Teraz jest Pn 24.09.2018, 13:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 492 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: So 22.01.2011, 23:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
motley napisał(a):
Ale przecież TŚ nie chcą kupić 13N, prawda?...

Ale stopiatki będą w tej samej cenie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 23.01.2011, 12:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
Dobra, chciałem się upewnić, bo te serdelki to by była kpina. ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 23.01.2011, 12:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Czemu serdelki?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 23.01.2011, 16:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
Na stodwójki mówi się parówka, a krótka parówka, 13N, to serdelek :p


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 23.01.2011, 16:09 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
motley napisał(a):
Na stodwójki mówi się parówka, a krótka parówka, 13N, to serdelek :p


Na 13N mówi się parówa, nie na stodwójki.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 23.01.2011, 16:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 17.10.2005, 13:17
Posty: 214
Lokalizacja:
Witney koło Oxfordu UK / Chorzów Batory
z tego co jo wiem to na 102-jki godają korboloty

_________________
. . : : > > Welcom to Witney (UK) < < : : . .


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 0:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
memphis napisał(a):
motley napisał(a):
Na stodwójki mówi się parówka, a krótka parówka, 13N, to serdelek :p
Na 13N mówi się parówa, nie na stodwójki.
więc
http://www.galeriakmf.prohost.pl/galeria/details.php?image_id=16410 napisał(a):
Parówka, która obecnie jeździ jeszcze jako rezerwa, stoi na terenie zajezdni Borek
http://www.garnek.pl/mateu/9183630/konstal-102na-2060 napisał(a):
Parówka manewruje po oporowskiej pętli.
http://www.km.wroclaw.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=161 napisał(a):
I właśnie bardzio źle... Ogórki, to ogórki (272Mex, 043, 021) a parówki [czy też kondony] to co innego (102N, 102Nd, 13N, 802Na tudzież podobne)...


ale jeśli kmtm ma inne nazewnictwo, okejka.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 1:06 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
motley napisał(a):
ale jeśli kmtm ma inne nazewnictwo, okejka.


Różne dziwne określenia słyszałem, na wszelkie pojazdy, więc tych kilka linków nie ma większego znaczenia. Parówa to 13N, tak było od lat.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 2:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
memphis napisał(a):
motley napisał(a):
ale jeśli kmtm ma inne nazewnictwo, okejka.


Różne dziwne określenia słyszałem, na wszelkie pojazdy, więc tych kilka linków nie ma większego znaczenia. Parówa to 13N, tak było od lat.

Mi bardziej proporcjami przypominają tak jak sam pisałem :P ale eot?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 8:56 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
(o 13N) Do nas też całkiem by się nadawały.


Parówy niszczą torowisko jak diabli.

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 10:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Sadorg napisał(a):
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
(o 13N) Do nas też całkiem by się nadawały.


Parówy niszczą torowisko jak diabli.

Czemu?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 16:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31.10.2006, 21:24
Posty: 183
Lokalizacja:
KRAKOW
Nie ważne jak w stolycy nazywają 13N napiszcie lepiej czy wasze E1+c3 już gotowe do jazdy? i ile sztuk "Tramwaje Sląskie" chcą ich zakupić.Co do nich w Krakowie są dużo gorsze od bardzo lubianych GT6 są przedewszystkim wąskie i przesto ciasne dla pasazerów ,myśle że GOP tak jak u nas zrobi w E1 tgz "stajnie".Wadą ich są tez ciągle psujące się drzwi ale przy dobrych mechanikach może nie będą nawalać.Co do plusów tramwajek łatwy w eksploatacji i może pojeżdzić jeszcze lata.
pozdrawiam

_________________
Mając tylko 105Na można się nudzić , mając "przegląd Europy' jest co focic i jest ciekawie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 16:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
jurko444 napisał(a):
,myśle że GOP tak jak u nas zrobi w E1 tgz "stajnie"

Że co?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 17:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31.10.2006, 21:24
Posty: 183
Lokalizacja:
KRAKOW
Ha Ha tak u nas nazywamy miejsce do stania dla pasażerów na wprost środkowych drzwi , możecie to zauważyć w 105-kach które do was od nas pojechały np nasze #.732+733 , u nas wszystkie 105-maja takie coś tak samo po NB E1 i GT6

http://www.psmkms.krakow.pl/tramwaje/110w.jpg
po prawej stronie

_________________
Mając tylko 105Na można się nudzić , mając "przegląd Europy' jest co focic i jest ciekawie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.01.2011, 20:08 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 969
Lokalizacja:
Sosnowiec
jurko444 napisał(a):
Ha Ha tak u nas nazywamy miejsce do stania dla pasażerów na wprost środkowych drzwi , możecie to zauważyć w 105-kach które do was od nas pojechały np nasze #.732+733 , u nas wszystkie 105-maja takie coś tak samo po NB E1 i GT6

http://www.psmkms.krakow.pl/tramwaje/110w.jpg
po prawej stronie
U nas się na to mówi "rzeźnia" :-P
Mają tak m.in. #257+258, #260+261, #268+269, #270+271, #756K.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 28.01.2011, 22:05 

Dołączył(a): Pt 6.08.2004, 0:20
Posty: 95
Lokalizacja:
Leipzig
DW napisał(a):
jurko444 napisał(a):
<ciach>
<ciach>

U nas w Krakowie też się zwykło mówić rzeźnia. Ale specjalista jurko przecież się nie myli ...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.02.2011, 11:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 9.10.2006, 18:05
Posty: 128
Cytuj:
Nowe tramwaje dla Śląska. Ale dopiero za 2 lata

Najwcześniej za dwa i pół roku w miastach aglomeracji śląsko-dąbrowskiej pojawią się pierwsze od lat nowe tramwaje. Docelowo ma ich być 35. Zanim to nastąpi, kilkadziesiąt użytkowanych przez Tramwaje Śląskie wozów rozsypie się ze starości.
Już w tej chwili ok. 20 pojazdów kwalifikuje się do wycofania z ruchu. Trzeba je czym prędzej zastąpić. Tramwajarze ani myślą kupować jednak nowych wagonów. Wolą sprowadzać z zagranicy stare, ale tańsze pojazdy. Od kilku tygodni dziesiątka wyprodukowanych w latach 70. minionego wieku niemieckich "Helmutów" wozi podróżnych w Katowicach. Równie wiekowy wagon sprowadzono na testy z Wiednia.

Tadeusz
Freisler, prezes Tramwajów Śląskich, ocenia, że wóz sprawuje się dobrze, choć nie chce przesądzać, czy akurat nad Dunajem spółka robić będzie zakupy. Potwierdza natomiast dwa fakty: poszukiwania prowadzone są poza granicami Polski, a średni wiek ewentualnych "nowości" to 20-30 lat.
- Nowszych wozów nikt nam nie sprzeda, bo mu się to nie kalkuluje.

Tramwaje kupuje się na minimum 30 lat - mówi Freisler. Jak przekonuje, sprowadzenie takiego "trzydziestolatka" jest bardziej opłacalne aniżeli modernizacja własnych wozów. Poza ceną jest jeszcze jeden powód, dla którego Tramwaje Śląskie wolą kupować starocie. To fatalny stan torowisk - 90 procent z nich wymaga naprawy.

- Dopóki ich nie zmodernizujemy musimy sobie radzić inaczej, gdyż nowe, niskopodłogowe wagony wymagają linii o odpowiednich parametrach - tłumaczy Krzysztof Sklarek, główny inżynier TŚ. Pierwsze remonty torowisk mają rozpocząć się w przyszłym roku. W ciągu kolejnych trzech lat lifting przejdzie 48 km sieci. Tyle że jak wskazuje Jakub Jackiewicz z Klubu Miłośników Transportu Miejskiego, jedynie dwie trasy (z Katowic do Sosnowca) zostaną wyremontowane w całości.

- Dlatego już dziś trzeba myśleć o kolejnych inwestycjach, bo w przeciwnym razie ten program tylko chwilowo zatrzyma upadek Tramwajów Śląskich - przestrzega Jackiewicz.

A inni wolą kupić nowe wozy
Wrocław wymienia tabor przede wszystkim w systemie Tramwaj Plus, który połączy Gaj z Kozanowem i stadionem piłkarskim na Maślicach oraz Leśnicę z Sępolnem. Dla obsługi tej linii zamówiono w czeskiej Skodzie 28 nowych wozów. Poza tym miasto zamówiło 12 nowych wozów dla obsługi pozostałych tras.

Częstochowa dzięki unijnej dotacji (pokryje ona 85 proc. kosztów) nie tylko kupi nowe, niskopodłogowe, klimatyzowane tramwaje (siedem sztuk), ale wybuduje też zupełnie nową linię, która połączy Błeszno z północą miasta. Pierwsi pasażerowie pojadą nią już w przyszłym roku.

Warszawa na zakup nowych tramwajów wyda prawie 1,5 mld zł. Za te pieniądze kupi blisko 200 niskopodłogowych pojazdów z bydgoskiej PESY - pierwsze już wyjechały na torowiska stolicy, ostatnie trafią tam w roku 2013. Nie będą stały w korkach, bo w Warszawie istnieją wydzielone pasy ruchu dla tramwajów.

Źródło: http://www.dziennikzachodni.pl/fakty24/ ... ,id,t.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.02.2011, 11:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
35 nówek? :O

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.02.2011, 11:22 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Cytuj:
Nie będą stały w korkach, bo w Warszawie istnieją wydzielone pasy ruchu dla tramwajów.
To niesamowite rozwiązanie, jak sądzicie? :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.02.2011, 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 637
Lokalizacja:
Katowice
Rzeczywiście odkrywcze :) Myślę, iż śląscy włodarze są w stanie zorganizować osobne pasy dla tramwajów aby w przeciągu kilku lat oświadczyć społeczeństwu, że skoro mamy wydzielone torowiska to można je zmienić na bus pasy i zlikwidować tramwaje. Oczywiście w celu oszczędności i wygody pasażera...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 492 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności