Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Wagony typu E1 (ex Wiedeń)
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=49&t=2566
Strona 25 z 25

Autor:  adam86 [ Śr 6.02.2013, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Wiednie w GOP-ie

Iwo napisał(a):
adam86 napisał(a):
MPK Kraków wcale nie jest żadnym wzorem. Proszę sobie przypomnieć ichniejsze cyrki z szynami wyskakującymi latem w górę, tego to nawet u nas na w amirę nowych torowiskach nie ma.


Ino tam przewoźnik czyli MPK nie odpowiada za torowiska - nie są ich własnością, a miasta i nadzorowane przez ZDiK czy jak to się tam nazywa. Na szczęscie powoli wycofują się zakupów złomów i idą w kierunku zakupów nowych wagonów...

Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny.

Autor:  Coffee [ So 9.02.2013, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Wiednie w GOP-ie

adam86 napisał(a):
Iwo napisał(a):
Ino tam przewoźnik czyli MPK nie odpowiada za torowiska - nie są ich własnością, a miasta i nadzorowane przez ZDiK czy jak to się tam nazywa. Na szczęscie powoli wycofują się zakupów złomów i idą w kierunku zakupów nowych wagonów...

Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny.

Akurat nie kolejne a te, które nie miały samo przystosowanie do eksploatacji, bez remontu przed wprowadzeniem do ruchu (a do ruchu weszły z jakieś 4 lata temu).
Poza tym niedawno słyszałem, że MPK chce dokupić jeszcze 4 E1 i prawdopodobnie będzie szukało jakiś niskopodłogowych używek typu GT6N itp.

Autor:  Iwo [ So 9.02.2013, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Wiednie w GOP-ie

Coffee napisał(a):
adam86 napisał(a):
Eee tam, 2 dni temu na podgórzu maltretowano kolejne wiedeńce. W zasadzie to robią im prawie remont kapitalny.

Akurat nie kolejne a te, które nie miały samo przystosowanie do eksploatacji, bez remontu przed wprowadzeniem do ruchu (a do ruchu weszły z jakieś 4 lata temu).
Poza tym niedawno słyszałem, że MPK chce dokupić jeszcze 4 E1 i prawdopodobnie będzie szukało jakiś niskopodłogowych używek typu GT6N itp.


4 szt. E1 na części czy do przystosowania do ruchu? Odnośnie używanej niskiej podłogi... Hmmm, chyba nic ostatnio nie ma na rynku do sprzedania?

Autor:  butthead [ Pn 11.02.2013, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

Teoretycznie można sobie wyobrazić sytuację, w której po zakończeniu dostaw nowych bombardierów BVG uzna kilka sztuk GT6N za zbędne i zamiast robić im kolejne wymagane niemieckimi przepisami NG pchnie je na sprzedaż.

Autor:  Coffee [ Pt 15.02.2013, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Wiednie w GOP-ie

Iwo napisał(a):
4 szt. E1 na części czy do przystosowania do ruchu?

Do ruchu.
Iwo napisał(a):
Odnośnie używanej niskiej podłogi... Hmmm, chyba nic ostatnio nie ma na rynku do sprzedania?

Butthead Ci już odpowiedział. Z resztą z tego, co kojarzę, to GT6N już dawno były zaklepane przez Kraków (jednokierunkowe) i Szczecin (dwukierunkowe).

Autor:  adam86 [ Pt 15.02.2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

A od kogo to niby?

Autor:  Coffee [ Pn 18.02.2013, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

adam86 napisał(a):
A od kogo to niby?

Od jakiegoś pośrednika. Podobno od tego samego, co Pt na Śląsk przytargał. A skąd wagony? Podejrzewam Berlin.

Autor:  Iwo [ Śr 20.02.2013, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Wiednie w GOP-ie

Coffee napisał(a):
Butthead Ci już odpowiedział. Z resztą z tego, co kojarzę, to GT6N już dawno były zaklepane przez Kraków (jednokierunkowe) i Szczecin (dwukierunkowe).



O Krakowie słyszałem, odnośnie Szczecina podobno zrezygnowali z tego pomysłu po tym, jak udało im się zakupić "nowy" szmelc w postaci KT4Dt z Berlina. Co prawda rozważali zakup właśnie taboru dwukierunkowego do obsługi nowej linii ( SST ) ale nie - przecież MUSI być normalna WIELKA tymczasowa pętla...

Autor:  jurko444 [ Nd 24.02.2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

Coffee @ A jakie to GT6N mają przyjść do Krakowa ??? Pierwsze coś takiego słysze??

Autor:  Coffee [ Śr 6.03.2013, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

jurko444 napisał(a):
Coffee @ A jakie to GT6N mają przyjść do Krakowa ???

Masz już wyżej napisane, mam trzeciej osobie pisać to samo?
jurko444 napisał(a):
Pierwsze coś takiego słysze??

O tym w Krakowie mówi się od 2007 roku, tylko w tedy BVB nie chciało ich sprzedać bezpośrednio, a żaden pośrednik się na ten interes nie palił, więc dali sobie spokój. Dopiero w połowie 2011 roku pomysł odżył, jak się okazało, że będzie więcej nowych Bombardierów w Berlinie.

Autor:  myszka [ Śr 13.03.2013, 1:14 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

Nie wiem jak w Będzinie ale w gliwickich E1 zamontowano monitoring. 4 kamerki w przedziale pasażerskim - po dwie na każdy człon wagonu. Przy ostatnich drzwiach pojawiła się czarna blaszana szafka. Mniemam, że to rejestrator. Zauważyłem też, że w kabinie na pałączkach montowane są kamerki skierowane przed tramwaj (na drogę).

Autor:  DW [ Pt 15.03.2013, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Wagony typu E1 (ex Wiedeń)

myszka napisał(a):
Nie wiem jak w Będzinie ale w gliwickich E1 zamontowano monitoring. 4 kamerki w przedziale pasażerskim - po dwie na każdy człon wagonu. Przy ostatnich drzwiach pojawiła się czarna blaszana szafka. Mniemam, że to rejestrator. Zauważyłem też, że w kabinie na pałączkach montowane są kamerki skierowane przed tramwaj (na drogę).

Kamery otrzymują wszystkie E1, Helmuty i Karliki.

Strona 25 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/