Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Wt 24.12.2013, 23:13 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13984 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Pt, a nie Pt8. W tych wagonach jest 60 miejsc.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Śr 25.12.2013, 10:07 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Ludw_K napisał(a): Swoją wypowiedź oparłem o artykuł w Dzienniku Zachodnim co takze można znaleźć tu : http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/717177,tramwaje-slaskie-kupia-od-pesy-30-nowych-tramwajow-to-zmodyfikowane-twisty,id,t.htmlTę samą informację czytałem kiedyś w papierowej wersji DZ i tam też pisało, że Twisty częstochowskie mają miejsc siedzących 59, oraz że w naszych miejsc siedzących będzie mniej (a więc ile jeśli nie 47 ?). Chyba, że informacje te są nieprawdziwe czego całkowicie nie wykluczam. Są nieprawdziwe, ale pochodzą z oficjalnych materiałów Pesy. Natomiast nie wiadomo skąd ten błąd - czy to czeski błąd (47 zamiast 74), czy w którymś momencie projektowano tylko tyle siedzeń, a później nie poprawiono danych.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Śr 25.12.2013, 21:34 |
|
Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38 Posty: 2165 Lokalizacja: Katowice
|
adam86 napisał(a): Pt, a nie Pt8
Tym razem nie będę się sprzeczał. Rzeczywiście żadnej 8-ki tam nie ma. memphis napisał(a): Są nieprawdziwe,
Pożyjemy, zobaczymy, pojeździmy. Szkoda, że jeszcze trzeba będzie trochę poczekać.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Cz 26.12.2013, 10:37 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13984 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Ale na co chcesz czekać? Obejrzyj sobie zdjęcia tej pierwszej PESY i policz ile jest tych siedzeń.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Nd 29.12.2013, 2:01 |
|
Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38 Posty: 2165 Lokalizacja: Katowice
|
Czekać chcę na to, by się takim tramwajem przejechać. Dopiero wówczas będę mógł ocenić jego dobre i złe strony. Ilość miejsc siedzących a raczej stosunek liczby miejsc siedzących względem stojących nie jest bez znaczenia, niemniej jednak to nie wszystko by móc ocenić tramwaj. Nie da się tego zrobić ani na podstawie zdjęć ani nawet na podstawie opisu jego parametrów, w tym celu trzeba po prostu odbyć nim podróż jako pasażer i to najlepiej wielokrotnie w różnych warunkach.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Pn 30.12.2013, 22:02 |
|
berek26 |
|
Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25 Posty: 764
|
_________________ Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 1.02.2014, 18:44 |
|
Dołączył(a): Pt 17.12.2010, 19:49 Posty: 12 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Wiadomo może na jakich liniach będą kursowały i co się stanie z Karlikami? Może Citadisy poprzenoszą na inne zajezdnie?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 1.02.2014, 21:34 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 2024
|
Karliki na pewno zostaną na Zawodziu, a pesy mają być na Zawodziu i w Będzinie do obsługi 15 i 20
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 1.02.2014, 21:40 |
|
Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07 Posty: 1081 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Powiedzcie mi jeszcze ze te niskowejsciowe tez sa z przeznaczeniem tylko dla Zawodzia?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 1.02.2014, 22:30 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13984 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Arbeiterus napisał(a): Powiedzcie mi jeszcze ze te niskowejsciowe tez sa z przeznaczeniem tylko dla Zawodzia? Jakie zaś niskowejściowe?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 1.02.2014, 23:10 |
|
Kubala. |
|
Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07 Posty: 783 Lokalizacja: Katowice
|
Kolega trochę za bardzo wybiega w przyszłość, ale już od kilku tygodni przedstawiciele TŚ trąbią o zakupie 12 niskowejściowych, dwukierunkowych tramwajów za zaoszczędzone pieniądze.
_________________ "Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Nd 2.02.2014, 9:01 |
|
Dołączył(a): Cz 17.08.2006, 19:13 Posty: 1120
|
Twist #821 jest już podobno uszkodzony, w nocy z 30/31 miał bliskie spotkanie z taksówką na rondzie w Katowicach. Bliższych szczegółów brak.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Nd 2.02.2014, 19:06 |
|
Boguś |
|
Dołączył(a): Wt 21.04.2009, 19:43 Posty: 108 Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
|
Arbeiterus napisał(a): Powiedzcie mi jeszcze ze te niskowejsciowe tez sa z przeznaczeniem tylko dla Zawodzia? Nie zapadły żadne decyzje. TŚ dopiero czekają na zatwierdzenie dodatkowego projektu unijnego.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Nd 2.02.2014, 20:40 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 2024
|
adam86 napisał(a): Arbeiterus napisał(a): Powiedzcie mi jeszcze ze te niskowejsciowe tez sa z przeznaczeniem tylko dla Zawodzia? Jakie zaś niskowejściowe? TU masz odpowiedź na swoje pytanie -> http://www.wpk.katowice.pl/2396.html
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: Nd 2.02.2014, 21:52 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13984 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Lukas SC napisał(a): adam86 napisał(a): Arbeiterus napisał(a): Powiedzcie mi jeszcze ze te niskowejsciowe tez sa z przeznaczeniem tylko dla Zawodzia? Jakie zaś niskowejściowe? TU masz odpowiedź na swoje pytanie -> http://www.wpk.katowice.pl/2396.htmlNo cóż, jak widac nie zrozumiałeś co napisałem. Przeczytaj post wyżej.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 8.02.2014, 13:24 |
|
Dołączył(a): Pt 17.12.2010, 19:49 Posty: 12 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Twisty na 15? To w ogóle będzie opłacalne? Jak już to bym Karliki wysłał na 15, a Twisty na 6. Na linię 20 to jeszcze zrozumiałe.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 8.02.2014, 13:47 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
A czy remont 15 był konieczny, gdy 27 jest w stanie śmierci technicznej, a 26 wozi znacznie więcej pasażerów?
Polityka, panie.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 8.02.2014, 23:01 |
|
Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07 Posty: 1081 Lokalizacja: Sosnowiec
|
inżinier napisał(a): A czy remont 15 był konieczny, gdy 27 jest w stanie śmierci technicznej, a 26 wozi znacznie więcej pasażerów?
Polityka, panie. Na T-15 przez cały Sosnowiec jeździ tyle osób że wszyscy by się do jakiegoś Sprintera zmieścili i zostawili jeszcze wolne miejsca. Pesa powinna być na T-21, na "15" to solówka starczy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 8.02.2014, 23:04 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
inżinier napisał(a): A czy remont 15 był konieczny, gdy 27 jest w stanie śmierci technicznej, a 26 wozi znacznie więcej pasażerów? Nie da się w 2 lata nadrobić kilkunastu, a właściwie kilkudziesięciu lat zaniedbań. Plany na kolejną perspektywę jasno mówią o dokończeniu 15 (wybudowana pętla w 1982 r. jest pętlą tymczasową) i wówczas ta inwestycja będzie wyglądać inaczej. Co do 27 - patrząc w tej chwili na liczbę pasażerów od Klimontowa - albo ta linia faktycznie przebije się przez linię kolejową i dojedzie do Wagowej, albo nie ma czego ratować, bo od Kazimierza do Klimontowa przewozy są tragiczne. Podejście ludzi też się zmienia i dziś nikomu już nie chce się dymać do pętli 15 minut i potem tłuc kolejne 30 minut tramwajem do centrum, jeśli w znacznie krótszym czasie zajedzie w inny sposób (622, albo nawet 34). Natomiast Porąbka i Zawodzie same w sobie nie są w stanie wygenerować dużego potoku.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Wagony typu PESA 2012N "Twist" Napisane: So 8.02.2014, 23:29 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Cytuj: Nie da się w 2 lata nadrobić kilkunastu, a właściwie kilkudziesięciu lat zaniedbań. Plany na kolejną perspektywę jasno mówią o dokończeniu 15 (wybudowana pętla w 1982 r. jest pętlą tymczasową) i wówczas ta inwestycja będzie wyglądać inaczej. Oczywiście, racja. Tym niemniej, w obecnej sytuacji, gdy ta linia nie ma wielu pasażerów, obsługiwanie jej długimi twistami jest motywowane tylko polityczną potrzebą skierowania nowych wagonów gdziekolwiek w Zagłębiu. Dlatego karlik na 15 nie wchodzi w grę.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|