Teraz jest Pn 23.04.2018, 12:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 18:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2804
Ale pamiętasz, że usunięcie tramwajów z Gliwic było decyzją polityczną i krótko po likwidacji kurs specjalny został zablokowany przez radiowóz? :D

http://www.wpk.katowice.pl/1469.html

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 20:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Dyć pamiętom :P

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 22:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
motley napisał(a):
Ale pamiętasz, że usunięcie tramwajów z Gliwic było decyzją polityczną i krótko po likwidacji kurs specjalny został zablokowany przez radiowóz? :D

http://www.wpk.katowice.pl/1469.html


A tam tramwaje, grunt, że hala będzie- nie wiem po co, nie wiem czemu tak drogo, ale będzie. A o tym, że tam się załapali na 3. miejsce pod względem ilości wozokm planowanych do likwidacji w 2013 roku to nie pamiętamy ;).
Ale ciekawe czy Ptb zostaną użyte w trakcie tych remontów w ciągu Kościuszki w Katowicach, albo uliczek w Bytomiu- w pierwszym przypadku może, w drugim wątpię.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Śr 9.01.2013, 9:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2804
Daro85 napisał(a):
motley napisał(a):
Ale pamiętasz, że usunięcie tramwajów z Gliwic było decyzją polityczną i krótko po likwidacji kurs specjalny został zablokowany przez radiowóz? :D

http://www.wpk.katowice.pl/1469.html


A tam tramwaje, grunt, że hala będzie- nie wiem po co, nie wiem czemu tak drogo, ale będzie. A o tym, że tam się załapali na 3. miejsce pod względem ilości wozokm planowanych do likwidacji w 2013 roku to nie pamiętamy ;).
Ale ciekawe czy Ptb zostaną użyte w trakcie tych remontów w ciągu Kościuszki w Katowicach, albo uliczek w Bytomiu- w pierwszym przypadku może, w drugim wątpię.

W Bytomiu będzie pewnie zastosowane rozwiązanie 'jak zwykle', czyli linia ze Stroszka do Politechniki.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Śr 9.01.2013, 10:06 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Ale żeby nie pchać tyle tramwajów na Politechnikę mogą uzupełnić Pt, bo przy Chrznowskiego jednotor jest to mogą to wykorzystać.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Śr 9.01.2013, 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
P Śl napisał(a):
Ale żeby nie pchać tyle tramwajów na Politechnikę mogą uzupełnić Pt, bo przy Chrznowskiego jednotor jest to mogą to wykorzystać.


Heh, ale tam niestety będzie troszkę kilometrów do wyjeżdżenia, więc pewnie wdrożone rozwiązanie znowu będzie mało powiązane z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Poza tym Pt ja bym jednak na Stroszek nie ryzykował puścić.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Śr 9.01.2013, 10:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Daro85 napisał(a):
Poza tym Pt ja bym jednak na Stroszek nie ryzykował puścić.

Ojtamojtam, dadzo rade. Karliki też by rade dali ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Śr 9.01.2013, 17:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2804
P Śl napisał(a):
Ale żeby nie pchać tyle tramwajów na Politechnikę mogą uzupełnić Pt, bo przy Chrznowskiego jednotor jest to mogą to wykorzystać.

Żeby się mieszkającym wzdłuż głównej drogi w wielu blokach i kamienicach w głowach nie poprzewracało? :D

Co do ryzyka, wolałbym nie widzieć jak wyglądałyby Pt po kurateli majstrów z Radzionkowa.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 19.10.2013, 0:14 

Dołączył(a): Cz 30.12.2004, 20:22
Posty: 961
Lokalizacja:
Siemianowice Śląskie
Mam pytanie. Na jakich liniach w dni robocze planowo mają pojawiać się "helmuty". T11 (4 plany), T26b (2 plany). Coś jeszcze ? Na T36 zniknęły wraz ze skróceniem do Zawodzia ;>

_________________
Węgrom gratulujemy Ikarusa


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 19.10.2013, 12:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2804
Na 36 przynajmniej 1 poc. to Helmut.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności