Egon napisał(a):
Ósmy post licząc od góry - takie połączenie proponowanych przeze mnie linii 937 i 938. Było to 7 lat temu:
viewtopic.php?f=42&t=317&p=8007&hilit=937#p8007 Jakby wprowadzić drobne korekty to byłoby git. :) W poście sprzed 7 lat wspominasz o planie miasta Katowice dotyczącym uruchomienia pięciu linii minibusowych. Masz może jakieś dokładniejsze informacje bądź jakiś artykuł do poczytania?
adam86 napisał(a):
To napisz do KZK, że tabor jest niezgodny z SIWZ.
Wspomniany był stan taboru w liście do UM.
adam86 napisał(a):
A gdyby się nie trzymała to też by poleciała. I tu akurat nic do rzeczy poręcze nie mają.
No chyba nie do końca tak jest jak mówisz...
adam86 napisał(a):
Matko boska, co ma 292 do rzeczy? Przecież to jest obecnie krzak, więc nie może być mowy o jakiejkolwiek koordynacji.
Założenie koordynacji z 292 było czysto hipotetyczne...
adam86 napisał(a):
Kompletna bzdura. LFy mają być tam gdzie w rozkładzie jest to oznaczone.
Mówiąc to miałem na myśli standardy zachodnioeuropejskie, to jak powinna wyglądać KM. Jeżeli chcemy tworzyć nowe linie to róbmy je według standardów na XXI wiek aby nie powtarzać błędów/wad linii już istniejących.
adam86 napisał(a):
90% dziczy wózkowej nie ma biletu, za to skutecznie blokuje przejście. To sie gonić powinno.
Przez "dzicz wózkową" 10% lojalnych pasażerów ma cierpieć? Posługując się tym tokiem myślenia autobusy nie powinny być wyposażone w siedzenia, ponieważ pewien, dość spory odsetek pasażerów nie płaci za przejazd...
adam86 napisał(a):
Jak badania będą na wszystkich liniach i nie ma to żadnego związku z jakimikolwiek zmianami.
Może nie w tym przypadku, ponieważ miasto zna problem i przypuszczam, że zainteresuje się badaniami.
Crom napisał(a):
Jeszcze raz napiszę - niskapodłoga to jest tylko przy okazji. Gdzie napisałem, że należy czekać aż przyjedzie? Wsiadamy w pierwszy lepszy autobus i tutaj jest mowa o 80%. Zresztą w ostatnim czasie prawie wszystko jeździ niskie z PKMu w tym rejonie. Ostatnie 120M gonią raczej tylko i wyłącznie po Wojkowicach.
Raz jedzie niska podłoga na wysokim planie a raz nie. Póki co rozkład jazdy nie przewiduje, że wszystkie linie są obsługiwane w 100% autobusami niskopodłogowymi.
Crom napisał(a):
Takich sytuacji w km są dziesiątki. Ludzie sobie olewają, nie trzymają się, robią różne cyrki później przychodzi do gwałtownego hamowania i lecą na pysk. Byłeś świadkiem tej sytuacji czy znasz ją tylko z opowieści? Już parę razy widziałem, że w takim Sprinterze jechało za dużo ludzi. Stali przy samym kierowcy i nie dziw, że łatwo o wypadek.
Byłem świadkiem, byłem poproszony o poczekanie na przyjazd ambulansu. Ogólnie masz rację ale w tym Sprinterze nawet w okolicy siedzeń nie ma poręczy. Dlatego jest prośba o zmianę taboru bo nie można akceptować patologi. Busiki na trasie Katowice-Kraków są regularnie sprawdzane a dlaczego KM jest pomijana w tej kwestii?