Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem) Napisane: Pn 25.01.2010, 9:38 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 13:48 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Wagon ma szersze koła w standardzie kolejowym, także nie wróżymy mu zbyt wielkiej przyszłosci u nas:P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 15:01 |
|
motley |
|
Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47 Posty: 2928
|
Niech go najpierw może przetestują, bo raczej TŚ kota w worku nie chcą kupić :)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 15:16 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
motley napisał(a): Niech go najpierw może przetestują, bo raczej TŚ kota w worku nie chcą kupić :)
TŚ dalece nie zdaje sobie sprawy z tego co bierze:P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 18:04 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Nie siej defe(k)tyzmu ;) Miejmy nadzieję, że znajdzie się skuteczne rozwiązanie na te koła, takie wagony byłyby mocno pożądane w taborze TŚ. Nie można zakładać, że wiecznie będzie trwać taka beznadzieja jak teraz :|
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 18:10 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Z tego co twierdzi TŚ to obręcze zostały przetoczone na odpowiednie wymiary i nie powinno być problemu. Nie słyszałem póki co, żeby na zajezdni były jakieś problemy, jutro albo pojutrze ma dostać dopuszczenie do ruchu to się okaże.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 18:27 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
Nie znam się na stronach technicznych ale uważam że tabor dwukierunkowy się przyda (nawet uważam że parę wagonów nowych powinno się kupić dwukierunkowych). Nie wiem jak z torowiskiem w Łagiewnikach ale jak takie wagony się pojawią to przypuszczam że wyjdą na trasę T7 skróconej do Łagiewnik. Nie kojarzę czy torowisko sięga przynajmniej wysokości skrzyżowania ulicy Świętochłowickiej z Apteczną. Dzięki Deuwagom byłaby możliwość podjazdu do samego końca nowego torowiska.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 19:14 |
|
Dołączył(a): Nd 10.04.2005, 13:53 Posty: 1677 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
|
butthead napisał(a): takie wagony byłyby mocno pożądane w taborze TŚ. Nie można zakładać, że wiecznie będzie trwać taka beznadzieja jak teraz :|
Nie kpij. Jakieś używki by się przydały i owszem, ale nie takie wysokie.
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 20:26 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Kłopot w tym, że jakoś w tej trakcji nikt nie chce sprzedawać niskopodłogowych używek ;) Nie mówimy o zakupach nowego taboru za grube miliony, tylko doraźnej poprawie stanu obecnego. Trafniejsze wydaje się pozyskanie za grosze używanego dwukierowego przegubowca, niż inwestowanie w modernizację pudełek. Pod względem komfortu nie do przebicia, a zawsze można rozważyć podmianę środkowego członu na niski.
lgor napisał(a): Dzięki Deuwagom byłaby możliwość podjazdu do samego końca nowego torowiska. A to stopiątką z tylnego pulpitu się nie będzie dało?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 20:44 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
butthead napisał(a): Nie siej defe(k)tyzmu ;) Miejmy nadzieję, że znajdzie się skuteczne rozwiązanie na te koła, takie wagony byłyby mocno pożądane w taborze TŚ. Nie można zakładać, że wiecznie będzie trwać taka beznadzieja jak teraz :|
No na pewno nie takie. Nie dość, że 20 cm szersze od stopiątki, to na dodatek mniej drzwi niż solówka i te nieszczęsne schody.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 21:03 |
|
Dołączył(a): So 2.06.2007, 17:22 Posty: 440 Lokalizacja: Chorzów
|
adam86 napisał(a): No na pewno nie takie. Nie dość, że 20 cm szersze od stopiątki, to na dodatek mniej drzwi niż solówka i te nieszczęsne schody.
Jeśli szersze o 20 cm do dochodzi jeszcze jeden problem, mijanie się wagonów. Bo np. za pętlą w Szopienicach na 14-ce to ich nie widzę - tam w pewnym miejscu na wysokości przystanku jest tak wąsko że ledwo dwie stopiątki się mijają. A czy one będą w stanie pokonać takie cuda na naszej sieci jak np. chebziańskie tuneliki? Też chyba nie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 21:12 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
102N@ napisał(a): Jeśli szersze o 20 cm do dochodzi jeszcze jeden problem, mijanie się wagonów. Bo np. za pętlą w Szopienicach na 14-ce to ich nie widzę - tam w pewnym miejscu na wysokości przystanku jest tak wąsko że ledwo dwie stopiątki się mijają. Przede wszystkim będą zaliczać każde krzaczory i inne elementy pozostające w skrajni. Cytuj: A czy one będą w stanie pokonać takie cuda na naszej sieci jak np. chebziańskie tuneliki? Też chyba nie.
A Ty myślisz, że ktokolwiek się tym przejmował:)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 21:50 |
|
Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22 Posty: 694 Lokalizacja: Katowitz
|
Dla mnie TŚ kombinuja jak kon pod górke. Już dawno powinny sprowadzić tarty takie jak w Szczecinie bo torowiska są podobne i nie byłoby problemów z ich elksploatacją. Nalezaloby wymienic wikeszosc taboru z tych "oldschoolowych" "stopiątek"własnie na te tatry. To takie moje skrone zdanie. A jesli chodzi o tramawje dwukierukowe to jak najbardziej Duewag ale nie te co sciagneli teraz do Zawodzia. Powinni wychaczyc takie jak w Krakowie czy gdansku i było by super a z tego co widze to wiecej problemow bedzie z tym modelem niz pożytku. Nie ma to jak dupe wytrzeć szkłem.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:01 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Szerokość pudła wagonów typu Pt to 2,35 m. Szersze o wystające progi są jedynie te, które zostały przystosowane do ruchu tunelowego - tyle, że akurat tych Frankfurt nie sprzedaje.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:04 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
pat napisał(a): Dla mnie TŚ kombinuja jak kon pod górke. Już dawno powinny sprowadzić tarty takie jak w Szczecinie bo torowiska są podobne i nie byłoby problemów z ich elksploatacją.
No własnie, że w Szczecinie były. Z reszta doprowadzono je tam do totalnej ruiny.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:04 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
butthead napisał(a): Szerokość pudła wagonów typu Pt to 2,35 m. Szersze o wystające progi są jedynie te, które zostały przystosowane do ruchu tunelowego - tyle, że akurat tych Frankfurt nie sprzedaje.
A to przepraszam, kolega N mnie wprowadził w błąd.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:06 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
pat napisał(a): Dla mnie TŚ kombinuja jak kon pod górke. Już dawno powinny sprowadzić tarty takie jak w Szczecinie Chciałem właśnie napisać że mogliby chociaż na testy pożyczyć taką Tatrę ze Szczecina. butthead napisał(a): lgor napisał(a): Dzięki Deuwagom byłaby możliwość podjazdu do samego końca nowego torowiska. A to stopiątką z tylnego pulpitu się nie będzie dało? No idzie ale wymusza trójkątowanie na środku skrzyżowania a tu wjazd na wprost i taki sam wyjazd.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:33 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
lgor napisał(a): Chciałem właśnie napisać że mogliby chociaż na testy pożyczyć taką Tatrę ze Szczecina.
Po co, skoro i tak takich nie kupią.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 25.01.2010, 22:44 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
pat napisał(a): Dla mnie TŚ kombinuja jak kon pod górke. Już dawno powinny sprowadzić tarty takie jak w Szczecinie bo torowiska są podobne i nie byłoby problemów z ich elksploatacją.
W Szczecinie torowiska nie są podobne, bo mają tylko kilka odcinków w stanie agonalnym (i niestety wszystkie krzyżownice). W każdym razie tatry potrzebują bardzo równego toru, a w szczególności płyt i innej nawierzchni, bo taką mają konstrukcję wózków. Natomiast rozważania na ich temat można zakończyć, bo są za drogie - TŚ rozważało również ich zakup.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 26.01.2010, 11:06 |
|
berek26 |
|
Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25 Posty: 764
|
butthead napisał(a): Nie siej defe(k)tyzmu ;) Miejmy nadzieję, że znajdzie się skuteczne rozwiązanie na te koła, takie wagony byłyby mocno pożądane w taborze TŚ. Nie można zakładać, że wiecznie będzie trwać taka beznadzieja jak teraz :|
Koła można wymienić?
_________________ Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|