Teraz jest Wt 16.04.2024, 14:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 17:42 

Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58
Posty: 981
Lokalizacja:
Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
memphis napisał(a):
OczeQ napisał(a):
skżyrzowania


Aaaaaaaaa!!! Ludzie, firefox sam podkreśla i poprawia błędy!

Opera też ;)

_________________
Zgłoszenia błędów w komunikacji miejskiej - Warsztat napraw KZK GOP | Zobacz blog adas.jogger.pl


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 18:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
A ten wagon będzie się liczyć jako solówka czy jako skład? ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 18:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
motley napisał(a):
A ten wagon będzie się liczyć jako solówka czy jako skład? ;)

Jako osobny typ taboru, tak samo jak citadis. Z reszta do tego będzie trzeba podpisac aneks do umowy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 19:05 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
memphis napisał(a):
OczeQ napisał(a):
skżyrzowania
Aaaaaaaaa!!! Ludzie, firefox sam podkreśla i poprawia błędy!

OczeQ napisał(a):
skżyrzowania (...)wykożystanie)
Mi podkreślił więcej :)
A tak poważnie - wątpię, czy jakikolwiek wyjazd w stronę Gliwic nie zostanie okraszony donosem :P

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Na 27 go - ładnie będzie wyglądał na Porąbce i Kazimierzu ;)

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
OczeQ napisał(a):
memphis napisał(a):
Gdzie będzie jeździł z pasażerami to się okaże, najpierw musi przejść próby bez pasażerów.


Pierwsze próby bez pasażerów można śmiał w Gliwicach zrobić. Jak się coś stanie to przynajmniej rozkładowego pociągu nie zablokuje :P (a tak na serio, to do skżyrzowania z Zabrską jest kawał wydzielonego torowiska które aż sie prosi o takie wykożystanie)

Przy okazji można zrobić proekologiczną prezentację banek w Gliwicach. Może ludziska obudzą się w końcu i przyznają rację banom w tym mieście.
Przywiązać Frankensteina do drzewa na Chorzowskiej i niech patrzy na (leciwe, ale na chodzie) - cudo z Reichu:)

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 22:18 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
berek26 napisał(a):
Przy okazji można zrobić proekologiczną prezentację banek w Gliwicach. Może ludziska obudzą się w końcu i przyznają rację banom w tym mieście.


yeah, promować tramwaje 40-letnią używką... "Nie idźmy tą drogą" ;-)

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 23:07 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Sadorg napisał(a):
berek26 napisał(a):
Przy okazji można zrobić proekologiczną prezentację banek w Gliwicach. Może ludziska obudzą się w końcu i przyznają rację banom w tym mieście.


yeah, promować tramwaje 40-letnią używką... "Nie idźmy tą drogą" ;-)


To może.... "Twoje serce przypomina - piechotą zdrowiej". ? :-))) BPNMSP


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 23:14 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Widzę że kolega przed chwilą oglądał "Misia". Ja dorzucę zasadę z innego filmu "Podróż koleja skraca czas przejazdu pociągiem" i mamy cały obraz tego obsranego KZK GOP TŚ i całej reszty przewozników w tym burdelu.

Po damski ch.j sciagaja taki erzatz. Nie można kupic takich uzywek jak Gdańsk czy Kraków?? Przypomnicie moje słowa że bedzie z nimi wiecej problemów niż jazdy. A potem winnych decyzji kupna o ile dojdzie do tej inwestycji w tabor bedzie mozna szukac jak wiatru w polu.

Reasumujac dla mnie to jest wytarcie dupy szkłem i tyle.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 23:33 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
pat napisał(a):
Po damski ch.j sciagaja taki erzatz. Nie można kupic takich uzywek jak Gdańsk czy Kraków?? Przypomnicie moje słowa że bedzie z nimi wiecej problemów niż jazdy. A potem winnych decyzji kupna o ile dojdzie do tej inwestycji w tabor bedzie mozna szukac jak wiatru w polu.

Reasumujac dla mnie to jest wytarcie dupy szkłem i tyle.


Po pierwsze - nie jest powiedziane, że kupimy, to są testy na razie, które mogą wyjść różnie. Po drugie - rynek używek tez jest ograniczony. Po trzecie - nie jestesmy jedynym miastem, które ratuje się uzywkami, a patrząc na naszych PR-owców nie spodziewałbym się zbyt wiele... Po czwarte - "to jest miś na miarę naszych możliwości".


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 0:33 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
pat napisał(a):
Nie można kupic takich uzywek jak Gdańsk czy Kraków?
Nie można, bo ich po prostu nie ma - tak jak pisał aso, rynek wagonów używanych jest bardzo ograniczony, m.in. z uwagi na uwarunkowania techniczne. Biorąc pod uwagę cenę zakupu, stanowiącą pewnie niewielki ułamek ceny taboru nowego, nie ma w ogóle nad czym się zastanawiać - nawet jeśli na każde dwa wagony trzeci zostanie przeznaczony od razu na części.
pat napisał(a):
Przypomnicie moje słowa że bedzie z nimi wiecej problemów niż jazdy.
Alternatywą jest zawieszenie ruchu. Już parę lat temu należało się zainteresować taborem używanym i być może w ogóle nie inwestować stosunkowo dużej kasy w żelazka, tylko rozglądnąć się za większą partią wagonów nowocześniejszych, zdatnych do przeróbki na częściowo niskopodłogowe, tak jak choćby ten Pt.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 0:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
butthead napisał(a):
pat napisał(a):
Nie można kupic takich uzywek jak Gdańsk czy Kraków?
Nie można, bo ich po prostu nie ma - tak jak pisał aso, rynek wagonów używanych jest bardzo ograniczony, m.in. z uwagi na uwarunkowania techniczne. Biorąc pod uwagę cenę zakupu, stanowiącą pewnie niewielki ułamek ceny taboru nowego, nie ma w ogóle nad czym się zastanawiać - nawet jeśli na każde dwa wagony trzeci zostanie przeznaczony od razu na części.
pat napisał(a):
Przypomnicie moje słowa że bedzie z nimi wiecej problemów niż jazdy.
Alternatywą jest zawieszenie ruchu. Już parę lat temu należało się zainteresować taborem używanym (...)
Wiesz, Krzysiek, ja ciągle mam w pamięci słowa Tomka Gieżyńskiego (chyba?) z pmt (chyba jeszcze), że w GOPie to w zasadzie nic nigdy nie wiadomo i masowe wprowadzenie dwukierunków spowodowałoby, że już dziesięć lat wcześniej pożegnalibyśmy końcówki różnych ślepaków w postaci Wojkowic czy Dąbrówki. Teraz też trudno powiedzieć, czy czasem takie rozwiązania nie będą stanowić egzekucji np. dla Kazimierza :-/

Niedawno miałem przyjemność dyskutować w gronie praktyków i po kolejnych salwach śmiechu nad komunikacją w GOPie ktoś przytomnie zauważył, że w zasadzie to należy współczuć, bo sytuacja jest tragiczna :-(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 1:52 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Taka niestety smutna prawda. Warto też dla porządku przypomnieć, że nawet brak sensownego taboru dwukierunkowego nie przeszkadzał takim próbom (vide 8/39). Tu akurat - pozostając niejako w temacie - chodziło mi generalnie o "helmuty", bez akcentu na "dwukierunkowe". Może gdyby zawczasu pomyślano o zastępcach (bo trudno tu mówić o "następcach") stodwójek, to może nie słuchalibyśmy dziś o tym, jak to "tramwaj jest dwukrotnie droższy od autobusu". Przegubowych wagonów jak widać udało się MPK wysznupać dość sporo na rynku wtórnym, resztę rozdrapali Bułgarzy, Węgrzy i Rumuni. O praktycznie nowych tatrach stojących pod płotem od lat nawet nie wspominam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 10:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11.08.2007, 16:55
Posty: 229
Lokalizacja:
Kraków - Borek Fałęcki
pat napisał(a):
Dla mnie TŚ kombinuja jak kon pod górke. Już dawno powinny sprowadzić tarty takie jak w Szczecinie bo torowiska są podobne i nie byłoby problemów z ich elksploatacją. Nalezaloby wymienic wikeszosc taboru z tych "oldschoolowych" "stopiątek"własnie na te tatry. To takie moje skrone zdanie. A jesli chodzi o tramawje dwukierukowe to jak najbardziej Duewag ale nie te co sciagneli teraz do Zawodzia. Powinni wychaczyc takie jak w Krakowie czy gdansku i było by super a z tego co widze to wiecej problemow bedzie z tym modelem niz pożytku. Nie ma to jak dupe wytrzeć szkłem.


Tylko jest jeden mały problem. Tatra jak się zepsuje, to nie ma czym zastąpić zepsutych części...
Z tego, co się ostatnio dowiedziałem, to nawet dwie Tatry stoją odstawione, ponieważ szlag trafił elektrykę. Mają ja podobno wymieniać na elektronikę zbliżoną do 105Na, Polskiej produkcji.

pat napisał(a):
Po damski ch.j sciagaja taki erzatz. Nie można kupic takich uzywek jak Gdańsk czy Kraków?? Przypomnicie moje słowa że bedzie z nimi wiecej problemów niż jazdy. A potem winnych decyzji kupna o ile dojdzie do tej inwestycji w tabor bedzie mozna szukac jak wiatru w polu.


Nie koniecznie. Te wozy aż tak tragiczne nie są. Jedynie co, jak by już TŚ miał zamiar je kupić, to wysłać je wcześniej do miasta, które miało odczynienia z Hemutami (Kraków, Poznań) i żeby w tym mieście zorientowali się co i jak, po czym cała wiedzę o awariach/naprawach/wymianie części przekazali specom z TŚ...

butthead napisał(a):
. Przegubowych wagonów jak widać udało się MPK wysznupać dość sporo na rynku wtórnym, resztę rozdrapali Bułgarzy, Węgrzy i Rumuni. O praktycznie nowych tatrach stojących pod płotem od lat nawet nie wspominam.


W cale nie był to aż tak wielki problem. Kraków z Norymbergą miał od lat umowę na tabor, a Wiedeń w odpowiedniej chwili napatoczył się pod rękę.
Co do "zastępców" 102Na... Są jeszcze E2+c5 w Wiedniu, wkrótce Graz będzie się wyzbywał swoich GT6/E1, GT8, GT8-NF, a i w Niemczech czy też w innych krajach europejskich coś się znajdzie (np. w Holandii) .

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 11:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
YoMaHa napisał(a):
Wiesz, Krzysiek, ja ciągle mam w pamięci słowa Tomka Gieżyńskiego (chyba?) z pmt (chyba jeszcze), że w GOPie to w zasadzie nic nigdy nie wiadomo i masowe wprowadzenie dwukierunków spowodowałoby, że już dziesięć lat wcześniej pożegnalibyśmy końcówki różnych ślepaków w postaci Wojkowic czy Dąbrówki. Teraz też trudno powiedzieć, czy czasem takie rozwiązania nie będą stanowić egzekucji np. dla Kazimierza :-/


O Kazimierz raczej bym się nie bał, bo tutaj ten tramwaj jednak odgrywa istotną rolę, jeśli chodzi o transport, w przeciwieństwie do takiego 8 czy 25. Często korzystam z T27 i na końcowym odcinku - tak od Dańdówki - składy wcale nie są zbędną fanaberią...

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 12:32 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
Strzyż napisał(a):
O Kazimierz raczej bym się nie bał, bo tutaj ten tramwaj jednak odgrywa istotną rolę, jeśli chodzi o transport, w przeciwieństwie do takiego 8 czy 25. Często korzystam z T27 i na końcowym odcinku - tak od Dańdówki - składy wcale nie są zbędną fanaberią...
Ty korzystasz, decydenci nie. Linię można w każdej chwili skasować (zastąpić, autobusem, wygasić...) :/

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Slavco napisał(a):
Ty korzystasz, decydenci nie. Linię można w każdej chwili skasować (zastąpić, autobusem, wygasić...) :/


Inna sprawa, ze na tramwajach oszczędza się szybciej niż na autobusach. Ciekawe tylko, czy ktoś wie, że też szybciej się zarabia ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Strzyż napisał(a):

O Kazimierz raczej bym się nie bał, bo tutaj ten tramwaj jednak odgrywa istotną rolę, jeśli chodzi o transport, w przeciwieństwie do takiego 8 czy 25. Często korzystam z T27 i na końcowym odcinku - tak od Dańdówki - składy wcale nie są zbędną fanaberią...

Przecież już się mówiło o likiwdacji linii 27 na odcinku z Dańdówki do Kaziemierza oraz 24 do Konstantynowa. Tak przynajmnije media mówiły, a sprawa przycichła, jak Górski przeciwstawił się likwidacji.

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 15:06 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 553
Lokalizacja:
Katowice
(37) misiek napisał(a):
Strzyż napisał(a):

Przecież już się mówiło o likiwdacji linii 27 na odcinku z Dańdówki do Kaziemierza oraz 24 do Konstantynowa. Tak przynajmnije media mówiły, a sprawa przycichła, jak Górski przeciwstawił się likwidacji.


Tak właśnie było jak piszesz, ale niedługo nowe wybory, kto wie kto będzie prezydentem i czy ten ktoś nie będzie taki na nie wobec KZKGOP jak Pan Górski


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.01.2010, 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
butthead napisał(a):
Alternatywą jest zawieszenie ruchu.

W naszych warunkach to chyba czasem lepiej zawiesic ruch w czasie remontu niż robić cyrki jak podczas remontu Warszawskiej. ja jakoś nie jestem przekonany, że pan GS nagle po sprowadzeniu tych wagonów będzie robił cokolwiek sensowniej.
Cytuj:
Już parę lat temu należało się zainteresować taborem używanym i być może w ogóle nie inwestować stosunkowo dużej kasy w żelazka, tylko rozglądnąć się za większą partią wagonów nowocześniejszych, zdatnych do przeróbki na częściowo niskopodłogowe, tak jak choćby ten Pt.

Ale parę lat temu nie było za co, to raz. A dwa należałoby przede wszystkim na szerszą skalę remontowac posiadane wagony oraz popracować nad ich utrzymaniem. Patrz przykład citadisów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności