Forum WPK http://forum.wpk.katowice.pl/ |
|
Wagony typu E1 (ex Wiedeń) http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=49&t=2566 |
Strona 25 z 25 |
Autor: | adam86 [ Śr 6.02.2013, 19:55 ] |
Tytuł: | Re: Wiednie w GOP-ie |
Iwo napisał(a): adam86 napisał(a): MPK Kraków wcale nie jest żadnym wzorem. Proszę sobie przypomnieć ichniejsze cyrki z szynami wyskakującymi latem w górę, tego to nawet u nas na w amirę nowych torowiskach nie ma. Ino tam przewoźnik czyli MPK nie odpowiada za torowiska - nie są ich własnością, a miasta i nadzorowane przez ZDiK czy jak to się tam nazywa. Na szczęscie powoli wycofują się zakupów złomów i idą w kierunku zakupów nowych wagonów... Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny. |
Autor: | Coffee [ So 9.02.2013, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Wiednie w GOP-ie |
adam86 napisał(a): Iwo napisał(a): Ino tam przewoźnik czyli MPK nie odpowiada za torowiska - nie są ich własnością, a miasta i nadzorowane przez ZDiK czy jak to się tam nazywa. Na szczęscie powoli wycofują się zakupów złomów i idą w kierunku zakupów nowych wagonów... Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny. Akurat nie kolejne a te, które nie miały samo przystosowanie do eksploatacji, bez remontu przed wprowadzeniem do ruchu (a do ruchu weszły z jakieś 4 lata temu). Poza tym niedawno słyszałem, że MPK chce dokupić jeszcze 4 E1 i prawdopodobnie będzie szukało jakiś niskopodłogowych używek typu GT6N itp. |
Autor: | Iwo [ So 9.02.2013, 16:13 ] |
Tytuł: | Re: Wiednie w GOP-ie |
Coffee napisał(a): adam86 napisał(a): Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny. Akurat nie kolejne a te, które nie miały samo przystosowanie do eksploatacji, bez remontu przed wprowadzeniem do ruchu (a do ruchu weszły z jakieś 4 lata temu). Poza tym niedawno słyszałem, że MPK chce dokupić jeszcze 4 E1 i prawdopodobnie będzie szukało jakiś niskopodłogowych używek typu GT6N itp. 4 szt. E1 na części czy do przystosowania do ruchu? Odnośnie używanej niskiej podłogi... Hmmm, chyba nic ostatnio nie ma na rynku do sprzedania? |
Autor: | butthead [ Pn 11.02.2013, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
Teoretycznie można sobie wyobrazić sytuację, w której po zakończeniu dostaw nowych bombardierów BVG uzna kilka sztuk GT6N za zbędne i zamiast robić im kolejne wymagane niemieckimi przepisami NG pchnie je na sprzedaż. |
Autor: | Coffee [ Pt 15.02.2013, 18:45 ] |
Tytuł: | Re: Wiednie w GOP-ie |
Iwo napisał(a): 4 szt. E1 na części czy do przystosowania do ruchu? Do ruchu. Iwo napisał(a): Odnośnie używanej niskiej podłogi... Hmmm, chyba nic ostatnio nie ma na rynku do sprzedania? Butthead Ci już odpowiedział. Z resztą z tego, co kojarzę, to GT6N już dawno były zaklepane przez Kraków (jednokierunkowe) i Szczecin (dwukierunkowe). |
Autor: | adam86 [ Pt 15.02.2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
A od kogo to niby? |
Autor: | Coffee [ Pn 18.02.2013, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
adam86 napisał(a): A od kogo to niby? Od jakiegoś pośrednika. Podobno od tego samego, co Pt na Śląsk przytargał. A skąd wagony? Podejrzewam Berlin. |
Autor: | Iwo [ Śr 20.02.2013, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: Wiednie w GOP-ie |
Coffee napisał(a): Butthead Ci już odpowiedział. Z resztą z tego, co kojarzę, to GT6N już dawno były zaklepane przez Kraków (jednokierunkowe) i Szczecin (dwukierunkowe). O Krakowie słyszałem, odnośnie Szczecina podobno zrezygnowali z tego pomysłu po tym, jak udało im się zakupić "nowy" szmelc w postaci KT4Dt z Berlina. Co prawda rozważali zakup właśnie taboru dwukierunkowego do obsługi nowej linii ( SST ) ale nie - przecież MUSI być normalna WIELKA tymczasowa pętla... |
Autor: | jurko444 [ Nd 24.02.2013, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
Coffee @ A jakie to GT6N mają przyjść do Krakowa ??? Pierwsze coś takiego słysze?? |
Autor: | Coffee [ Śr 6.03.2013, 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
jurko444 napisał(a): Coffee @ A jakie to GT6N mają przyjść do Krakowa ??? Masz już wyżej napisane, mam trzeciej osobie pisać to samo? jurko444 napisał(a): Pierwsze coś takiego słysze?? O tym w Krakowie mówi się od 2007 roku, tylko w tedy BVB nie chciało ich sprzedać bezpośrednio, a żaden pośrednik się na ten interes nie palił, więc dali sobie spokój. Dopiero w połowie 2011 roku pomysł odżył, jak się okazało, że będzie więcej nowych Bombardierów w Berlinie. |
Autor: | myszka [ Śr 13.03.2013, 1:14 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
Nie wiem jak w Będzinie ale w gliwickich E1 zamontowano monitoring. 4 kamerki w przedziale pasażerskim - po dwie na każdy człon wagonu. Przy ostatnich drzwiach pojawiła się czarna blaszana szafka. Mniemam, że to rejestrator. Zauważyłem też, że w kabinie na pałączkach montowane są kamerki skierowane przed tramwaj (na drogę). |
Autor: | DW [ Pt 15.03.2013, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń) |
myszka napisał(a): Nie wiem jak w Będzinie ale w gliwickich E1 zamontowano monitoring. 4 kamerki w przedziale pasażerskim - po dwie na każdy człon wagonu. Przy ostatnich drzwiach pojawiła się czarna blaszana szafka. Mniemam, że to rejestrator. Zauważyłem też, że w kabinie na pałączkach montowane są kamerki skierowane przed tramwaj (na drogę). Kamery otrzymują wszystkie E1, Helmuty i Karliki. |
Strona 25 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |