Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: Cz 1.12.2005, 18:07 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Z nawiewowym problem polega na tym, że powinno być odpowiednio ustawione i, co w dużym stopniu zależy od kultury i pomyślunku pasażerów, nie powinno być zastawiane butami, siatkami itp. Generalnie cały czas opowiadam się rozwiązaniem klasycznym. :wink:
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 1.12.2005, 18:12 |
|
RZabek |
|
Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57 Posty: 950 Lokalizacja: Sosnowiec
|
N napisał(a): Generalnie cały czas opowiadam się rozwiązaniem klasycznym. :wink:
Tak, ja też uwielbiam smród palących się śmieci i łupin po słoneczniku... Jakież to swojskie... :?
_________________ Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 1.12.2005, 19:12 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Daj spokój, to, że przed inteligencją naszych niektórych pasażerów ogrzewanie powinno być zabezpieczone to inna sprawa...
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 1.12.2005, 21:59 |
|
RZabek |
|
Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57 Posty: 950 Lokalizacja: Sosnowiec
|
N napisał(a): Daj spokój, to, że przed inteligencją naszych niektórych pasażerów ogrzewanie powinno być zabezpieczone to inna sprawa...
Wystarczyłoby je po prostu przed zimą wyczyścić i tyle. No chyba, że jak się odkręci osłony grzejników to odpadnie pantograf i koła :wink:
_________________ Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 2.12.2005, 0:47 |
|
D@nielson |
|
Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41 Posty: 593
|
Peter napisał(a): [...] A kto pierwszy to zaobserwuje w #785, to pewnie tu o tym napisze. :)
moge już powiedzieć, że ogrzewanie jest...nawiewne, zreszta środek zrobiony na wzór tranzystorowców :wink:
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 2.12.2005, 6:52 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
RZabek napisał(a): Wystarczyłoby je po prostu przed zimą wyczyścić i tyle. Wiesz, jak wóz pojeździ na linii tak z 15 godzin to syf się zdąży nałapać i przepalić... Myślałem raczej o tym, aby zainstalować w przerobionych osłonach większe otwory, za to ze specjalną siatką. RZabek napisał(a): No chyba, że jak się odkręci osłony grzejników to odpadnie pantograf i koła :wink:
Nie, ale istnieje ryzyko, że laminaty ze ścian i siedziska. :wink:
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: 785 od dziś na lini !!! Napisane: Pt 2.12.2005, 8:32 |
|
PoVo |
|
Dołączył(a): Pn 17.10.2005, 13:17 Posty: 214 Lokalizacja: Witney koło Oxfordu UK / Chorzów Batory
|
Mam zaszczyt poinformować osoby kożystające z tego forum że dziś ( 2,11,2005 ) wagon 785 wyjedzie na linie takie informacje dostałem od pewnej wysokim stopniem osobą (kier. techniczny) z zajezdni Chorzów Batory iż w/w wagon dostał siedzenia
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 2.12.2005, 14:31 |
|
RZabek |
|
Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57 Posty: 950 Lokalizacja: Sosnowiec
|
N napisał(a): Nie, ale istnieje ryzyko, że laminaty ze ścian i siedziska. :wink:
One odpadają same :P
_________________ Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 2.12.2005, 19:26 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Ale miejscami jakoś się trzymają, a bez krzeseł... :wink:
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 2.12.2005, 19:37 |
|
Dołączył(a): Pn 28.11.2005, 22:24 Posty: 84 Lokalizacja: Gliwice
|
A wie ktoś może co sie stało z 111N #373 po wypadku w Zabrzu?Byłbym wdzięczny za informację :)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 3.12.2005, 10:19 |
|
Dołączył(a): Pn 31.01.2005, 20:25 Posty: 1131 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
|
Cytuj: Mam zaszczyt poinformować osoby kożystające z tego forum że dziś ( 2,11,2005 ) wagon 785 wyjedzie na linie takie informacje dostałem od pewnej wysokim stopniem osobą (kier. techniczny) z zajezdni Chorzów Batory iż w/w wagon dostał siedzenia
Piszże zrozumialej i bez błędów!! :twisted:
PS. Do niedawna ja tak pisałem jak Ty! :lol: :wink: Do tej pory jeszcze mi się zdarza :P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 3.12.2005, 13:01 |
|
dziczek |
|
Dołączył(a): Nd 8.06.2003, 12:41 Posty: 273 Lokalizacja: Świętochłowice
|
Dziś 785 na poc. 172. Fajny ten wagonik. :)
_________________ Ex KZK GOP 1780 / exex 1700 / exexex 2100
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 5.12.2005, 7:41 |
|
PoVo |
|
Dołączył(a): Pn 17.10.2005, 13:17 Posty: 214 Lokalizacja: Witney koło Oxfordu UK / Chorzów Batory
|
z błedami każdemu sie zdaży
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 5.12.2005, 10:38 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Owszem, ale jakoś tobie zdarza się to bardzo często... :?
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 24.05.2007, 21:11 |
|
Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13 Posty: 982 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji 2 wagonów tramwajowych typu 105Na.
Otwarcie ofert ma nastąpić 9 lipca a dostarczenie wagonów do końca listopada.
Dzisiaj pojawiły się SIWZ i wygląda na to, że tym razem dojdzie do modernizacji tramwajów, bo podano już nawet wagony, które miałyby zostać zmodernizowane.
Wytopowane zostały: #535 z Będzina oraz #788 z Gliwic (obecnie przebywający w ZUR w Chorzowie). Jeśli wagonom coś by się stało to jako rezerwowe czekają #621 (Będzin) i #381 (Gliwice).
Początkowo myślałem, że remontować będą wagony z Zawodzia, ale widzę, że się myliłem. :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 24.05.2007, 21:37 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13984 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
DW napisał(a): Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji
Fajna modernizacja, jeżeli sie w ogóle nie zmienia rodzaju rozruchu. To jest zwyczajne NG, tyle, że ewentualnie z nowym ryjem. Tak jakby ten nowy ryj był komukolwiek potrzebny.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 24.05.2007, 23:09 |
|
mark40 |
|
Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14 Posty: 1722 Lokalizacja: Chorzów
|
DW napisał(a): #788 z Gliwic
Chorzowski wagonik... ech, te sentymenty.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 25.05.2007, 0:07 |
|
Penny |
|
Dołączył(a): Śr 19.07.2006, 19:56 Posty: 400 Lokalizacja: Chorzów
|
Tak, to były fajne czasy, jak jeszcze #788 jeździł w składzie z #787. Mam gdzieś zdjęcie z 1997 r. pociągu 4010 obsługiwanego tym składem - jak odszukam to prześlę :)
P.S. Reksio, widze że masz neta u Borówki ;]
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 25.05.2007, 6:06 |
|
Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13 Posty: 982 Lokalizacja: Sosnowiec
|
adam86 napisał(a): DW napisał(a): Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji Fajna modernizacja, jeżeli sie w ogóle nie zmienia rodzaju rozruchu. To jest zwyczajne NG, tyle, że ewentualnie z nowym ryjem. Tak jakby ten nowy ryj był komukolwiek potrzebny.
Ale parę nowych podzespołów zostanie zastosowanych, m. in. przetwornica statyczna, pantograf OTK-2, drzwi z zabezpieczeniem przez przytrzaśnięciem pasażera, ogrzewnianie nawiewne, przekształtnik 40/26V oraz mechanizm hamulca szękowego z samoregulacją. W wagonach znajdą się też fotele "wandaloodporne", które pewnie będą o wiele wygodniejsze od zwykłych.
Zmiana wyglądu ścian czołoowych raczej nie jest konieczna, ale może wymyślą coś ciekawego :)
Na pewno te wagony będą się wyróżniały wśród zwykłych swoim stanem technicznym.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 25.05.2007, 9:06 |
|
ChemiQ |
|
Dołączył(a): Wt 30.11.2004, 10:37 Posty: 299 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Cytuj: Ale parę nowych podzespołów zostanie zastosowanych, m. in. przetwornica statyczna, pantograf OTK-2, drzwi z zabezpieczeniem przez przytrzaśnięciem pasażera, ogrzewnianie nawiewne, (...)
Co do zgrabnego OTK-2 - świetnie; Będzin nie ma ani jednego wagonu z takim pantografem.
Nawet odnowiony parę miesięcy temu #790 dostał zwykły patyk - a szkoda...
_________________ Strzeżcie się Haładusa! To wróg tramwajów!
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|