Teraz jest Pt 29.03.2024, 8:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.10.2010, 20:44 

Dołączył(a): Pn 15.11.2004, 16:20
Posty: 135
Lokalizacja:
Bytom
Dawno tu nic nie pisałem więc co nieco napiszę ;)
1) Wg mnie w ramach tzw. "optymalizacji" 850 nie powinna obsługiwać Miechowic, dobrym miejscem na przesiadkę na 623 jest Karb.
2) Nie chcę odbierać pracy moderatorowi ;) ale skończcie już z tym całym offtopem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.10.2010, 20:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adrian1981 napisał(a):
Dawno tu nic nie pisałem więc co nieco napiszę ;)
1) Wg mnie w ramach tzw. "optymalizacji" 850 nie powinna obsługiwać Miechowic, dobrym miejscem na przesiadkę na 623 jest Karb.


Karb akurat dla Miechowic jest bezsensownym miejscem do przesiadki, bo wydłużasz sobie jazdę do Miechowic o ok. 10 minut... Miechowice możesz wyciąć tylko pod warunkiem sensownej obsługi przez linię 57, tzn. w większości kursów i z obsługą zarówno Bławatkowej jak i Pętli. No chyba, że kiedyś powstanie tramwaj do Miechowic i wtedy inaczej pojedzie linia nr 14, lub któraś jej podobna od strony Rokitnicy.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.10.2010, 21:34 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
adrian1981 napisał(a):
1) Wg mnie w ramach tzw. "optymalizacji" 850 nie powinna obsługiwać Miechowic, dobrym miejscem na przesiadkę na 623 jest Karb.

Najbardziej kompromisowe rozwiazanie.
Daro85 napisał(a):
Karb akurat dla Miechowic jest bezsensownym miejscem do przesiadki, bo wydłużasz sobie jazdę do Miechowic o ok. 10 minut...

Tyle to co najwyzej jesli jezdzisz z placu Szpitalnego, bo jesli jezdzisz z innych miejsc to i tak, i tak musisz podjazd zrobic i w tym wypadku tracisz co najwyzej ze 4-5 minut. Dobre rozwiazanie to podjazd 850 na warszawska i wlaczenie DK88 tak jak robil to swojego czasu 750 badz jakis inny darmobus do Plejady na poczatku istnienia tego - w przeciwnym kierunku to juz raczej ciezko, ale to mozna przezyc. Sam podjazd 57 na Miechowice jest calkiem dobry, bo potencjal to osiedle ma bardzo duze, ale wtedy to te wszystkie BN beda musialy ustapic miejsca CN, bo i teraz ciezki zywot w tych krociakach jest. Z dworca jechac do Gliwic ta linia to jest istne samobojstwo dobre jedynie dla biedniejszej czesci - czyt. studentow. W innym wypadku to juz lepiej skorzystac z tych busikow i miec kazdego dnia godzine wiecej dla siebie, bo bynajmniej typowe kartoflowozy tam nie jezdze - ostatnio widzialem jakiegos sprintera, ktory moze byc co najwyzej 3latkiem + klima !! Za cos takiego 3,5 i jazda 20 minut zamiast 50 to jest cos.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 7:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
P Śl napisał(a):
Tyle to co najwyzej jesli jezdzisz z placu Szpitalnego, bo jesli jezdzisz z innych miejsc to i tak, i tak musisz podjazd zrobic i w tym wypadku tracisz co najwyzej ze 4-5 minut. Dobre rozwiazanie to podjazd 850 na warszawska i wlaczenie DK88 tak jak robil to swojego czasu 750 badz jakis inny darmobus do Plejady na poczatku istnienia tego - w przeciwnym kierunku to juz raczej ciezko, ale to mozna przezyc. Sam podjazd 57 na Miechowice jest calkiem dobry, bo potencjal to osiedle ma bardzo duze, ale wtedy to te wszystkie BN beda musialy ustapic miejsca CN, bo i teraz ciezki zywot w tych krociakach jest.


Można też zrobić całkiem inaczej- jest taka linia np. 183, lub 735 co jadą przez całe osiedle i przez Kopalnię- aktualnie budowany jest dojazd do Plejady od strony ulicy Elektrownia (beznadziejna nazwa ulicy, ale to nawiasem)- i tym podjazdem puścić do Plejady jakąś z wymienionych linii- wtedy bez sentymetów można pożegnać podjazd 850 na Pl. Szpitalny. Z powodów politycznych wygodniej byłoby to chyba zrobić przy pomocy albo 735, albo innej linii jadącej od Rokitnicy. 183 ze względu na główną grupę jego klientów nie byłby dobry do takiej zmiany.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 8:57 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
183 tez dla nich dobry, bo moga pozegnac obydwa wlasne darmobusy, bo od razu zalatwione Miechowice i Bobrek (?). To chyba jedno z sensowniejszych rozwiazan by bylo, bo przy okazji moze by ten 183 mogl poprawic czestotliwosc za ta dodatkowa kase.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 10:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
P Śl napisał(a):
183 tez dla nich dobry, bo moga pozegnac obydwa wlasne darmobusy, bo od razu zalatwione Miechowice i Bobrek (?). To chyba jedno z sensowniejszych rozwiazan by bylo, bo przy okazji moze by ten 183 mogl poprawic czestotliwosc za ta dodatkowa kase.


Ale 183 jest politycznie nie do puszczenia tamtędy- po pierwsze dlatego, ze ominąłby wtedy co najmniej 2 ważne przystanki, poza tym to jest linia dla górników, tam każda zmiana rozkładu to jest lament w 3/4 Bytomia ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 19:01 

Dołączył(a): Pn 15.11.2004, 16:20
Posty: 135
Lokalizacja:
Bytom
Najbliższa okazja do wycięcia Miechowic z rozkładu 850 pojawi się wg mnie jak na dobre zacznie się budowa trzeciego odcinka obwodnicy bytomskiej. Obym się mylił, ale utrudnienia w ruchu mogą być spore w tym rejonie i każda minuta mniej w korkach bezcenna ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 29.10.2010, 18:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52
Posty: 845
Lokalizacja:
Bytom - Miechowice
Daro85 napisał(a):
Miechowice możesz wyciąć tylko pod warunkiem sensownej obsługi przez linię 57, tzn. w większości kursów i z obsługą zarówno Bławatkowej jak i Pętli.

Tak 4/5 kursów by wyrównać częstotliwość kursowania 850 można puścić. Jeżeli z obsługą Bławatkowej od strony Stolarzowic do pętli nie było by problemu i autobusy mogły by kursować między wieżowcami jak teraz podczas objazdu tak w przeciwną stronę może być problem. Nie od dziś wiadomo że kijowo umiejscowiony jest przestanek w stronę Stolarzowic. Jakby autobusy koło kościoła nie mogły jechać prosto ulicą Stolarzowicką jak to robi teraz carrefurowski darmobus. O tyle dobrze, że 57 na czasie tracić nie będzie, a 850 zyskało by te kilka minut.
Daro85 napisał(a):
No chyba, że kiedyś powstanie tramwaj do Miechowic i wtedy inaczej pojedzie linia nr 14, lub któraś jej podobna od strony Rokitnicy
Poczekajmy do następnych wyborów albo do końcówki przyszłej kadencji na jakieś bardziej szczegółowe decyzje ;) Może, że są jakieś obietnice wyborcze któregoś z kandydatów tegorocznych wyborów?

P Śl napisał(a):
Tyle to co najwyzej jeśli jeździsz z placu Szpitalnego, bo jeśli jeździsz z innych miejsc to i tak, i tak musisz podjazd zrobić i w tym wypadku tracisz co najwyżej ze 4-5 minut. Sam podjazd 57 na Miechowice jest calkiem dobry, bo potencjal to osiedle ma bardzo duze, ale wtedy to te wszystkie BN beda musialy ustapic miejsca CN
To że najpierw trzeba pół Miechowice przejść aby dojeść na przystanek to jest prawda. Dlatego taki 57 jadąc przez centrum dzielnicy byłby wygodniejszy. I to zaczynają się schody. O ile Bytom powinien w kilometrach wyjść na zero(odejmie się wzkm na 850 i da na 57) i nie będzie musiał lamentować że musi dopłacać do interesu to takie Zabrze już musiałoby coś tam dołożyć za zwiększenie pojemności. Pozostaje tu więc kwestia jakiegoś porozumienia między miastami.
Daro85 napisał(a):
Można też zrobić całkiem inaczej- jest taka linia np. 183, lub 735 co jadą przez całe osiedle i przez Kopalnię- aktualnie budowany jest dojazd do Plejady od strony ulicy Elektrownia (beznadziejna nazwa ulicy, ale to nawiasem)- i tym podjazdem puścić do Plejady jakąś z wymienionych linii- wtedy bez sentymetów można pożegnać podjazd 850 na Pl. Szpitalny. Z powodów politycznych wygodniej byłoby to chyba zrobić przy pomocy albo 735, albo innej linii jadącej od Rokitnicy. 183 ze względu na główną grupę jego klientów nie byłby dobry do takiej zmiany.

P Śl napisał(a):
183 tez dla nich dobry, bo moga pozegnac obydwa wlasne darmobusy, bo od razu zalatwione Miechowice i Bobrek (?). To chyba jedno z sensowniejszych rozwiazan by bylo, bo przy okazji moze by ten 183 mogl poprawic czestotliwosc za ta dodatkowa kase.

IMO z Kopalni mniej osób jeździ do Gliwic. Nie rozumiem tez puszczania jakiegoś autobusu dodatkowo do Plejady. Osoby z północnej części Kopalni jak będą chciały niech sobie podejdą na osiedle, a południe strasznie długiego spacerku pod Carrefour nie ma. Pozostaje jednak warunek, że osiemseta będzie zjeżdżała po CH co pewnie i to nie będzie pasowało niektórym. A jeżeli chodzi o darmobus z Miechowic to o jego likwidacji kosztem 183/735 pod Plejadę nie ma co liczyć. Dzięki darmowemu dojazdowi dość dużo osób ciągnie do Plejady.
adrian1981 napisał(a):
Najbliższa okazja do wycięcia Miechowic z rozkładu 850 pojawi się wg mnie jak na dobre zacznie się budowa trzeciego odcinka obwodnicy bytomskiej. Obym się mylił, ale utrudnienia w ruchu mogą być spore w tym rejonie i każda minuta mniej w korkach bezcenna ;)
Oj nie będziesz się mylił. Według mnie skończy się tym, że po prostu Miechowice zostaną bez bezpośredniego połączania z Gliwicami i żadnej osobie z UM zaistniała sytuacja nie będzie ruszać, a 57 z krańcówką na Miechowicach nawet im przez myśl nie przejdzie...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.10.2010, 14:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
PKM b napisał(a):
Jeżeli z obsługą Bławatkowej od strony Stolarzowic do pętli nie było by problemu i autobusy mogły by kursować między wieżowcami jak teraz podczas objazdu tak w przeciwną stronę może być problem. Nie od dziś wiadomo że kijowo umiejscowiony jest przestanek w stronę Stolarzowic. Jakby autobusy koło kościoła nie mogły jechać prosto ulicą Stolarzowicką jak to robi teraz carrefurowski darmobus. O tyle dobrze, że 57 na czasie tracić nie będzie, a 850 zyskało by te kilka minut.


MZDiM od lat nie dopuszcza kursowania regularnego autobusów przez Felińskiego oprócz wypadków sporadycznych (nocka na 735, czy objazdy). Ta droga podobno się nie nadaje do kursowania autobusów. A co do lokalizacji przystanków- już kiedyś był przystanek po przeciwnej stronie Stolarzowickiej, co za problem ustawić go tam znów.

Cytuj:
Poczekajmy do następnych wyborów albo do końcówki przyszłej kadencji na jakieś bardziej szczegółowe decyzje ;) Może, że są jakieś obietnice wyborcze któregoś z kandydatów tegorocznych wyborów?


No JK Czubak coś tam takiego obiecuje, ale K. Wójcik tez to obiecywał i inni jemu podobni.

P Śl napisał(a):
Dlatego taki 57 jadąc przez centrum dzielnicy byłby wygodniejszy. I to zaczynają się schody. O ile Bytom powinien w kilometrach wyjść na zero(odejmie się wzkm na 850 i da na 57) i nie będzie musiał lamentować że musi dopłacać do interesu to takie Zabrze już musiałoby coś tam dołożyć za zwiększenie pojemności.


Z 57 to nie tyle kłopotem są Zabrza, czy Gliwice, co gmina Zbrosławice leżąca po drodze ;).

Cytuj:
IMO z Kopalni mniej osób jeździ do Gliwic. Nie rozumiem tez puszczania jakiegoś autobusu dodatkowo do Plejady.


Ale co tu do rozumienia- po prostu skoro 850 nie może za bardzo obsługiwać żadnego przystanku w Miechowicach bez kieszonki, to można wyciągnąć jakąś linię z Racjonalizatorów to obsługi Plejady, żeby tam dokonać przesiadki. I najlepiej żeby była to któraś z linii jadąca od Stolarzowickiej (pod warunkiem utrzymania 57 takiego jak dziś), lub któraś z grupy jadącej przez Kopalnię do Rokity (pod warunkiem jednak, że osiedle będzie mieć jakiś dojazd do Gliwic).
Choć generalnie najlepiej byłoby, gdyby powstał tramwaj do Miechowic, a rolę linii 14 przejęło częstsze i przetrasowane/podzielone 617.

Cytuj:
Oj nie będziesz się mylił. Według mnie skończy się tym, że po prostu Miechowice zostaną bez bezpośredniego połączania z Gliwicami i żadnej osobie z UM zaistniała sytuacja nie będzie ruszać, a 57 z krańcówką na Miechowicach nawet im przez myśl nie przejdzie...


No no, bo to są obcy ludzie i nikt nie wie, kto w Bytomiu jest radnym :P. Ludzie na spotkania z władzą nie chodzą, listów nie piszą, a potem się dziwią, że ich mają gdzieś :P. Ja wiem, że są miasta, gdzie władza ma obywatela gdzieś, ale to akurat nie jest Bytom ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.10.2010, 16:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52
Posty: 845
Lokalizacja:
Bytom - Miechowice
Daro85 napisał(a):
MZDiM od lat nie dopuszcza kursowania regularnego autobusów przez Felińskiego oprócz wypadków sporadycznych (nocka na 735, czy objazdy). Ta droga podobno się nie nadaje do kursowania autobusów. A co do lokalizacji przystanków- już kiedyś był przystanek po przeciwnej stronie Stolarzowickiej, co za problem ustawić go tam znów.
A no fakt mogą ustawić;) Z tym nienadawaniem się drogi do ruchu autobusów jest mocno przesadzone. Dzięki objazdowi straż miejska pilnuje i w końcu wyciąga konsekwencje dla osób parkujących za znakiem B-36 dzięki czemu nie ma już zwężenia jezdni do szerokości drogi jednokierunkowej. Już w tj chwili kierowcy z 135/735 dają ostro po pedale gazu w tym miejscu sprawnie przejeżdżając tamtędy. Wystarczyło by trochę poszerzyć jezdnie na długości 30 metrów i pewnie nikomu by nie przeszkadzał jeżdżący tamtędy autobus raz na godzinę.

Cytuj:
Ale co tu do rozumienia- po prostu skoro 850 nie może za bardzo obsługiwać żadnego przystanku w Miechowicach bez kieszonki, to można wyciągnąć jakąś linię z Racjonalizatorów to obsługi Plejady, żeby tam dokonać przesiadki. I najlepiej żeby była to któraś z linii jadąca od Stolarzowickiej (pod warunkiem utrzymania 57 takiego jak dziś), lub któraś z grupy jadącej przez Kopalnię do Rokity (pod warunkiem jednak, że osiedle będzie mieć jakiś dojazd do Gliwic).
Choć generalnie najlepiej byłoby, gdyby powstał tramwaj do Miechowic, a rolę linii 14 przejęło częstsze i przetrasowane/podzielone 617.

No to mamy już dwie możliwe alternatywy, a jeżeli coś zaczną robić to wybiorą pewnie tą tańszą. Pamiętam jak byłem mały i pytałem się brata kiedy będzie jeździł tramwaj na Miechowice, a on mi na to że jak będę duży. Duży za niedługo będę i chyba mówić będę to własnym dzieciom więc na tą perspektywą mamy jeszcze czas...

Cytuj:

No no, bo to są obcy ludzie i nikt nie wie, kto w Bytomiu jest radnym :P. Ludzie na spotkania z władzą nie chodzą, listów nie piszą, a potem się dziwią, że ich mają gdzieś :P. Ja wiem, że są miasta, gdzie władza ma obywatela gdzieś, ale to akurat nie jest Bytom ;).

W końcu mamy tą radę dzielnicy Miechowice to może po wyborach jak się nie załapią na stołki w Bytomiu zrobią coś dla dzielnicy :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Pytanie nt 850
Napisane: Cz 6.01.2011, 23:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 11.05.2005, 13:30
Posty: 88
Lokalizacja:
Gleiwitz
Bry;
Znajomy się mnie zapytał, a ze mu nie potrafię udzielić jednoznacznej odpowiedzi, więc zapytuję grono lepiej poinformowanych ode mnie:

patrząc w wyszukiwarce na trasę (http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... _linii=850) przy m1 w Maciejowie i zajezdni są pooznaczane wyjątki strefowe.
Czy w takim razie jadąc 850 Gliwice <-> Bytom wystarcza bilet na 2 strefy?

_________________
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 7.01.2011, 16:15 

Dołączył(a): So 14.11.2009, 12:21
Posty: 1085
Lokalizacja:
Gliwice
Przystanek Maciejów M1 de facto nie zalicza się jako strefowy, na trasie Gliwice<->Bytom ;) Tak więc bilet na dwie strefy jest ok :)

_________________
Nein, nein, nein. Das kann nicht sein! Um nüchtern kannst du nicht!
Midttrafik: Vi skal nok køre dig - Uczmy się!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 7.01.2011, 16:46 

Dołączył(a): Nd 25.02.2007, 20:52
Posty: 872
Lokalizacja:
Gliwice
stachu napisał(a):
Przystanek Maciejów M1 de facto nie zalicza się jako strefowy, na trasie Gliwice<->Bytom ;) Tak więc bilet na dwie strefy jest ok :)
Jak, skoro jedzie się przez teren trzech gmin?

http://www.kzkgop.com.pl/cennik/strefy/
Cytuj:
W przypadku linii przyspieszonych, których autobusy nie zatrzymują się na wszystkich przystankach, przystankiem strefowym jest ostatni przystanek na terenie gminy, na którym autobus takiej linii się zatrzymuje. Przystanek taki nie musi być oznaczony napisem STREFA.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 7.01.2011, 16:52 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Patrz na wyjatki strefowe, a nie na to.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 7.01.2011, 16:55 

Dołączył(a): Nd 25.02.2007, 20:52
Posty: 872
Lokalizacja:
Gliwice
P Śl napisał(a):
Patrz na wyjatki strefowe, a nie na to.
Ale nie ma wyjątku strefowego na "Maciejów M1", jest tylko na "Gliwice Zajezdnia".


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 7.01.2011, 16:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
To nie tak. Pasażerowie wsiadający/wysiadający na przystanku Gliwice Zajezdnia nie wnoszą podwyższonej opłaty. To tak jakby ów przystanek był w strefie Zabrza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 850
Napisane: Pn 14.11.2011, 17:18 

Dołączył(a): So 14.11.2009, 12:21
Posty: 1085
Lokalizacja:
Gliwice
W innym wątku jest o pewnym Solarisie, który się psuję i który obsługuje ów linię. A teraz cały artykuł:
klik

_________________
Nein, nein, nein. Das kann nicht sein! Um nüchtern kannst du nicht!
Midttrafik: Vi skal nok køre dig - Uczmy się!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 850
Napisane: Pn 14.11.2011, 18:28 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Niekoniecznie musi chodzić o solarisa, również dobrze może to być MAZ, który jest na zdjęciu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 850
Napisane: Pn 14.11.2011, 18:35 

Dołączył(a): So 14.11.2009, 12:21
Posty: 1085
Lokalizacja:
Gliwice
MAZy też się psują. Szczególnie #46 upodobał sobie defekty.

_________________
Nein, nein, nein. Das kann nicht sein! Um nüchtern kannst du nicht!
Midttrafik: Vi skal nok køre dig - Uczmy się!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 850
Napisane: Wt 15.11.2011, 10:53 

Dołączył(a): So 12.02.2005, 21:43
Posty: 730
Lokalizacja:
Gliwice
JacekSo napisał(a):
Niekoniecznie musi chodzić o solarisa, również dobrze może to być MAZ, który jest na zdjęciu.

O 6:45 z Bytomia jeździ Solaris, więc to na pewno o niego chodziło.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności