Teraz jest Pt 29.03.2024, 6:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
jAr napisał(a):
a citadisy zdjęte z 6 będą mogły pojawić się na innych liniach katowickich.


Ale czemu T6 nie może być obsługiwana w całości taborem niskopodłogowym? Bo co- bo tramwaj na kurs 5:15 z Politechniki będzie musiał o 4:00 wyjechać z Zawodzia? Kiedyś był czas, że na T6 kursowały tylko 2 wagony ze Stroszka. Na 6 mamy teraz z 12 pociągów- w tym 6 niskich- co za problem dołożyć kolejne 4- w zamian zabierając Zawodziu część T11 ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 12:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
jAr napisał(a):
A co to Bytom to zaplecze dla Katowic? Raptem 3 razy pojawiły się na linii 5 i zostały zdjęte i dowiedziałem się, iż nie będą tu jeździć. Jak długo-nie wiadomo. To jakaś paranoja. Za to zapewniono mnie, iż będą na 7 i 19. Super, czyli kierunek Katowice. A co z resztą?

A po co fundować bydłu z Bobrka nowe wagony?:P
Cytuj:
Nie sadzę by po dostawie PES Zawodzie pozbyło się wszystkich modernizacji na rzecz innych zajezdni. Co więcej, dowiedziałem się, iż Bytom ma dostać tyle wozów, których ilość pozwoli właśnie na obsługę tymi modernizacjami i wcześniejszymi tych linii do Katowic. A co z 9? Co z 18? Co z 5? Na razie to kiepsko wygląda. Pesy też powinny jeździć nie tylko na liniach katowickich.

A gdzie niby mają jechać. Po rozwalonym torowisku na Stroszek? Przestań wylewać te swoje żale, bo to jest śmieszne.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 12:50 

Dołączył(a): Nd 28.04.2013, 11:37
Posty: 54
Wstawię się za kolega ponieważ ma racje wszystko co lepsze idzie na Kato inne miasta Bytom , Zabrze , Ruda Śląska dostały kilka sztuk po modernizacji
Tak nie powinno być !


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 13:22 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
tramwjka napisał(a):
Wstawię się za kolega ponieważ ma racje wszystko co lepsze idzie na Kato inne miasta Bytom , Zabrze , Ruda Śląska dostały kilka sztuk po modernizacji
Tak nie powinno być !


Proponuję wziąć coś na uspokojenie i pomyśleć, jaka część środków z projektu unijnego poszła na odbudowę linii nr 7 i dopiero wtedy ocenić, czy Bytom został potraktowany po macoszemu, czy też nie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 13:29 

Dołączył(a): Śr 2.02.2005, 15:06
Posty: 56
Lokalizacja:
Bytom
Adam 86- śmieszny to może jesteś ty, i chamski. Znasz wszystkich na Bobrku? To idź i im powiedz ze są bydłem. Nie obrażaj ludzi skoro ich nie znasz. Tam mieszkają normalni ludzie. Przylgnęła opinia do tej dzielnicy i potem są takie stereotypy. Jeżdżę przez Bobrek i tramwaje ani nie są zdemolowane, a pasażerowie wsiadający tam i wysiadający są tacy jak wszędzie.Trochę szacunku. Nie mieszaj wszystkich z błotem. A przypadkiem, czyż nie było artykułów nawet na portalu WPK o napadach na motorniczych w Szopienicach, Sosnowcu? A pamiętny napad z bejsbolami na autobus w Katowicach? Jakoś nie pisano takich artykułów o Bobrku.
A co do krzywych torów- wozy zmodernizowane na 19 po krzywych torach mogą jechać, na 7 po krzywych torach też jeżdżą i jeździły- choćby odcinek Łagiewniki-Piaśniki, czy Armii Krajowej w Chorzowie. 6 też nie miała prostych torów wszędzie i nadal nie ma. Nawet po realizacji tego programu będzie na tej linii torowisko nie wszędzie wyprostowane. I jakoś ok. Więc jak coś ma jeździć po Katowicach, to się przymyka oko na krzywizny, ale jak dana linia nie jeździ po Katowicach- to nagle ilość krzywizn jest bardzo istotna. Wylewam żale? Ależ skąd. Ty jesteś z miasta, które korzysta z taboru, a ja z miasta gdzie mogę skorzystać z tego taboru tylko wtedy, jakbym jechał do twojego miasta. Nie mówiąc o linii 7 - z wozów na tej linii, samych po modernizacji kilka lat temu, skorzystać możesz ty; a ja nie- choć stacjonują one w bytomskiej zajezdni. Popatrz trochę szerzej. Z tego projektu mają korzystać wszyscy, a nie że dostaniemy tyle, że można to nazwać w przenośni ochłapami z pańskiego stołu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 13:39 

Dołączył(a): Śr 2.02.2005, 15:06
Posty: 56
Lokalizacja:
Bytom
Aso- fajnie że 7 będzie odbudowana. Ale wiesz, ona też obsługuje Katowice. Nie powinno być tak, że tylko w kierunku Katowic z Bytomia będą jeździły fajne tramwaje. A co z 5, 9, 18? Nawet na tym obecnym 39 można by też puścić. Zrozumcie że są też inne linie. Nie tylko te jadące do Katowic. Bytom to nie zaplecze dla Katowic. Mam nadzieję, iż Tramwaje będą pamiętały o innych liniach...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 14:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Masakra, ale poziom rozmowy.
Generalnie podział wagonów wg zajezdni powinien wyglądać tak jak ich proporcjonalny udział w obsłudze tras. I w zasadzie tyle, na jakich liniach będą jeździć to już naprawdę wszystko jedno. Zmodernizowany wagon dla pasażera to jedynie niewielka zmiana w komforcie, ważniejsze jest równe torowisko.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 14:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
jAr napisał(a):
Adam 86- śmieszny to może jesteś ty, i chamski. Znasz wszystkich na Bobrku? To idź i im powiedz ze są bydłem. Nie obrażaj ludzi skoro ich nie znasz. Tam mieszkają normalni ludzie. Przylgnęła opinia do tej dzielnicy i potem są takie stereotypy. Jeżdżę przez Bobrek i tramwaje ani nie są zdemolowane, a pasażerowie wsiadający tam i wysiadający są tacy jak wszędzie.

Nie, sa niezaprzeczalnie takie rejony jak własnie Bobrek, Lipiny czy Szopienice, gdzie wsiadają pasażerowie jednak nieco inni, niz w centurm Katowic, czy nawet Bytomia. I nie chodzi o żadne napady na motorniczych czy kije bejsbolowe. I przestań się tak nakręcać.
Cytuj:
A co do krzywych torów- wozy zmodernizowane na 19 po krzywych torach mogą jechać, na 7 po krzywych torach też jeżdżą i jeździły- choćby odcinek Łagiewniki-Piaśniki, czy Armii Krajowej w Chorzowie.

A co mają moderusy do niskopodłogowych wagonów?
Cytuj:
6 też nie miała prostych torów wszędzie i nadal nie ma. Nawet po realizacji tego programu będzie na tej linii torowisko nie wszędzie wyprostowane. I jakoś ok.

No tak jest ok, że nasze citadisy są generalnie w stanie rozkładu.
Cytuj:
Więc jak coś ma jeździć po Katowicach, to się przymyka oko na krzywizny, ale jak dana linia nie jeździ po Katowicach- to nagle ilość krzywizn jest bardzo istotna. Wylewam żale? Ależ skąd. Ty jesteś z miasta, które korzysta z taboru, a ja z miasta gdzie mogę skorzystać z tego taboru tylko wtedy, jakbym jechał do twojego miasta. Nie mówiąc o linii 7 - z wozów na tej linii, samych po modernizacji kilka lat temu, skorzystać możesz ty; a ja nie- choć stacjonują one w bytomskiej zajezdni. Popatrz trochę szerzej. Z tego projektu mają korzystać wszyscy, a nie że dostaniemy tyle, że można to nazwać w przenośni ochłapami z pańskiego stołu.

Na litość boską co to w ogóle są za brednie? Zaparz se jakiejś melisy. 6 i 19 nie jeżdżą mieszkańcy Bytomia? Odbudowanie 7 to jest ochłap?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 15:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Daro85 napisał(a):
Generalnie podział wagonów wg zajezdni powinien wyglądać tak jak ich proporcjonalny udział w obsłudze tras.

A może by tak policzyć, która gmina ile dokłada do KM? I najwięcej nówek wypuścić tam, gdzie dopłaty są największe. A z tego co wiem, Bytom raczej stara się ciąć koszty - patrz skrócenie autobusowych linii 53 i 185. nie utrzymanie T8 choćby do Rozbarku...

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Śr 14.08.2013, 16:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
T8 nie dało się utrzymać, przecież to jest prosty fakt. A tramwaje niskopodłogowe jeżdżą tam, gdzie powinny, swoją drogą nawet na Politechnikę 41, a teraz 6 nie powinno dojeżdżać.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Cz 15.08.2013, 0:42 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Egon napisał(a):
A może by tak policzyć, która gmina ile dokłada do KM? I najwięcej nówek wypuścić tam, gdzie dopłaty są największe.
Tyle, że... tak to właśnie wygląda ;) Katowice są największym płatnikiem dotacji dla KZK (ponad 20% całości), w 2013 dołożą do samych tramwajów więcej, niż Bytom całej dotacji na komunikację razem z autobusami. Można dyskutować, czy to i tak nie za mało, ale największe inwestycje z obecnego rozdania dotyczą właśnie Katowic. Inne miasta w większości nie były zainteresowane większym udziałem w projekcie i był to świadomy wybór władz, np. w Rudzie Śląskiej zamiast kapitalnego remontu dziewiątki jest park wodny. Zastrzeżenia należy więc kierować nie tyle do TŚ, co raczej do włodarzy własnych miast.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Cz 15.08.2013, 9:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
butthead napisał(a):
Tyle, że... tak to właśnie wygląda ;) Katowice są największym płatnikiem dotacji dla KZK (ponad 20% całości), w 2013 dołożą do samych tramwajów więcej, niż Bytom całej dotacji na komunikację razem z autobusami. Można dyskutować, czy to i tak nie za mało, ale największe inwestycje z obecnego rozdania dotyczą właśnie Katowic. Inne miasta w większości nie były zainteresowane większym udziałem w projekcie i był to świadomy wybór władz, np. w Rudzie Śląskiej zamiast kapitalnego remontu dziewiątki jest park wodny. Zastrzeżenia należy więc kierować nie tyle do TŚ, co raczej do włodarzy własnych miast.

No więc wg mnie wszystko jest w porządku i nie rozumiem, o co Koledzy mają pretensje. Jak płacisz to możesz wymagać, jak skąpisz to siedź cicho.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Cz 15.08.2013, 9:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,13 ... aklad.html

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Cz 15.08.2013, 11:29 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
butthead napisał(a):
Egon napisał(a):
A może by tak policzyć, która gmina ile dokłada do KM? I najwięcej nówek wypuścić tam, gdzie dopłaty są największe.
Tyle, że... tak to właśnie wygląda ;) Katowice są największym płatnikiem dotacji dla KZK (ponad 20% całości), w 2013 dołożą do samych tramwajów więcej, niż Bytom całej dotacji na komunikację razem z autobusami. Można dyskutować, czy to i tak nie za mało, ale największe inwestycje z obecnego rozdania dotyczą właśnie Katowic. Inne miasta w większości nie były zainteresowane większym udziałem w projekcie i był to świadomy wybór władz, np. w Rudzie Śląskiej zamiast kapitalnego remontu dziewiątki jest park wodny. Zastrzeżenia należy więc kierować nie tyle do TŚ, co raczej do włodarzy własnych miast.


Pewnego rodzaju paradoksem jest to, że teraz i tak wszystkie gminy zapłacą za te modernizacje w wyższej stawce płaconej TŚ za przewozy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Pt 16.08.2013, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Egon napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Generalnie podział wagonów wg zajezdni powinien wyglądać tak jak ich proporcjonalny udział w obsłudze tras.

A może by tak policzyć, która gmina ile dokłada do KM? I najwięcej nówek wypuścić tam, gdzie dopłaty są największe. A z tego co wiem, Bytom raczej stara się ciąć koszty - patrz skrócenie autobusowych linii 53 i 185. nie utrzymanie T8 choćby do Rozbarku...


Ale nie rozumiem- Bytom poniekąd dlatego płaci mniej za KM, że nie ma komunalnego molocha, który wygrywałby wszystkie przetargi- jak rozumiem za KM funkcjonujący po niższych kosztach miasto ma zostać ukarane? :P.
Proste- nówka wymaga dodatkowej dotacji- tam w umowie była jakaś premia za wagon po modernizacji. Powinny jeździć tam, gdzie gmina za to zapłaci i tyle... Problem jest tylko taki, że akurat w Bytomiu oprócz 38 nie ma takiej linii, gdzie taki przydział nie byłby uzgadniany z innymi miastami. Co w wypadku, jeśli np. na takiej 5 stwierdzą, że warto puścić 3 zmodernizowane składy, a Zabrze postawi weto? He, zrobimy T30 na zmodernizowanych solówkach co 15 min i T5 na złomowych solówkach co 15 ;-).

Cytuj:
A tramwaje niskopodłogowe jeżdżą tam, gdzie powinny, swoją drogą nawet na Politechnikę 41, a teraz 6 nie powinno dojeżdżać.


A co twoim zdaniem powinno dojeżdżać do Politechniki? Konkrety, bo twoje zdanie jest powtórzone, więc jak rozumiem masz w tej sprawie jakiś pomysł...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Pt 16.08.2013, 13:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Chodzi mi tylko o stan torowiska, które tam jest połatane czysto pro forma, żeby jakoś te karliki przejechały. 12 lat eksploatacji na takich torach jak tam zrobiło z tymi wagonami swoje.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Pt 16.08.2013, 14:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
motley napisał(a):
Chodzi mi tylko o stan torowiska, które tam jest połatane czysto pro forma, żeby jakoś te karliki przejechały. 12 lat eksploatacji na takich torach jak tam zrobiło z tymi wagonami swoje.


Racja- w parku to torowisko to jest makabra, podobnie za UM. Ale jak to mówią, kto wie co przyniesie nowy dzień :).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Pn 13.01.2014, 11:12 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Miałem dziś wątpliwą przyjemność podróżować kawałek wagonem #713 po modernizacji w ZUR. Skrzydła drzwi skrzypią i latają w prowadnicach, na temat estetyki łączenia laminatu ścian czołowych z resztą pudła lepiej nawet nie mówić. Wszystkie wagony wyjeżdżają z Batorego w takim "standardzie"?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Pn 13.01.2014, 11:31 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
butthead napisał(a):
Miałem dziś wątpliwą przyjemność podróżować kawałek wagonem #713 po modernizacji w ZUR. Skrzydła drzwi skrzypią i latają w prowadnicach, na temat estetyki łączenia laminatu ścian czołowych z resztą pudła lepiej nawet nie mówić. Wszystkie wagony wyjeżdżają z Batorego w takim "standardzie"?


Hmm... Jechałem kilka razy #728 i jakoś nic specjalnie nie rzuciło mi się w oczy, ani w słuch. Ale też druga prawda - nie przyglądałem się zbyt uważnie.

A tak zupełnie OT - straszna cisza ostatnimi czasy na Forum. Jakaś sesja się zbliża, czy coś w ten deseń?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Modernizacja wagonów
Napisane: Nd 2.03.2014, 2:09 

Dołączył(a): Nd 10.11.2013, 14:44
Posty: 902
Pozwolę sobie odświeżyć lekko temat bo dziś jadąc tramwajem wzięło mnie na małe zastanowienie...

A mianowicie, wsiadam sobie do odnowionego wozu w ZUR, drzwi się zamykają, ruszamy, wszystko ok. Aż do momentu kiedy pojechaliśmy trochę szybciej jak tempem spacerowym. Wtedy drzwi postanowiły uprzyjemnić mi podróż męczącym skrzypieniem, z tego co tu widzę to nie mi pierwszemu :P
No ale ok, odpaliłem grajka, ubrałem słuchawki, muzyka mi gra i tego nie słyszę, jakoś dojechałem.

Załatwiłem co miałem, wracam, idę na przystanek, czekam sobie na tramwaj, czekam, czekam, czekam, czekam, patrzę, 3 minuty po planowym odjeździe, no cóż, dobra, idę na drugą linię kawałek dalej bo za 2 minuty ma tam przyjechać. Ok, przyjechała moderna Łódzka, z tabliczki wynikało że z grudnia 2008 roku. Wyjrzałem za okno, przyjechał tramwaj na którego czekałem, oj tam 5 minut opóźnienia na 3 przystanku od zajezdni.
Wsiadłem, jadę, niepokojących odgłosów nie ma, względny spokój. Wyglądam sobie za okno ale zaraz, coś tu mi nie pasuje. Czemu rzeczywistość za oknem przy krańcach odsuwanych szyb jest ciemnoszarozielona? Ano dlatego że szyby pewnie myte były daaaawno, nikt nie pamięta i zaczęły zarastać brudem i chyba też mchem.
Rozglądam się po wagonie, patrzę, o, tu śrubki brakuje, o tu jakiejś drugiej, tu wsadzony jakiś stary blachowkręt, tu kawałkiem innej dykty chyba dziurę w suficie zaślepili, tutaj porysowana obudowa od mechanizmów drzwi od bardzo mocnego skrobania jakiejś nalepki chyba, o, kawałek dalej to samo! O, siedzenie wolne, a nie, zaraz, czemu ono jest szare a nie niebieskie w żółte plamy? A, no tak, ktoś sobie zapomniał że tapicerkę się czasem pierze albo zmienia, no cóż... Spojrzałem sobie też w stronę szyberdachu, tam oczywiście też jakieś zacieki z deszczu czy tam syf z dachu, nieważne nawet, ważne że wagon sprawiał ogólne wrażenie totalnie zaniedbanego.
Co dziwne, jakoś nie widziałem specjalnie porysowanych szyb przez dresów, żadnych innych śladów obecności bydła które lubi sobie manifestować jaki kocha klub, jaki kocha gatunek muzyki albo jaka go ostatnio dziewczyna zostawiła dla innego.

No i zastanowienie mnie wzięło takie: W jakim celu 5 lat temu zainwestowano sporo kasy w remont tych wagonów skoro one po raz kolejny zaczynają wyglądać jak tysiąc nieszczęść? Po co szarpnięto się na takie modernizacje żeby po 2 latach kompletnie olać to jak to wszystko wygląda i pozwalać żeby natura "upiększyła" te wagony w sposób podobny do stanu przedremontowego?

Jeszcze rozumiem jakby to były wozy które były sfinansowane przez miasto, unię czy inne instytucję. Wtedy to można powiedzieć "A co tam, przecież jak nam teraz dali to trochę będziemy dbać, potem można olać, za 3 lata znów zapłaczemy "aaa, dajcie kasę! nie mamy czym jeździć, dajcie kasę na remonty!" No ale żeby zainwestować własną kasę, reklamować wszędzie "zmieniamy się, wychodzimy na prostą, powoli remontujemy to co mamy ale będzie lepiej!" a za chwilę wrócić do stanu poprzedniego i patrzeć na to stado trupów które sobie niszczeje chociaż niedawno były takie piękne i ludzie się zabijali żeby się przejechać ;> Nie widzę w tym kompletnie sensu...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności