Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Wt 6.12.2011, 17:14 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Cytuj: Co do 220 to jedyne co mi na myśl przychodzi to jakiś większy remont w rejonie Klimontowa, bo inaczej targanie tego przez Zajezdnię i Łukasiewicza mija się z sensem... Wic polega na tym, że 221 zostaje na trasie przez Klimontów, stąd moje pytanie. ;) Może ktoś uznał, że na Łukasiewicza łyso by wyglądały pojedyncze kursy 34??? Twierdzenie arcydebilne, ale w naszych realiach możliwe.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Cz 8.12.2011, 15:54 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Wiadukt otwarto dziś rano ok. 8.00 - i z miejsca wystąpiło parę kwadransów burdelu, bo kierowcy kilku 622 nie wiedzieli, gdzie właściwie mają jechać i o jakiej godzinie, zwłaszcza że zmianę rozkładu wdrożono metodą rozpoznania bojem.
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Cz 8.12.2011, 18:12 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
OK, a 220 też jeździ przez ten wiadukt?
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 12:15 |
|
Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54 Posty: 888
|
Mam pytanko. Kzk wydal komunikat o kursowaniu w swieta. Co oznacza tu stwierdzenie np. 23 grudnia ze jezdzi sie jak w robocze lub w robocze w ferie? jak to sie ma np do 186 gdzie w robocze jedzie co 40 a w ferie co 60 minut. A co z tramwajem linii 4? W robocze jest srednio co 15 minut a w ferie co okolo 90 minut. Co znaczy wiec ten "lub"? Jak to ma w koncu kursowac? czemu kzk nie moze napisac jasno ze linie x oraz y sa jak w normalne robocze a linia z jak robocze ferie?
Ostatnio edytowano Pt 9.12.2011, 12:24 przez myszka, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 12:21 |
|
Dołączył(a): So 12.02.2005, 21:43 Posty: 730 Lokalizacja: Gliwice
|
myszka napisał(a): Mam pytanko. Kzk wydal komunikat o kursowaniu w swieta. Co oznacza tu stwierdzenie np. 23 grudnia ze jezdzi sie jak w robocze lub w robocze w ferie? jak to sie ma np do 186 gdzie w robocze jedzie co 40 a w ferie co 60 minut. A co z tramwajem linii 4? W robocze jest srednio co 15 minut a w ferie co okolo 90 minut. Co znaczy wiec ten "lub"? Jak to ma w koncu kursowac? Po prostu tam gdzie linia ma rozkład na ferie i wakacje, to w tym dniu obowiązuje ten rozkład. Linie, które nie mają rozdzielonych rozkładów na szkolne i nieszkolne, kursują normalnie jak w dni robocze.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 12:27 |
|
Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54 Posty: 888
|
to nie mogli tego jasniej napisac. Niektorym dopiero po kilku glebszych info staje sie jasniejsze
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 14:53 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
inżinier napisał(a): OK, a 220 też jeździ przez ten wiadukt?
Skoro jedzie spod Zajezdni na Wiejską, to tak. Swoją drogą można było od razu dołożyć fantazyjne kółko przez Kosynierów i Dmowskiego, skoro tak spieprzono tą fajną niegdyś linię... Ten kto wymyślił 220 przez Zagórze jest osobą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu lekkim...
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 16:22 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Cytuj: Skoro jedzie spod Zajezdni na Wiejską, to tak. Upierdliwy jestem, ale empirycznie to sprawdziłeś? Bo komunikatu nie ma, a widzę, że rozkład to zakładający obsuwa się w czasie.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 17:06 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
W momencie gdy stosowny rozkład zacznie obowiązywać, to będzie popylał przez wiadukt i Wiejską. Bo inaczej nie bardzo się da (niby był jakiś fikuśny objazd dla tirów na czas remontu...)
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pt 9.12.2011, 23:13 |
|
Dołączył(a): Nd 10.04.2005, 13:53 Posty: 1677 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
|
myszka napisał(a): to nie mogli tego jasniej napisac. Niektorym dopiero po kilku glebszych info staje sie jasniejsze Może właśnie lepiej nie pić, przeczytać i zrozumieć to banalne zdanie.
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 10:36 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Strzyż napisał(a): W momencie gdy stosowny rozkład zacznie obowiązywać, to będzie popylał przez wiadukt i Wiejską. Bo inaczej nie bardzo się da (niby był jakiś fikuśny objazd dla tirów na czas remontu...) Odnoszę wrażenie, że mieszkańców Maczek ktoś naprawdę nie lubi i robi wszystko, by nie korzystali z komunikacji miejskiej. Tylko w obecnym systemie to skrobnie budżet po kieszeni, bo przy następnych liczeniach pasażerów praca eksploatacyjna wzrośnie, a praca przewozowa spadnie. Najpierw kieszeniówka na Cieśle, teraz zwiedzanie Porąbki... A 220 był naprawdę fajną linią dla mieszkańców Maczek, którą notabene sami sobie wywalczyli po spartoleniu trasy 221 (niepotrzebne zwiedzanie Ostrów). Był...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 11:08 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Kieszeniówka na Cieśle to bardziej z konieczności, bo przecież SU15 tam nie wykręcisz (chociaż...). Natomiast ta trasa przez Zagórze to pomysł debila do kwadratu. I tyle.
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 11:15 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Strzyż napisał(a): Kieszeniówka na Cieśle to bardziej z konieczności, bo przecież SU15 tam nie wykręcisz (chociaż...). Natomiast ta trasa przez Zagórze to pomysł debila do kwadratu. I tyle. Minibus 922 relacji Maczki - Cieśle skoordynowany na przesiadkę. Komu pasuje, przesiada się na 622, a komu nie - na 220. Metoda kija i marchewki. W zamian za uciążliwość przesiadki (choć na całych Cieślach i Wągródce mieszka około 500 osób, z których z komunikacji miejskiej korzysta niewielki odsetek) dodać kilka kursów... A docelowe rozwiązanie to skrócenie 28 i 622 do Maczek oraz przelotowo 220/1, a dalej minibus. Dzięki trasie okrężnej Maczki - Stare Maczki - Cieśle - Maczki tracisz puste przeloty. Dzięki niższym kosztom pracy eksploatacyjnej jesteś w stanie znacząco poprawić standard obsługi tych dzielnic. Przy czym do rozważenia jest jeszcze taki wariant: Maczki - Stare Maczki - Cieśle - Kolonia Leśna - Maczki, bo takie rozwiązanie oprócz tego, że obsługuje te najbardziej wschodnie dzielnice, to z drugiej daje idealne możliwości przesiadek. Reasumując - wq mnie to, że wdraża się jakieś chore rozwiązania, które tylko obciążą budżet miasta, zamiast faktycznie pomyśleć, jak sprawnie i w miarę tanio rozwiązać problem dojazdu do tych dzielnic.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 12:05 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
aso napisał(a): A docelowe rozwiązanie to skrócenie 28 i 622 do Maczek oraz przelotowo 220/1, a dalej minibus. PKM nie jest przecież zainteresowany eksploatowaniem minibusów, także niestety - nie da rady ;)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 12:36 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
butthead napisał(a): aso napisał(a): A docelowe rozwiązanie to skrócenie 28 i 622 do Maczek oraz przelotowo 220/1, a dalej minibus. PKM nie jest przecież zainteresowany eksploatowaniem minibusów, także niestety - nie da rady ;) Dlatego robisz takie rzeczy sposobem - najpierw przy okazji remontu wiaduktu rozwiązanie pośrednie, a potem docelowe porządki.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 14:11 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
W ogóle 622 można skrócić do relacji Rudna - Kazimierz na SU15 (zwłaszcza w dni nauki szkolnej taka pojemność się przydaje), a na odcinku Kazimierz - Maczki 124 co 30' na SU12 albo Masterach, albo nawet Mercedesach. Na upartego można by zrobić w rejonie ul. Morcinka małe centrum przesiadkowe 124 <-> 622/T27 - jakby zaasfaltować odcinek wzdłuż pętli od Morcinka do Szenwalda (paręset metrów), to byłyby przesiadki drzwi w drzwi na T27. 28 uciąć w (najdalej) rejonie krzyżówki na Kazimierzu - tam jest prawdopodobnie ten sam problem co z 622, że w jedną linię zlepiono dwie: jedną łączącą Będzin z Dąbrową, drugą łączącą Dąbrowę z Maczkami - ta druga jest nieco bez sensu, bo z Maczek/Cieśli/Ostrów 28 jeździ się do Kazimierza, nie dalej... Skrócenie 28 daje wolne wzkm, które można przerzucić na 124. Dodatkowo tak jak piszesz, 124 prosto do Kadłubka, a po Starych Maczkach, Cieślach itp. niech hula jakieś 922 np. na Alpino albo SU10.
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: So 10.12.2011, 14:52 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Strzyż napisał(a): W ogóle 622 można skrócić do relacji Rudna - Kazimierz na SU15 (zwłaszcza w dni nauki szkolnej taka pojemność się przydaje), a na odcinku Kazimierz - Maczki 124 co 30' na SU12 albo Masterach, albo nawet Mercedesach. Na upartego można by zrobić w rejonie ul. Morcinka małe centrum przesiadkowe 124 <-> 622/T27 - jakby zaasfaltować odcinek wzdłuż pętli od Morcinka do Szenwalda (paręset metrów), to byłyby przesiadki drzwi w drzwi na T27. 28 uciąć w (najdalej) rejonie krzyżówki na Kazimierzu - tam jest prawdopodobnie ten sam problem co z 622, że w jedną linię zlepiono dwie: jedną łączącą Będzin z Dąbrową, drugą łączącą Dąbrowę z Maczkami - ta druga jest nieco bez sensu, bo z Maczek/Cieśli/Ostrów 28 jeździ się do Kazimierza, nie dalej... Skrócenie 28 daje wolne wzkm, które można przerzucić na 124. Dodatkowo tak jak piszesz, 124 prosto do Kadłubka, a po Starych Maczkach, Cieślach itp. niech hula jakieś 922 np. na Alpino albo SU10. Też nad czymś takim myślałem, czyli ciachnięciem 622 i 28 na Kazimierzu. Tylko jest jedno "ale". Mianowicie założenie jakie musisz przyjąć, to maksymalnie jedna przesiadka po remarszrutyzacji wschodniej części Sosnowce. Tymczasem takim rozwiązaniem fundujesz Cieślom i Starym Maczkom dwie przesiadki na trasie, gdzie dotychczas mieli bezpośrednie połączenie. Zonk... Takie rozwiązanie z góry skazane jest na porażkę. Druga sprawa - nie możesz wprowadzać przesiadki dla ludzi jadących z Kazimierza z Wagowej (czyli od krzyżówki) do Sosnowca trasą 622, bo to jest zbyt uciążliwe. W końcu minibus do Wagowej pojawił się nieprzypadkowo, wykorzystując właśnie tą lukę rynkową. Zawracanie na kopalni nie rozwiązuje problemu, bo stamtąd do niektórych bloków jest daleko. Dlatego musiałbyś na odcinku kilku przystanków zdublować 622 i 124, co ma średni sens, bo jest to pakowanie pracy eksploatacyjnej w zupełnie niepotrzebny odcinek. Wschodnie dzielnice są trudne do ruszenia i nie można tego robić w ten sposób jak teraz, czyli metodą decyzji administracyjnych wydawanych przez osobę, która w ogóle średnio ogarnia temat, ale to nie znaczy, że w dyskusji nie da się wypracować jakichś sensownych rozwiązań. Kilka rzeczy rysuje się fajnie... Mocne 34 Kazimierz - Ostrowy - Klimontów - Sosnowiec, mocne 622 Kazimierz - Sosnowiec, 928 zastępujące 28 i 220 stanowiące dodatek. Natomiast do tego trzeba teraz dowiązać sensownie Cieśle, Maczki i Stare Maczki. Trzeba też czymś wjechać na tą nieszczęsną Juliuszowską i ukierunkować całość na dojeżdżających do pracy i do szkół. Kadłubka, Kazimierz Kopalnia jak najbardziej nadają się do przesiadek, naturalnie również wykształcił się trzeci punkt przesiadkowy - Ostrowy Górnicze Kolonia Leśna. Nie można zapominać również, że spora część mieszkańców wschodnich dzielnic znalazła pracę w terminalu przeładunkowym, ale mają jeden problem... Dojazd, którego już nie ma i droga, której też za bardzo nie ma (dziury widać nawet na zdjęciach satelitarnych). Ale jakoś to nie za bardzo chce połączyć się w sensowną całość.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pn 19.12.2011, 21:54 |
|
Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54 Posty: 888
|
Podobno od 23.12 zmieniaja sie rozklady gliwickich linii tramwajowych. W robocze zamiast 6 pociagow na czworce beda tylko 3. Na jedynce maja byc 2 e1 i lodzki a w wolne tylko e1 reszta to zwykle stopiatki. Na linii 5 w robocze bedzie na jednym z pociaow lodzka solowka a w wolne 2 lodzkie solowki. Wiecej zmian nie pamietam.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Pn 19.12.2011, 22:00 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
myszka napisał(a): Podobno od 23.12 zmieniaja sie rozklady gliwickich linii tramwajowych. W robocze zamiast 6 pociagow na czworce beda tylko 3. Na jedynce maja byc 2 e1 i lodzki a w wolne tylko e1 reszta to zwykle stopiatki. Na linii 5 w robocze bedzie na jednym z pociaow lodzka solowka a w wolne 2 lodzkie solowki. Wiecej zmian nie pamietam. A czy to czasem nie wynika z wprowadzenia do 02.01.2012 rozkładu na wakacje i ferie?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2011 roku Napisane: Wt 20.12.2011, 8:52 |
|
Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54 Posty: 888
|
Chyba nie bo łódzkie nigdy nie były poza jedynką. No i 4ka w wakacje obsługiwana była 1, a od 1.12 2 pociagami w wakacje a tu zmiana ze od poniedziałku do sobo y na 3 pociagach.
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|