Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Śr 12.11.2014, 20:47 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Jak działała dziś linia T-16? Widziałem zarówno PKM, jak i wyrób autobusopodobny na blachach SPI.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 8:30 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Vanessa00 napisał(a): Tam lepiej już było, dokładnie wtedy, gdy uruchamiano Repty (135), dzięki czemu udało się ucywilizować 164+185. I tak mnie wkurzały te godzinne luki w W i tramwajowe przejścia na przerwę posiłkową (rano takt 07, od porannej pp 37, po wieczornej pp powrót do 07 - za PKT większość tramwajów tak miała), ale w skali całości pozytywnych zmian było to do przełknięcia. Lecz zamiast wszystko inne dopasować do tego lepszego wzorca, wpierw rozwalono ten wzorzec. 148 dopełniła żartu. No nie do końca to była prawda- bo w tych latach tak naprawdę 185 dopełniła dzieła zniszczenia T8- pech chciał, że 185 weszło na trasę która lepiej obsługiwała Brzeziny, dodatkowo dawała lepsze możliwości przesiadek w Bytomiu. Faktycznie 135 z Brzezin poleciała z powodu marnej frekwencji i dość nieudanej trasy- faktycznie pomijała niemal wszystkie ciekawe punkty. Połowa kursów T8 miała "brata" w postaci jakiegoś autobusika. Inna sprawa, że w tym akurat miejscu mapy trudno się do czegokolwiek odwoływać w przeszłości. Za dużo się tam pozmieniało od strony generatorów przewozów. Ostatnio np. dochodzę do wniosku, czy powrót linii w stylu dawnego 135 nie byłby sensowny. Kosztem 185 i 148. Dzięki temu dałoby się skrócić 164 (w wypadku skierowania 164 przez Julian odpadłyby problemy z połączeniem Kamień-Julian), skasować 264, Mannhattan zyskałby sensowne połączenie z Bytomiem zarówno od północy jak i południa... Cytuj: 91 musi jeździć na Harcerską (choć teoretycznie mogłoby wystarczyć Kąpielisko) z tej samej przyczyny, z której 817 zatrzymuje się w Milowicach, 814 na Kaletach itd. Ale- nie musi w ten sposób- moim zdaniem w przyszłości problem rozwiąże przystanek przed skrzyżowaniem na Bednorza/Harcerska. Tam powstają nowe firmy, a samo skrzyżowanie musi się ucywilizować (przejścia dla pieszych, światła/rondo). I wtedy tylko lewoskręt, bez kluczenia po uliczkach. Cytuj: No i skok Piekar na diety GOP-owskie w końcu musiał znaleźć swoje odzwierciedlenie w rozkładowym dziadostwie - w końcu (oprócz wycięcia wiat przystankowych) musi być jaki trwale widoczny element zmiany "organizatora". Czy ja wiem- wystarczy spojrzeć na 114- jak dla mnie częstotliwość pokroju co 16 min w R i co 23 min w W no nie zachęca do korzystania :P.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 9:29 |
|
motley |
|
Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47 Posty: 2927
|
inżinier napisał(a): Jak działała dziś linia T-16? Widziałem zarówno PKM, jak i wyrób autobusopodobny na blachach SPI. Jechałem autobusem T-16 z PKM i do teraz byłem święcie przekonany, że to jedyna komunikacja zastępcza, żartujesz, że jeździły dwie T-16? :DDD
_________________ Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie. - inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum - użytkownik Forum Tramwajów Śląskich
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 9:32 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
No przecież było o tym oficjalnie wiadomo, że PKM jedzie tak jak jeździ, a Socha ma uzupełnić chwilowy brak przejazdu Rynek-Miarki.
_________________ "Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 11:34 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 2024
|
motley napisał(a): No eee dobrze organizowany zatramwaj? Zanim podjedzie zatramwaj to trochę czasu mija, a niekiedy zatrzymanie trwa 40 minut i zatramwaj nie zdąży nawet dojechać.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 11:36 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
On napisał dobrze zorganizowany zatramwaj, a nie ten burdel co jest obecnie. W chwili obecnej to nie jest wogóle zorganizowane.
_________________ "Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 11:46 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 2024
|
P Śl napisał(a): Z tym się zgadzam. Przy okazji wyjazd z Syberki jest problemowy. Ciekawe z której strony masz te problemy żeby wyjechać ze Syberki. aso napisał(a): A teraz spójrz na odcinek od Czeladzi do Syberki. Ja wcale nie jestem przekonany, że to jest sensowny przebieg, bo omija się całkowicie zakłady przemysłowe zlokalizowane przy M1 + kluczenie po Syberce. Światła przy DK86 rozwiązały problem braku przejazdu, ale... "zawsze tak jeździliśmy". Żeby 42 było atrakcyjne wystarczy zmienić parę kursów, tzn opóźnić w Bytomiu jak i Będzinie. Po co kombinować trasę na Syberce. Dobrze jest jak jest bo w stronę Kościuszki jest uzupełnieniem 40,90 i 616 szczególnie w niedziele. Poza tym po co kombinować pod M1 skoro z przystanku można się trochę przejść, a nie robić taksówkę specjalnie komuś pod zakład pracy skoro jeździ obok hal 61,800 i 814. Jak ruszy budowa jakiś hal przy ulicy równoległej z Będzińską, wtedy można coś myśleć o zmianie trasy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 12:23 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Lukas SC napisał(a): motley napisał(a): No eee dobrze organizowany zatramwaj? Zanim podjedzie zatramwaj to trochę czasu mija, a niekiedy zatrzymanie trwa 40 minut i zatramwaj nie zdąży nawet dojechać. Prawdopodobieństwo, że akurat w czasie takiego zatrzymania przyjdzie 91 jest równie niewielkie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 14:06 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Lukas SC napisał(a): Żeby 42 było atrakcyjne wystarczy zmienić parę kursów, tzn opóźnić w Bytomiu jak i Będzinie. Tyle, że tam za dużo nie poszalejesz. Bez czwartego wozu nie pojeździsz co 30 min, znowu rzadziej- ma to sens? Cytuj: Poza tym po co kombinować pod M1 skoro z przystanku można się trochę przejść ;) no no, a potem czamu jest tyle samochodów ;).
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Cz 13.11.2014, 16:41 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Cytuj: Jechałem autobusem T-16 z PKM i do teraz byłem święcie przekonany, że to jedyna komunikacja zastępcza, żartujesz, że jeździły dwie T-16? :DDD Wczoraj, okolice 17, z dworca wyjeżdżał różowy wehikuł Sochy, oznakowany tylko z przodu jako "T-16". Solidne napełnienie nie wskazywało na kurs tylko do pl. Miarki. Dwie godziny później na Brynowie widziałem stojącego sochobusa, za nim podstawił się nowy SU12 z wielkim T16 z tyłu.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Pt 14.11.2014, 15:48 |
|
Sir Alex |
|
Dołączył(a): Cz 2.05.2013, 10:38 Posty: 802 Lokalizacja: Świętochłowice
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Pt 14.11.2014, 19:43 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
Kolejna promocja na 66/1 #300 podmienił #164. Na Zawodziu chyba rezerwy zero jak takie akcje są.
_________________ "Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Pt 14.11.2014, 22:52 |
|
Dołączył(a): Nd 13.03.2011, 18:55 Posty: 422
|
A na 672 pożyczony solaris kłosoka #79.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: Pt 14.11.2014, 23:56 |
|
Dołączył(a): Cz 30.12.2004, 20:22 Posty: 961 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 9:53 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Ja kiedyś myślałem nad nieco bardziej radykalnym ucywilizowaniem 42: pominąć część przystanków, całość przedłużyć do Dąbrowy (Mydlice, ew. Centrum - sens ciągnięcia tego do Gołonoga wydaje mi się wątpliwy, o Hucie nie mówiąc) i zrobić przyspieszone 842.
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 11:38 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Lukas SC napisał(a): Po co kombinować trasę na Syberce. Dobrze jest jak jest bo w stronę Kościuszki jest uzupełnieniem 40,90 i 616 szczególnie w niedziele. Poza tym po co kombinować pod M1 skoro z przystanku można się trochę przejść, a nie robić taksówkę specjalnie komuś pod zakład pracy skoro jeździ obok hal 61,800 i 814. Jak ruszy budowa jakiś hal przy ulicy równoległej z Będzińską, wtedy można coś myśleć o zmianie trasy. Podstawowy klient to taki, który mi co miesiąc zostawia w kasie 100-200 zł za miesięczniaka, a nie babcia, która raz w tygodniu pojedzie do przychodni, w dodatku za darmo. Przebieg linii 42 przez Syberkę przestał się bronić, co widać po napełnieniach, a raczej po ich braku. A co do połączeń Syberki z centrum - po prostu - "krótka" 616 powinno jeździć częściej.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 11:39 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Strzyż napisał(a): Ja kiedyś myślałem nad nieco bardziej radykalnym ucywilizowaniem 42: pominąć część przystanków, całość przedłużyć do Dąbrowy (Mydlice, ew. Centrum - sens ciągnięcia tego do Gołonoga wydaje mi się wątpliwy, o Hucie nie mówiąc) i zrobić przyspieszone 842. A nie taniej wyjdzie ucywilizowanie możliwości przesiadek z autobusu 42 na tramwaj?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 12:56 |
|
Dołączył(a): Nd 13.03.2011, 18:55 Posty: 422
|
Mody napisał(a): marekk napisał(a): A na 672 pożyczony solaris kłosoka #79. Solar chyba, od zeszłego poniedziałku śmiga na 672/2. http://www.km-forum.com.pl/galeria/details.php?image_id=31626 Zdaje się, obie "deskorolki" zaniemogły, bo jeździ również przegubowy mesiek #19. man deskorolka #52 ma sie dobrze i jezdzi.To man #12 stoi odstawiony.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 13:04 |
|
Strzyż |
|
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1433 Lokalizacja: Sosnowiec
|
aso napisał(a): Strzyż napisał(a): Ja kiedyś myślałem nad nieco bardziej radykalnym ucywilizowaniem 42: pominąć część przystanków, całość przedłużyć do Dąbrowy (Mydlice, ew. Centrum - sens ciągnięcia tego do Gołonoga wydaje mi się wątpliwy, o Hucie nie mówiąc) i zrobić przyspieszone 842.
A nie taniej wyjdzie ucywilizowanie możliwości przesiadek z autobusu 42 na tramwaj? Też prawda. Co nie zmienia faktu, że przyspieszony 842 jako podstawa plus 24/99/104 i bytomskie linie objeżdżające go dookoła to byłoby ciekawe połączenie.
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Autobusy Napisane: So 15.11.2014, 13:14 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Strzyż napisał(a): Też prawda. Co nie zmienia faktu, że przyspieszony 842 jako podstawa plus 24/99/104 i bytomskie linie objeżdżające go dookoła to byłoby ciekawe połączenie. Pseudoprzyspieszoną linią można więcej stracić, niż zyskać. Zabierzesz ludziom po trasie przystanki? To będzie awantura - będzie przywracanie "na biegu" i niepotrzebna afera.
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|