Teraz jest Cz 28.03.2024, 10:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
pat napisał(a):
Ma ktos info na temat 25 z Przełajki?? Pamietam takowy pojazd i nie wiem czy przypadkiem nie smigał na nim ik280 #113 a moze jakis inny 11X?? z katowic.

Trasa linii 25 w latach 70-tych:
PRZEŁAJKA Pętla - Bańgów - Michałkowice Szyb Północny - Kop. "Michał" - Siemianowice - Dąbrówka Mała - Burowiec - Szopienice Kościół - Janów Wolności - NIKISZOWIEC Kościół
Taką trasę miała ta linia napewno w pierwszej połowie lat 70-tych, a czy później jeszcze była, tego już nie pamiętam. Ale to były jeszcze czasy Ik. 66, które właśnie kursowały na tej trasie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 13:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
Ale to były jeszcze czasy Ik. 66, które właśnie kursowały na tej trasie.

Po prawdzie to nigdy Ikarusa 66 na tej linii nie widziałem, a od urodzenia przez 17 lat mieszkałem w Szopienicach (choć przypadkiem urodziłem się gdzie indziej). Zawsze był najpierw Ikarus 620, a pod koniec jej istnienia 260.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 16:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
Egon napisał(a):
Po prawdzie to nigdy Ikarusa 66 na tej linii nie widziałem, a od urodzenia przez 17 lat mieszkałem w Szopienicach (choć przypadkiem urodziłem się gdzie indziej). Zawsze był najpierw Ikarus 620, a pod koniec jej istnienia 260.

Skoro mieszkałeś w Szopienicach, to zapewne widziałeś tą linię często (pomimo, że kursów było nie za dużo - jeden wóz) i wiesz lepiej co na niej jeździło. Ja bywałem na tej trasie tylko sporadycznie i może mi się coś pomyliło. Chociaż w latach 1973-74 coś musiało innego jeździć, ponieważ "kabinioków" w Katowicach już nie było, a Ik.260 dopiero się pojawiały i wtedy na tej linii jeszcze nie kursowały. Może jeździły Jelcze 272 albo Ik.556. Te Ik.66 kojarzą mi się też z ówczesną linią 96 (na tej linii napewno, może nie na stałe, jeździł - początek lat 70-tych).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
Skoro mieszkałeś w Szopienicach, to zapewne widziałeś tą linię często (pomimo, że kursów było nie za dużo - jeden wóz) i wiesz lepiej co na niej jeździło. Ja bywałem na tej trasie tylko sporadycznie i może mi się coś pomyliło. Chociaż w latach 1973-74 coś musiało innego jeździć, ponieważ "kabinioków" w Katowicach już nie było, a Ik.260 dopiero się pojawiały i wtedy na tej linii jeszcze nie kursowały. Może jeździły Jelcze 272 albo Ik.556. Te Ik.66 kojarzą mi się też z ówczesną linią 96 (na tej linii napewno, może nie na stałe, jeździł - początek lat 70-tych).

Moje ulubione Ikarusy 66 jeździły na 70, 72, 96 i 109. Czasami pojawiały się na 12, a od wielkiego święta na 44. Na Wilhelminie widywałem je jeszcze na 18, 66, 77 i 95. Jak napisałem, na 25 nigdy ich nie widziałem (co nie znaczy że jakiś tam się nie przemknął), jak również nie pamiętam na tej linii żadnego Ik 556, "ogórka", Berlieta, Karosy ani nic innego. 25 zawsze kojarzyło mi się z przeskokiem technologii ze starożytnego 620 na hipernowoczesny 260.

Wracając do 96 - w czasach końcówki na Miczurina (Zamkowej) pamiętam nietypowego Ik 620, pomalowanego na kremowo-niebiesko, z dużymi przesuwanymi oknami podobnymi do tych w 260/280. Ojciec i dziadek zawsze mnie napominali, żebym przez te okna nie wystawiał głowy ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Łukasz napisał(a):
Nie wymieniłeś końcówki Dąbrowka Mała Grzegorzka (krótko marzec - sierpień (?)1993)

Nie pamiętaj jej :)

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Egon napisał(a):
O Szopienicach coś słyszałem (dla jednego kursu) z wiarygodnego dla mnie źródła, ale nie miałem okazji tego sprawdzić osobiście.

To była stała trasa (przynajmniej tak mi pamięć mówi, ale ta bywa zawodna), ale nie pamiętam kiedy.

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
markus napisał(a):
Trasa linii 25 w latach 70-tych (...)

Mnie się ta linia kojarzy z latami 90. z okolicami Mikołowa, chyba zajeżdzło do Podlesia na pętle (Zarzecza?), tam gdzie kończyło też 37bis.

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
Egon napisał(a):
Moje ulubione Ikarusy 66 jeździły na 70, 72, 96 i 109. Czasami pojawiały się na 12, a od wielkiego święta na 44. Na Wilhelminie widywałem je jeszcze na 18, 66, 77 i 95. Jak napisałem, na 25 nigdy ich nie widziałem (co nie znaczy że jakiś tam się nie przemknął), jak również nie pamiętam na tej linii żadnego Ik 556, "ogórka", Berlieta, Karosy ani nic innego. 25 zawsze kojarzyło mi się z przeskokiem technologii ze starożytnego 620 na hipernowoczesny 260.

Wracając do 96 - w czasach końcówki na Miczurina (Zamkowej) pamiętam nietypowego Ik 620, pomalowanego na kremowo-niebiesko, z dużymi przesuwanymi oknami podobnymi do tych w 260/280. Ojciec i dziadek zawsze mnie napominali, żebym przez te okna nie wystawiał głowy ;-)

Wszystko ładnie i przejrzyście opisane, ale czy mógłbyś jeszcze podać w przybliżeniu lata, szczególnie do tego dziwnego Ik.620. Rzeczywiście na Wilhelminie miałeś co podziwiać. Dość dużo linii tamtędy przejeżdżało. Ja niestety w tamtych rejonach byłem bardzo rzadko, tak więc wszystkie te wymienione linie zapamiętałem z Katowic czy Siemianowic. Ikarusy 620 jeszcze dobrze pamiętam, ale o takim dziwnym nie słyszałem ani nie widziałem. Pamiętam jeszcze Ik.630 (pełnomiejscowe), których było mało i w Katowicach nie było ich wcale (w Bytomiu były 4).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
(37) misiek napisał(a):
Mnie się ta linia kojarzy z latami 90. z okolicami Mikołowa, chyba zajeżdzło do Podlesia na pętle (Zarzecza?), tam gdzie kończyło też 37bis.

Lata 90-te to już była linia MZK Tychy i jak ją stworzyli, to chyba trasa była tak jak do dziś, do Łazisk Górnych połączona razem z 709. Chyba, że międzyczasie trasa tej linii była rzeczywiście jeszcze inna i o tym nie wiem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
czy mógłbyś jeszcze podać w przybliżeniu lata, szczególnie do tego dziwnego Ik.620.

1968- 1969, może 1970. Bodajże od połowy 1970 linia 96 zaczęła kursować na Bolinę i wtedy do czasu pojawienia się Ikarusów 260 na stałe zagościł na niej Ikarus 66.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 11.02.2010, 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
(37) misiek napisał(a):
markus napisał(a):
Trasa linii 25 w latach 70-tych (...)

Mnie się ta linia kojarzy z latami 90. z okolicami Mikołowa, chyba zajeżdzło do Podlesia na pętle (Zarzecza?), tam gdzie kończyło też 37bis.

Ta wersja 25 kończyła na przystanku Podlesie Saska. Zaczęła tam kursować w pierwszej połowie lat 80-tych, po likwidacji kursów wariantowych 41 - wspomnianym kursem 41 ostatni raz jechałem wiosną 1981, ale być może te warianty istniały jeszcze chwilę dłużej. 25 jechało do Łazisk Górnych przez Dolne, pod koniec lat 80-tych (może i równo z reformą ustrojową) zostało skrócone do Mikołowa. Zastąpiło poniekąd dwie linie - wariant 41 i 136.

markus napisał(a):
Lata 90-te to już była linia MZK Tychy i jak ją stworzyli, to chyba trasa była tak jak do dziś, do Łazisk Górnych połączona razem z 709. Chyba, że międzyczasie trasa tej linii była rzeczywiście jeszcze inna i o tym nie wiem.

Niezupełnie. 709 w pierwotnej wersji kursowało na trasie Mikołów - Łaziska Średnie przez Łaziska Górne. Nie dam głowy, ale chyba istniały jakieś warianty dojazdowo/zjazdowe z Tychów. 25 jeździło na trasie Podlesie (później skrócone do Mikołowa) - Łaziska Górne przez Łaziska Dolne. Potem 709 zlikwidowano, a na 25 zrobiono multum wariantów, aż wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy (ale chyba nie swojej) i z wariantów 25 stworzył nowe 709 (cacy), 25K i 25S (be).

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Pn 7.05.2012, 12:17 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Linię 25 na Dąbrówce Małej pamiętam jeszcze pod koniec 1984r, moi koledzy z Michałkowic dojeżdżali nią(Ik280-białe rurki) albo linią 72(również IK280) na Dąbrówkę do technikum. Jakoś zaraz na początku 1985 linia 25 na tej trasie już nie jeździła. Linia 96 na Bolinę jeździła jeszcze w maju 1988 (IK260), w czerwcu 1988 zastąpiła ją na Bolinę linia 109 (wtedy IK280: #154, #1513, ..?). IK280#113 od nowości do około 1990r miał stały przydział na linię 674.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: So 25.01.2014, 23:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
Wybaczcie odkop, ale czy ktoś byłby w stanie mi przybliżyć relacje przewozów pracowniczych z KWK Bolesław Śmiały w Łaziskach Średnich ? Z tego co wiem startowały one ze zlikwidowanego obecnie dworca na placu autobusowym i obsługiwane były przez Transgór Łaziska który miał bazę na terenie obecnej stacji paliw.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: So 12.07.2014, 8:58 

Dołączył(a): Śr 21.05.2014, 11:21
Posty: 23
Siemka!
Mógłby ktoś podać dokładny przebieg tras 25 z Przełajki i 96 od lat 70 do momentu, gdy stała się linią okrężną po Siemianowicach? Pomijały jakieś przystanki po drodze? A no i kiedy 196 pojawiło się w Siemianowicach jako linia okrężna?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: So 12.07.2014, 14:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
nicer34567 napisał(a):
Siemka!
Mógłby ktoś podać dokładny przebieg tras 25 z Przełajki i 96 od lat 70 do momentu, gdy stała się linią okrężną po Siemianowicach? Pomijały jakieś przystanki po drodze? A no i kiedy 196 pojawiło się w Siemianowicach jako linia okrężna?

25: Nikiszowiec Plac Wyzwolenia - Janów - Wilhelmina - Szopienice - Burowiec - Dąbrówka Mała - Siemianowice - Michałkowice -Bańgów - Przełajka Pętla. 7 albo 8 par kursów na dobę. Po likwidacji zastąpiona kilkoma parami kursów wariantowych 72 na odcinku Michałkowice - Przełajka.
96: Janów Ośr. Bolina (wcześniej Janów ul. Miczurina) - Wilhelmina - Szopienice - Burowiec - Dąbrówka Mała - Siemianowice - Bańgów - Przełajka Pętla. 6 par kursów + 3 dodatkowe na skróconej trasie Burowiec - Przełajka. Linia 96 nie kursowała przez Michałkowice.

A tak poza tym - nie ten temat. Proszę o przeniesienie do "Archiwalne trasy obecnie istniejących linii".

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Wt 10.09.2019, 12:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Odkopując temat:

Od pewnego czasu po Sosnowcu jeździ mercedes - przewóz pracowników ILS ANPACARS (z ul. Logistycznej do dworca PKP). Są jeszcze inne zakłady w województwie, gdzie w 2019 funkcjonują przewozy pracownicze?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Wt 10.09.2019, 13:17 

Dołączył(a): So 1.07.2006, 12:54
Posty: 102
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Np. przewóz PKP Cargo w Tarnowskich Górach. (obsługuje PKM Świerklaniec)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Wt 10.09.2019, 15:22 

Dołączył(a): Nd 10.11.2013, 14:44
Posty: 902
Amazon w Sosnowcu, Brembo, Elektrolux w Siewierzu, MidOcean w Rudzie, Huta Katowice, do Ząbkowic chyba też coś jeździ, tam ZTCP SaintGobain ma swój zakład. To tak z pamięci, ale jest jeszcze więcej tego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Wt 10.09.2019, 17:45 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2024
W Ząbkowicach nic nie ma i żaden przewóz tam nie jeździ, ewentualnie przejeżdża.

Oprócz wyżej podanych:

NGK Ceramik Dąbrowa Górnicza Tucznawa:
- Centrum Dąbrowy Górniczej, Zagórze, Klimontów
- Zawiercie, Poręba
- Zabrze, Gliwice
- Będzin, Czeladź, Pogoń, Os. Mydlice
- Wojkowice, Bobrowniki
- Łosień, Łęka, Ogradzionów, Błędów, Chechło
- Chruszczobród , Łazy , Ogrodzieniec
- Ząbkowice, Sławków, Olkusz
- Huta Katowice ( odjazdy +/- 6:15 i 18:15 )
Magma Dąbrowa Górnicza
- 14 Sprinterów jeździ ( w wozach same tablice z cyframi)
Amazon Sosnowiec
- około 17 tras mają, najdalej to Chrzanów, Bieruń i Zabrze
Koksownia Przyjaźń
10 linii z czego
linia 10 Koksownia, Osiedle Kasprzaka, Gołonóg Osiedle, Gołonóg Liceum, Osiedle Łęknice
Saint Globain Sekurit Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce
Saint Globain Sekurit Sosnowiec
Huta Katowice
nie mylić z ZTS Huta Katowice, osobne przewozy dla biurowca, 2 autokary i 4 busy ( odjazdy miedzy 15:15 a 15:45 z przystanku przy Hucie,
dodatkowo przewozy pracownicze z okolic Zawiercia ( Mati - Trans ) jak i z Wolbromia i innych ościennych miast.
Brembo Dąbrowa Górnicza
10 tras z czego "2" to Gołonóg, Reden, Centrum, Os. Mydlice, Będzin Stadion, Pogoń, Sosnowiec Dworzec PKP
FCA Tychy
20 linii mają
Poczta Polska WER Zabrze
kilkanaście linii, najdalej co jeździ to Rybnik, różne pojazdy od Sprintera po Autokar 15 metrowy.

To tyle co wiem na 100%, jeździ coś też po Mysłowicach, w Boguchwałowicach parę razy widziałem przewóz, Sora do Zawiercia, nie wiem jaka firma, nie wyraźnie logo na tablicy. Ponadto jeszcze do Leara w Tychach chyba coś jeździ


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Wt 10.09.2019, 19:00 

Dołączył(a): Nd 16.11.2008, 14:51
Posty: 98
NGK Gliwice , Tenneco Gliwice , Johnson Matthey Gliwice,BMZ Gliwice;
takie przewozy spotykam na Gliwicach - obsługa GTV oprócz Johnsona, BMZ jakieś busiki widziałem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności