie powinna zawierać obrazków."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 5.03.2004, 23:26 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
Ach ta elektronika. "KRAK" wróć :!:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 13.03.2004, 23:14 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
PKM Bytom od pewnego czasu obsługuje linię 147. Przewoźników na tej lini było kilku począwszy od PKM Gliwice. Nigdy jednak na tej linii nie widziałem przeguba, aż do dnia dzisiejszego. Może nic w tym dziwnego, ale Ikarus 280 na linii 147 w dni wolne od pracy to tak samo jak wysłać TIRa po pudełeczko zapałek. Może to jakiś żart ze strony PKM Bytom, ale mało śmieszny bo w tym samym czasie na liniach naprawde potrzebujących przeguba(np 146,820,121,255 itd) wleką się przeładowane, zarwane, smrodzące, ... "solówki" serii 73XX. :x


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 13.03.2004, 23:17 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
No to się ciesz, że przypadkowo PKM Bytom posłał tabor C zamiast B, ale nie dopatruj się w tym jakiejś głębszej filozofii :wink:

Btw, na 820 chyba w soboty jeździ C ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 14.03.2004, 13:15 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4388
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
kbojda napisał(a):
Btw, na 820 chyba w soboty jeździ C ?

Tak. A dziś na "80" ik280 #7209 :) Powinien być tabor B.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 23.03.2004, 21:34 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
Dzisiaj muszę pochwalić PKM Bytom. Na linii 98 wystawili wieczorem ik 280 #7213. Mam nadzieję, że stanie się to tradycją. Górnicy wam tego nie zapomną :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 24.04.2004, 21:15 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
Stan taboru PKM Bytom to temat rzeka. Według mnie to najgorszy tabor w GOP. Dlaczego tak uważam? Dlatego:
1. Myślałem, że czasy komór gazowych już nigdy nie wrócą. Niestety za sprawą PKM Bytom wróciły i to na kołach. Co wsiadam do przeguba to pierwsze mysli które się nasuwają :gdzie w tym "autobusie" pali się ognisko. Smród spalin nie do wytrzymania i dymu tyle, że nie widać kasownika. Ale za to kierowca w koszuli pod krawatem.
2. Wszysko się wyjaśnia. Fartuch na przegubie jak zwykle dziurawy od góry zwisa do połowy wnętrza a od dołu zamiata ulicę (w sumie PKM Bytom świadczy usługi komunalne. Może IK.280 zamiata ulice).
3. Czasami udaje się ruszyć z przystanku. W 99% towarzyszy temu zaćmienie słońca. Stosunek poboru oleju napędowego do silnikowego - 1:1
4. No i zbliżamy się do wzniesienia. Silnik ledwo dyszy na pierwszym biegu. A pasażerowie twardzi jak kamienie nie pomogą pchać.
5. Po 3 do 5 przystankach koniec jazdy bo: wycieka olej napędowy z baku, nie ma ciśnienia i drzwi się nie zamykają, zarwało się podwozie, wycieka płyn z chłodnicy,....
6. Czasami udaje się przejechać całą trasę. To nic, że towarzyszy temu hałas nie do wytrzymania z uszkodzonego układu wydechowego, skrzni biegów - najważniejsze żeby dobrze trzymać się poręczy (jak jest) bo zawieszenie jest tak zarwane, że można stracić zęby.
7. Jak ktoś chce usiąść to musi uważać bo PKM Bytom nie informuje pasażerów o tym, że niektóre siedzenia posiadają "regulacje oparcia"
8. Stan podłogi i schodów gwarantuje niezapomniane przeżycia. Ciepło się robi na sercu kiedy pod stopą czuje się tylko wykładzinę maskującą niezidentyfikowany otwór, albo blachy na schodach są ażurowe.
9. Kasowanie biletu wymaga poszukiwań sprawnego sprzętu. A jak na bilecie są wszystkie cyferki to należy go długo trzymać i chwalić się znajomym bo inaczej nie uwierzą.
10. Otwieranie okien uniemożliwia cudowny patent: jest tam taka śrubeczka wkręcona do ramy, która blokuje przesuw i możesz niechcąco urwać uchwyt. Można by młotkiem bezpieczeństwa, ale go nie ma.
11. Jest za to Gazetka Autobusowa z której możemy się dowiedzieć, że jak PKM Bytom wygra pakiet Będziński to będą nowe zakupy i modernizacje.
12.
13.
.
999.

Te spostrzeżenia to wynik codziennych podróży na terenie miasta Ruda Śląska. Może to tylko u nas? Ciekawi mnie tylko z jakiej stacji kontroli pojazdów korzystają. Bo mam 5 letniego Opla i wszędzie robią mi problemy.
Dla tych autobusów widzę tylko jedną trasę bezpowrotną: Chorzów-Maciejkowice.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 25.04.2004, 15:45 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
No a wyobraź sobie, że Heine swój przetarg wygrał, i to z taką stawką, że powinien teraz "pozłacanymi migami jeździć" (c) Memphis


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 26.04.2004, 4:22 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
kbojda napisał(a):
No a wyobraź sobie, że Heine swój przetarg wygrał, i to z taką stawką, że powinien teraz "pozłacanymi migami jeździć" (c) Memphis


No ale zdecydowanie nie chodziło o pakiet będziński (zaś mieszasz :P) tylko o linie bytomskie, gdzie PKM nie spodziewał się nawet istnienia jakiejkolwiek konkurencji i tylko przypadek sprawił, że mu się udało to wygrać (gdyby wystartował ktokolwiek jeszcze, zdecydowanie z niższą stawką, PKM można by postawić w stan likwidacji).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 26.04.2004, 8:44 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
memphis napisał(a):
No ale zdecydowanie nie chodziło o pakiet będziński (zaś mieszasz :P) tylko o linie bytomskie, gdzie PKM nie spodziewał się nawet istnienia jakiejkolwiek konkurencji (...)

Nie mieszam :P , bo z określenia "Heine swój przetarg wygrał" da się chyba wywnioskować, że chodzi o linie PKM Bytom :wink:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1042 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności