Teraz jest Cz 28.03.2024, 18:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 20:24 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 19:05
Posty: 1180
http://www.katowice.eu/artykuly/2616,26 ... jowego.htm
A tu coś ciekawego do tematu. Mi się podoba ten pomysł z Brynowem, ciekawy .A co do Ligoty to ja bym pasażerów widział właśnie w pociągu, 5 minut i jest się w centrum miasta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 20:41 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
irek-28- napisał(a):
http://www.katowice.eu/artykuly/2616,261,przebudowa-dworca-kolejowego.htm
A tu coś ciekawego do tematu. Mi się podoba ten pomysł z Brynowem, ciekawy .A co do Ligoty to ja bym pasażerów widział właśnie w pociągu, 5 minut i jest się w centrum miasta.


ROTFL, 804 skrócili, a 297 nie. Ciekawe co z liniami nie wymienionymi w artykule. 688 skrócone, a 689 do centrum? "świetnie".
ATSD, pakowanie ludzi do wolnego tramwaju (te koszmarne sygnalizacje i rozwleczony czas przejazdu) narażonego na częste zatrzymania (parkujące półmózgi na Kościuszki, pl. Miarki i Kochanowskiego oraz na Pocztowej) to chyba średni pomysł. Coś czuję, że resztki autobusów, których trasa będzie prowadzić do centrum mogą pękać w szwach. I skończy się jak w przypadku linii mysłowickich :-/


No i co z postojami na Brynowie - będą rozkłady bezpostojowe? No to punktualność w szczycie będzie "niezła".

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 20:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci te przystanki będą. I piekne jest też 812 do Brynowa.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 20:51 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Miejmy nadzieję, że artykuł nie jest dokładny i takie przypadki jak w/w 689 zostanie wyjaśnione.
To 812 chociażby mogliby wyciąć w pień...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 20:51 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 19:05
Posty: 1180
Ja też jestem ciekawy jak to będzie wszystko wyglądało. Ale jedno jest pewne, poruszanie z południowych dzielnic miasta na północ będzie niezłym wyzwaniem.No oczywiście nasuwa się pytanko gdzie będzie kończyło trasę moje 37?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 21:32 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Sadorg napisał(a):
ROTFL, 804 skrócili, a 297 nie. Ciekawe co z liniami nie wymienionymi w artykule. 688 skrócone, a 689 do centrum? "świetnie".


Może chodzi o to, żeby było właśnie pół na pół, KZK się lubuje w takich półśrodkach - część skrócimy, część nie i będziemy mogli jednocześnie mówić, że skracamy (tramwaje wzmacniamy, itp.) i nieskracamy (macie bezpośrednio i w ogóle bajera).

Cytuj:
No i co z postojami na Brynowie - będą rozkłady bezpostojowe? No to punktualność w szczycie będzie "niezła".


Takie 804 to by mogło w ogóle w kółko jeździć bez postoju na obu końcach - i bez rozkładu, jak pojedzie to będzie :P

Zainteresowała mnie linia 900 wymieniona w artykule - na czym ma polegać jej okrężność przy jeździe z Francuskiej do pl. Wolności przez pl. Miarki? Z powrotem będzie fruwać? I po co w ogóle takie coś.

Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?

Tak właściwie to nie ma co gdybać tylko trzeba poczekać na szczegóły (najlepiej schemat). Swoją drogą jak to ma wejść w życie od 1 lipca to już dawno powinny być szczegóły podane, ale w KZK wszystko jest zawsze na ostatni moment.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.06.2010, 22:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
Prace mają ruszyć w lipcu, ale zgodnie z tym co podowaly dziś Aktualności - autobusy znikną z dworca w sierpniu.

Swoją drogą polecam dzisiejsze wydanie "Gościa Aktualności" http://www.tvp.pl/katowice/informacyjne ... ktualnosci

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 0:24 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
adam86 napisał(a):
I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci
Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu. To właściwie jedyne pół kilometra od wejścia do dworca, ale wykazując ogromne pokłady cierpliwości i zrozumienia pasażerowie z pewnością chętnie się przejdą z torbami.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 6:54 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
butthead napisał(a):
adam86 napisał(a):
I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci
Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu.


Żartujesz sobie - MZUiM miałby parking zlikwidować? Jedno-dwa miejsca gdzieś tam przeboleją, ale aż tyle? Nie w tej bajce ;)

Na pl. Wolności podejrzewam przystanki będą po prostu "na rogach" - pewnie przy PZU w stronę Sokolskiej, a w stronę Mikołowskiej albo zaraz za skrętem z Sokolskiej albo z Gliwickiej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 7:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
memphis napisał(a):
butthead napisał(a):
adam86 napisał(a):
I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci
Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu.


Żartujesz sobie - MZUiM miałby parking zlikwidować? Jedno-dwa miejsca gdzieś tam przeboleją, ale aż tyle?


Będą likwidacje miejsc parkingowych na pewno- choćby w rejonie pl. Miarki. Ale pożyjemy zobaczymy.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 7:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
irek-28- napisał(a):
No oczywiście nasuwa się pytanko gdzie będzie kończyło trasę moje 37?


Kopernika?

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 7:29 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
memphis napisał(a):
Zainteresowała mnie linia 900 wymieniona w artykule - na czym ma polegać jej okrężność przy jeździe z Francuskiej do pl. Wolności przez pl. Miarki? Z powrotem będzie fruwać? I po co w ogóle takie coś.

Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?

Zdaje sie, ze na 3 stawy pojedzie tylko 910 (tzn. tylko - pytanie co z 672 i 674 ?), a na Muchowiec 900. Przynajmniej ja ten belkot w taki sposob rozumiem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 7:50 

Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58
Posty: 981
Lokalizacja:
Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
http://www.mmsilesia.pl/10745/2010/6/17 ... anged=true - tu macie troszkę obrazków

_________________
Zgłoszenia błędów w komunikacji miejskiej - Warsztat napraw KZK GOP | Zobacz blog adas.jogger.pl


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 12:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52
Posty: 845
Lokalizacja:
Bytom - Miechowice
Cytuj:
Linie nr 115, 120, 139, 615, 632, 675, 880, 912

Coś się im 139 w Katowicach przyśnił :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 12:18 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Czyli końcówki postojowej na Sądowej nie prędko się doczekamy, patrząc po obrazku i informacją "zaplecze budowy".


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 12:22 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
P Śl napisał(a):
memphis napisał(a):
Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?
Zdaje sie, ze na 3 stawy pojedzie tylko 910 (tzn. tylko - pytanie co z 672 i 674 ?), a na Muchowiec 900. Przynajmniej ja ten belkot w taki sposob rozumiem.
No właśnie, ciekawe co stoi na przeszkodzie, aby zamiast tego 900 w stronę Francuskiej jechały bezpośrednio te linie, co dotychczas.

Bez zamknięcia przynajmniej w szczycie ulic z tyłu dworca dla ruchu samochodowego nie bardzo sobie wyobrażam, jak to wszystko się tam ma pomieścić.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 12:25 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Straszny bałagan z tymi trasami, już widzę te pierwsze dni remontu... ;)

Co do 51, to raczej nieścisłość tudzież przeoczenie, że po włączeniu na trasę w kier. Tysiąclecia, nie jedzie przez Dąbrówki :)

Zastanawia mnie też, dlaczego 912 jest z liniami "witosa - Ruda", a nie w pakiecie trasowym 37/48.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 20:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
adam86 napisał(a):
I piekne jest też 812 do Brynowa.

Po prostu rewelacja. Przyśpieszona linia w nikomu niepotrzebnej relacji. A takie 37 i 48 pojadą do pl. Andrzeja (wg "Faktu').

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 21:50 

Dołączył(a): Wt 8.01.2008, 10:53
Posty: 479
Lokalizacja:
Katowice
adam86 napisał(a):
I piekne jest też 812 do Brynowa.

Już lepiej by było, gdyby z Akademików jak obecnie jechał do AWF-u i stamtąd okrężnie powracał do Ligoty przez Poniatowskiego->Kościuszki->Kłodnicką->Panewnicką z obsługą Brynowa Kościuszki. Przyjęta wg planów trasa jest dobitnym przykładem na to, że PKMowi "nie można" zabrać wzkm. Zresztą z 804 jest podobnie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 17.06.2010, 21:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
Bez zamknięcia przynajmniej w szczycie ulic z tyłu dworca dla ruchu samochodowego nie bardzo sobie wyobrażam, jak to wszystko się tam ma pomieścić.


No co ty- zamknięcie żadnej ulicy nie wchodzi w grę, bo to doprowadzi do niezłego drogowego koszmaru dla ruchu samochodowego. Przecież dojazd z północnej cześci Katowic (np. od Chorzowskiej) w rejon np. Jagiellońskiej to koszmar będzie, bo do wyboru bedą tylko ulice Andrzeja i Kopernika. Obie wąskie, obie już teraz korkują Mikołowską. Wesoło będzie ;-).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 77  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności