Forum WPK http://forum.wpk.katowice.pl/ |
|
Nowy przystanek http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=42&t=544 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | aso [ Pt 19.02.2010, 11:45 ] |
Tytuł: | |
grek napisał(a): aso napisał(a): JacekSo napisał(a): Nowy przystanek otrzymuje nazwę „Czeladź Stare Miasto”. Jednocześnie, wyłączone z obsługi zostają przystanki: „Czeladź Targowisko” i „Czeladź Mysłowicka”. Fajnie. W ten sposób w okolicach rynku i targowiska będzie tylko przystanek prywatnych przewoźników. Zamienił stryjek... Ja raczej jestem skłonny sądzić, że prywatni pójdą tam gdzie publiczni... Jedno nie wyklucza drugiego. "Obiadek" na Rynku, potem przez Kombatantów i "deserek" na Starym Mieście. |
Autor: | Daro85 [ Pt 19.02.2010, 12:03 ] |
Tytuł: | |
aso napisał(a): Jedno nie wyklucza drugiego. "Obiadek" na Rynku, potem przez Kombatantów i "deserek" na Starym Mieście.
;) gorzej jak im UM skasuje przystanek np. rozkopując go dokumentnie na 3 miesiące ;). |
Autor: | grek [ Pt 19.02.2010, 12:18 ] |
Tytuł: | |
aso napisał(a): Jedno nie wyklucza drugiego. "Obiadek" na Rynku, potem przez Kombatantów i "deserek" na Starym Mieście. Jakoś trudno mi sobie to wyobrazić. |
Autor: | treeboor [ Pt 7.05.2010, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Katowice - uruchomienie nowego przystanku autobusowego „Katowice Mikołowska Sąd” od 8 maja 2010 r. Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w ramach rozszerzania dostępności do komunikacji zbiorowej od soboty 8 maja 2010 r. przy ul. Mikołowskiej (rejon skrzyżowania z ul. Andrzeja) uruchomiony zostanie nowy przystanek autobusowy oznaczony jako „Katowice Mikołowska Sąd” obwiązujący dla linii przelotowych nr 11, 177, 657. źródło: www.kzkgop.com.pl |
Autor: | JacekSo [ Pn 19.11.2012, 17:28 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
Powoli doganiamy Warszawę pod względem komicznie małych odległości międzyprzystankowych. ;) Będzin - Grodziec, ul. Kijowska, przystanki w kierunku pętli co 200 metrów: http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... _4852a.jpg http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... _4850a.jpg Przykład warszawskiej patologii przystankowej: http://phototrans.pl/14,196913,0,Ikarus ... _5562.html |
Autor: | memphis [ Pn 19.11.2012, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
JacekSo napisał(a): Powoli doganiamy Warszawę pod względem komicznie małych odległości międzyprzystankowych. ;) Będzin - Grodziec, ul. Kijowska, przystanki w kierunku pętli co 200 metrów: http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... _4852a.jpg http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... _4850a.jpg Przykład warszawskiej patologii przystankowej: http://phototrans.pl/14,196913,0,Ikarus ... _5562.html Na Osiedlu Tuwima też tak jest ;) I jeszcze parę przykładów by się znalazło. Co gorsza na SKR w Tychach są podobne absurdalnie małe (uwzględniając perspektywę kolei) odległości między przystankami, rzędu 400 m. |
Autor: | aso [ Pn 19.11.2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
memphis napisał(a): Co gorsza na SKR w Tychach są podobne absurdalnie małe (uwzględniając perspektywę kolei) odległości między przystankami, rzędu 400 m. Te małe odległości mają dwojakie uzasadnienie - powiązanie kolei z komunikacją miejską (co w Tychach nie jest proste z racji układu drogowego) i jednocześnie jak najlepsza dostępność kolei dla pasażerów dochodzących pieszo do przystanków. Jako, że jest to początkowy odcinek trasy, to straty czasu na całości podróży (czyli wliczając dojście od/do przystanku w Tychach) nie są duże. Weź sobie narysuj 3 izochrony teoretyczne - 5, 10 i 15 minut dojścia i zobacz sobie, co wyjdzie Ci przy obecnym układzie przystanków... Dyskusyjną natomiast sprawą jest pozostawienie Tychy Miasto. Faktycznie wydłuża czas przejazdu, a nie poprawia jakoś mocno dostępności. |
Autor: | memphis [ Pn 19.11.2012, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
aso napisał(a): Te małe odległości mają dwojakie uzasadnienie - powiązanie kolei z komunikacją miejską (co w Tychach nie jest proste z racji układu drogowego) i jednocześnie jak najlepsza dostępność kolei dla pasażerów dochodzących pieszo do przystanków. Jako, że jest to początkowy odcinek trasy, to straty czasu na całości podróży (czyli wliczając dojście od/do przystanku w Tychach) nie są duże. Weź sobie narysuj 3 izochrony teoretyczne - 5, 10 i 15 minut dojścia i zobacz sobie, co wyjdzie Ci przy obecnym układzie przystanków... Dyskusyjną natomiast sprawą jest pozostawienie Tychy Miasto. Faktycznie wydłuża czas przejazdu, a nie poprawia jakoś mocno dostępności. Wydaje mi się jednak, że jak z jednego peronu możesz sobie pogadać z kimś kto stoi na końcu następnego to jest chyba jednak trochę przesada. Wg mnie niepotrzebny jest przystanek Tychy Bielska, no i te Tychy Miasto teraz powracające. To ma być jednak kolej, a nie tramwaj. |
Autor: | adam86 [ Pn 19.11.2012, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
Ale przecież Tychy miasto miały zostać wyłączone z eksploatacji. |
Autor: | aso [ Pn 19.11.2012, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
memphis napisał(a): Wg mnie niepotrzebny jest przystanek Tychy Bielska, no i te Tychy Miasto teraz powracające. To ma być jednak kolej, a nie tramwaj. Tychy Bielska ma jeszcze pewne uzasadnienie koncentracją wielokondygnacyjnej zabudowy w tamtych kwartałach - jest to blisko, ale trzymanie się ślepych zasad to droga donikąd (kolej ma służyć ludziom, a nie wykonaniu w jak najkrótszym czasie jak największej liczby kilometrów). Natomiast powracające Tychy Miasto są mocno dyskusyjne przez to, że wstrzelono je w środek obszaru relatywnie słabo zabudowanego. |
Autor: | Egon [ Pn 19.11.2012, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: Nowy przystanek |
aso napisał(a): Natomiast powracające Tychy Miasto są mocno dyskusyjne przez to, że wstrzelono je w środek obszaru relatywnie słabo zabudowanego. Ale tam jest City Point, który ma jeszcze się podobno rozbudowywać, oraz hotel. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |