Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: So 30.01.2010, 15:32 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
lgor napisał(a): Apropos jego dwukierunkowości to w tym roku na 1 listopada na T38 pójdzie? :D
Nie pójdzie z tego samego powodu, co skład 111N - nie zmieści się na Piekarskiej. :-P
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 30.01.2010, 15:35 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
butthead napisał(a): E1 też by się przydały w roli stodwójek, jednak TŚ najwyraźniej szuka taboru dwukierunkowego.
W roli zbliżonej do Stodwójek to może by się i przydało coś jak E1 czy inne GT6, ale co najmniej o generację młodsze.
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 30.01.2010, 16:15 |
|
jurko444 |
|
Dołączył(a): Wt 31.10.2006, 21:24 Posty: 183 Lokalizacja: KRAKOW
|
Zostało troche E6 we Wiedniu, Kraków nie wszystkie kupil a one z lat 80-tych są , i dwukierunkowe
_________________ Mając tylko 105Na można się nudzić , mając "przegląd Europy' jest co focic i jest ciekawie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 31.01.2010, 4:08 |
|
filimer |
|
Dołączył(a): Wt 21.08.2007, 0:51 Posty: 137 Lokalizacja: Kraków
|
Bez przesady, jak brać szrot, to nowszy szrot, E1 nie są moim zdaniem najszczęśliwszym wyborem, GT8S czy E6 do przeróbki ok., ale E1 nie ma już sensu sprowadzać. Niech TŚ najpierw upora się z poziomem obsługi tego co ma, bo czy to stopiątka, czy używka, przy dotychczasowym poziomie obsługi wszystko w krótkim czasie będzie się dało doprowadzić do ruiny.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 1.02.2010, 18:07 |
|
Coffee |
|
Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55 Posty: 229 Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
|
zonque napisał(a): Poniosą go :P @Coffee: zawczasu? To ile te przecudowne wspaniałe niemieckie wynalazki mogą jeździć? 100 lat?
100 lat nie. Ale myślę, że jakby się udało doprowadzić te wozy do stanu dłuższej używalności, to nawet i z 15 lat by posłużyły...
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 1.02.2010, 18:16 |
|
jurko444 |
|
Dołączył(a): Wt 31.10.2006, 21:24 Posty: 183 Lokalizacja: KRAKOW
|
zonque napisał(a): Poniosą go :P @Coffee: zawczasu? To ile te przecudowne wspaniałe niemieckie wynalazki mogą jeździć? 100 lat?
Napewno dłuzej niż Wasze stopiątki
_________________ Mając tylko 105Na można się nudzić , mając "przegląd Europy' jest co focic i jest ciekawie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 1.02.2010, 18:48 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
jurko444 napisał(a): Napewno dłuzej niż Wasze stopiątki
Na pewno nie. naucz się wreszcie poprawnie pisac.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 1.02.2010, 19:10 |
|
DECO |
|
Dołączył(a): Pn 9.10.2006, 18:05 Posty: 131
|
adam86 napisał(a): jurko444 napisał(a): Napewno dłuzej niż Wasze stopiątki Na pewno nie. naucz się wreszcie poprawnie pisac.
To samo można powiedzieć o tobie ;)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 1.02.2010, 19:16 |
|
Dołączył(a): So 15.10.2005, 9:00 Posty: 794 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Coffee napisał(a): zonque napisał(a): Poniosą go :P @Coffee: zawczasu? To ile te przecudowne wspaniałe niemieckie wynalazki mogą jeździć? 100 lat? 100 lat nie. Ale myślę, że jakby się udało doprowadzić te wozy do stanu dłuższej używalności, to nawet i z 15 lat by posłużyły...
Eeee... we Lwowie po dziś dzień (mam nadzieje) jeździ wagon z 1894 roku, co prawda jako doczepa techniczna, ale zawsze... idąc tym tropem Duewaga w GOPie oglądalibyśmy co najmniej do 2088 roku... ;P
_________________ 24 Milwitz - Sosnowitz O/S - Zeilenweg :P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 9:39 |
|
treeboor |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 14:03 Posty: 162 Lokalizacja: Cwajka
|
Mam pytanie. Czy ten Duewag jeździ na jakiejś trasie, czy on dalej stoi w zajezdni robiąc na niej testy?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 14:45 |
|
Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41 Posty: 722 Lokalizacja: Ruda Śląska 1
|
Z tego co widziałem na zdjęciach pantograf jest umieszczony centralnie. Ciekawi mnie, czy będą pasowały wszystkie "sanki" zwrotnic. Jeżeli on ma 28m., to pióro pantografu jest na 14m. od czoła.
Np. w Chebziu na pętli sanki są blisko zwrotnic, tam miejscami solówka ma problem zatrzymać się przed zwrotnicą w przypadku niezadziałania. Czy mogą być problemy np. na podwójnych sankach w Katowicach?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 17:08 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Misza napisał(a): Z tego co widziałem na zdjęciach pantograf jest umieszczony centralnie. Ciekawi mnie, czy będą pasowały wszystkie "sanki" zwrotnic. Jeżeli on ma 28m., to pióro pantografu jest na 14m. od czoła. Np. w Chebziu na pętli sanki są blisko zwrotnic, tam miejscami solówka ma problem zatrzymać się przed zwrotnicą w przypadku niezadziałania. Czy mogą być problemy np. na podwójnych sankach w Katowicach?
Oczywiście, że będą z tym problemy. na dodatek wagon nie ma osobnego wyjścia dla motorowego, a drzwi otwiera się tylko z programu.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 17:39 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
adam86 napisał(a): Oczywiście, że będą z tym problemy. na dodatek wagon nie ma osobnego wyjścia dla motorowego, a drzwi otwiera się tylko z programu.
Aj tam - jak poradzą cały dzień składem na drugim biglu na 11-tce latać, to i Junkers problemem nie będzie. :-P
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 22:39 |
|
Dołączył(a): Śr 5.02.2003, 3:09 Posty: 609 Lokalizacja: Katowice
|
Misza napisał(a): Z tego co widziałem na zdjęciach pantograf jest umieszczony centralnie. Ciekawi mnie, czy będą pasowały wszystkie "sanki" zwrotnic. Jeżeli on ma 28m., to pióro pantografu jest na 14m. od czoła. Np. w Chebziu na pętli sanki są blisko zwrotnic, tam miejscami solówka ma problem zatrzymać się przed zwrotnicą w przypadku niezadziałania. Czy mogą być problemy np. na podwójnych sankach w Katowicach?
Pantograf nie jest umieszczony "centralnie", tylko - co chyna oczywiste - nad jednym z wózków. Dokładniej rzecz ujmując - nad przegubem pomiędzy członem "A" i członem środkowym. Wobec tego podczas jazdy z kabiny B bigiel jest jeszcze dalej od czoła wagonu.
PS. Pantograf nie ma "pióra" ;-)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 23:00 |
|
Coffee |
|
Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55 Posty: 229 Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
|
N napisał(a): adam86 napisał(a): Oczywiście, że będą z tym problemy. na dodatek wagon nie ma osobnego wyjścia dla motorowego, a drzwi otwiera się tylko z programu. Aj tam - jak poradzą cały dzień składem na drugim biglu na 11-tce latać, to i Junkers problemem nie będzie. :-P
Dokładnie. Już nie mówiąc, że osobnego wyjścia z kabiny w stodwójkach tez nie miałeś...
P.S - Fajne określenie Junkers :)
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 3.02.2010, 23:36 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
To i tak dobrze, że z przodu jest ta połówka drzwi, wagony generacji stadtbahnowej czasem w ogóle nie mają ich przy kabinie, tylko gdzieś głębiej ;)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.02.2010, 0:05 |
|
Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41 Posty: 722 Lokalizacja: Ruda Śląska 1
|
Rafał napisał(a): Pantograf nie jest umieszczony "centralnie", tylko - co chyna oczywiste - nad jednym z wózków. Fakt i oczywista oczywistość ;-) Toć to nie Karlik z jednym wózkiem pod środkowym członem. Dzięki za wyjaśnienie, bo z perspektywy zdjęć które oglądałem, było trudno wyczuć - teraz widzę to wyraźnie ;-) Cytuj: PS. Pantograf nie ma "pióra" ;-) Tak mi się o uszy obiło, jak kiedyś motorowy płakał przez radio, że mu się "pióro rozleciało". Fachowe terminologie : ślizgi (listwy grafitowe), na płozach, razem ślizgacz.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.02.2010, 10:29 |
|
Łukasz |
|
Dołączył(a): Wt 16.09.2003, 22:18 Posty: 273 Lokalizacja: Katowice
|
Dziś o 8:20 na przystanku K-ce Damrota w kierunku Zawodzia uwidziany wynalazek na testach
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.02.2010, 13:47 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Misza napisał(a): Tak mi się o uszy obiło, jak kiedyś motorowy płakał przez radio, że mu się "pióro rozleciało".
Na marginesie - pióro to naleciałość z czasów pantografów nożycowych ze starymi ślizgaczami - takich, jak na tym zdjęciu 1167. ;-)
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.02.2010, 14:05 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Coffee napisał(a): Dokładnie. Już nie mówiąc, że osobnego wyjścia z kabiny w stodwójkach tez nie miałeś...
Co było głupotą. Ale tam mogłeś sobie tylko tą połówkę otworzyć, a tutaj niestety się tak nie da.
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|