Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=49&t=2374
Strona 11 z 13

Autor:  aso [ Pt 26.11.2010, 22:03 ]
Tytuł: 

berek26 napisał(a):
A ja jechałem niemiecką baną na T23. Jest w lepszym stanie niż niejeden Karlik :)


Generalnie strasznie wolno jedzie przez łuki, poza tym wrażenia z jazdy OK.

Aby nie zakładać nowego tematu - upolowałem na jazdach próbnych #901
http://transphoto.ru/photo/352888/

Autor:  adam86 [ So 27.11.2010, 10:39 ]
Tytuł: 

aso napisał(a):
Generalnie strasznie wolno jedzie przez łuki, poza tym wrażenia z jazdy OK.

Nie może szybciej, bo ma zupełnie sztywne wózki.

Autor:  piotrekw [ Wt 21.06.2011, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Duewag z Frankfurtu nad Menem na testach w TŚ SA

W ramach ciekawostki - helmut po turecku: http://www.flickr.com/photos/8028878@N05/4351609880 .

Autor:  Kubala. [ Cz 22.11.2012, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów

http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ii6892012/ Pojawił się taki oto przetarg. Helmuty to fajne tramwaje tylko zastanawiam się po co kupują kolejne skoro dotychczasowe stoją w zajezdni?

Autor:  butthead [ Cz 22.11.2012, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)

Bo są komfortowe, dwukierunkowe, a ostatecznie można je także wykorzystać na części do już posiadanych wagonów?

Autor:  aso [ Cz 22.11.2012, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)

butthead napisał(a):
Bo są komfortowe, dwukierunkowe, a ostatecznie można je także wykorzystać na części do już posiadanych wagonów?


Może nie przesadzałbym ze słowem komfortowe, ale - wygodne. Ja osobiście sobie chwalę niski poziom hałasu, a także dużą liczbę miejsc siedzących. Patrząc na wąski rynek second-handu, to nie jest zła inwestycja.

Autor:  adam86 [ Cz 22.11.2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt8 (ex Frankfurt nad Menem)

Ciekawe tylko jak te schody przerobia.

Autor:  butthead [ Pt 23.11.2012, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Pierwotnie były przebudowywane z Pt, więc zapewne da się jakoś te całe schody wsunąć z powrotem tak żeby nie wystawały poza obrys.

Autor:  berek26 [ Pt 4.01.2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Kolejne helmuty przyjechoły do nos:

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/ ... ,id,t.html

Autor:  P Śl [ Pt 4.01.2013, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Czyli jednak je ściągnęli.

Autor:  Bodzio [ Pt 4.01.2013, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

berek26 napisał(a):
Kolejne helmuty przyjechoły do nos:

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Fajnie się patrzy na ten tłusty nagłówek "Pięć nowych helmutów" Dopiero w treści artykułu słowo "nowych" jest ujęte w cudzysłów.

Autor:  motley [ Pt 4.01.2013, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Cytuj:
Lifting potrwa do końca tego roku.

K P I N A.

Autor:  P Śl [ So 5.01.2013, 10:05 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Niekoniecznie. ZUR ma do wyklepania 30 stopiątek.

Autor:  aso [ So 5.01.2013, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

motley napisał(a):
Cytuj:
Lifting potrwa do końca tego roku.

K P I N A.


W każdej firmie są sprawy ważne i mniej ważne. W tej chwili priorytetem dla Tramwajów Śląskich jest realizacja programu unijnego (czyt. w temacie taboru - modernizacja własnymi siłami 30 wagonów), gdzie czasu jest naprawdę mało. A używane wagony tramwajowe kupuje się wtedy, gdy jest możliwość, a nie wtedy, kiedy warsztaty mają "wolne moce przerobowe". To nie są autobusy, że możesz przebierać i grymasić, bo za chwilę będzie nowa partia.

Autor:  P Śl [ So 5.01.2013, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Do końca roku powinni mieć wszystkie 45 klepoków poznańsko-łódzkich. Ja rozumiem, że przy remontach może im się przydać większa ilość dwukierunkowych, ale jest wogóle sens to remontować na te sporadyczne okazje ?.

Autor:  aso [ So 5.01.2013, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

P Śl napisał(a):
Do końca roku powinni mieć wszystkie 45 klepoków poznańsko-łódzkich. Ja rozumiem, że przy remontach może im się przydać większa ilość dwukierunkowych, ale jest wogóle sens to remontować na te sporadyczne okazje ?.


Specyfika naszej sieci sprawia, że wagony dwukierunkowe są potrzebne. Potrzeby remontowe nie kończą się na programie unijnym. A przecież poza remontami te wagony nie stoją odstawione pod płotem, tylko są wykorzystywane w ruchu liniowym.

Autor:  P Śl [ So 5.01.2013, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Obecnie.

Autor:  aso [ So 5.01.2013, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

P Śl napisał(a):
Obecnie.


I w przyszłości też będą potrzebne. Program unijny poprawi niewątpliwie sytuację taborową Tramwajów Śląskich, ale nie do tego stopnia, aby nagle cierpiały na nadmiar taboru.

Autor:  motley [ So 5.01.2013, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

Są dziesiątki miejsc, gdzie można pobudować przelotki, nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...

Autor:  aso [ So 5.01.2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)

motley napisał(a):
nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...


Możesz rozwinąć i uzasadnić tą wypowiedź?

Strona 11 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/