Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 22:56 |
|
Dołączył(a): Śr 2.02.2005, 15:06 Posty: 56 Lokalizacja: Bytom
|
Taka moja propozycja odnośnie tramwajów:
Linia nr 1
Trasa: Gliwice Zajezdnia-Zaborze Pętla
R- co 7/8 minut, 7 solówek, 1 skład
S- co 15 minut, 2 solówki, 2 składy, po 15-ej 4 solówki
N- co 30 minut, 2 solówki
Linia nr 2- typowo turystyczna
Trasa bez zmian, w niedziele od mja do września włącznie, co 30 minut, skład zabytkowych enek, historyczny kanciak, stodwójka i stopiątka.
Linia nr 4
Trasa: Biskupice Pętla-Chebzie Pętla
R i S-co 15 minut, 7 solówek
N- co 30 minut, 4 solówki
Linia nr 5
Trasa bez zmian, w R co 15 minut 8 solówek, S i N-co 30 minut, 4 solówki.
LInia nr 7
Trasa: Łagiewniki Twargowisko-Zawodzie Pętla
R- co 15 minut, 4 solówki z Katowic, 5 składów z Bytomia
S- co 15 minut 9 solówek z Bytomia
N- co 30 minut 5 solówek z Bytomia
Linia nr 9
Trasa: Bytom Plac Sikorskiego-Chorzów Rynek
R i S-co 15 minut 10 solówek
N- co 30 minut 5 solówek
Linia nr 10
Trasa:Bytom Pętla Wrocławska-Biskupice Pętla
R-co 15 minut 6 solówek
S- co 30 minut 3 solówki
N- nie kursuje
Obsługa: R-3 Bytom
Linia nr 11
Trasa bez zmian
R- co 15 minut, 8 składów, po połowie z Bytomia i Katowic
S- co 15 minut, 8 składów z Katowic
N- co 15 minut 8 solówek z Katowic
Linia nr 16
Trasa brz zmian
R- co 15 minut, 3 składy 1 citadis
S- co 15 minut 3 solówki 1 citadis
N- co 30 minut 1 solówka 1 citadis
Linia nr 18
Trasa: Chebzie Pętla-Stroszek Zajezdnia
R- co 15 minut, 11 solówek 4 z Bytomia 7 z Gliwic
S i N- co 30 minut 6 solówek po trzy z Bytomia i Gliwic
Linia nr 19
W niedziele składy od 9.
Linia nr 23
Trasa: Chorzów Stadion Śląski-Szopienice Pętla
R- co 15 minut w szczycie, poza co 30 minut, 7 niemieckich nabytków w szczycie, poza-4, po 18 nie kursuje
S- co 30 minut, 4 nabytki, po 15 nie kursuje
N- nie kursuje
Linia nr 30
OBecnie to chyba będzie uruchamiana tylko przy okazji Wszystkich Świętych, dzięki 10- niepotrzebna.
To taka moja wariacja.Dotyczy linii na których coś się zmieniało w 2010 roku przy założeniu utrzymania prawie tej samej pracy przewozowej, ewntualnie niewielkiego wzrostu- ale to byłby krok do normalności, choć do tej daleko.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 23:08 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
jAr napisał(a): Linia nr 23 Trasa: Chorzów Stadion Śląski-Szopienice Pętla R- co 15 minut w szczycie, poza co 30 minut, 7 niemieckich nabytków w szczycie, poza-4, po 18 nie kursuje S- co 30 minut, 4 nabytki, po 15 nie kursuje N- nie kursuje
I tego właśnie nie potrafię pojąć - linia ma nie jeżdzić w sobotnie popołudnia i niedziele, kiedy to jest szansa dowozić ludzi z okolic Zawodzia i Szopienic na jakieś imprezy do WPKiW, a zwłaszcza zabierać ich z powrotem... Ale KZK GOP jest od Ciebie lepsze, bo w soboty w ogóle tej linii nie uruchamia.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 23:35 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Nie podoba mi się brak składów na 11 w niedziele, jeszcze jakbyś uruchomił to biedne 23 można by to zrozumieć.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 0:16 |
|
Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38 Posty: 2165 Lokalizacja: Katowice
|
Egon napisał(a): I tego właśnie nie potrafię pojąć - linia ma nie jeżdzić w sobotnie popołudnia i niedziele, kiedy to jest szansa dowozić ludzi z okolic Zawodzia i Szopienic na jakieś imprezy do WPKiW, a zwłaszcza zabierać ich z powrotem...
A po co komuś jakiś tramwaj zatrzymujący się w kilku miejscach obok parku jeśli samochodem można wjechać w sam środek parku, pojeździć alejkami, dojechać do każdej restauracji, kawiarni. Jedynie po ZOO jak na razie trzeba chodzić pieszo, ale może i tam za dodatkową opłatą wkrótce będzie można podjechać samochodem pod każdą klatkę. Nasunie się wówczas pytanie : z której strony klatki jest @.
A tak naprawdę, to zarówno oferta komunikacyjna do/z WPKiW w dni wolne od pracy jak i dopuszczenie ruchu samochodowego po terenie parku to taka kpina, że inaczej tego skomentować nie potrafiłem.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 0:17 |
|
zonque |
|
Dołączył(a): Cz 23.03.2006, 12:22 Posty: 826 Lokalizacja: Katowice
|
Jakoś mi się nie widzi linia 16. Wątpię by motorniczym podobały się przerwy 9 minutowe na Brynowie. Jak się zdarzy jakieś opóźnienie to szesnastki do końca dnia się nie wyrobią z nadążeniem. A pasażerowie na pętli to dopiero będą uszczęśliwieni. Jakby już teraz nie bywali, gdy podstawia się solówka.
_________________ A4<-te linie to zęby Frankiewicza które zjadły tramwaj (c) Gliwice Kościuszki
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 8:50 |
|
Sadorg |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31 Posty: 2534 Lokalizacja: SK/WF
|
jAr napisał(a): Taka moja propozycja odnośnie tramwajów:
Cóż Ci Brynów zawinił, że go pociąłeś? :P
_________________ "kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 9:11 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
5 na solowkach to tez chyba cos nie tak.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 10:44 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
jAr napisał(a): Taka moja propozycja odnośnie tramwajów: (...) Linia nr 23 Trasa: Chorzów Stadion Śląski-Szopienice Pętla R- co 15 minut w szczycie, poza co 30 minut, 7 niemieckich nabytków w szczycie, poza-4, po 18 nie kursuje
Jeszcze małe pytanie: czy Helmut przeciśnie się przez tunel w Szopienicach?
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 14:09 |
|
Dołączył(a): Wt 28.08.2007, 19:14 Posty: 1073 Lokalizacja: Zabrze
|
P Śl napisał(a): 5 na solowkach to tez chyba cos nie tak. Tylko, że on do Biskupic wysłał z Chebzia czwórkę, a z Bytomia 10tkę ;)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 16:35 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
jAr napisał(a): Taka moja propozycja odnośnie tramwajów
Nie żebym się na tym znał ale układy komunikacyjne w komunikacji tramwajowej są historyczne, może przydałyby się zmiany w tym kierunku.
Linia nr 1
Trasa: Gliwice Zajezdnia-Makoszowy Pętla
Linia nr 3
Trasa: Mikulczyce - Makoszowy
Linia nr 4
Trasa: Mikulczyce Pętla-Chebzie Pętla
Linia nr 5
Trasa: Bytom-Zaborze
Linia nr 6
Trasa: Bytom Politechnika Ślaska - Brynów Pętla
LInia nr 7
Trasa: Łagiewniki Twargowisko-Zawodzie-Szopienice
Linia nr 8
Trasa: Bytom Pl.Sikorskiego - Chorzów - Dąb - Zawodzie Pętla
Linia nr 9
Trasa: Bytom Plac Sikorskiego-Chorzów Rynek
Linia nr 10
Trasa:Bytom Politechnika Śląska-Pl.Sikorskiego-Stroszek Zajezdnia
Linia nr 11
Trasa: Chebzie - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16
Trasa: Siemianowice Pl. Skargi - Brynów Pętla
Linia nr 18
Trasa: Chebzie Pętla-Bytom Pl. Sikorskiego
Linia nr 19
Trasa: Katowice Pl. Miarki - Stroszek Zajezdnia
Linia nr 23
Trasa: Chorzów Stadion Śląski-Brynów Pętla
Linia nr 31
Trasa: Stroszek Zajezdnia-Pl.Sikorskiego-Politechnika Śląska
Odrazu zaznaczam że nie mam na myśli do zmian w tym kierunku ale zastanawiałem się czy jakiś inny układ komunikacji tramwajowej miałby rację bytu.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 16:59 |
|
Jelczu |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55 Posty: 2318 Lokalizacja: Katowice
|
Jak 23 miałoby skręcić na Rynku?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 17:09 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Co ile miały by jeździć niby te 6, 8 i 19 i jak w to wpleść 11 w Chorzowie? Fajnie sie układa trasy palcem po mapie, ale oprócz relacji wypadałoby przemyśleć częstotliwości i koordynacje.
A 10 i 31 bekowe są, proponuje zrobić linię ze Świon na Batory przez Ratusz i Wolkę. :>
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 18:51 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
lgor napisał(a): Linia nr 1 Trasa: Gliwice Zajezdnia-Makoszowy Pętla Linia nr 4 Trasa: Mikulczyce Pętla-Chebzie Pętla
Wprost genialne, wszędzie bezpośrednio, ale a na głównym ciągu w Zabrzu wzdłuż Wolności - przesiadka.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 19:20 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
memphis napisał(a): lgor napisał(a): Linia nr 1 Trasa: Gliwice Zajezdnia-Makoszowy Pętla Linia nr 4 Trasa: Mikulczyce Pętla-Chebzie Pętla Wprost genialne, wszędzie bezpośrednio, ale a na głównym ciągu w Zabrzu wzdłuż Wolności - przesiadka. Czyli wychodzi na to że w Zabrzu nie da się jakieś zmiany wprowadzić. Z reszta bez pętli przy dworcu i rozjazdach na gliwice z ulicy Powst. Śląskich, Zabrze są trochę ograniczone. inżinier napisał(a): Co ile miały by jeździć niby te 6, 8 i 19 i jak w to wpleść 11 w Chorzowie? Fajnie sie układa trasy palcem po mapie, ale oprócz relacji wypadałoby przemyśleć częstotliwości i koordynacje. Cóż na pewno kursowanie T8 musiałoby kosztować osłabienie częstotliwości kursowania T6 i T19. W dodatku do T8 musiałby byc skoordynowane linie 10/31 na pl. Sikorskiego oraz T23 przy Stadionie Cytuj: A 10 i 31 bekowe są, proponuje zrobić linię ze Świon na Batory przez Ratusz i Wolkę. :> Cóż ludzie lubuja się w takich bezpośrednich relacjach. A to wszystko za 2,60 zł Takie promowanie transportu szynowego :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 21:25 |
|
Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00 Posty: 35
|
Nowa Trasa Nowej Linii:
Ruda Dworzec PKP II *
Ruda Dworzec PKP
Ruda Cmentarz
Ruda Wolności
Ruda Południowa
Chebzie Styczyńskiego *
Chebzie Dworzec PKP
Chebzie Dworcowa
Chebzie Rondo
Nowy Bytom Osiedle Kaufhaus
Nowy Bytom Huta Pokój
Nowy Bytom Urząd Miasta
Nowy Bytom Kolista *
Nowy Bytom Pokoju Skrzyżowanie *
Nowy Bytom Spółdzielcza *
Nowy Bytom Ratowników *
Nowy Bytom Szymały *
Nowy Bytom Osiedle Otylia
Nowy Bytom Centrum
Nowy Bytom Centrum
Wirek Kopalnia Pokój
Wirek Odrodzenia
Wirek Katowicka *
Bykowina Niedźwiedziniec
Zgoda Komenka Policji *
Zgoda Skrzyżowanie
Zgoda ZUT
Zgoda Zespół Szkół
Nowy Bytom Chorzowska
Nowy Bytom Osiedle Otylia
Nowy Bytom Centrum
Nowy Bytom Pokoju
Nowy Bytom Urząd Miasta
Nowy Bytom Huta Pokój
Nowy Bytom Osiedle Kaufhaus
Chebzie Rondo
Chebzie Dworzec PKP
Chebzie Dworcowa
Lipiny Zakłady Silesia *
Lipiny Targowisko
Lipiny Żelazna *
Lipiny Staw *
Godula Kościół *
Godula Plac Niepodległości
Godula Inkubator
Orzegów Waniora
Godula Osiedle Paryż
Orzegów Waniora
Orzegów Bytomska
Orzegów Królowej Jadwigi
Orzegów Orzegowska
Orzegów Most
Ruda Kościół
Ruda Ogrodowa *
Ruda Szkoła
Ruda Ogrodowa *
Ruda Matejki
Ruda Dworzec PKP
Ruda Starowiejska
Ruda Bujoczka
Ruda Dworzec PKP
Ruda Dworzec PKP II*
*-nazwa nowego przystanku
:)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 21:56 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
lgor napisał(a): Nie żebym się na tym znał ale układy komunikacyjne w komunikacji tramwajowej są historyczne, może przydałyby się zmiany w tym kierunku. [ciach]
Odrazu zaznaczam że nie mam na myśli do zmian w tym kierunku ale zastanawiałem się czy jakiś inny układ komunikacji tramwajowej miałby rację bytu.
A kaj 13, 14 i 20?
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 22:09 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
lgor napisał(a): Cóż na pewno kursowanie T8 musiałoby kosztować osłabienie częstotliwości kursowania T6 i T19. Był taki jeden rozkład, w którym szóstka kursowała co 7 minut i to było chyba najlepsze, co można na tej trasie wymyślić. Bez żadnego kombinowania, rozwlekania bezpośrednich połączeń z których i tak nikt nie korzysta i narzucania ograniczeń w kształtowaniu oferty.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 22:50 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
butthead napisał(a): Był taki jeden rozkład, w którym szóstka kursowała co 7 minut i to było chyba najlepsze, co można na tej trasie wymyślić.
Tyle, że na ten moment to średnio realny pomysł, chyba, ze z pojedynczą obsadą :/
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 23:10 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Cóż, jeśliby nie starczyło kasy to można by to zrealizować w postaci dwóch grup pociągów - 15' na pełnej trasie Politechnika - Brynów i drugie 15' Pl. Sikorskiego - Pl. Miarki, spięte gdzie trzeba obiegami dla zapewnienia przerw, itp. Serce mi się kraje jak widzę te kombinacje typu 9-tka do Stroszka i wynikającą z tego zerową elastycznością rozkładu w jednym mieście z powodu powiązań gdzieś tam kilkanaście kilometrów i kilkadziesiąt minut dalej. Niby fajnie, że w Bytomiu pojawiły się międzydzielnicowe powiązania, ale jakoś tak sumarycznie bilans daje więcej strat, niż korzyści.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 29.12.2010, 23:18 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
butthead napisał(a): Niby fajnie, że w Bytomiu pojawiły się międzydzielnicowe powiązania, ale jakoś tak sumarycznie bilans daje więcej strat, niż korzyści.
Połączenie międzydzielnicowe mogłaby stanowić 30-tka (Biskupice-Stroszek), jeżdżąca co 15 minut - niestety ważniejszy jest bilans wozokilometrów niż bilans sensownej oferty przewozowej.
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|