Teraz jest Pt 19.04.2024, 7:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 23.11.2010, 17:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
Dzisiaj (po wyborach) dostałem e-maila z urzędu miasta na temat transportu w dzielnicach południowych :) http://img530.imageshack.us/i/pismo.png/


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 29.11.2010, 11:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 18.11.2010, 14:49
Posty: 8
Lokalizacja:
Stalinogród
szkoda, że tylko rozważa i rozpatruje - bo tak mogą planować do następnych wyborów :(

ale z mojej strony PEŁNE poparcie (Myślę Ze Kubala. już wie że jestem za i wyjaśniliśmy to drobne nieporozumienie :) )


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Pt 11.11.2011, 14:28 

Dołączył(a): Pt 11.11.2011, 10:49
Posty: 6
Witam! Od dawna śledzę wasze forum i chciałbym się w końcu podzielić przemyśleniami na temat linii 937.
Po zmianie trasy, która miała miejsce w lipcu zauważalny jest wzrost zainteresowania tym połączeniem do tego stopnia, że na ostatnim kursie (22:38 z "Brynów Pętla) pasażerowie muszą stać. W godzinach szczytu busiki są regularnie przeładowane. W poprzedniej formie 937 jeździło praktycznie puste a teraz widać, że nawet w dni wolne na przystankach czekają pasażerowie. Niestety po zmianie przewoźnika busiki nie są zbyt pojemne i komfortowe. Osoby starsze mają problem z wejściem a osoby na wózkach bądź matki z małymi dziećmi nie mogą korzystać z połączenia. W związku z tym mieszkańcy dzielnic przez, które jeżdżą busiki postanowili napisać list do KZK GOPu z prośbą o zwiększenie częstotliwości argumentując, iż częstsze kursowanie pozwoli pozyskać nowych klientów oraz o zmianę wozów na pojazdy niskopodłogowe zapewniające komfortowe i bezpieczne poruszanie się w pojeździe. W odpowiedzi dostaliśmy informację, iż na początku 2012 roku zostaną przeprowadzone badania, które pozwolą przeprowadzić ewentualne zmiany. Chciałbym przedstawić pomysły zmian przedstawionych przez pasażerów.
1) 937 powinno obsługiwać przystanek "Ochojec Szpital", ponieważ Zarzecze jest pozbawione bezpośredniego połączenia z tak wielkim i ważnym centrum medycznym.
2) Połączenie powinno jeździć do centrum Katowic przynajmniej w godzinach szczytu.
3) Zmiana busików na autobusy niskopodłogowe.
4) Wspólny przystanek z 37 w okolicach dworca kolejowego na Podlesiu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Pt 11.11.2011, 14:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Te postulaty są mniej więcej tak samo durne jak i działania KZKGOP. To powinna być linia dowożąca do dużego autobusu jadącego do centrum, a nie kolejny czarter.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Pt 11.11.2011, 14:59 

Dołączył(a): Pt 11.11.2011, 10:49
Posty: 6
Gdyby było jedno porządne połączenie do centrum nikt nie prosiłby o drugie. W obecnych czasach liczy się czas a 37 po prostu go ludziom marnuje. Z drugiej strony uważasz, że przejazd busem w którym trzeba się schylać aby dziury w dachu nie zrobić i otwierać ciężkie drzwi ręcznie jest komfortowy?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Pt 11.11.2011, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Przeczytaj wyraźnie co napisałem. Co ma w ogóle 37 do rzeczy? Przecież z tego kartoflowoza to się na tramwaj w Brynowie idzie, tudzież inny autobus jadący co chwilę. KZK oczywiście nie chce, albo nie potrafi wymagać normalnego taboru M bo po co. Wystarczy przejrzeć TWB i można zobaczyć jak wyglądają cywilizowane sprintery, czy chociażby wetlina.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 11:43 
- Moderator -

Dołączył(a): Nd 10.04.2005, 13:53
Posty: 1677
Lokalizacja:
Siemianowice Śląskie
podlesianin napisał(a):
1) 937 powinno obsługiwać przystanek "Ochojec Szpital", ponieważ Zarzecze jest pozbawione bezpośredniego połączenia z tak wielkim i ważnym centrum medycznym.

Zapomniałeś jeszcze o letnich kursach wariantowych przez Międzyzdroje. Taki słynny festiwal filmowy, a również brakuje połączenia!

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 11:49 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Lol! Zresztą już jeden użytkownik wałkował właściwą koncepcję. Wydłużyć do Panewnik i tyle.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
A okrężna dwukierunkowa po trasie obecnej - Panewniki - Kokociniec Hadyny - Rolna - Brynów?

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 16:10 

Dołączył(a): Pt 11.11.2011, 10:49
Posty: 6
adam86 napisał(a):
KZK oczywiście nie chce, albo nie potrafi wymagać normalnego taboru M bo po co. Wystarczy przejrzeć TWB i można zobaczyć jak wyglądają cywilizowane sprintery, czy chociażby wetlina.

Tabor to jest jeden z głównych problemów tej linii jak już wspominałem. KZK GOP nie powinien organizować linii obsługiwanych taborem M skoro nie potrafi dokładnie sprecyzować warunków przetargu. Tak trudno jest wymagać przynajmniej busika/autobusu na wzór gliwickiej Kappeny? Przecież taki pojazd jest i wygodniejszy, i bezpieczniejszy. Jadąc 937 dwa razy byłem świadkiem niebezpiecznych sytuacji w których ucierpiał pasażer.
Crom napisał(a):
Zapomniałeś jeszcze o letnich kursach wariantowych przez Międzyzdroje. Taki słynny festiwal filmowy, a również brakuje połączenia!
Dziękujemy za dawkę humoru ale na przyszłość nie zabieraj głosu jeśli nie znasz opinii pasażerów oraz realiów dzielnic południowych...
motley napisał(a):
A okrężna dwukierunkowa po trasie obecnej - Panewniki - Kokociniec Hadyny - Rolna - Brynów?

To może pójść o krok dalej, zmieniając 937 w linię okrężną (jadącą obecną trasą do "Owsiana Pętla" a następnie ulicami
Owsianą, Panewnicką, Haydyny, Rolną.) i tworząc "937bis" jadącą w przeciwnym kierunku? Na pewno okrężna trasa jest lepsza niż przedłużenie do Panewnik obecnego 937.

Podsumowując wysłaliśmy list do UM z prośbą o zmianę taboru oraz o zwiększenie częstotliwości. Nasza prośba została rozpatrzona i sytuacja będzie badana przez KZK GOP aby w pierwszych miesiącach 2012 roku można było przeprowadzić ewentualne zmiany istotne z punktu widzenia pasażerów. W liście z odpowiedzią zapewniono nas również, iż po zakończeniu prac związanych z katowickim dworcem PKP idea przedłużenia linii 937 do centrum zostanie rozpatrzona.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
Ale to, że jesteście mieszkańcami dzielnic południowych, nie uprawnia was do czarteru pod szpital. Można jechać 937 do pętli i się przesiąść, jechać 37 do Piotrowic i się przesiąść i to naprawdę starczy.

A mój pomysł przepisałeś, bo dokładnie o to mi chodziło.

937 do centrum, co za paranoja...

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 16:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
Dziękujemy za dawkę humoru ale na przyszłość nie zabieraj głosu jeśli nie znasz opinii pasażerów oraz realiów dzielnic południowych...


Co, w "dzielnicach południowych" (jak ja lubię to wzniosłe określenie na te peryferia :D) filmów nikt nie ogląda? Takie tam są realia cywilizacyjne, że sztuka kinowa jest jeszcze nieznana? Gdyby spytać się ludzi, czy chcą przedłużenia 937 do Międyzdrojów, to przecież ich opinie niewątpliwie byłyby pozytywne. Jednak czy miasto stać na to, podobnie jak na kapkę krótsze ;) wydłużenie do centrum?

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 17:08 
- Moderator -

Dołączył(a): Nd 10.04.2005, 13:53
Posty: 1677
Lokalizacja:
Siemianowice Śląskie
podlesianin napisał(a):
Tak trudno jest wymagać przynajmniej busika/autobusu na wzór gliwickiej Kappeny? Przecież taki pojazd jest i wygodniejszy, i bezpieczniejszy. Jadąc 937 dwa razy byłem świadkiem niebezpiecznych sytuacji w których ucierpiał pasażer.

A o ileż to większa jest Kapena na bazie Iveco Daily od Iveco Daily kursującego na 937? To, że nie ma miejsca na wózek to ja wiem. Nie bądź też taki tajemniczy i zdradź co takiego złego się stało temu pasażerowi. A może była przekroczona ilość miejsc?
podlesianin napisał(a):
Dziękujemy za dawkę humoru ale na przyszłość nie zabieraj głosu jeśli nie znasz opinii pasażerów oraz realiów dzielnic południowych...

ROTFL widzę te busiki po 20 razy w tygodniu i znam realia tej linii. Nie widzę najmniejszego problemu wysiąść z tej "ciasnej kanciatej puszki" na przystanku Piotrowice Osiedle i wsiąść do 10/292/138, co może wyjść z korzyścią ponieważ trafi się na 80% niski (nie licząc 292). Taryfa w niedługim czasie będzie sprzyjać takim podróżom.
podlesianin napisał(a):
Podsumowując wysłaliśmy list do UM z prośbą o zmianę taboru oraz o zwiększenie częstotliwości. Nasza prośba została rozpatrzona i sytuacja będzie badana przez KZK GOP aby w pierwszych miesiącach 2012 roku można było przeprowadzić ewentualne zmiany istotne z punktu widzenia pasażerów. W liście z odpowiedzią zapewniono nas również, iż po zakończeniu prac związanych z katowickim dworcem PKP idea przedłużenia linii 937 do centrum zostanie rozpatrzona.

Przyjdzie Sherlock Holmes wyciągnie lupę i zbada. Napisali tak, z grzeczności jak każdy urząd. Coś może zrobią, ale normalnego autobusu bym się nie spodziewał. Jeżeli zaś pociągną 937 do Centrum to żądam powrotu 802 lub wyrzucenia 110 z Józefowca no i oczywiście przelotu 30 Sokolską - Pl. Wolności w kierunku Giszowca.

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 17:24 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Crom napisał(a):
A o ileż to większa jest Kapena na bazie Iveco Daily od Iveco Daily kursującego na 937?


To co kursuje na 937 i w paru innych miejscach GOPu to jest zwykły turystyczny furgon, a nie pojazd do komunikacji miejskiej. Wersja minimum to powinno być takie zagospodarowanie wnętrza jak w sprinterach z Meteora, czy innych jumperach/eltekach od Kłosoka (czyli mało siedzeń, poręcz do trzymania się dla stojących i miejsce na wózek), podobnie jak szerokie i używane drzwi automatyczne (a nie atrapa). Choć oczywiście lepiej byłoby stosować minibusy fabrycznie wyprodukowane do komunikacji miejskiej, z niską podłogą, wyższą budą, czy szerokimi drzwiami.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 21:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4404
Lokalizacja:
Ligota
Jelczu napisał(a):
Lol! Zresztą już jeden użytkownik wałkował właściwą koncepcję. Wydłużyć do Panewnik i tyle.

Dokładnie. Wymyśliłem to jakieś 5-6 lat temu, nawet numerek udało mi się trafić ;-)

Reszty trasy bym nie zmieniał, zgadzam się w poglądach z Adamem86. Co do taboru: czy takie coś nie wystarczyłoby?
http://www.phototrans.eu/14,5911,0,Merc ... I_872.html
http://www.phototrans.eu/14,265833,0,Me ... I_876.html
http://www.phototrans.eu/14,233337,0,Me ... I_877.html

Wiem, mój ulubiony Meteor, stronniczy jestem. No ale jak nie lubię minibusów, tak te mi się podobają, zwłaszcza #876 ;-) Nie śledzę ostatnio tej linii, no ale z przypadkowych obserwacji wydaje mi się, że 9/10-metrowy autobus to jednak byłoby za dużo.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 21:50 

Dołączył(a): Pt 11.11.2011, 10:49
Posty: 6
Crom napisał(a):
A o ileż to większa jest Kapena na bazie Iveco Daily od Iveco Daily kursującego na 937? To, że nie ma miejsca na wózek to ja wiem. Nie bądź też taki tajemniczy i zdradź co takiego złego się stało temu pasażerowi. A może była przekroczona ilość miejsc?
Na początku warto zaznaczyć, że teraz jeżdżą Sprintery, w których trzeba ręcznie otwierać drzwi... Co do wspomnianej sytuacji pasażerka zmuszona do podróży na stojąco podczas hamowania poleciała na przednią szybę jednocześnie uderzając głową o tablicę kierunkową. Kierowca wezwał pogotowie. Uważasz, że taka sytuacja jest normalna? Gdyby bus był wyposażony w odpowiednią ilość poręczy nic by się nie stało...
Crom napisał(a):
ROTFL widzę te busiki po 20 razy w tygodniu i znam realia tej linii. Nie widzę najmniejszego problemu wysiąść z tej "ciasnej kanciatej puszki" na przystanku Piotrowice Osiedle i wsiąść do 10/292/138, co może wyjść z korzyścią ponieważ trafi się na 80% niski (nie licząc 292). Taryfa w niedługim czasie będzie sprzyjać takim podróżom.

To, że je widzisz nie znaczy, że wiesz czego oczekują pasażerowie. Osobiście widzę problem. Żaden komfort czekać 10/20 minut na następny autobus (tu się kłania synchronizacja np. z 292). Niskopodłogowe pojazdy powinny być na każdej linii i na każdym kursie bo KM jest dla wszystkich więc argument poczekaj sobie dłużej bo na 80% przyjedzie niska podłoga jest troszkę nietrafiony... W przypadku normalnego "wysokiego" autobusu mamy możliwość wniesienia wózka, bądź złapania się poręczy przy wchodzeniu. Natomiast ww. Sprinterze nie dość, że samo wejście wymaga gimnastyki to jeszcze stopnie są wysokie a chwycić się możemy jedynie pokrętła od nawiewu...

Crom napisał(a):
Przyjdzie Sherlock Holmes wyciągnie lupę i zbada. Napisali tak, z grzeczności jak każdy urząd. Coś może zrobią, ale normalnego autobusu bym się nie spodziewał. Jeżeli zaś pociągną 937 do Centrum to żądam powrotu 802 lub wyrzucenia 110 z Józefowca no i oczywiście przelotu 30 Sokolską - Pl. Wolności w kierunku Giszowca.
Przyjdzie, przyjdzie na przełomie miesięcy luty-marzec.

Egon napisał(a):
Reszty trasy bym nie zmieniał, zgadzam się w poglądach z Adamem86. Co do taboru: czy takie coś nie wystarczyłoby?
http://www.phototrans.eu/14,5911,0,Merc ... I_872.html
http://www.phototrans.eu/14,265833,0,Me ... I_876.html
http://www.phototrans.eu/14,233337,0,Me ... I_877.html
Wiem, mój ulubiony Meteor, stronniczy jestem. No ale jak nie lubię minibusów, tak te mi się podobają, zwłaszcza #876 ;-) Nie śledzę ostatnio tej linii, no ale z przypadkowych obserwacji wydaje mi się, że 9/10-metrowy autobus to jednak byłoby za dużo.

#876 na pierwszy rzut oka jest konstrukcyjnie podobny do IVECO, które jeździły wcześniej a były dużo wygodniejsze dla pasażerów. Niestety nie rozwiązuje to problemu przewozu wózków oraz niskiej podłogi. Wiem, że w naszym regionie o niskopodłogowy tabor M jest trudno więc myślałem o tym pojeździe http://www.phototrans.eu/14,20904,0,Kap ... ty_21.html. Ma szerokie drzwi, w środku jest dużo poręczy i można stać bez schylania karku. :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: So 12.11.2011, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4404
Lokalizacja:
Ligota
podlesianin napisał(a):
Wiem, że w naszym regionie o niskopodłogowy tabor M jest trudno więc myślałem o tym pojeździe http://www.phototrans.eu/14,20904,0,Kap ... ty_21.html. Ma szerokie drzwi, w środku jest dużo poręczy i można stać bez schylania karku. :)

No taki też byłby dobry, tylko można było wybrać do prezentacji lepsze zdjęcie ;-) Po ostatnim przeglądzie moich fotek zastanawiam się, czy nie wyrzucić go z galerii ;-)
A poważnie - mam gdzieś taki prospekt Mercedesa z niskopodłogowym Sprinterem - bardzo mi się ten wóz podoba, można go zamawiać w różnych konfiguracjach przestrzeni pasażerskiej, także z dużym miejsem na wózki inwalidzkie i dziecięce. Jutro poszukam - jak znajdę, podeślę skany zdjęć.

Ósmy post licząc od góry - takie połączenie proponowanych przeze mnie linii 937 i 938. Było to 7 lat temu:
viewtopic.php?f=42&t=317&p=8007&hilit=937#p8007

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Nd 13.11.2011, 0:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
podlesianin napisał(a):
Na początku warto zaznaczyć, że teraz jeżdżą Sprintery, w których trzeba ręcznie otwierać drzwi...

To napisz do KZK, że tabor jest niezgodny z SIWZ.
Cytuj:
Co do wspomnianej sytuacji pasażerka zmuszona do podróży na stojąco podczas hamowania poleciała na przednią szybę jednocześnie uderzając głową o tablicę kierunkową. Kierowca wezwał pogotowie. Uważasz, że taka sytuacja jest normalna? Gdyby bus był wyposażony w odpowiednią ilość poręczy nic by się nie stało...

A gdyby się nie trzymała to też by poleciała. I tu akurat nic do rzeczy poręcze nie mają.
Cytuj:

To, że je widzisz nie znaczy, że wiesz czego oczekują pasażerowie. Osobiście widzę problem. Żaden komfort czekać 10/20 minut na następny autobus (tu się kłania synchronizacja np. z 292).

Matko boska, co ma 292 do rzeczy? Przecież to jest obecnie krzak, więc nie może być mowy o jakiejkolwiek koordynacji.
Cytuj:
Niskopodłogowe pojazdy powinny być na każdej linii i na każdym kursie bo KM jest dla wszystkich więc argument poczekaj sobie dłużej bo na 80% przyjedzie niska podłoga jest troszkę nietrafiony...

Kompletna bzdura. LFy mają być tam gdzie w rozkładzie jest to oznaczone.
Cytuj:
W przypadku normalnego "wysokiego" autobusu mamy możliwość wniesienia wózka, bądź złapania się poręczy przy wchodzeniu.

90% dziczy wózkowej nie ma biletu, za to skutecznie blokuje przejście. To sie gonić powinno.
Cytuj:
Natomiast ww. Sprinterze nie dość, że samo wejście wymaga gimnastyki to jeszcze stopnie są wysokie a chwycić się możemy jedynie pokrętła od nawiewu...

W drzwiach jest coś w rodzaju poręczy;)
Cytuj:
Przyjdzie, przyjdzie na przełomie miesięcy luty-marzec.

Jak badania będą na wszystkich liniach i nie ma to żadnego związku z jakimikolwiek zmianami.
Egon napisał(a):
A poważnie - mam gdzieś taki prospekt Mercedesa z niskopodłogowym Sprinterem - bardzo mi się ten wóz podoba, można go zamawiać w różnych konfiguracjach przestrzeni pasażerskiej, także z dużym miejsem na wózki inwalidzkie i dziecięce. Jutro poszukam - jak znajdę, podeślę skany zdjęć.

Taaak. Taki kosztuje 100 tys euro;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Nd 13.11.2011, 0:18 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
adam86 napisał(a):
podlesianin napisał(a):
Na początku warto zaznaczyć, że teraz jeżdżą Sprintery, w których trzeba ręcznie otwierać drzwi...

To napisz do KZK, że tabor jest niezgodny z SIWZ.


Tabor jest zgodny, drzwi przesuwne są automatyczne (mają silniczek uruchamiany przez kierowcę). Problem jest w ich stosowaniu, ale za to nie ma sankcji.

Cytuj:
A poważnie - mam gdzieś taki prospekt Mercedesa z niskopodłogowym Sprinterem - bardzo mi się ten wóz podoba, można go zamawiać w różnych konfiguracjach przestrzeni pasażerskiej, także z dużym miejsem na wózki inwalidzkie i dziecięce. Jutro poszukam - jak znajdę, podeślę skany zdjęć.


Nie trzeba szukać prospektów, wystarczy zajrzeć na TWB: ;)
http://www.phototrans.eu/14,28541,0,Mer ... _T884.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia 937
Napisane: Nd 13.11.2011, 0:47 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
motley napisał(a):
Ale to, że jesteście mieszkańcami dzielnic południowych, nie uprawnia was do czarteru pod szpital.

Mam więc pytanie - w jaki sposób mieszkańcy jakiejś dzielnicy nabywają "uprawnienia" do dogodnej komunikacji ?
Crom napisał(a):
Nie widzę najmniejszego problemu wysiąść z tej "ciasnej kanciatej puszki" na przystanku Piotrowice Osiedle i wsiąść do 10/292/138, co może wyjść z korzyścią ponieważ trafi się na 80% niski (nie licząc 292). Taryfa w niedługim czasie będzie sprzyjać takim podróżom.

A ja nie widzę żadnej logiki w takim rozumowaniu. Jeśli ktoś potrzebuje/musi skorzystać z pojazdu niskopodłogowego, to na całej długości trasy swej podróży, a nie tylko na jej części.
Taryfa rzeczywiście będzie sprzyjać (ale chyba tylko KZK GOP, a nie pasażerom), w 15min chciałbyś dojechać z przesiadką z Zarzecza do szpitala w Ochojcu, nawet w 30min to mało prawdopodobne.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności