Teraz jest Pt 20.07.2018, 23:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.11.2010, 12:19 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
P Śl napisał(a):
Jakby przyjechaly chocby takie co w Rydze to mozna by porozmawiac, ale te wroclawskie sa brzydkie bezdyskusyjnie.


Miałem okazję 15Tr z bliska obejrzeć. IMHO produkty PESY robią lepsze wrażenie (mowa o 120Na).

A wracając do tematu: byłem ostatnio 4 dni we Wrocławiu - w weekendy tramwaje jeżdżą co 20 minut (rzadko!) i linii jest całe mnóstwo (np. zastanawiam się po co na takie Sępolno jadą aż 3 linie). Nie wiem, spodziewałem się czegoś lepszego po tamtejszej sieci.

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.11.2010, 15:30 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4101
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Sadorg napisał(a):
A wracając do tematu: byłem ostatnio 4 dni we Wrocławiu - w weekendy tramwaje jeżdżą co 20 minut (rzadko!) i linii jest całe mnóstwo (np. zastanawiam się po co na takie Sępolno jadą aż 3 linie).

Co 20 minut to rzadko? Poza jakąś Kleciną czy Kowalami jeździ więcej niż jedna linia co daje odpowiednio większą częstotliwość.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.11.2010, 22:29 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
JacekSo napisał(a):
Sadorg napisał(a):
A wracając do tematu: byłem ostatnio 4 dni we Wrocławiu - w weekendy tramwaje jeżdżą co 20 minut (rzadko!) i linii jest całe mnóstwo (np. zastanawiam się po co na takie Sępolno jadą aż 3 linie).

Co 20 minut to rzadko?


tak, szczególnie, że przy takiej liczbie linii nie wszystko wszędzie zsynchronizujesz - stad było sporo.

Cytuj:
Poza jakąś Kleciną czy Kowalami jeździ więcej niż jedna linia co daje odpowiednio większą częstotliwość.


Oglądałem sobie ostatnio (na razie wirtualnie) sieć w Szczecinie - tam w weekend jest takt 12', co mnie mile zaskoczyło.

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 23.11.2010, 21:08 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Sadorg napisał(a):
w weekendy tramwaje jeżdżą co 20 minut (rzadko!) i linii jest całe mnóstwo
Jeszcze parę lat temu w soboty tramwaje kursowały co 15'...
Sadorg napisał(a):
(np. zastanawiam się po co na takie Sępolno jadą aż 3 linie)
Spełnia rolę lokalnego punktu przesiadkowego, poza tym z linii kończącej na pętli Stadion Olimpijski tak naprawdę pożytek kończy się na pl. Grunwaldzkim. Także jadą tam niejako z braku innych lepszych rozwiązań.
Sadorg napisał(a):
tak, szczególnie, że przy takiej liczbie linii nie wszystko wszędzie zsynchronizujesz - stad było sporo.
Synchronizacja rozkładów jazdy tramwajów we Wrocławiu oparta jest przede wszystkim o długie odcinki na przedmieściach (poszczególne węzły sieci mają różną wagę), stąd szczególnie w centrum koordynacja nie zawsze będzie optymalna. Tym niemniej niestety siatka czasów coraz mniej przystaje do zmieniających się warunków ruchu, co w połączeniu z priorytetem po wrocławsku daje łagodnie mówiąc umiarkowane efekty.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 24.11.2010, 13:01 

Dołączył(a): Wt 21.04.2009, 9:47
Posty: 12
Lokalizacja:
Wrocław
Sadorg napisał(a):
Miałem okazję 15Tr z bliska obejrzeć. IMHO produkty PESY robią lepsze wrażenie (mowa o 120Na).

Chyba 15T. Ja oglądałem ten tramwaj w Pilźnie i bardzo przypadł mi do gustu. Duża pojemność, 100% niskiej podłogi i skrętne wózki! To prawda co ludzie mówią, że przejście między członami jest tragiczne, ale trzeba wybrać - wąskie przejścia czy "zajechane" torowiska. Tramwaje o konfiguracji takiej jak Pesa 120Na czy Škoda 16T niszczą torowiska szybciej niż nam się wydaje. Warszawa, która stan infrastruktury poprawia na bieżąco może nie odczuje tego. Ale Wrocław w przyszłości będzie miał problemy z torowiskami.
Sadorg napisał(a):
A wracając do tematu: byłem ostatnio 4 dni we Wrocławiu - w weekendy tramwaje jeżdżą co 20 minut (rzadko!) i linii jest całe mnóstwo (np. zastanawiam się po co na takie Sępolno jadą aż 3 linie).

3 linie na Sępolnie przydają się. Czasami ni z tego ni z owego mamy pełny ludzi skład np. o 23:30 w kierunku centrum miasta.
Sadorg napisał(a):
Nie wiem, spodziewałem się czegoś lepszego po tamtejszej sieci.
PR władz miasta robi swoje. A później ludzie nam nie wierzą, że tak naprawdę we Wrocławiu nie jest super. Ostatnio koledze z Warszawy pokazywałem jak wyglądają przesiadki na tym słynnym "superwęźle przesiadkowym" na RRR. Dopiero po przejściu kilkuset metrów, pokonaniu 5 przejść z sygnalizacja świetlną, a następnie przejścia podziemnego stwierdził, że ów "superwęzeł" jest zdecydowanie przereklamowany.
Sadorg napisał(a):
tak, szczególnie, że przy takiej liczbie linii nie wszystko wszędzie zsynchronizujesz - stad było sporo.
Akurat synchronizacja w tramwajach "daje radę". Do synchronizowania linii tramwajowych wykorzystywany jest podobno program komputerowy (swoją drogą pewnie znacie autora tego programu) i na papierze synchronizacja nawet wygląda. Gorzej, że rozkłady (zwłaszcza w dni robocze) mają mało wspólnego z rzeczywistymi czasami przyjazdu tramwaju.

Aha, zapomniałbym:
http://www.tuwroclaw.com/fotogaleria,no ... 7-566.html
i hit hitów: http://www.tuwroclaw.com/pliki/fotogale ... zno/13.jpg
Zgadnijcie cóż to jest to "coś" w 3. członie! (butthead nie podpowiada)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 24.11.2010, 15:44 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 966
Lokalizacja:
Sosnowiec
ngt8dd napisał(a):
i hit hitów: http://www.tuwroclaw.com/pliki/fotogale ... zno/13.jpg
Zgadnijcie cóż to jest to "coś" w 3. członie! (butthead nie podpowiada)
Miejsce sypialne :-P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 26.11.2010, 13:45 

Dołączył(a): Wt 21.04.2009, 9:47
Posty: 12
Lokalizacja:
Wrocław
Pewnie tak to będzie wykorzystywane, mimo że to miejsce przeznaczone zostało rowerom! Moim zdaniem miejsce na rowery w członie bez drzwi jest absurdalnym pomysłem. Zwłaszcza, że połowa drzwi w tym wagonie będzie nieużywana podczas danego kursu i z powodzeniem w tym miejscu można będzie przewozić rowery. Ale miasto kazało inaczej...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 28.01.2011, 23:32 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,tra ... -5682.html

W ruchu pozostaje w związku z tym linia 75 przecinająca się na kokardkę na Arkadach - polecam!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 29.01.2011, 4:31 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
butthead napisał(a):
http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,tramwaje-na-grabiszynska-nie-wroca-bo-nie-mieszcza-sie-na-petli,wia5-3266-5682.html

W ruchu pozostaje w związku z tym linia 75 przecinająca się na kokardkę na Arkadach - polecam!


Oj tam, oj tam... Tak jakby nie można wydać polecenia motorowym składania lusterek :-))))))))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 30.01.2011, 9:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
P Śl napisał(a):
Jakby przyjechaly chocby takie co w Rydze to mozna by porozmawiac, ale te wroclawskie sa brzydkie bezdyskusyjnie.


Chciałbym takie inwestycje w GOPie. Brzydki niebrzydki, rzecz gustu.

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 30.01.2011, 16:19 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 19:05
Posty: 1180
A tu ciekawy artykuł na temat likwidacji tramwai w Gliwicach, a mnie jedno zastanawia ile tramwaje na tym zarobią?Tylko gdzie ja to wkleiłem z góry przepraszam za zamieszanie.
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... alasu.html


Ostatnio edytowano Nd 30.01.2011, 16:47 przez irek-28-, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 30.01.2011, 16:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 11.05.2005, 13:30
Posty: 88
Lokalizacja:
Gleiwitz
200 metrów szyny na złomowcu... więcej z tego raczej nie będzie

_________________
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 2.02.2011, 1:06 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
aso napisał(a):
butthead napisał(a):
http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,tramwaje-na-grabiszynska-nie-wroca-bo-nie-mieszcza-sie-na-petli,wia5-3266-5682.html

W ruchu pozostaje w związku z tym linia 75 przecinająca się na kokardkę na Arkadach - polecam!


Oj tam, oj tam... Tak jakby nie można wydać polecenia motorowym składania lusterek :-))))))))


Kolejna wpadka:
http://www.gazetawroclawska.pl/stronagl ... l?cookie=1 :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 5.02.2011, 13:33 

Dołączył(a): Cz 17.08.2006, 19:13
Posty: 1088
Poważny wypadek wydarzył się wczesnym rankiem na ulicy Legnickiej.
http://kontakt24.tvn.pl/temat,-quot-tramwaj-nabil-sie-na-slup-quot-wypadek-we-wroclawiu,71459.html

http://www.prw.pl/articles/view/12379/Grozny-wypadek kolejne zdjęcia .

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9058478.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: Śr 2.03.2011, 20:06 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Od soboty rusza wiosenny sezon remontów we Wrocławiu, zaczyna się od mocnego uderzenia: jednocześnie prace rozpoczęte zostaną aż w trzech miejscach - na Legnickiej (budowa odgałęzienia na stadion), Piłsudskiego (remont istniejącego torowiska pod skody) i na pl. Grunwaldzkim (kolejny etap wymiany pozapadanej nowej kostki na nawierzchnię betonową). Przy okazji otwarta zostaje pętla na Grabiszyńskiej, słupy zostały pouczone odnośnie trzymania się z dala od lusterek ;) Wprowadzone zmiany najbardziej odczują pasażerowie z zachodniej części miasta - w skrajnym przypadku (podróż z Leśnicy) przesiadać się będą musieli aż cztery razy w drodze do centrum.

Szczegóły zmian:
http://www.wroclaw.pl/zmiany_w_kursowan ... nyod5marca

I jeszcze oryginalna "wizualizacja" dojazdu do Leśnicy zaczerpnięta z forum WFK:
http://www5.picturepush.com/photo/a/498 ... esnica.jpg

Po dwóch dniach roboczych funkcjonowania nowej (dez)organizacji ruchu:
http://matomi.dolnoslazacy.info/2011/03 ... -domu.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: So 28.05.2011, 18:02 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Nowy prezes MPK przedstawił swoje pomysły na "oszczędności". W programie m.in. likwidacja zajezdni tramwajowej na Dąbiu oraz autobusowej na Grabiszyńskiej, a także sprzedaż kilkunastu sztuk taboru tramwajowego, z racji dostaw skód.

http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,now ... -7214.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: Nd 5.06.2011, 10:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
butthead napisał(a):
Nowy prezes MPK przedstawił swoje pomysły na "oszczędności". W programie m.in. likwidacja zajezdni tramwajowej na Dąbiu oraz autobusowej na Grabiszyńskiej, a także sprzedaż kilkunastu sztuk taboru tramwajowego, z racji dostaw skód.

http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,now ... -7214.html


Oszczędność w "myśleniu" nowego prezesa jest porażająca.

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: Nd 5.06.2011, 15:42 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 22.09.2004, 14:01
Posty: 505
Lokalizacja:
Katowice
butthead napisał(a):
Nowy prezes MPK przedstawił swoje pomysły na "oszczędności".

Swoją drogą, ciekawe czemu ten pan nie jest już dyrektorem Volvo Polska Autobusy ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: Nd 5.06.2011, 19:02 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Wyniki sprzedaży na rynku krajowym nie powalały, może to jest jakiś trop :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tramwaje we Wrocławiu
Napisane: Cz 9.06.2011, 10:00 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
To nieważne, czy będzie czym jeździć i gdzie to odstawiać, ważne żeby był PLUS ;)

http://www.gazetawroclawska.pl/stronagl ... ,id,t.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności