Teraz jest So 21.07.2018, 3:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 26.11.2010, 22:03 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
berek26 napisał(a):
A ja jechałem niemiecką baną na T23. Jest w lepszym stanie niż niejeden Karlik :)


Generalnie strasznie wolno jedzie przez łuki, poza tym wrażenia z jazdy OK.

Aby nie zakładać nowego tematu - upolowałem na jazdach próbnych #901
http://transphoto.ru/photo/352888/


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 27.11.2010, 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13344
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
aso napisał(a):
Generalnie strasznie wolno jedzie przez łuki, poza tym wrażenia z jazdy OK.

Nie może szybciej, bo ma zupełnie sztywne wózki.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Duewag z Frankfurtu nad Menem na testach w TŚ SA
Napisane: Wt 21.06.2011, 22:29 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 22.09.2004, 14:01
Posty: 505
Lokalizacja:
Katowice
W ramach ciekawostki - helmut po turecku: http://www.flickr.com/photos/8028878@N05/4351609880 .


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Cz 22.11.2012, 16:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 634
Lokalizacja:
Katowice
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ii6892012/ Pojawił się taki oto przetarg. Helmuty to fajne tramwaje tylko zastanawiam się po co kupują kolejne skoro dotychczasowe stoją w zajezdni?

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Cz 22.11.2012, 19:34 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Bo są komfortowe, dwukierunkowe, a ostatecznie można je także wykorzystać na części do już posiadanych wagonów?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Cz 22.11.2012, 20:47 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
butthead napisał(a):
Bo są komfortowe, dwukierunkowe, a ostatecznie można je także wykorzystać na części do już posiadanych wagonów?


Może nie przesadzałbym ze słowem komfortowe, ale - wygodne. Ja osobiście sobie chwalę niski poziom hałasu, a także dużą liczbę miejsc siedzących. Patrząc na wąski rynek second-handu, to nie jest zła inwestycja.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Cz 22.11.2012, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13344
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Ciekawe tylko jak te schody przerobia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pt 23.11.2012, 13:48 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Pierwotnie były przebudowywane z Pt, więc zapewne da się jakoś te całe schody wsunąć z powrotem tak żeby nie wystawały poza obrys.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pt 4.01.2013, 18:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Kolejne helmuty przyjechoły do nos:

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/ ... ,id,t.html

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pt 4.01.2013, 21:16 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Czyli jednak je ściągnęli.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pt 4.01.2013, 21:50 

Dołączył(a): Cz 5.06.2008, 21:10
Posty: 896
Lokalizacja:
Zabrze Helenka
berek26 napisał(a):
Kolejne helmuty przyjechoły do nos:

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Fajnie się patrzy na ten tłusty nagłówek "Pięć nowych helmutów" Dopiero w treści artykułu słowo "nowych" jest ujęte w cudzysłów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pt 4.01.2013, 23:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
Cytuj:
Lifting potrwa do końca tego roku.

K P I N A.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 10:05 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Niekoniecznie. ZUR ma do wyklepania 30 stopiątek.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 10:16 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
motley napisał(a):
Cytuj:
Lifting potrwa do końca tego roku.

K P I N A.


W każdej firmie są sprawy ważne i mniej ważne. W tej chwili priorytetem dla Tramwajów Śląskich jest realizacja programu unijnego (czyt. w temacie taboru - modernizacja własnymi siłami 30 wagonów), gdzie czasu jest naprawdę mało. A używane wagony tramwajowe kupuje się wtedy, gdy jest możliwość, a nie wtedy, kiedy warsztaty mają "wolne moce przerobowe". To nie są autobusy, że możesz przebierać i grymasić, bo za chwilę będzie nowa partia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 11:23 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Do końca roku powinni mieć wszystkie 45 klepoków poznańsko-łódzkich. Ja rozumiem, że przy remontach może im się przydać większa ilość dwukierunkowych, ale jest wogóle sens to remontować na te sporadyczne okazje ?.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 11:36 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
P Śl napisał(a):
Do końca roku powinni mieć wszystkie 45 klepoków poznańsko-łódzkich. Ja rozumiem, że przy remontach może im się przydać większa ilość dwukierunkowych, ale jest wogóle sens to remontować na te sporadyczne okazje ?.


Specyfika naszej sieci sprawia, że wagony dwukierunkowe są potrzebne. Potrzeby remontowe nie kończą się na programie unijnym. A przecież poza remontami te wagony nie stoją odstawione pod płotem, tylko są wykorzystywane w ruchu liniowym.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 11:42 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Obecnie.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 11:54 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
P Śl napisał(a):
Obecnie.


I w przyszłości też będą potrzebne. Program unijny poprawi niewątpliwie sytuację taborową Tramwajów Śląskich, ale nie do tego stopnia, aby nagle cierpiały na nadmiar taboru.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 13:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
Są dziesiątki miejsc, gdzie można pobudować przelotki, nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 13:15 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3849
Lokalizacja:
Sosnowiec
motley napisał(a):
nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...


Możesz rozwinąć i uzasadnić tą wypowiedź?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności