Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 20:24 |
|
Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 19:05 Posty: 1180
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 20:41 |
|
Sadorg |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31 Posty: 2534 Lokalizacja: SK/WF
|
irek-28- napisał(a): http://www.katowice.eu/artykuly/2616,261,przebudowa-dworca-kolejowego.htm A tu coś ciekawego do tematu. Mi się podoba ten pomysł z Brynowem, ciekawy .A co do Ligoty to ja bym pasażerów widział właśnie w pociągu, 5 minut i jest się w centrum miasta.
ROTFL, 804 skrócili, a 297 nie. Ciekawe co z liniami nie wymienionymi w artykule. 688 skrócone, a 689 do centrum? "świetnie".
ATSD, pakowanie ludzi do wolnego tramwaju (te koszmarne sygnalizacje i rozwleczony czas przejazdu) narażonego na częste zatrzymania (parkujące półmózgi na Kościuszki, pl. Miarki i Kochanowskiego oraz na Pocztowej) to chyba średni pomysł. Coś czuję, że resztki autobusów, których trasa będzie prowadzić do centrum mogą pękać w szwach. I skończy się jak w przypadku linii mysłowickich :-/
No i co z postojami na Brynowie - będą rozkłady bezpostojowe? No to punktualność w szczycie będzie "niezła".
_________________ "kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 20:46 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13990 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci te przystanki będą. I piekne jest też 812 do Brynowa.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 20:51 |
|
Jelczu |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55 Posty: 2318 Lokalizacja: Katowice
|
Miejmy nadzieję, że artykuł nie jest dokładny i takie przypadki jak w/w 689 zostanie wyjaśnione.
To 812 chociażby mogliby wyciąć w pień...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 20:51 |
|
Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 19:05 Posty: 1180
|
Ja też jestem ciekawy jak to będzie wszystko wyglądało. Ale jedno jest pewne, poruszanie z południowych dzielnic miasta na północ będzie niezłym wyzwaniem.No oczywiście nasuwa się pytanko gdzie będzie kończyło trasę moje 37?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 16.06.2010, 21:32 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Sadorg napisał(a): ROTFL, 804 skrócili, a 297 nie. Ciekawe co z liniami nie wymienionymi w artykule. 688 skrócone, a 689 do centrum? "świetnie". Może chodzi o to, żeby było właśnie pół na pół, KZK się lubuje w takich półśrodkach - część skrócimy, część nie i będziemy mogli jednocześnie mówić, że skracamy (tramwaje wzmacniamy, itp.) i nieskracamy (macie bezpośrednio i w ogóle bajera). Cytuj: No i co z postojami na Brynowie - będą rozkłady bezpostojowe? No to punktualność w szczycie będzie "niezła".
Takie 804 to by mogło w ogóle w kółko jeździć bez postoju na obu końcach - i bez rozkładu, jak pojedzie to będzie :P
Zainteresowała mnie linia 900 wymieniona w artykule - na czym ma polegać jej okrężność przy jeździe z Francuskiej do pl. Wolności przez pl. Miarki? Z powrotem będzie fruwać? I po co w ogóle takie coś.
Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?
Tak właściwie to nie ma co gdybać tylko trzeba poczekać na szczegóły (najlepiej schemat). Swoją drogą jak to ma wejść w życie od 1 lipca to już dawno powinny być szczegóły podane, ale w KZK wszystko jest zawsze na ostatni moment.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 0:24 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
adam86 napisał(a): I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu. To właściwie jedyne pół kilometra od wejścia do dworca, ale wykazując ogromne pokłady cierpliwości i zrozumienia pasażerowie z pewnością chętnie się przejdą z torbami.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 6:54 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
butthead napisał(a): adam86 napisał(a): I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu.
Żartujesz sobie - MZUiM miałby parking zlikwidować? Jedno-dwa miejsca gdzieś tam przeboleją, ale aż tyle? Nie w tej bajce ;)
Na pl. Wolności podejrzewam przystanki będą po prostu "na rogach" - pewnie przy PZU w stronę Sokolskiej, a w stronę Mikołowskiej albo zaraz za skrętem z Sokolskiej albo z Gliwickiej.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 7:26 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
memphis napisał(a): butthead napisał(a): adam86 napisał(a): I ciekawe gdzie niby na tym placu wolnosci Może na początku Sokolskiej, tam gdzie już dziś jest wyłączony pas ruchu. Żartujesz sobie - MZUiM miałby parking zlikwidować? Jedno-dwa miejsca gdzieś tam przeboleją, ale aż tyle?
Będą likwidacje miejsc parkingowych na pewno- choćby w rejonie pl. Miarki. Ale pożyjemy zobaczymy.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 7:27 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
irek-28- napisał(a): No oczywiście nasuwa się pytanko gdzie będzie kończyło trasę moje 37?
Kopernika?
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 7:29 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
memphis napisał(a): Zainteresowała mnie linia 900 wymieniona w artykule - na czym ma polegać jej okrężność przy jeździe z Francuskiej do pl. Wolności przez pl. Miarki? Z powrotem będzie fruwać? I po co w ogóle takie coś.
Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?
Zdaje sie, ze na 3 stawy pojedzie tylko 910 (tzn. tylko - pytanie co z 672 i 674 ?), a na Muchowiec 900. Przynajmniej ja ten belkot w taki sposob rozumiem.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 7:50 |
|
Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58 Posty: 981 Lokalizacja: Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 12:14 |
|
PKM b |
|
Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52 Posty: 845 Lokalizacja: Bytom - Miechowice
|
Cytuj: Linie nr 115, 120, 139, 615, 632, 675, 880, 912
Coś się im 139 w Katowicach przyśnił :P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 12:18 |
|
Jelczu |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55 Posty: 2318 Lokalizacja: Katowice
|
Czyli końcówki postojowej na Sądowej nie prędko się doczekamy, patrząc po obrazku i informacją "zaplecze budowy".
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 12:22 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
P Śl napisał(a): memphis napisał(a): Druga rzecz - bełkotliwie jest tam wspomniane, że "linie od strony Siemianowic kończyć będą na pl. Wolności" - pozostałą część trasy wytniemy w ramach oszczędności?
Zdaje sie, ze na 3 stawy pojedzie tylko 910 (tzn. tylko - pytanie co z 672 i 674 ?), a na Muchowiec 900. Przynajmniej ja ten belkot w taki sposob rozumiem. No właśnie, ciekawe co stoi na przeszkodzie, aby zamiast tego 900 w stronę Francuskiej jechały bezpośrednio te linie, co dotychczas.
Bez zamknięcia przynajmniej w szczycie ulic z tyłu dworca dla ruchu samochodowego nie bardzo sobie wyobrażam, jak to wszystko się tam ma pomieścić.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 12:25 |
|
Jelczu |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55 Posty: 2318 Lokalizacja: Katowice
|
Straszny bałagan z tymi trasami, już widzę te pierwsze dni remontu... ;)
Co do 51, to raczej nieścisłość tudzież przeoczenie, że po włączeniu na trasę w kier. Tysiąclecia, nie jedzie przez Dąbrówki :)
Zastanawia mnie też, dlaczego 912 jest z liniami "witosa - Ruda", a nie w pakiecie trasowym 37/48.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 20:40 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
adam86 napisał(a): I piekne jest też 812 do Brynowa.
Po prostu rewelacja. Przyśpieszona linia w nikomu niepotrzebnej relacji. A takie 37 i 48 pojadą do pl. Andrzeja (wg "Faktu').
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 21:50 |
|
Dołączył(a): Wt 8.01.2008, 10:53 Posty: 479 Lokalizacja: Katowice
|
adam86 napisał(a): I piekne jest też 812 do Brynowa.
Już lepiej by było, gdyby z Akademików jak obecnie jechał do AWF-u i stamtąd okrężnie powracał do Ligoty przez Poniatowskiego->Kościuszki->Kłodnicką->Panewnicką z obsługą Brynowa Kościuszki. Przyjęta wg planów trasa jest dobitnym przykładem na to, że PKMowi "nie można" zabrać wzkm. Zresztą z 804 jest podobnie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 17.06.2010, 21:58 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
butthead napisał(a): Bez zamknięcia przynajmniej w szczycie ulic z tyłu dworca dla ruchu samochodowego nie bardzo sobie wyobrażam, jak to wszystko się tam ma pomieścić.
No co ty- zamknięcie żadnej ulicy nie wchodzi w grę, bo to doprowadzi do niezłego drogowego koszmaru dla ruchu samochodowego. Przecież dojazd z północnej cześci Katowic (np. od Chorzowskiej) w rejon np. Jagiellońskiej to koszmar będzie, bo do wyboru bedą tylko ulice Andrzeja i Kopernika. Obie wąskie, obie już teraz korkują Mikołowską. Wesoło będzie ;-).
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|