Teraz jest Cz 28.03.2024, 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 1.12.2005, 18:07 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Z nawiewowym problem polega na tym, że powinno być odpowiednio ustawione i, co w dużym stopniu zależy od kultury i pomyślunku pasażerów, nie powinno być zastawiane butami, siatkami itp. Generalnie cały czas opowiadam się rozwiązaniem klasycznym. :wink:

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 1.12.2005, 18:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57
Posty: 950
Lokalizacja:
Sosnowiec
N napisał(a):
Generalnie cały czas opowiadam się rozwiązaniem klasycznym. :wink:

Tak, ja też uwielbiam smród palących się śmieci i łupin po słoneczniku... Jakież to swojskie... :?

_________________
Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 1.12.2005, 19:12 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Daj spokój, to, że przed inteligencją naszych niektórych pasażerów ogrzewanie powinno być zabezpieczone to inna sprawa...

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 1.12.2005, 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57
Posty: 950
Lokalizacja:
Sosnowiec
N napisał(a):
Daj spokój, to, że przed inteligencją naszych niektórych pasażerów ogrzewanie powinno być zabezpieczone to inna sprawa...

Wystarczyłoby je po prostu przed zimą wyczyścić i tyle. No chyba, że jak się odkręci osłony grzejników to odpadnie pantograf i koła :wink:

_________________
Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 2.12.2005, 0:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41
Posty: 593
Peter napisał(a):
[...]
A kto pierwszy to zaobserwuje w #785, to pewnie tu o tym napisze. :)

moge już powiedzieć, że ogrzewanie jest...nawiewne, zreszta środek zrobiony na wzór tranzystorowców :wink:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 2.12.2005, 6:52 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
RZabek napisał(a):
Wystarczyłoby je po prostu przed zimą wyczyścić i tyle.

Wiesz, jak wóz pojeździ na linii tak z 15 godzin to syf się zdąży nałapać i przepalić... Myślałem raczej o tym, aby zainstalować w przerobionych osłonach większe otwory, za to ze specjalną siatką.
RZabek napisał(a):
No chyba, że jak się odkręci osłony grzejników to odpadnie pantograf i koła :wink:

Nie, ale istnieje ryzyko, że laminaty ze ścian i siedziska. :wink:

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: 785 od dziś na lini !!!
Napisane: Pt 2.12.2005, 8:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 17.10.2005, 13:17
Posty: 214
Lokalizacja:
Witney koło Oxfordu UK / Chorzów Batory
Mam zaszczyt poinformować osoby kożystające z tego forum że dziś ( 2,11,2005 ) wagon 785 wyjedzie na linie takie informacje dostałem od pewnej wysokim stopniem osobą (kier. techniczny) z zajezdni Chorzów Batory iż w/w wagon dostał siedzenia


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 2.12.2005, 14:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57
Posty: 950
Lokalizacja:
Sosnowiec
N napisał(a):
Nie, ale istnieje ryzyko, że laminaty ze ścian i siedziska. :wink:

One odpadają same :P

_________________
Dziękujemy tęgim głowom z UM Sosnowiec i KZK GOP...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 2.12.2005, 19:26 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Ale miejscami jakoś się trzymają, a bez krzeseł... :wink:

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 2.12.2005, 19:37 

Dołączył(a): Pn 28.11.2005, 22:24
Posty: 84
Lokalizacja:
Gliwice
A wie ktoś może co sie stało z 111N #373 po wypadku w Zabrzu?Byłbym wdzięczny za informację :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 3.12.2005, 10:19 

Dołączył(a): Pn 31.01.2005, 20:25
Posty: 1131
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
Cytuj:
Mam zaszczyt poinformować osoby kożystające z tego forum że dziś ( 2,11,2005 ) wagon 785 wyjedzie na linie takie informacje dostałem od pewnej wysokim stopniem osobą (kier. techniczny) z zajezdni Chorzów Batory iż w/w wagon dostał siedzenia


Piszże zrozumialej i bez błędów!! :twisted:

PS. Do niedawna ja tak pisałem jak Ty! :lol: :wink: Do tej pory jeszcze mi się zdarza :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 3.12.2005, 13:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 8.06.2003, 12:41
Posty: 273
Lokalizacja:
Świętochłowice
Dziś 785 na poc. 172. Fajny ten wagonik. :)

_________________
Ex KZK GOP 1780 / exex 1700 / exexex 2100


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.12.2005, 7:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 17.10.2005, 13:17
Posty: 214
Lokalizacja:
Witney koło Oxfordu UK / Chorzów Batory
z błedami każdemu sie zdaży


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.12.2005, 10:38 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Owszem, ale jakoś tobie zdarza się to bardzo często... :?

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.05.2007, 21:11 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji 2 wagonów tramwajowych typu 105Na.
Otwarcie ofert ma nastąpić 9 lipca a dostarczenie wagonów do końca listopada.

Dzisiaj pojawiły się SIWZ i wygląda na to, że tym razem dojdzie do modernizacji tramwajów, bo podano już nawet wagony, które miałyby zostać zmodernizowane.
Wytopowane zostały: #535 z Będzina oraz #788 z Gliwic (obecnie przebywający w ZUR w Chorzowie). Jeśli wagonom coś by się stało to jako rezerwowe czekają #621 (Będzin) i #381 (Gliwice).

Początkowo myślałem, że remontować będą wagony z Zawodzia, ale widzę, że się myliłem. :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.05.2007, 21:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
DW napisał(a):
Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji

Fajna modernizacja, jeżeli sie w ogóle nie zmienia rodzaju rozruchu. To jest zwyczajne NG, tyle, że ewentualnie z nowym ryjem. Tak jakby ten nowy ryj był komukolwiek potrzebny.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 24.05.2007, 23:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14
Posty: 1722
Lokalizacja:
Chorzów
DW napisał(a):
#788 z Gliwic


Chorzowski wagonik... ech, te sentymenty.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 25.05.2007, 0:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19.07.2006, 19:56
Posty: 400
Lokalizacja:
Chorzów
Tak, to były fajne czasy, jak jeszcze #788 jeździł w składzie z #787. Mam gdzieś zdjęcie z 1997 r. pociągu 4010 obsługiwanego tym składem - jak odszukam to prześlę :)

P.S. Reksio, widze że masz neta u Borówki ;]

_________________


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 25.05.2007, 6:06 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
adam86 napisał(a):
DW napisał(a):
Parę dni temu na bip.tram-silesia.pl pojawił się przeterg na wykonanie modernizacji

Fajna modernizacja, jeżeli sie w ogóle nie zmienia rodzaju rozruchu. To jest zwyczajne NG, tyle, że ewentualnie z nowym ryjem. Tak jakby ten nowy ryj był komukolwiek potrzebny.

Ale parę nowych podzespołów zostanie zastosowanych, m. in. przetwornica statyczna, pantograf OTK-2, drzwi z zabezpieczeniem przez przytrzaśnięciem pasażera, ogrzewnianie nawiewne, przekształtnik 40/26V oraz mechanizm hamulca szękowego z samoregulacją. W wagonach znajdą się też fotele "wandaloodporne", które pewnie będą o wiele wygodniejsze od zwykłych.
Zmiana wyglądu ścian czołoowych raczej nie jest konieczna, ale może wymyślą coś ciekawego :)

Na pewno te wagony będą się wyróżniały wśród zwykłych swoim stanem technicznym.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 25.05.2007, 9:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 30.11.2004, 10:37
Posty: 299
Lokalizacja:
Sosnowiec
Cytuj:
Ale parę nowych podzespołów zostanie zastosowanych, m. in. przetwornica statyczna, pantograf OTK-2, drzwi z zabezpieczeniem przez przytrzaśnięciem pasażera, ogrzewnianie nawiewne, (...)

Co do zgrabnego OTK-2 - świetnie; Będzin nie ma ani jednego wagonu z takim pantografem.

Nawet odnowiony parę miesięcy temu #790 dostał zwykły patyk - a szkoda...

_________________
Strzeżcie się Haładusa! To wróg tramwajów!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności