Teraz jest Cz 28.03.2024, 17:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 29.12.2010, 23:35 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Igor napisał(a):
Linia nr 10
Trasa:Bytom Politechnika Śląska-Pl.Sikorskiego-Stroszek Zajezdnia

Linia nr 31
Trasa: Stroszek Zajezdnia-Pl.Sikorskiego-Politechnika Śląska

To tak trochę podobnie jak z liniami autobusowymi 138 i 238 - tylko jaki w tym przypadku byłby sens ?
butthead napisał(a):
Był taki jeden rozkład, w którym szóstka kursowała co 7 minut i to było chyba najlepsze, co można na tej trasie wymyślić. Bez żadnego kombinowania, rozwlekania bezpośrednich połączeń z których i tak nikt nie korzysta

No nie byłbym taki pewny, czy bezpośrednie połaczenie Łagiewnik i os. A. Bożka zarówno z Politechniką jak i Stroszkiem nie jest przydatne. Obecny układ linii 6 i 19 wydaje mi sie najlepszy z możliwych na tej trasie.
Ilu MKM-ów tyle koncepcji i dobrze, bawmy się póki czas, bo jeśli rozwój komunikacji tramwajowej w GOP pójdzie w obecnie obranym kierunku to już niedługo będziemy mogli stworzyć taki układ linii (ze znacznym zachowaniem tradycji w numeracji) :
0. Stadion Śl - Katowice - Chorzów Batory
1. Maciejów Pętla - Zabrze - Ruda Płdn - Chebzie - Chorzów - Katowice - Zawodzie Pętla
2. Chorzów Ratusz - Chorzów Bat - Katowice - Sosnowiec - Zagórze
3. Wełnowiec - Katowice - Brynów
4. Stroszek - Bytom - Chorzów - Katowice pl. Miarki
5. Bytom - Biskupice - Zabrze - Maciejów Pętla
Pętla w Maciejowie będzie nową inwestycję, bo gdzieś trzeba będzie zawracać kiedy granice Gliwic zamkną sie szczelnie dla tramwajów.
I tak powstanie prosty i przejrzysty układ sieci tramwajowej GOP.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 29.12.2010, 23:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
Cóż, jeśliby nie starczyło kasy to można by to zrealizować w postaci dwóch grup pociągów - 15' na pełnej trasie Politechnika - Brynów i drugie 15' Pl. Sikorskiego - Pl. Miarki, spięte gdzie trzeba obiegami dla zapewnienia przerw, itp.


Inna sprawa, że archaiczność przede wszystkim rudzkiego i świętochłowickiego fragmentu sieci determinuje taki brak elastyczności, bo tak naprawdę przy 6 w jakiejkolwiek innej częstotliwości niż 5-10 masz problem z 11. No chyba, ze ją skrócisz do Rynku w Chorzowie i wtedy już wszystko jedno...
Inna sprawa, ze był kiedyś podobny pomysł- się to 6 i 41 nazywało ;).
A co do obecnego układu ma on jednak jedną dużą zaletę- trochę mniejszy jest efekt domina w wypadku opóźnień, kiedyś to co kurs były kłopoty.

Cytuj:
Serce mi się kraje jak widzę te kombinacje typu 9-tka do Stroszka i wynikającą z tego zerową elastycznością rozkładu w jednym mieście z powodu powiązań gdzieś tam kilkanaście kilometrów i kilkadziesiąt minut dalej.


Z tą 9 to klęska jest, powinno to być zrobione zupełnie inaczej- albo T30, albo połączyć wyjazdowe T9 z jakąś linią Stroszek- Pl. Sikorskiego albo dokądkolwiek indziej. Zresztą podobno jakiś czas temu forowano zajedwabista koncepcję żeby do Stroszka jeździła tylko 19 co 15 min, na szczeście została ona porzucona i akurat dzięki 9 jest więcej kursów niż było za 31.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 29.12.2010, 23:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 20.06.2008, 19:26
Posty: 540
Lokalizacja:
Gliwice
Skoro wszyscy proponują nowe trasy tramwajów to pozwolę sobie i ja zaproponować własne. Zaznaczę tylko że robię to pierwszy raz, więc poproszę Was o wyrozumiałość, jako że jestem, powiem szczerze, początkującym MKM-em i po prostu jeszcze nie mam "o tym wszystkim" takiej wiedzy jak Wy. Z góry dziękuję.

Linia nr 0
Trasa:Chorzów Stadion Sląski-Dąb-Katowce Centrum-Brynów Pętla (Linia Turystyczna)

Linia nr 1
Trasa: Gliwice Zajezdnia-Makoszowy Pętla

Linia nr 2
Trasa: Zaborze-Mikulczyce

Linia nr 3
Trasa: Mikulczyce - Makoszowy

Linia nr 4
Trasa: Zabrze Makoszowy-Zabrze Urząd Miejski (Linia Szczytowa,obsługa przez 111N)

Linia nr 5
Trasa: Bytom-Zaborze

Linia nr 6
Trasa: Bytom Politechnika Ślaska - Brynów Pętla

Linia nr 7
Trasa: Szopienice-Zawodzie-Katowice-Załęże-Chorzów Batory-Świętochłowice-Chebzie-Ruda śląska-Bobrek-Szombierki-Bytom Plac Sikorskiego

Linia nr 8
Trasa: Katowice Brynów-Katowce Słoneczna-Siemianowice Plac Alfreda

Linia nr 9
Trasa: Bytom Plac Sikorskiego-Chorzów Rynek

Linia nr 10
Trasa:Bytom Politechnika Śląska-Pl.Sikorskiego-Bytom Politechnika Śląska (Linia Szczytowa)

Linia nr 11
Trasa: Chebzie - Katowice Plac Wolności

Linia nr 12
Trasa: Bytom Sikorskiego-Łagiewniki-Chorzów-Dąb-Katowice Rynek-Katowice Zawodzie-Katowice Szopienice-Sosonowiec-Sosnowiec Zagórze Pętla

Linia nr 13
Trasa:Siemianowice Skargi-Batory Zajezdnia

Linia nr 14
Trasa: Siemianowice-Katowice-Mysłowice

Linia nr 15
Trasa: Katowice-Szopienice-Sosnowiec

Linia nr 16
Trasa: Katowice plac Miarki-Katowice Słoneczna-Katowice plac Miarki (Linia Szczytowa)

linia nr 17
Trasa: Chebzie-Chorzów-Chebzie

Linia nr 18
Trasa: Zabrze Mikulczyce-Zaborze-Chebzie-Świętochłowice-Chorzów Estakada-Chorzów stadion-Dąb-Katowice Rynek(stanowisko w kier. Brynowa, nawrót przez żeberko przy torach kolejowych (ul.Dworcowa lub Pocztowa))

Linia nr 19
Trasa: Katowice Brynów - Stroszek Zajezdnia

Linia nr 20
Trasa: Chorzów Rynek- Batory-Katowice-Zawodzie Pętla

Linia nr 21
Trasa: Milowice-Sosonowiec-Będzin-Dąbrowa Górnicza-Huta Katowice

Linia nr 22
Trasa: Huta Katowice-Czeladź Kombatantów

Linia nr 23
Trasa: Katowice Wolności-Zawodzie-Szopienice (Linia Szczytowa?)

Linia nr 24
Trasa: Sosnowiec Milowice-Będzin Zajezdnia

Linia nr 25
Trasa: Konstantynów Okrzei-Osiedla Zamkowe

Linia nr 26
Trasa: Milowice - Mysłowice PKP

Linia nr 27
Trasa: Kazimierz Górniczy Pętla-Pogoń Akademiki

Linia nr 28
Trasa: Będzin Zajezdnia-Gołonóg Podstacja

Linia nr 29
Trasa: Sosnowiec Wspólna-Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy (tylko w okresie wszystkich Świętych)

Linia nr 30
Trasa: Bytom Sikorskiego-Biskupice Pętla (tylko w Okresie Wszystkich Świętych)

Linia nr 31
Trasa: Stroszek Zajezdnia-Pl.Sikorskiego-Stroszek Zajezdnia

Linia nr 32
Trasa: Siemianowice Plac Skargi-Katowice Słoneczna-Katowice Wolności- Katowwice Załęże-Chorzów Batory-Łagiewniki Targowisko

Linia nr 33
Trasa: Tworzeń Huta Katowice-Sosnowiec PKP

Linia nr 34
Trasa: Sosnowiec PKP-Milowice Pętla

Linia nr 35
Trasa: Sosnowiec PKP-Kazimierz Górniczy Pętla

Linia nr 36
Trasa: Sosnowiec PKP-Zagórze Pętla

Linia nr 37
Trasa: Czeladź Kombatantów-Pogoń Akademiki

Linia nr 38
Trasa: Bytom Powstańców Śląskich-Bytom Świętej Trójcy-Bytom Sikorskiego (Obsługa: Konstal N)

Linia nr 39
Trasa: Bytom-Biskupice-Makoszowy

Linia nr 40
Trasa: Katowice Zawodzie-Katowice Rynek-Katowice Dąb-Chorzów Stadion-Chorzów Rynek-Chorzów Metalowców-Łagiewniki Zajezdnia (Linia Szczytowa)

Linia nr 41
Trasa: Brynów Pętla-Katowice Rynek-Dąb-Chorzów Stadion (Linia Szczytowa)

Linia nr 42
Trasa: Katowice Wolności-Katowice Rynek- Zawodzie-Szopienice-Mysłowice PKP

Linia nr 43
Trasa: Bytom Sikorskiego-Łagiewniki-Chorzów-Dąb-Katowice Słoneczna-Węzłowiec Plac Alfreda-Siemianowice Skargi

Linia nr 44
Trasa: Siemianowice Skargi-Węzłowiec Alfreda-Katowice Rynek-Zawodzie Pętla

_________________
Bóg dał nam WPK a diabeł KZK a potem ZTM.


Ostatnio edytowano Cz 30.12.2010, 2:36 przez Serd, łącznie edytowano 9 razy

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 0:12 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Ludw_K napisał(a):
No nie byłbym taki pewny, czy bezpośrednie połaczenie Łagiewnik i os. A. Bożka zarówno z Politechniką jak i Stroszkiem nie jest przydatne.
Na Stroszek jest bezpośrednio 820, przy obecnym stanie oferty kolejowej trudno podnosić argumenty za jej likwidacją ;)

Daro85 napisał(a):
tak naprawdę przy 6 w jakiejkolwiek innej częstotliwości niż 5-10 masz problem z 11. No chyba, ze ją skrócisz do Rynku w Chorzowie i wtedy już wszystko jedno...
Jeśli godzimy się z faktem, że tramwaj nie jedzie na tym odcinku częściej, niż co 5 minut. A chyba jednak jest potencjał do tego, aby do Bytomia był tramwaj równo co 7,5', od Chorzowa 11-tka co 15' i od Stadionu 23 przynajmniej w szczycie co 15'. Fakt, że ostatnio trochę mniej mam bieżących obserwacji, ale przy zapamiętanej punktualności 11-tki możnaby wręcz zadać pytanie, czy w ogóle ma sens koordynować jej odjazdy z czymkolwiek.
Daro85 napisał(a):
A co do obecnego układu ma on jednak jedną dużą zaletę- trochę mniejszy jest efekt domina w wypadku opóźnień, kiedyś to co kurs były kłopoty.
Jakoś trudno mi w to uwierzyć, ale niech będzie ;)
Daro85 napisał(a):
i akurat dzięki 9 jest więcej kursów niż było za 31.
I także "dzięki" temu szczyty przewozowe ze Stroszka zostały przystosowane do mijanek na Zgodzie :P

Serd napisał(a):
Skoro wszyscy wymyślają nowe trasy tramwajów to pozwolę sobie wymyślić własne. (...)
Nie, nie, naprawdę nie ma obowiązku publikacji.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 0:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Serd, co to w ogóle są za pomysły? Brałeś pod uwagę uwarunkowania sieci? I wytłumacz sens czarterów z każdej dzielnicy Zabrza do każdej :P
Aha, i linia 43 ma między Bytomiem a Chorzowem dość egzotyczną trasę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 1:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 20.06.2008, 19:26
Posty: 540
Lokalizacja:
Gliwice
motley napisał(a):
Serd, co to w ogóle są za pomysły? Brałeś pod uwagę uwarunkowania sieci? I wytłumacz sens czarterów z każdej dzielnicy Zabrza do każdej :P
Aha, i linia 43 ma między Bytomiem a Chorzowem dość egzotyczną trasę :)


AD 1) - Przeczytaj raz jeszcze uważnie wstęp mojego posta z liniami.
AD 2) - Lepsze skomunikowanie między tymi dzielnicami. Zabrzanie na pewno by skorzystali.
AD 3) - Wiem, poprawiłem. :)

_________________
Bóg dał nam WPK a diabeł KZK a potem ZTM.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 2:06 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Serd napisał(a):
Zabrzanie na pewno by skorzystali.
Obawiam się, że nie mają tyle czasu ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 8:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Serd napisał(a):
Skoro wszyscy proponują nowe trasy tramwajów to pozwolę sobie i ja zaproponować własne. Zaznaczę tylko że robię to pierwszy raz, więc poproszę Was o wyrozumiałość, jako że jestem, powiem szczerze, początkującym MKM-em i po prostu jeszcze nie mam "o tym wszystkim" takiej wiedzy jak Wy. Z góry dziękuję.

Jednak powinni zadawać prace domowe na okres ferii.

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 8:25 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Dość dobre napełnienia są od Katowic do Rynku w Chorzowie i prawie zawsze na tym odcinku jest w tramwajach tłok. Zarówno 6/19 jak i 11 od Rynku dalej już jeździ mniej zatłoczona. Dlatego też jakby np 23 jeżdziło do Rynku w Chorzowie to by nie było głupie. Nie ma co prawda gdzie tam zawrócić, ale przecież mamy 10 Duewagów i 3 składy 111-tek. Jescze lepiej by było, ale na to już na śląskie realia jest zapóźno, żeby przebudować układ torowy na Rynku tak, aby puścić to 23 dalej do Chorzowa Starego (w rejony tego centralnego skrzyżowania gdzie było przejście na jednotor na którym tramwaj by zmieniał kierunek)


Ostatnio edytowano Cz 30.12.2010, 13:46 przez andrzejh69, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
Fakt, że ostatnio trochę mniej mam bieżących obserwacji, ale przy zapamiętanej punktualności 11-tki możnaby wręcz zadać pytanie, czy w ogóle ma sens koordynować jej odjazdy z czymkolwiek.


Gdyby punktualność była jedynym argumentem za utrzymaniem, bądź likwidacją połączenia to 11stka nadawałaby się do natychmiastowej likwidacji...

Cytuj:
Jakoś trudno mi w to uwierzyć, ale niech będzie ;)


No a czemu nie? Kiedyś opóźnienia na 6 od razu były przenoszone na 41 i to przede wszystkim dlatego, że na Politechnice/Stroszka możesz stać ile chcesz, a na Placu Sikorskiego tylko do czasu przyjazdu kolejnego tramwaju. A w ostatnim przed przebudową rozkładzie T6 niemal co kurs było stadko, bo 6 nie potrafiło się wyrobić w rozkładzie- teraz też nie potrafi, ale to nieco mniej boli.

Cytuj:
I także "dzięki" temu szczyty przewozowe ze Stroszka zostały przystosowane do mijanek na Zgodzie :P


?? Jakie szczyty, skoro masz niemal cały dzień kursy co chwilę ;).

Cytuj:
Nie ma co prawda gdzie tam zawrócić


Jak to nie ma? Na Metalowców niech jedzie... Kiedyś trójkątowało tam debilne 39...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 12:50 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Daro85 napisał(a):
Jak to nie ma? Na Metalowców niech jedzie... Kiedyś trójkątowało tam debilne 39...


Zawracanie na Metalowców regularnej linii i to jeszcze jeżdżącej co kwadrans jest z wielu powodów złym pomysłem. M.in. dlatego, że trzeba zatrudniać regulatorów do zabezpieczenia manewrów, przy wyjeździe z trójkąta w stronę Katowic nic nie widać i też trzeba to zabezpieczać, a poza tym stojący tam tramwaj blokuje ruch na ulicy którą jeżdżą TIRy do huty i Konstalu (tak wiem, można stać solówką na łuku poza ulicą, ale to wymaga cofania na raty). Ten temat był już wałkowany wielokrotnie.

Po prostu na Rynku w Chorzowie podczas remontu torowiska należało wstawić skręt od strony Katowic pod ratusz. Ale podobnie jak w przypadku pl. Sikorskiego i Łagiewnik jakiekolwiek naruszenie układu torowego nie przeszło przez myśl projektantom, więc wszystko zostało tak jak kilkadziesiąt lat temu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:18 

Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00
Posty: 35
A tramwajowe trasy to ja widzę tak:
0 Chorzów Stadion Śląski-Katowice-Zawodzie Pętla(Linia Turystyczna)
1 Gliwice Zajezdnia-Zabrze-Ruda Śląska Chebzie-Chorzów Ratusz
2 Gliwice Zajezdnia-Zabrze Zaborze Lompy(Linia okresowa, tylko w wakacje letnie)
3 Milkuczyce Pętla- Makoszowy Pętla
4 Biskupice Pętla-Zabrze-Makoszowy Pętla(Linia okresowa, tj.2)
5 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Zabrze-Chebzie Pętla
6 Bytom Wrocławska-Chorzów-Katowice-Brynów Pętla
7 Łagiewniki Targowisko-Chorzów-Katowice-Mysłowice-Sosnowiec-Milowice Pętla
8 Stroszek Zajezdnia-Bytom Wrocławska(linia okresowa, tj.2)
9 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Chebzie Pętla
10 Biskupice Pętla-Bytom-Chorzów Stadion Śląski(linia cmentarna)
11 Chebzie Pętla-Chorzów-Katowice-Chorzów Batory Zajezdnia
12 Siemianowice Plac Skargi-Katowice-Chorzów Batory-Chebzie Pętla(linia cmentarna)
13 Siemianowice Plac Skargi- Katowice Plac Wolności
14 Katowice Alfred-Katowice-Mysłowice Dworzec PKP
15 Zagórze Pętla-Sosnowiec-Katowice Plac Wolności
16 Brynów Pętla-Alfred(linia Okresowa, tj.2)
17 Chebzie Pętla-Chorzów Ratusz
18 Bytom Plac Sikorskiego-Chebzie Pętla
19 Stroszek Zajezdnia-Bytom-Chorzów-Katowice-Brynów Pętla
20 Szopienice Pętla-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, tj.2)
21 Huta Katowice-Będzin-Sosnowiec-Milowice Pętla
22 Czeladź Pętla-Huta Katowice
23 Sosnowiec Wspólna-Huta Katowice(Linia cmentarna)
24 Będzin Zajezdnia-Sosnowiec Okrzei
25 Sosnowiec PKP-Będzin-Czeladź Pętla(Linia Okresowa, tj.2)
26 Zawodzie Pętla-Sosnowiec-Pogoń Pętla(Linia Okresowa, tj.2)
27 Kazimierz Pętla-Sosnowiec-Będzin Zajezdnia
28 Gołonóg Pętla-Dąbrowa Górnicza KWK(Linia Okresowa, tj.2)
29 Bytom Plac Sikorskiego-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, Linia Szczytowa, w godzinach 11:00-14:30)
30 Biskupice Pętla-Bytom Plac Sikorskiego(Linia Szczytowa)
31 Czeladź Pętla-Będzin-Sosnowiec-Mysłowice(Linia Szczytowa)
32 Słoneczna Pętla-Katowice Plac Wolności(Linia Okresowa, Linia Szczytowa)
33 Chorzów Ratusz-Katowice-Chorzów Batory-Chorzów Ratusz(Okrężna, Linia Szczytowa)
34 Katowice Plac Wolności-Sosnowiec-(Zagórze Pętla)-Sosnowiec Okrzei(Kursy do Zagórze Pętla, tylko w szczycie)
35 Zaborze Pętla-Chebzie-Łagiewniki Targowisko(Linia Okresowa)
36 Będzin Zajezdnia-Huta Katowice(Linia Szczytowa)
37 Chorzów Batory Zajezdnia-Katowice-Chorzów Metalowców(Linia Szczytowa)
38 Bytom Powstańców Śląskich-Bytom Świętej Trójcy


Ostatnio edytowano Cz 30.12.2010, 13:31 przez 102, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:19 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
102 napisał(a):
A tramwajowe trasy to ja widzę tak:(...)


Ja wiem, że są ferie i wiem, że fajnie jest sobie wymyślać różne mniej lub bardziej realne trasy, ale nie wszystkim trzeba się od razu popisywać na forum.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
102 napisał(a):
A tramwajowe trasy to ja widzę tak:

Dołóż jeszcze gdzieś 22 i 37, bo nie zachowałeś ciągłości numeracji :-P

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:30 

Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00
Posty: 35
Egon napisał(a):
102 napisał(a):
A tramwajowe trasy to ja widzę tak:

Dołóż jeszcze gdzieś 22 i 37, bo nie zachowałeś ciągłości numeracji :-P


No rzeczywiście. Zjadłem gdzieś 22 i 37
22 Czeladź Pętla-Huta Katowice
37 Chorzów Batory Zajezdnia-Katowice-Chorzów Metalowców(Linia Szczytowa)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
102 napisał(a):
37 Chorzów Batory Zajezdnia-Katowice-Chorzów Metalowców(Linia Szczytowa)

Chryste Panie! Dobrze że emotikony są tu wyłączone.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:43 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
ja proponuję jeszcze pośpieszną linię ...
50 Katowice - Częstochowa ;))))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 13:50 

Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00
Posty: 35
andrzejh69 napisał(a):
ja proponuję jeszcze pośpieszną linię ...
50 Katowice - Częstochowa ;))))


To zbuduj tory łączące katowice z częstochową


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 14:03 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
102 napisał(a):
andrzejh69 napisał(a):
ja proponuję jeszcze pośpieszną linię ...
50 Katowice - Częstochowa ;))))


To zbuduj tory łączące katowice z częstochową


Przecież są :P Nawet rozstaw się zgadza ;)

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 30.12.2010, 14:14 

Dołączył(a): Śr 1.09.2010, 15:00
Posty: 35
Sadorg napisał(a):
102 napisał(a):
andrzejh69 napisał(a):
ja proponuję jeszcze pośpieszną linię ...
50 Katowice - Częstochowa ;))))


To zbuduj tory łączące katowice z częstochową


Przecież są :P Nawet rozstaw się zgadza ;)



Tak, ale trza je odłączyć, żeby tramwaj z pociągiem się nie zderzył.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności