Teraz jest Pt 19.04.2024, 11:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 14:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
Sadorg napisał(a):
102 napisał(a):
andrzejh69 napisał(a):
ja proponuję jeszcze pośpieszną linię ...
50 Katowice - Częstochowa ;))))


To zbuduj tory łączące katowice z częstochową


Przecież są :P Nawet rozstaw się zgadza ;)

Ale napięcie inne, motór mógłby się spalić ;)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 14:29 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 553
Lokalizacja:
Katowice
inne napięcie nie szkodzi.. SM42 będzie Duwega Pt8 ciągnąć i gra ;)))) nasze helmuty z taką ilością kanap i wysokimi drzwiami dopasowanymi do peronów kolejowych na tę linię są jak znalazł ;)))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Apeluję o wydzielenie tej dziecinady do bufetu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 16:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 19.10.2008, 9:22
Posty: 864
Lokalizacja:
Ruda Śląska - Bielszowice
@adam86. A jakie są twoje propozycje? Wypowiedz się w tej sprawie. Jako żeś ekspert w tej dziedzinie to chętnie zobaczę co masz do powiedzenia.


Z tym Zabrzem to z czasem by to nabrało barw. Lecz od ewangelika do kopalni trzeba by wybudować drugi tor. Jak już budujemy to warto ztramwajować (czyt. skomunikować tramwajami) Pawłów i Kończyce. W tej pierwszej dzielnicy raptem tylko jedna linia autobusowa z taktem 60 minutowym w dni wolne. Nie patrząc na trzy kursy 89. Jedna linia by mogła kursować na trasie Pawłów - Gliwice Zaj. a druga Kończyce - Biskupice. Zdaję sobie sprawę, że to dziś jest nie realne ale warto mieć marzenia. Może by tak wpierw popytać Zabrzan (w ramach sondy UM) czy takie rozwiązania by im odpowiadały a Pani Prezydent miała by wygodny dojazd z Kończyc do Prezydium. Mniej chodzenia ale zawsze coś. I zaraz tego posta usunie 7 uczonych głów tego forum.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 17:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
dexiu89 napisał(a):
@adam86. A jakie są twoje propozycje? Wypowiedz się w tej sprawie. Jako żeś ekspert w tej dziedzinie to chętnie zobaczę co masz do powiedzenia.

Nie czytam bzdur dzieciaków i trolli.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 17:17 

Dołączył(a): Nd 25.02.2007, 20:52
Posty: 872
Lokalizacja:
Gliwice
Skoro wątek zmienił miejsce i już bez skrupułów można wrzucać pomysły średnio i mało realne, to chyba nic się nie stanie, jak wrzucę projekt, o którego istnieniu przypomniała mi właśnie ta dyskusja.
Pojawiło się to kilka dni przed drugą turą wyborów samorządowych i jest to projekt rozbudowy tramwajów w Gliwicach stworzony chyba głównie przez gliwickie środowiska opozycyjne.

http://piotruniowski.blogspot.com/2010/11/propozycja-rozbudowy-komunikacji.html

Najbardziej podoba mi się tutaj ta nowa zajezdnia w Starych Gliwicach. :)
To tak w ramach ciekawostki jak bardzo można wybiec w przyszłość w proponowaniu różnych rozwiązań komunikacyjnych. :)

Aha, tocząca się tutaj na forum dyskusja o nowych numerach linii tramwajowych i tak nie pobiła tej w powyższym opracowaniu. Tak więc nie jest źle. :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 17:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
Kwarek napisał(a):
Aha, tocząca się tutaj na forum dyskusja o nowych numerach linii tramwajowych i tak nie pobiła tej w powyższym opracowaniu. Tak więc nie jest źle. :)

Fakt. Piszący to chyba nie miał trzeźwego spojrzenia na rzeczywistość ;-) Nawet gdyby było możliwe wygenerowanie takich linii w Gliwicach (pomijam tu bzdurną numerację), to autor tego opracowania nie wziął pod uwagę połączenia z siecią tramwajową w innych miastach. Ciekawe, czy dla np. Katowic też takiego knota wymyślił. I jak wyobraża sobie trasy w Siemianowicach czy Mysłowicach. Niezwykle mnie też interesuje, jaką numerację wymyśliłby dla linii jadących przz więcej niż jedno miast. To już wolę pomysły kolegi 102 ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 17:52 

Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00
Posty: 35
102 napisał(a):
A tramwajowe trasy to ja widzę tak:
0 Chorzów Stadion Śląski-Katowice-Zawodzie Pętla(Linia Turystyczna)
1 Gliwice Zajezdnia-Zabrze-Ruda Śląska Chebzie-Chorzów Ratusz
2 Gliwice Zajezdnia-Zabrze Zaborze Lompy(Linia okresowa, tylko w wakacje letnie)
3 Milkuczyce Pętla- Makoszowy Pętla
4 Biskupice Pętla-Zabrze-Makoszowy Pętla(Linia okresowa, tj.2)
5 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Zabrze-Chebzie Pętla
6 Bytom Wrocławska-Chorzów-Katowice-Brynów Pętla
7 Łagiewniki Targowisko-Chorzów-Katowice-Mysłowice-Sosnowiec-Milowice Pętla
8 Stroszek Zajezdnia-Bytom Wrocławska(linia okresowa, tj.2)
9 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Chebzie Pętla
10 Biskupice Pętla-Bytom-Chorzów Stadion Śląski(linia cmentarna)
11 Chebzie Pętla-Chorzów-Katowice-Chorzów Batory Zajezdnia
12 Siemianowice Plac Skargi-Katowice-Chorzów Batory-Chebzie Pętla(linia cmentarna)
13 Siemianowice Plac Skargi- Katowice Plac Wolności
14 Katowice Alfred-Katowice-Mysłowice Dworzec PKP
15 Zagórze Pętla-Sosnowiec-Katowice Plac Wolności
16 Brynów Pętla-Alfred(linia Okresowa, tj.2)
17 Chebzie Pętla-Chorzów Ratusz
18 Bytom Plac Sikorskiego-Chebzie Pętla
19 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Chorzów-Katowice-Brynów Pętla
20 Szopienice Pętla-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, tj.2)
21 Huta Katowice-Będzin-Sosnowiec-Milowice Pętla
22 Czeladź Pętla-Huta Katowice
23 Sosnowiec Wspólna-Huta Katowice(Linia cmentarna)
24 Będzin Zajezdnia-Sosnowiec Okrzei
25 Sosnowiec PKP-Będzin-Czeladź Pętla(Linia Okresowa, tj.2)
26 Zawodzie Pętla-Sosnowiec-Pogoń Pętla(Linia Okresowa, tj.2)
27 Kazimierz Pętla-Sosnowiec-Będzin Zajezdnia
28 Gołonóg Pętla-Dąbrowa Górnicza KWK(Linia Okresowa, tj.2)
29 Bytom Plac Sikorskiego-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, Linia Szczytowa, w godzinach 11:00-14:30)
30 Biskupice Pętla-Bytom Plac Sikorskiego(Linia Szczytowa)
31 Czeladź Pętla-Będzin-Sosnowiec-Mysłowice(Linia Szczytowa)
32 Słoneczna Pętla-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, Linia Szczytowa)
33 Chorzów Ratusz-Katowice-Chorzów Batory-Chorzów Ratusz(Okrężna, Linia Szczytowa)
34 Katowice Plac Wolności-Sosnowiec-(Zagórze Pętla)-Sosnowiec Okrzei(Kursy do Zagórze Pętla, tylko w szczycie)
35 Zaborze Pętla-Chebzie-Łagiewniki Targowisko(Linia Okresowa)
36 Będzin Zajezdnia-Huta Katowice(Linia Szczytowa)
37 Chorzów Batory Zajezdnia-Katowice-Chorzów Metalowców(Linia Szczytowa)
38 Bytom Powstańców Śląskich-Bytom Świętej Trójcy


Obsada Wyglądała by tak:
Linia 0:
SNŚ(okres maj-wrzesień)-co 40 min
Linia 1:
R-Co 10 min
SN-Co 20 min
Linia 2:
R-Co 30 min
S-Co 10 min
N-nie kursuje
Linia 3:
RSN-Co 20 min
Linia 4:
R-Co 15 min
SN-nie kursuje
Linia 5:
RS-Co 15 min
N-Co 20 min
Linia 6:
R-Co 8 min
S-Co 15 min
N-Co 20 min
Linia 7:
R-Co 20 min
SN-Co 30 min
Linia 8:
R-Co 5 min
SN-Co 15 min
Linia 9:
RSN-Co 20 min
Linia 10:
30P-Co 20 min
1,2L-Co 15 min
Linia 11:
R-Co 20 min
SN-Co 30 min
Linia 12:
30P-Nie kursuje
1,2L-Co 30 min
11L-Co 38 min
Linia 13:
R-Co 15 min.
SN-Co 24 min
Linia 14:
R-Co 28 min.
SN-Co 14 min
Linia 15:
R-Co 18 min
SN-Co 28 min
Linia 16:
R-Co 10 min
SN-Nie kursuje
Linia 17:
R-Co 20 min
SN-Co 34 min
Linia 18:
R-Co 20 min
SN-Co 34 min
Linia 19:
R-Co 20 min
SN-Co 36 min
Linia 20:
R-Nie Kursuje
SN-Co 15 min
Linia 21:
R-Co 15 min
SN-Co 18 min
Linia 22:
R-Co 10 min
SN-Co 28 min
Linia 23:
30P, 1,2L-Co 10 min
Linia 24:
RSN-Co 20 min
Linia 25:
R-Co 30 min
SN-Nie kursuje
Linia 26:
R-Co 30 min
SN-Nie kursuje
Linia 27:
R-Co 20 min
SN-Co 30 min
Linia 28:
R-Co 28 min
S-Co 15 min
N-Co 10 min
Linia 29:
R-Co 10 min
Linia 30:
R-Co 10 min
Linia 31:
R-Co 15 min
Linia 32:
R-Co 5 min
SN-Co 90 min
Linia 33:
R-Co 45 min
Linia 34:
R-Co 30 min
SN-Nie kursuje
Linia 35:
R-Nie krusuje
SN-Co 20 min
Linia 36:
R-Co 10 min
S-Co 30 min.
N-Nie Kursuje
Linia 37:
R-Co 30 min
Linia 38:
RSN-Co 20 min


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 18:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
Egon napisał(a):
To już wolę pomysły kolegi 102 ;-)

Kurna, co mnie podkusiło, żeby to napisać? Odszczekuję.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 18:12 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 22.09.2004, 14:01
Posty: 506
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
Egon napisał(a):
To już wolę pomysły kolegi 102 ;-)

Kurna, co mnie podkusiło, żeby to napisać? Odszczekuję.

Trzeba będzie po nowym roku wystosować apel do nauczycieli, żeby zadawali więcej na święta ;)

A temat nadaje się już chyba do kosza...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 19:59 

Dołączył(a): Nd 7.11.2010, 12:27
Posty: 26
Lokalizacja:
Katowice - Tauzen
To jesli ja bym mogl cos jeszcze tylko wtracic. Bylyby mozliwe zmiany trasy i taktu na ciagu Katowice - Chorzow w nastepujacy sposob (chyba nie jakos tragicznie trudny do zrealizowania):

6 BEZ ZMIAN

11 Chebzie Petla - ... - Huta Baildon - Grundmanna - Gliwicka - Plac Wolnosci - Rynek - Zawodzie Pętla (zakladajac wybudowanie lacznika Chorzowska - Gliwicka, ktory podobno ma powstac)


15 Sosnowiec Zagorze Gwiezdna - ... - Katowice Plac Wolnosci - Gliwicka - Grundmanna - Huta Baildon - Dąb - Chorzow Metalowcow (zakladajac przedluzenie linii 15 w Sosnowcu, ktore rzekomo ma powstac oraz wybudowanie lacznika Chorzowska - Gliwicka, ktory podobno tez ma powstac)

19 BEZ ZMIAN

23 Chorzow Stadion Slaski - ... - Zawodzie Petla - Szopinice Petla (w celu dodatkowych kursow w relacji Rondo - Stadion Slaski) lub ZAWIESIC.

Skierowanie linii 11 i 15 w w/w relacjach pozwoliloby na poprawe dojazdu w okolice Dworca PKP od Chorzowa jak i od Zawodzia (co po remoncie Dw PKP oraz otwarciu kolejnej galerii handlowej bedzie mialo jakis wiekszy sens), ponadto linia 11 wg mnie przyda sie na trasie Dworzec PKP - Zawodzie, gdyz ciagle panuje tam tlok i przydalaby sie dodatkowa linia obslugiwana skladami.

To tyle co jeszcze chcialem dodac w tym temacie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 20:16 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
michaltauzen napisał(a):
Skierowanie linii 11 i 15 w w/w relacjach pozwoliloby na poprawe dojazdu w okolice Dworca PKP od Chorzowa jak i od Zawodzia (co po remoncie Dw PKP oraz otwarciu kolejnej galerii handlowej bedzie mialo jakis wiekszy sens), ponadto linia 11 wg mnie przyda sie na trasie Dworzec PKP - Zawodzie, gdyz ciagle panuje tam tlok i przydalaby sie dodatkowa linia obslugiwana skladami.


Tak, takie skierowanie 11 jest ze wszech miar słuszne i korzystne (choćby też dlatego, żeby ta linia miała wreszcie postój na drugim końcu trasy), jednakże wybudowanie tego łącznika jest póki co cały czas w sferze dyskusji, a nie projektu.

Jeśli chodzi o 15 to nie wiem czy ma sens wydłużenie tej linii na takiej trasie, skoro jest (i powinno być 23). Dojeżdżanie tramwajem z Zagórza czy centrum Sosnowca do centrum Katowic (dalej niż do ul. 1 Maja) jest mitem medialnym i nawet po remoncie całej trasy nie będzie to szczególnie atrakcyjna propozycja. Natomiast wydłużenie 15-tki mogłoby nastąpić po trasie linii 20 przez Chorzów Batory do Rynku w Chorzowie (w zasadzie przywrócenie trasy historycznej). Dodatkową linią do Zawodzia powinno być sprawne połączenie wewnątrzmiejskie, pojemnym taborem w relacji Słoneczna-Zawodzie(-Szopienice). Linia 14 z solówkami zdecydowanie się do tego nie nadaje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 20:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
memphis napisał(a):
Natomiast wydłużenie 15-tki mogłoby nastąpić po trasie linii 20 przez Chorzów Batory do Rynku w Chorzowie (w zasadzie przywrócenie trasy historycznej).

Tylko i wyłączenie po skróceniu przelotu na tej trasie o 10 minut. Bo ten wlokący sie i jeżdżączy 3 minuty za wcześnie tramwaj to mnie przyprawia o cos...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności