Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowego
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=49&t=188
Strona 16 z 17

Autor:  Boguś [ Nd 11.10.2015, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

adam86 napisał(a):
Boguś napisał(a):
adam86 napisał(a):
motley napisał(a):
W Będzinie są 3 na rezerwie, na Zawodziu 4. To nie jest niegospodarność, tylko asekuracja ;)

I tak nie miałby kto nimi wyjechać pewnie:P
A gdzieś byś puścił te 3 będzińskie Pesy? T24 czy T47? Pamiętajmy, że ten drugi potworek jest czasowy.

To po cholerę je tam trzymają?
Nie wiem. Dodatkowa 11 Pesa jest czasowo wypożyczona do Będzina. Może awaryjność tych wagonów jest wysoka. Trudno powiedzieć. Zawsze musi jakaś rezerwa taborowa. Pytanie czy aż tak duża? Na chwilę obecną w Będzinie są 3 Pesy w rezerwie. Z Zawodzia w dni robocze wyjeżdża 14 Pes. 19 sztuk stoi na placu, z czego co najmniej 1 jest niezdolna do ruchu (ma uszkodzony wózek po wykolejeniu).

Gorzej jest z wykorzystaniem Karlików. 10 sztuk jest w rozkładzie,a teoretycznie 16 jest zdolnych do ruchu.

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Boguś napisał(a):
adam86 napisał(a):
Boguś napisał(a):
adam86 napisał(a):
motley napisał(a):
W Będzinie są 3 na rezerwie, na Zawodziu 4. To nie jest niegospodarność, tylko asekuracja ;)

I tak nie miałby kto nimi wyjechać pewnie:P
A gdzieś byś puścił te 3 będzińskie Pesy? T24 czy T47? Pamiętajmy, że ten drugi potworek jest czasowy.

To po cholerę je tam trzymają?
Nie wiem. Dodatkowa 11 Pesa jest czasowo wypożyczona do Będzina. Może awaryjność tych wagonów jest wysoka.
Trudno powiedzieć. Zawsze musi jakaś rezerwa taborowa. Pytanie czy aż tak duża? Na chwilę obecną w Będzinie są 3 Pesy w rezerwie. Z Zawodzia w dni robocze wyjeżdża 14 Pes. 19 sztuk stoi na placu, z czego co najmniej 1 jest niezdolna do ruchu (ma uszkodzony wózek po wykolejeniu).

Gorzej jest z wykorzystaniem Karlików. 10 sztuk jest w rozkładzie,a teoretycznie 16 jest zdolnych do ruchu.

Pokaz mi przewoxnika autobusowego albo innego tramwajowego w Polsce, który uprawia takie coś. Swoją drogą, ciekawe co by na to powiedziała Komisja Europejska:p

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

JacekSo napisał(a):
adam86 napisał(a):
Może i dałoby się? Czytasz co piszesz? Czyś Ty widział, żeby w jakimkolwiek mieście jakiś nowy tabor grzał miejsce w zajezdni?

Chociażby w Warszawie, w rozkład wpisane jest ok. 200 wagonów niskopodłogowych, a na stanie TW jest ich aż 278.

Tylko w Warszawie część kursow niskopodłogowych nie jest ujęta w rozkładzie.
Cytuj:

Na 20 jeżdżą wyłącznie karliki.

A to fakt, na czas remontu w Chorzowie.

Autor:  motley [ Nd 11.10.2015, 15:39 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

No nie wiadomo, na 20 Karlików do rozkładu wrzucają coraz więcej. A obecnie w ruchu jest ich 11/15. Po prostu zostawia się dość szeroką rezerwę, ale biorąc pod uwagę to, jak wygląda awaryjność wagonów TŚ, to słusznie ;)

I na litość boską, weź w końcu się naucz łączenia postów :(

Autor:  JacekSo [ Nd 11.10.2015, 15:54 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

adam86 napisał(a):
JacekSo napisał(a):
adam86 napisał(a):
Tylko w Warszawie część kursow niskopodłogowych nie jest ujęta w rozkładzie.

Ale to są chyba jakieś pojedyńcze przypadki. Na przykład na 17 jest ok. 32 brygady, w tym dwie oznaczone jako wysokie i można mieć niemal 100 procent pewności, że pojadą stopiątki.

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

motley napisał(a):
No nie wiadomo, na 20 Karlików do rozkładu wrzucają coraz więcej. A obecnie w ruchu jest ich 11/15. Po prostu zostawia się dość szeroką rezerwę, ale biorąc pod uwagę to, jak wygląda awaryjność wagonów TŚ, to słusznie ;)

Jeśli te wagony mają gotowość techniczną na takim poziomie, to producent musiałby za to nieźle beknąć.
Cytuj:
I na litość boską, weź w końcu się naucz łączenia postów :(

Napisałbym Ci coś co kiedyś Urban powiedział w Superstacji, ale zaś by był żem wulgarny:p

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

JacekSo napisał(a):
adam86 napisał(a):
JacekSo napisał(a):
adam86 napisał(a):
Tylko w Warszawie część kursow niskopodłogowych nie jest ujęta w rozkładzie.

Ale to są chyba jakieś pojedyńcze przypadki. Na przykład na 17 jest ok. 32 brygady, w tym dwie oznaczone jako wysokie i można mieć niemal 100 procent pewności, że pojadą stopiątki.

A wtyczek to już nie ma tam?

Autor:  inżinier [ Nd 11.10.2015, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Cytuj:
A wtyczek to już nie ma tam?
W tramwajach były kiedykolwiek?

Autor:  Daro85 [ Nd 11.10.2015, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

adam86 napisał(a):
Jeśli te wagony mają gotowość techniczną na takim poziomie, to producent musiałby za to nieźle beknąć.


15 lat po wyprodukowaniu to producent ewentualnie może bekać za korozję :P.

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

inżinier napisał(a):
Cytuj:
A wtyczek to już nie ma tam?
W tramwajach były kiedykolwiek?

Były.

Autor:  adam86 [ Nd 11.10.2015, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Daro85 napisał(a):
adam86 napisał(a):
Jeśli te wagony mają gotowość techniczną na takim poziomie, to producent musiałby za to nieźle beknąć.


15 lat po wyprodukowaniu to producent ewentualnie może bekać za korozję :P.

Nie sądze, żeby była gwarancja na blachę na 15 lat:P

Autor:  JacekSo [ Nd 11.10.2015, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

adam86 napisał(a):
Były.

I pewnie niskopodłogowe na wtyczki wypuszczają? Nie słyszałem o tramwajowych wtyczkach w Warszawie.

Autor:  inżinier [ Nd 11.10.2015, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Cytuj:
Nie słyszałem o tramwajowych wtyczkach w Warszawie.
Podbijam i jestem bardzo ciekawy, gdzie i kiedy to zjawisko występowało. Chyba, że pod pojęciem wtyczki rozumiemy pojedyncze zjazdy i dojazdy niewykazywane w rozkładach dla pasażerów.

Autor:  adam86 [ Pn 12.10.2015, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

inżinier napisał(a):
Cytuj:
Nie słyszałem o tramwajowych wtyczkach w Warszawie.
Podbijam i jestem bardzo ciekawy, gdzie i kiedy to zjawisko występowało. Chyba, że pod pojęciem wtyczki rozumiemy pojedyncze zjazdy i dojazdy niewykazywane w rozkładach dla pasażerów.

Nie no wtyczka to cala brygada. Popytam jak to z tym bylo.

Autor:  nemo333 [ Cz 22.10.2015, 7:21 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Do Będzina dotarł już jakiś Moderus Beta? Zdawało mi się że wczoraj wieczorem pod ślimakiem w Sosnowcu przejeżdżał ale z daleka widziałem i pewny nie jestem.

Autor:  Matthew [ Cz 22.10.2015, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Dziś ok 11:30 widziałem Betę na 1-ego Maja jadącą od strony Zawodzia.

Autor:  Auri23 [ Cz 22.10.2015, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Tak dotarł pierwszy do Będzina.

Autor:  PKM b [ Pt 6.11.2015, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

Od jutra dwie Bety na T5. Orientuje się ktoś na których pociągach?

Autor:  JacekSo [ Pt 6.11.2015, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

501 i 507. Odjazdy z Bytomia od 5.07 co godzinę.

Autor:  PKM b [ Pt 6.11.2015, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Zakup nowego taboru niskopodłogowego oraz niskowejściowe

JacekSo napisał(a):
501 i 507. Odjazdy z Bytomia od 5.07 co godzinę.

Dzięki : )

Strona 16 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/