Teraz jest Wt 25.09.2018, 2:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Pn 12.09.2011, 21:38 
inżinier napisał(a):
Co do kompromitacji, tu to jeszcze kulturalnie jest w miarę, ale jakbyś u mnie w szkole średniej na zajęciach z historii wypalił, że państwo zwane Niemcy dokonało czegokolwiek gdziekolwiek, choćby i w Berlinie, w 1846... Otrzymałbyś taką ripostę, że przez najbliższe pół roku wstydziłbyś się wejść do przedmiotowej sali. To tyle misji edukacyjnej, mam nadzieję, że zrozumiałeś, w czym rzecz. EOT.


Zrozumiałem. Ale to chyba nie grzech śmiertelny, że używam nazwy współczesnej, bo taka już funkcjonuje tyle lat i każdy wie o co chodzi.

adam86 napisał(a):
Taaak, pamięć owych ludzi sięga do lat 40tych XIX w. I na litość boską, jaką zaś agresję?


A co było w latach 40stych XIX wieku? To ma jakiś związek z koleją? Mówię o agresji Niemców na Polskę, bo tylko taką się zna i chce pamiętać. Ale tego, kto stworzył dobrą jak na tamte czasy komunikację, nikt już wiedzieć nie chce. Przykłady podałem i podam następny - droga E40 w Gliwicach. Zdaje się, że też z czasów III Rzeszy.

adam86 napisał(a):
Bosz, ty na prawdę jesteś tak mało rozgarnięty, że kompletnie nie rozumiesz co napisałem?


Najwidoczniej. Nie jestem od domyślania się o czym piszesz w słowach "kiedy powstało państwo" a później o przymiotniku "niemiecki".

adam86 napisał(a):
Lepiej nie, bo w temacie tym wypisujesz podobne banialuki.


Kiedy Ty piszesz wszystko, co by odcięło tłumy ludzi od autobusów, zaczynam wątpić w ideę istnienia tego forum. Oprócz tego, że służy pasjonatom, ma być dla ludzi, którzy są użytkownikami transportu zbiorowego a nie siedliskiem reprezentantów budżetu.


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Pn 12.09.2011, 21:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
inżinier napisał(a):
Co do kompromitacji, tu to jeszcze kulturalnie jest w miarę, ale jakbyś u mnie w szkole średniej na zajęciach z historii wypalił, że państwo zwane Niemcy dokonało czegokolwiek gdziekolwiek, choćby i w Berlinie, w 1846...

I po co to napisałeś:P ja sie jeszcze posmiac chciałem:P
Cytuj:
Otrzymałbyś taką ripostę, że przez najbliższe pół roku wstydziłbyś się wejść do przedmiotowej sali.

Zamilcz! Przy czym zabity wzrokiem by został:P
Cytuj:
To tyle misji edukacyjnej, mam nadzieję, że zrozumiałeś, w czym rzecz. EOT.

Jeno on i tak nie zrozumie:D
MSPANC:P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Pn 12.09.2011, 21:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Dab88 napisał(a):
Zrozumiałem. Ale to chyba nie grzech śmiertelny, że używam nazwy współczesnej, bo taka już funkcjonuje tyle lat i każdy wie o co chodzi.

Dupa, a zrozumiałeś. Prusy do Niemiec to mają sie mniej więcej tak jak Księstwo Warszawskie do III RP. To dla średnio rozgarniętego człowieka po liceum jest oczywiste. Wstyd!

Cytuj:
A co było w latach 40stych XIX wieku? To ma jakiś związek z koleją?

Nie no, nic kompletenie.
Cytuj:
Najwidoczniej. Nie jestem od domyślania się o czym piszesz w słowach "kiedy powstało państwo" a później o przymiotniku "niemiecki".

Tu nie ma nic do domyślania się. To jest elementarna wiedza.
Cytuj:
Kiedy Ty piszesz wszystko, co by odcięło tłumy ludzi od autobusów, zaczynam wątpić w ideę istnienia tego forum. Oprócz tego, że służy pasjonatom, ma być dla ludzi, którzy są użytkownikami transportu zbiorowego a nie siedliskiem reprezentantów budżetu.

O bardzo mądrą rzecz napisałeś. Także życzę rychłego wcielenia jej w życie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Pn 12.09.2011, 21:56 
Jesteście trochę śmieszni, bo Niemcy zawsze byli narodem i tak się ich określało. Czepianie się o użytą nazwę, popularniejszą, bo bardziej wpojoną z powodu jej aktualności już przez kilkadziesiąt lat, to nie jest "wyczyn" człowieka przesiąkniętego wiedzą. Zwracacie uwagę jak wybredni nauczyciele, bardziej skupiający się na detalach, które trzeba wykuć na pamięć niż zrozumieć już chociażby kojarzyć. I w końcu nie dowiedziałem się, dlaczego zaczęliśmy dyskusję o rozwoju transportu za czasów polskich i niemieckich. Co to za wielkie daty, jakie podajecie? A skoro adam86 zapytałeś czy tu były Niemcy, to tylko zwracam uwagę, co dzięki nim śląski transport zyskał. Bo jeśli chodziło tylko o nazwę państwa i chęć zabłyśnięcia to przepraszam, nie analizowałem tego tak dogłębnie.


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 7:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Dab88 napisał(a):
Czy mowa na prawdę o 870? Czy ta statystyka stwierdza, że 870 jeździ drastycznie mniej ludzi niż choćby 194? Bo moje pozbawione statystycznych sztuczności i odchyleń od rzeczywistości oczy, obserwują coś innego. W związku z tym mogę powiedzieć bez obaw, że na 870 widuję w tych samych porach szczytu nie mniej pasażerów, niż na najbardziej zawalonych liniach typu właśnie 194.


Ale oczy oczami- żeby coś ocenić musiałbyś się przejechać linią na całym odcinku trasy. A głównym warunkiem jest wymiana pasażerów, która na 870 jest niewielka (niemal wszyscy jadą na całym odcinku trasy). A już kretynizmem do n-tej jest doprowadzenie do tego, że linia wiezie np. 140 pasażerów w kursie na odcinku ponad 15 km... Nie dość, że nikt więcej nie wsiądzie, to jeszcze komfort jazdy jest koszmarny.
W takim wypadku lepiej byłoby załatwić pociąg, bo w EZT 140 osób to jeszcze nie makabra.

Cytuj:
Gliwickie lotnisko było największych portem lotniczym na Śląsku. Upadło gdy tylko Niemcy odeszli.


Niektórzy śpią na WOSie i na historii to potem nic nie wiedzą. Jakbyś przyrównał dzisiejszy ruch lotniczy na Pyrzowicach, z tym z czasów III Rzeszy to wtedy to była może 1/10 tego co dziś. A jak myślisz, skąd się wzięło lotnisko w Pyrzowicach, komu potem służyło? Też upadło jak Niemcy odeszli :P:P:P:P:P
A i jeszcze jedno- wydaje ci się, że lotnisko w Trynku mogłoby odprawiać Boeingi 747? Jasne jasne :PP

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 14:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Cytuj:
Gliwickie lotnisko było największych portem lotniczym na Śląsku. Upadło gdy tylko Niemcy odeszli.


Niektórzy śpią na WOSie i na historii to potem nic nie wiedzą. Jakbyś przyrównał dzisiejszy ruch lotniczy na Pyrzowicach, z tym z czasów III Rzeszy to wtedy to była może 1/10 tego co dziś. A jak myślisz, skąd się wzięło lotnisko w Pyrzowicach, komu potem służyło? Też upadło jak Niemcy odeszli :P:P:P:P:P
(...)[/quote]
Lotnisko w Pyrzowicach wzięło się z... luftwaffe :P

http://www.katowice-airport.com/pl/lotn ... oria-portu

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 14:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
berek26 napisał(a):
Lotnisko w Pyrzowicach wzięło się z... luftwaffe :P
http://www.katowice-airport.com/pl/lotn ... oria-portu


No właśnie ;). Jak domniemuję gliwickie lotnisko było tak zaje...e że nie trzeba było w okolicy budować nic nowego, dziwne tylko, że ci tak pragmatyczni Niemcy nie wybudowali tam poważnego pasa startowego, skoro takie ważne i wybitne było. Woleli wybudować go w lesie ;). Wniosek taki, ze upadłoby nawet gdyby Niemcy zostali ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 15:48 
Daro85 napisał(a):
A głównym warunkiem jest wymiana pasażerów, która na 870 jest niewielka (niemal wszyscy jadą na całym odcinku trasy). A już kretynizmem do n-tej jest doprowadzenie do tego, że linia wiezie np. 140 pasażerów w kursie na odcinku ponad 15 km... Nie dość, że nikt więcej nie wsiądzie, to jeszcze komfort jazdy jest koszmarny.


Ale czy to tylko "problem" linii 870? I w ogóle dlaczego próbując się dostosować do tego toku rozumowania, muszę używać słowa "problem"? Przecież to jest linia pospieszna. Czy to źle, że dowozi najszybciej z jednego punktu do następnego? Chyba o to w niej chodzi. A jak jedzie 850 albo 801 i 831? One nie mają robić przewiewu w pojazdach stając co dwieście, trzysta metrów, tylko zebrać pasażerów w punkcie A i pozwolić im wysiąść w punkcie B.

To lepsza jest 6tka bo mimo, że relacji Gliwice - Katowice to maksymalnie wydłuża dowóz? Przecież tworzenie linii pospiesznych to dobra idea między takimi ośrodkami jak Gliwice - Katowice, Gliwice - Bytom, Katowice - Bytom / Tarnowskie Góry, Katowice - Będzin / Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza, Katowice - Tychy, Katowice - Jaworzno. Na każdej z tych tras powinna istnieć linia pospieszna oraz zwykła.

Przykład 6tki to zwykłe przegięcie. Jeśli chodzi o same Gliwice i Katowice jest zbędna bo nikt nią od początku do końca nie pojedzie. Linia 7 zaczyna w Zabrzu i bierze drugą stronę Rudy Śląskiej. 6stka też skoro ma zbierać trzy czwarte GOPu niech jeździ tam, gdzie faktycznie służy dojazdowi do celu. Ta linia obejmuje swoim zasięgiem drugą część Rudy Śląskiej przyrównując do 7ki, więc niech też zaczyna w Zabrzu albo jeszcze dalej, bo bliżej niczemu nie służy. A jeśli się mylę to najlepiej zrobić jedną linię na całej długości GOPu. Brzezinka Park Logistyczny - Tworzeń Huta. Wtedy pewnie będzie ok. Niech okrąża każdą dzielnicę i jedzie pół dnia, a każda z jej licznych grup pasażerów będzie kursować tak: Gliwice - Zabrze, Zabrze - Ruda Śląska, Ruda Śląska - Katowice, Katowice - Dąbrowa Górnicza. Prawie pociąg... Podsumowując jedne linie mają być bardziej lub mniej lokalne, a inne ściśle transportować ludzi z jednego do drugiego miejsca. Jak najszybciej.

Daro85 napisał(a):
No właśnie ;). Jak domniemuję gliwickie lotnisko było tak zaje...e że nie trzeba było w okolicy budować nic nowego, dziwne tylko, że ci tak pragmatyczni Niemcy nie wybudowali tam poważnego pasa startowego, skoro takie ważne i wybitne było. Woleli wybudować go w lesie ;). Wniosek taki, ze upadłoby nawet gdyby Niemcy zostali ;).


Temat rozkręcił się niepotrzebnie tylko dlatego, że adam86 chciał wykazać "meritum wiedzy", wskazujące na błędne użycie zamiennej nazwy państwa, jakim była III Rzesza. Ja zrozumiałem zupełnie odwrotnie, że chciał w taki sposób wskazać jakieś polskie osiągnięcia transportowe na terenie Śląska, stąd przykład. Także żadnego znaczenia nie ma tu wielkość ruchu. Fakt faktem, o który mi chodziło, było to, że w Gliwicach istniał największy port lotniczy w regionie, z którego pozostały zgliszcza. Pas startowy był, hangarów też było bardzo dużo. Teraz jest trawa. A lotnisko "w lesie" było atrapą. Stojące na nim samoloty to były puste modele, w których bawiły się dzieci. To było oficjalne lotnisko wojskowe, które bombardowali Amerykanie. Dlatego nie zniszczono lotniska na Trynku, gdzie odbywał się faktyczny ruch.


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 17:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 19.10.2008, 9:22
Posty: 862
Lokalizacja:
Ruda Śląska - Bielszowice
Gliwickie lotnisko było też poczęści lotniskiem wojskowym. Do dziś został ślad po pasie startowym w postaci kąska asfaltu. I niech się Adam86 nie czepia owego kąska bo zapewne to zrobi, że nazwałem ten odcinek kąskiem.

Wogóle czytając na siłe pisane jego odpowiedzi śmiem napisać, że tego jegomościa (znającego się wybitnie na wszystkim) posadzić jako dyrektora lub jakiegoś prezesa ważnej instytucji związanej z transportem. Idą koleś wybory, może byś się dostał na wiejską. W najgorszym przypadku poprę twoją kandydaturę na prezesa KZK GOP. Niejeden z tego forum poprze to. Ostatnio przyfolgowałem z pisaniem by się na niego nie trafić i czytanie jego mądrości lub wykładów niczym na UŚiu daje niezłą rozrywkę. Stąd moja sugestia dla Adama86 - idź pan na prezesa KZK.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 18:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
dexiu89 napisał(a):
Stąd moja sugestia dla Adama86 - idź pan na prezesa KZK.

A my mamy inna sugestię, idź stąd w cholerę.
Dab88 napisał(a):
Ale czy to tylko "problem" linii 870? I w ogóle dlaczego próbując się dostosować do tego toku rozumowania, muszę używać słowa "problem"? Przecież to jest linia pospieszna. Czy to źle, że dowozi najszybciej z jednego punktu do następnego?

Najszybciej? Wolne żarty. 30 km w godzinę to są jakieś jaja.
Cytuj:
A jak jedzie 850 albo 801 i 831? One nie mają robić przewiewu w pojazdach stając co dwieście, trzysta metrów, tylko zebrać pasażerów w punkcie A i pozwolić im wysiąść w punkcie B.

No, 850 to niesamowicie pasuje do tej teorii.
Cytuj:
To lepsza jest 6tka bo mimo, że relacji Gliwice - Katowice to maksymalnie wydłuża dowóz? Przecież tworzenie linii pospiesznych to dobra idea między takimi ośrodkami jak Gliwice - Katowice, Gliwice - Bytom, Katowice - Bytom / Tarnowskie Góry, Katowice - Będzin / Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza, Katowice - Tychy, Katowice - Jaworzno. Na każdej z tych tras powinna istnieć linia pospieszna oraz zwykła.

Nie, ani taka ani taka. na takie odległosci to się jeździ koleja, a nie autobusem miejskim. O ile są pewne relacje, których kolej ani tramwaj nie jest w stanie obsłużyć obecnie, to oprócz tego ostatniego, wszystkie wymienione przez Ciebie idealnie załatwia transport szynowy.

Cytuj:
Podsumowując jedne linie mają być bardziej lub mniej lokalne, a inne ściśle transportować ludzi z jednego do drugiego miejsca. Jak najszybciej.

Podsumowując setki razy na tym forum pisano w jaki sposób ma wyglądać system transportu publicznego i kolejny, kolejny osobnik wymysla swoje pierdoły.

Cytuj:
Temat rozkręcił się niepotrzebnie tylko dlatego, że adam86 chciał wykazać "meritum wiedzy", wskazujące na błędne użycie zamiennej nazwy państwa, jakim była III Rzesza.

O kur... To w XIX w. była III Rzesza?
Cytuj:
Ja zrozumiałem zupełnie odwrotnie, że chciał w taki sposób wskazać jakieś polskie osiągnięcia transportowe na terenie Śląska, stąd przykład.

No i to jest twój główny problem, kompletnie nie rozumiesz tekstu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1364
Lokalizacja:
Sosnowiec
adam86 napisał(a):

O kur... To w XIX w. była III Rzesza?



A to w ogóle było coś takiego jak III Rzesza?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:11 
adam86

Do teorii o najszybszym dowozie pasażerów z punktu A do B, nie pasował by dawny wariant linii 280, która krążyła pod Platanem w Zabrzu, przez Biskupice, Bobrek i Szombierki. Niestety autobus jest wynalazkiem nielatającym i choćby nie wiem którędy kursował, zawsze gdzieś po drodze się zatrzyma. Tak więc do tego założenia według Ciebie nie pasują 850, 801 i 831 tylko dlatego, że ta pierwsza linia ma stopy pod M1 i Plejadą a dwie pozostałe na Środuli K-D? Bo na prawdę nie widzę w tych miejscach żadnego zasadniczego opóźniania.

Z twoich ultra nowoczesnych pomysłów z dwudziestu paro letnimi pociągami wynika, że transport drogowy powinien nie istnieć. Przypomnę ci wcześniejsze etapy dyskusji, gdzie omawialiśmy dostępność PKP. Sam ten argument decyduje o tym, że dziewięćdziesiąt parę procent ludzi woli autobus, który Ty byś zlikwidował. Po za tym stawiając ponad wszystko transport szynowy, chciałbyś pociąć każdą uliczkę trakcją elektryczną i torami? No chyba sobie jaja robisz... Nie trzeba czytać tych wszystkich książek, które masz w małym palcu, by wiedzieć, że jedna mała awaria, jeden malutki incydent i wszystko, co jedzie po torach staje. Tramwaje są już ponad sto lat, a mimo tego zmian brak. Autobusy nadal się tak samo produkuje, by wyręczały zawodny transport szynowy.

Teraz nieco dygresji o twojej wszech wiedzy. Po pierwsze nie interesuje się historią tak jak Ty. Gdy mówiłem o latach trzydziestych i czterdziestych XX wieku to nie było Niemiec. Pierwsza uwaga. Potem znowu twój XIX wiek, który nie wiadomo dlaczego został w ten OT wplątany. Milczysz. Znowu źle, bo nie było III Rzeszy. Sam nie czytasz o jakim okresie mówię, podajesz własne daty i czepiasz się tego, że używam właściwego pojęcia w odniesieniu do swoich postów. Rzucasz jakimiś datami z XIX wieku i znowu podważasz podane przezemnie pojęcie bo ono nie pasuje do twoich rozważań. Na mnie to wrażenia nie robi. Nie urazisz mnie w żaden sposób tym, że czegoś nie wiem, że coś piszę po swojemu albo, że po prostu mniej wiem. Takie uwagi są dla mnie prymitywne. Precyzuj swoje słowa, bo wyciągnięte z wątku powodują takie sytuacje, jak ta. Skora mowa o powstawaniu kolei, to zamiast zwracać superinteligentne uwagi o nazewnictwie, nie dawaj powodu by myśleć, że wskazujesz na polskie działania dla rozwoju śląskich kolei. Napisz, że ktoś użył złej nazwy państwa. Ja to zrozumiem.


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Dab88 napisał(a):
Bo na prawdę nie widzę w tych miejscach żadnego zasadniczego opóźniania.

To popatrz w rozkład i sie przejedz kiedys wlokącym sie 30 kmh Mazem, który i tak przyjeżdża przed czasem i pomija na swojej trasie chyba 2 przystanki.
Cytuj:
Z twoich ultra nowoczesnych pomysłów z dwudziestu paro letnimi pociągami wynika, że transport drogowy powinien nie istnieć. Przypomnę ci wcześniejsze etapy dyskusji, gdzie omawialiśmy dostępność PKP. Sam ten argument decyduje o tym, że dziewięćdziesiąt parę procent ludzi woli autobus, który Ty byś zlikwidował.

Skończ pisać rzeczy, o których nie masz pojęcia...
Cytuj:
Po za tym stawiając ponad wszystko transport szynowy, chciałbyś pociąć każdą uliczkę trakcją elektryczną i torami? No chyba sobie jaja robisz...

jaja to sobie ty robisz. Jesteś kompletnym ignorantem, który nie rozumie ani słowa. A zmaiast merytorycznych argumentów używasz jakis pierdoletów o cięciu uliczek torami.
Cytuj:
Autobusy nadal się tak samo produkuje, by wyręczały zawodny transport szynowy.

Padłem:D
Cytuj:
Ja to zrozumiem.

No, to jest idealne streszczenie tego steku pierdół.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
Wogóle czytając na siłe pisane jego odpowiedzi śmiem napisać, że tego jegomościa (znającego się wybitnie na wszystkim) posadzić jako dyrektora lub jakiegoś prezesa ważnej instytucji związanej z transportem. Idą koleś wybory, może byś się dostał na wiejską. W najgorszym przypadku poprę twoją kandydaturę na prezesa KZK GOP. Niejeden z tego forum poprze to. Ostatnio przyfolgowałem z pisaniem by się na niego nie trafić i czytanie jego mądrości lub wykładów niczym na UŚiu daje niezłą rozrywkę. Stąd moja sugestia dla Adama86 - idź pan na prezesa KZK.


Jak nisko upada nasza cywilizacja, skoro najzwyklejszy człowiek, który jest świadomy tego, że to jednak nie III Rzesza istniała w 1846 (aż herbatą monitor upstrzyłem) i że autobusy nie są produkowane, by zastąpić "niewydajny transport szynowy" jest rugany na publicznym forum?! Kyrie elejson, chyba się rano do Jadwigi przejdę na poranną mszę w intencji zmądrzenia co poniektórych.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Śmiem twierdzić, że nawet Natanek nie pomoże:P A tak na serio, nie mozna by tych bredni stąd wyciąć?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1364
Lokalizacja:
Sosnowiec
inżinier napisał(a):
Jak nisko upada nasza cywilizacja, skoro najzwyklejszy człowiek, który jest świadomy tego, że to jednak nie III Rzesza istniała w 1846 (aż herbatą monitor upstrzyłem) i że autobusy nie są produkowane, by zastąpić "niewydajny transport szynowy" jest rugany na publicznym forum?! Kyrie elejson, chyba się rano do Jadwigi przejdę na poranną mszę w intencji zmądrzenia co poniektórych.


Rzesza Niemiecka albo Wielka Rzesza Niemiecka (po 26.VI.1943) - pozostałe nazwy są tylko potoczne ;)

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 19:56 
adam86 - myślę praktycznie. Nie tworzę utopijnych wizji kosztem nie posiadających własnego wozu, gdzie likwidowało by się autobusy bo:

1. Jeżdżą nimi studenci
2. Dublują pociąg, którym jedzie tylko ten, co mieszka dwa kroki od peronu

Po co w ogóle powstały firmy produkujące te pojazdy skoro tramwaje zawsze były takie cacy jak w Gliwicach? Znowu powtórzę. Autobus poradzi sobie w każdej drogowej sytuacji. Na każdym odcinku, nie ważne czy krótszym czy dłuższym. Poradzi sobie wszędzie tam, gdzie nawet tramwaju wprowadzić się nie da. Wygodą od niego nie odstaje. Na pewno nie w sensie negatywnym w stosunku do tego, co spotykamy na Śląsku... I owszem, śmieszy mnie, że przez takie ograniczone rozwiązania jak przeważający transport szynowy, przejeżdżając po każdej uliczce przecinało by się tory, wtopione wszędzie w asfalt. Teraz w Gliwicach po likwidacji 1ki i 4ki mamy nowe drogi i nie ma płyt, po których się jechało jak po koleinach.

Każdy rodzaj transportu publicznego sprawdza się w innych miejscach, sytuacjach i na innych odcinkach. A pociągiem to sobie możesz jechać z punktu A do B gdzieś, gdzie nawet dziesięć przesiadek nie pozwoli ci się tam dostać. Ale nie w środku aglomeracji, która nie jest linią prostą.

Chyba masz tak daleko idące ambicje, by w końcu zlikwidować samochody na rzecz pociągów, które będą szybsze, zabiorą maksymalną ilość pasażerów z okolicy, a limit to będzie 30 kilometrów w dziesięć minut. Jeśli nie, to nie opłaca się kursować, zwłaszcza gdy młodzież musi jechać się uczyć...


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 20:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Czy któryś z kolegów zechce skomentować? Bo mnie się niestety wena na tego idiotę skończyła:P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 20:16 
Jeśli chodzi o słowa o autobusach produkowanych dla zastąpienia zawodnego transportu szynowego, to bynajmniej nie jest to fragment wyciągnięty z celów strategicznych firmy Solaris Bus & Coach. Proszę mi rzucić mapą GOPu z nakreślonymi schematami linii tramwajowych, jakie zastąpiłyby autobusy miejskie. Może pogadamy wtedy, gdy ktoś stworzy linię tramwajową na środku DTŚki lub prowadzącą przez te stawy obok niej... Potem jeszcze chcę zobaczyć listę osób chętnych do korzystania z odcinka kolejowego PKP Gliwice - Katowice, którzy w ramach relaksu przejdą się pieszo z GWSP w Chorzowie na najbliższy dworzec Chorzów Batory a nie do 870. Potem jeszcze ciachnę dla zabawy parę drutów nad ulicą, położę głaz na torach a adam86 ominie go tramwajem. Ja spróbuję to samo 870. No chyba, że w autobusach istnieje niebezpieczeństwo pękania baków z paliwem. Wtedy będę ostrożny...

Pociągi od zawsze były po to, by jechać daleko i w miarę szybko. Lecz nie dla tych, którzy z zakamarków jakiegoś miasteczka, chcą się dostać do centrum lub innej miejscowości. Dla nich są i były zawsze autobusy miejskie. I będą zapewne zawsze ku niepocieszeniu adama86.


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Wt 13.09.2011, 20:24 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Dab88 napisał(a):
Pociągi od zawsze były po to, by jechać daleko i w miarę szybko. Lecz nie dla tych, którzy z zakamarków jakiegoś miasteczka, chcą się dostać do centrum lub innej miejscowości. Dla nich są i były zawsze autobusy miejskie. I będą zapewne zawsze ku niepocieszeniu adama86.


Jesteś kompletnym ignorantem w dziedzinie transportu miejskiego i tworzysz jakieś absurdalnie teorie. I na tym zakończmy ten temat.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności