Teraz jest Cz 28.03.2024, 17:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.06.2010, 16:37 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 245
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
MisiekK napisał(a):
Witam
Po dłuższej przerwie w końcu nowa wersja Nidso:

http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/download.htm

+ kilka aktualności:
http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/aktual.htm

Zapraszam serdecznie :)

Proponuję Ci zrobić parę rzeczy:
1. dodać do każdego pliku, po znaczniku
Kod:
<body>
, taki skrypt:
Kod:
<script type="text/javascript">
// <![CDATA[
if (self == parent) document.write('<div align="center"><b>UWAGA!</b> To jest tylko ramka - wróć do <a href="index.html"><b>STRONY&nbsp;GŁÓWNEJ</b></a></div><hr /><br /><br />');
// ]]>
</script>

Zaowocuje to tym, iż jeśli osoba otworzy plik wpisując adres, może przejść do strony głównej za jednym kliknięciem.

2. zabrać się za linię II metra - pracownicy strajkują wam tam w Jonenii? Jak trzeba, to można coś wysłać z Blakownika, tam metro jest więc goście się znają na sprawach.

3. metro c.d., czyli tabor. Można by powiedzieć, że potrzeba nowego taboru - moja taka opinia.

4. ślad linii 43 w mieście urywa się... na przystanku Syriusza, a o placu Page'a nie wspominając. Tylko jakimś cudem właśnie mi odjeżdża 43 z... pl. Page'a!

5. czy mi się zdaje, czy ja widziałem cięcia w 105iątkach? Ikarów jakimś magicznym cudem zaś przybyło. Natomiast końcowe znaleziska - 35316 i 14153 - to co z nimi? Mają magiczne zera, trza by było je kasik ustawić.

EDIT:
Mogę się zająć rozkładami - mam trzy opcje:
1. HTML przystanek po przystanku
2. HTML tylko z pętli
3. PHP przystanek po przystanku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 5.06.2010, 7:28 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
PSbahn napisał(a):
2. zabrać się za linię II metra - pracownicy strajkują wam tam w Jonenii? Jak trzeba, to można coś wysłać z Blakownika, tam metro jest więc goście się znają na sprawach.

Za II linię się zabraliśmy, trwa budowa tunelu i stacji między Winną Górą a Nowodworami. W 2012 będzie gotowy odcinek do Ogrodu Botanicznego w centrum.

PSbahn napisał(a):

3. metro c.d., czyli tabor. Można by powiedzieć, że potrzeba nowego taboru - moja taka opinia.

Przecież wiadomo że na II linię będzie nowy tabor, rikszami raczej wozić nie będziemy :)

PSbahn napisał(a):

4. ślad linii 43 w mieście urywa się... na przystanku Syriusza, a o placu Page'a nie wspominając. Tylko jakimś cudem właśnie mi odjeżdża 43 z... pl. Page'a!

Poprawiłem, faktycznie nie było na przystankach znaczników tej linii.

PSbahn napisał(a):

5. czy mi się zdaje, czy ja widziałem cięcia w 105iątkach? Ikarów jakimś magicznym cudem zaś przybyło. Natomiast końcowe znaleziska - 35316 i 14153 - to co z nimi? Mają magiczne zera, trza by było je kasik ustawić.

105tek niestety ubywa. W tym roku są pierwsze planowe kasacje 105Na (roczniki 1980-81). O kasacjach 105N to nawet w zeszłym roku pisałem.
Ikarusów liniowych na pewno nie przybyło, wręcz odwrotnie. Na dniach zresztą zejdzie kolejnych kilka, czekamy tylko na nowe U18.
35316 i 14153 będą wozami zabytkowymi, póki co są przygotowywane.

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 5.06.2010, 8:25 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 245
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
MisiekK napisał(a):
PSbahn napisał(a):
2. zabrać się za linię II metra - pracownicy strajkują wam tam w Jonenii? Jak trzeba, to można coś wysłać z Blakownika, tam metro jest więc goście się znają na sprawach.

Za II linię się zabraliśmy, trwa budowa tunelu i stacji między Winną Górą a Nowodworami. W 2012 będzie gotowy odcinek do Ogrodu Botanicznego w centrum.

Hmm. Dobrze słyszeć dobre wieści. Mam nadzieję, że się przejadę metrem w pierwszym dniu (tylko kiedy bukować bilety lotnicze z Rażnika?).

MisiekK napisał(a):
PSbahn napisał(a):

3. metro c.d., czyli tabor. Można by powiedzieć, że potrzeba nowego taboru - moja taka opinia.

Przecież wiadomo że na II linię będzie nowy tabor, rikszami raczej wozić nie będziemy :)

No to by było niezłe ;) Ale na serio: pociągi z tej oferty mi się podobają: http://www.caf.es/ingles/productos/metros.php - S/8000?

PSbahn napisał(a):

4. ślad linii 43 w mieście urywa się... na przystanku Syriusza, a o placu Page'a nie wspominając. Tylko jakimś cudem właśnie mi odjeżdża 43 z... pl. Page'a!

Poprawiłem, faktycznie nie było na przystankach znaczników tej linii.
[/quote]
O tramwajach mówiąc:
Gdzie się podziała 30 czy jak jej tam, co ze Średnicowego jechała? Czyżby otwarcie nitki do Kuźnicy wywaliło 30?
Na placu Langolierów można by wywalić ograniczenie dla tramwai jadących tylko na wprost.

MisiekK napisał(a):
PSbahn napisał(a):

5. czy mi się zdaje, czy ja widziałem cięcia w 105iątkach? Ikarów jakimś magicznym cudem zaś przybyło. Natomiast końcowe znaleziska - 35316 i 14153 - to co z nimi? Mają magiczne zera, trza by było je kasik ustawić.

105tek niestety ubywa. W tym roku są pierwsze planowe kasacje 105Na (roczniki 1980-81). O kasacjach 105N to nawet w zeszłym roku pisałem.
Ikarusów liniowych na pewno nie przybyło, wręcz odwrotnie. Na dniach zresztą zejdzie kolejnych kilka, czekamy tylko na nowe U18.
35316 i 14153 będą wozami zabytkowymi, póki co są przygotowywane.

105tek ubywa, to dobrze - ciekaw jestem, ile emerytów korzysta dziennie z 3 na przykład. Cytuję: 3/1 3001, 3/2 226, 3/3 1410+1409, 3/4 206, 3/5 1278+1277, 3/6 1220+1221! Wszystko wysokie! Natomiast patrzę na wszystkie zajezdnie po kolei:
T1: 3166, 3170, 3178, 3184, 3190, 3195 stoją...
T2: 3101, 3107, 3113, 3121, 3126, 3136, 3137, 3154 stoją...
T3: tu akurat wam się udało, nic niskiego nie stoi...
T4: 3020, 3202, 3204, 3211, 3217 stoją...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 5.06.2010, 9:28 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
PSbahn napisał(a):
Hmm. Dobrze słyszeć dobre wieści. Mam nadzieję, że się przejadę metrem w pierwszym dniu (tylko kiedy bukować bilety lotnicze z Rażnika?).

Informacje będą podawane na bieżąco.

PSbahn napisał(a):

105tek ubywa, to dobrze - ciekaw jestem, ile emerytów korzysta dziennie z 3 na przykład. Cytuję: 3/1 3001, 3/2 226, 3/3 1410+1409, 3/4 206, 3/5 1278+1277, 3/6 1220+1221! Wszystko wysokie!

Akurat "3" w obecnym kształcie to specyficzna linia, służy tylko dowozowi z Wysoczan do Górnego Miasta w szczycie porannym a popołudniowym odwrotnie. Zobacz na godziny jej kursowania.
Zresztą z końcem czerwca powinna się nareszcie rozpocząć modernizacja ulicy Źródlanej między Rondem Rosso a Nidsańską, więc "3" idzie do piachu i nie wiadomo czy później wróci (jest opcja by połączyć ją z "6" i "34" wzmacniając taborem tamte linie).
Po trzecie akurat Wysoczany mają w dutkę niskaczy "6", "24" i "34" - każda z nich chyba w połowie jest niska, a "6" bodaj czy już nie w całości, bo dodawałem ostatnio jakieś Peski na nią.

Cytuj:
Natomiast patrzę na wszystkie zajezdnie po kolei:
T1: 3166, 3170, 3178, 3184, 3190, 3195 stoją...
T2: 3101, 3107, 3113, 3121, 3126, 3136, 3137, 3154 stoją...
T3: tu akurat wam się udało, nic niskiego nie stoi...
T4: 3020, 3202, 3204, 3211, 3217 stoją...

Nie jestem zwolennikiem 100% wykorzystania taboru :D
Stać nas na to żeby kupić więcej taboru więc staramy się nie przeciążać.

Cytuj:
O tramwajach mówiąc:
Gdzie się podziała 30 czy jak jej tam, co ze Średnicowego jechała? Czyżby otwarcie nitki do Kuźnicy wywaliło 30?

Tak, to była linia tylko w celu obsługi kawałka torowiska wcześniej oddanego, po zakończeniu całej inwestycji "30" poszła w piach, a obsługujące ją dwukierunkowe 111N wróciły do WPK Lewin.

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.06.2010, 15:10 

Dołączył(a): Wt 11.08.2009, 15:52
Posty: 36
Lokalizacja:
Kraków
Cieszę się bardzo z kolejnej wersji Nidso. Niemniej jednak, zauważyłem błąd. Na Placu Galińskiego kierunek Huta są dwa przystanki tramwajowe w sąsiednich polach, przez co tramwaj zatrzymuje się dwukrotnie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.06.2010, 17:36 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
EU8N napisał(a):
Cieszę się bardzo z kolejnej wersji Nidso. Niemniej jednak, zauważyłem błąd. Na Placu Galińskiego kierunek Huta są dwa przystanki tramwajowe w sąsiednich polach, przez co tramwaj zatrzymuje się dwukrotnie.

Dzięki, faktycznie. Poprawiona wersja właśnie wysłana.

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 9.06.2010, 20:59 

Dołączył(a): Wt 11.08.2009, 15:52
Posty: 36
Lokalizacja:
Kraków
Zastanawiam się, dlaczego nie uruchomiono żadnej zastępczej linii autobusowej ze Stegnic przez Most Tirdżyjski. Przecież taka linia mogłaby chociażby zapewnić mieszkańcom tych osiedli dostęp do metra. Bo tłuczenie się do centrum godzinę tramwajem przez Wolę raczej przyjemne nie jest.

Jeszcze taka drobna sugestia odnośnie stacji metra "Horeckiej". Zmieniłbym ją na "Zielińskiego". Dlaczego? Linia metra cały czas idzie pod ulicą Horeckiej dlatego dla pasażerów czytelniejsza byłaby nazwa pochodząca od ulicy będącej przecznicą tej, wzdłuż której idzie trasa.

EDIT: Jeszcze jedno. Na brygadzie 164/2 znalazłem ALB-ę pomalowaną na zoomie1 po krakowsku a na zoomie2 po warszawsku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 3.10.2010, 15:06 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
Witam,
po kolejnej przerwie nowa wersja Nidso do ściągnięcia pod adresem:

http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/NIDSO_2010_10_04.zip

Zapraszam

Zmian w komunikacji póki co niewiele. Zakończył się remont Mostu Tirdżyjskiego, postępuje budowa II linii metra.
Ponadto zmiany w taborze, kolejna partia SU12 i SU18 weszła do eksploatacji, żywot zakończyły Ikarusy 435, spada liczba 280tek i Jelczy 121/181.
Nowa dostawa 18 wagonów Pesa 120N spowodowała wycofanie z ruchu dalszych wagonów 102N/Na i 107N (zostały tylko 2 szt. 107mek...). Ponadto to pierwszy sezon planowych kasacji 105Na...

Główną zmianą w pliku jest mały face-lifting samej scenerii miasta.
Pliki stworzone przez użytkownika Eskabb natchnęły i mnie do narysowania kilku zabytków i budynków, dzięki czemu Górne i Dolne Miasto oraz Wola nabrały troszkę indywidualnego charakteru. Tak więc dzięki za podsunięcie pomysłu :)

Miłej zabawy, czekam oczywiście na wszelkie uwagi bo możliwe że w ferworze walki z rozkładami jazdy nie ustrzegłem się drobnych błędów :)

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 4.10.2010, 17:42 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 245
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
Pierwsze komentarze pochodzą z zagranicy:

- trzeba się zabrać za uszczuplenie tego. Chwilę temu usunąłem starą wersję = "Do you want to move 1,921 files to Recycle Bin?"...

A dalej nic nie mogę napisać - "Nieoczekiwany koniec archiwum"!

Z strony internetowej:
- brakuje pliku pod adresem http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/metrohis.htm . I skąd ja mam znać historię nidsańskiego metra?

Fin.

Gdzie tam fin?!
EDITED LATER ON:
- blok mieszkalny blokowi mieszkalnemu nie równy :) Przypominają mi się kolorowe bloki z Radomia, które powoli opanowują radomskie przedmieścia (grrr, mojego jeszcze nie przemalowali!);
- widzę, że budowa linii II postępuje nawet szybko. Rozumiem, że kawałek będzie na ziemi. Czy budowa nie zakładała rozjazdów do nawracania (aby można było robić jazdy testowe)?;
- podoba mi się kolorowanie stacji... będzie się mówić: Wsiadaj na stacji błękitnej (Paulidów) i wysiadaj na stacji pomarańczowej (Nowe Miasto.;
- czyżby transport pomiędzy Ziemią a naszą planetą zajmował tyle czasu? Pesa nie produkuje już 120N, tylko 120Na;
- 45375 => 45407, 55356 => 55374, 50720 => 50730 - czarna góra!! W Solarisach linia nad oknami będzie produkowana tylko czarna;
- 25179 - następny niebiesko-zółty;
- 25170 => 25200 - front do poprawki. W 2004 produkowano jeszcze Solarki z starą mordką;
- zauważyłem, że dużo ważniejszych Joneńskich budynków jest usytuowanych w kupie - np. al. Japońskiej Wiśni: BN, PRJ, MON, MS w zasięgu kamienia.

Wiem, jestem czepiajka.

A propos. Chciałbym się dowiedzieć o SIP*. Jakieś tablice na przystankach o najbliższych przyjazdach czy coś w ten deseń istnieje? Zapowiedzi... i najważniejsze - sposób płacenia: bilety kupowane przed wejściem, czy kierowca/konduktor?

*) SIP - System Informacji Pasażerskiej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 5.10.2010, 7:38 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
PSbahn napisał(a):
- trzeba się zabrać za uszczuplenie tego. Chwilę temu usunąłem starą wersję = "Do you want to move 1,921 files to Recycle Bin?"...

A dalej nic nie mogę napisać - "Nieoczekiwany koniec archiwum"!

Hm... Może jest ktoś kompetentny kto umie wyjaśnić czemu tak się dzieje?
Ja u siebie na kompie ani na laptoku nie mam nic takiego. Miałem problemy, że wywalało brak pamięci czy coś, ale dawno dawno temu jak miałem takiego starego peceta, ale to było chyba koło 2000r.


Cytuj:
Z strony internetowej:
- brakuje pliku pod adresem http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/metrohis.htm . I skąd ja mam znać historię nidsańskiego metra?

Uwierz mi, że jak tylko ją napiszę to podłączę. Póki co zacząłem ale po reinstalce wina na laptopie amba ją zjadła...
Tak przy okazji to widząc ile metra ma Nidso to nie będzie ona długa :D

Cytuj:
- blok mieszkalny blokowi mieszkalnemu nie równy :) Przypominają mi się kolorowe bloki z Radomia, które powoli opanowują radomskie przedmieścia (grrr, mojego jeszcze nie przemalowali!);

Akurat bloki na Słowiańcu to dawniejszy mój eksperyment.
O Radomiu się nie wypowiadam, parę razy widziałem go przejazdem do Warszawy i faktycznie: pamiętam bloki, bloki, dużo bloków... :)

Cytuj:
- widzę, że budowa linii II postępuje nawet szybko. Rozumiem, że kawałek będzie na ziemi. Czy budowa nie zakładała rozjazdów do nawracania (aby można było robić jazdy testowe)?;
- podoba mi się kolorowanie stacji... będzie się mówić: Wsiadaj na stacji błękitnej (Paulidów) i wysiadaj na stacji pomarańczowej (Nowe Miasto.;

- tory awaryjne, przekładki etc: będą,
- odcinek między stacjami Nowodwory a Grzegorzewo będzie biegł taką tubą na ziemi (por. dwa odcinki linii praskiego metra B, coś w tym guście). Jest to potężna oszczędność pracy, pieniędzy i czasu z uwagi na układ terenu w tym rejonie. Nowodwory i Tarnica są rozłożone na stoku wzgórza, które opada ku dolince Berletty (ta rzeka nad którą jest most w ciągu ul. Światowida). Dolinka miejscami jest dość stroma, stąd estakady, wiadukty, mosty. Budowa klasycznego tunelu pod dnem rzeki wymagałaby drążenia głęboko i dodatkowych zabezpieczeń. Raz już popełniliśmy ten błąd przy budowie pierwszego odcinka linii I metra i teraz wolimy szukać innych rozwiązań.

Cytuj:
- czyżby transport pomiędzy Ziemią a naszą planetą zajmował tyle czasu? Pesa nie produkuje już 120N, tylko 120Na;
- 45375 => 45407, 55356 => 55374, 50720 => 50730 - czarna góra!! W Solarisach linia nad oknami będzie produkowana tylko czarna;
- 25179 - następny niebiesko-zółty;
- 25170 => 25200 - front do poprawki. W 2004 produkowano jeszcze Solarki z starą mordką;

No jak widzisz to są jeszcze insze wersje :) Zamówienie specjalne :)

Cytuj:
- zauważyłem, że dużo ważniejszych Joneńskich budynków jest usytuowanych w kupie - np. al. Japońskiej Wiśni: BN, PRJ, MON, MS w zasięgu kamienia.

Tak i nie jest to przypadek. Z okazji stulecia Republiki w latach 20tych ub. wieku na przedpolach wioskowatej wówczas Woli wzniesiono nowoczesną dzielnicę urzędniczą. Stąd takie nagromadzenie budynków centralnych urzędów państwowych i stąd taka a nie inna ich (dość bombastyczna) architektura. Zwróć uwagę, że kawałek dalej, przy Pl. Sary Kenton (pierwsza kobieta - prezydent miasta w latach 50-tych XX wieku) znajdują się MEN, M.Zdrowia, M.Finansów, Komenda Gł. Policji i parę innych.
Oprócz tego w sąsiadujących ulicach jest mnóstwo innych pomniejszej wagi urzędów, tudzież ambasad i konsulatów.
Stąd zresztą taki ruch w Alejach i potrzeba kursowania na Wolę takiej ilości linii.

Cytuj:
Wiem, jestem czepiajka.

Radzę sobie z tym :P


Cytuj:
A propos. Chciałbym się dowiedzieć o SIP*. Jakieś tablice na przystankach o najbliższych przyjazdach czy coś w ten deseń istnieje? Zapowiedzi... i najważniejsze - sposób płacenia: bilety kupowane przed wejściem, czy kierowca/konduktor?

*) SIP - System Informacji Pasażerskiej.

Domyśliłem się co oznacza ten skrót :P

Czyli tak, SIP na przystankach jest ale nie na całej sieci, niestety...
Pierwszy zamontowano w 2007 roku po remoncie Alej JW.
Później również na trasie przez Wolę Grn., na linii na Kuźnicę i Grzegorzewo a w tym roku na odcinku od Tirdżyjskiej do Darzyc Nowych i Piotrowic. Sukcesywnie ma być montowany na całej sieci.
(w sumie trzeba by pomyśleć o nowym wizerunku peronów przystanków, dzięki za pomysł)

Co do biletów:
Głównym sposobem ich zakupu są automaty biletowe rozlokowane przy większości przystanków węzłowych. Faktycznie zakup jednorazówki na takim Przylesiu czy Kaldowie - Stolarzowicach może napotkać pewne utrudnienia. W tej chwili jednak znaczna część taboru autobusowego (Wszystkie MAN'y, Solarisy; Jelcze i Neoplany po remontach = te czerwone) ma w środku automat.
W tramwajach automaty spotkasz w: NGT6, 120N, 116N/S139, 109N po modernizacji. W składach 105N w kilkunastu tylko są automaty, z tyłu pierwszego wagonu.
Ponadto jest system umożliwiający zakup biletu za pomocą SMS'a.

Jeśli chodzi o ceny: 2 Korony bilet jednorazowy normalny, to dość dużo (1 Korona była równa 1 DM, na euro trzeba by przeliczyć kiedyś próbowałem, ale już nie pamiętam, wychodzi coś niecałe 2 KJ za 1 E :P)
Tani jest system wszelkiego rodzaju biletów sieciowych (dzienne: 4KJ, tygodniowe: 10KJ, miesięczne: 35 KJ).

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 5.10.2010, 16:01 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 245
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
MisiekK napisał(a):
Jeśli chodzi o ceny: 2 Korony bilet jednorazowy normalny, to dość dużo (1 Korona była równa 1 DM, na euro trzeba by przeliczyć kiedyś próbowałem, ale już nie pamiętam, wychodzi coś niecałe 2 KJ za 1 E :P)
Tani jest system wszelkiego rodzaju biletów sieciowych (dzienne: 4KJ, tygodniowe: 10KJ, miesięczne: 35 KJ).

Marka niemiecka 1990-2002 była równa w 2002 jednemu euro 95, czyli masz rację, będą niecałe 2 KJ. Szlag mnie trafi:
1€ = 12KRN*. Jednorazówka kosztuje 15 KRN, więc 1€ z centrami = ponad 4zł. Oczywiście normalny, bo szkolny to 10KRN... skończę w temacie o Republice Zażnickiej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 11.10.2010, 19:55 

Dołączył(a): Wt 11.08.2009, 15:52
Posty: 36
Lokalizacja:
Kraków
Ja widzę cztery sztuki 107N, przy czym dwie nieużywane.

A skoro o błędach mowa, to na przystankach tramwajowych "Montroyal błonie" i "Montroyal zajezdnia" pozostał X sugerujący, że żadne tramwaje tam nie jeżdżą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 12.10.2010, 7:33 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
EU8N napisał(a):
Ja widzę cztery sztuki 107N, przy czym dwie nieużywane.

Na stanie i w ruchu pozostały wozy 294 i 296 (szt. 2).
Wagony 293 i 285 są zdjęte ze stanu, ale nie podlegają fizycznej kasacji z uwagi na rychły wyjazd do WPK Lewin.

EU8N napisał(a):
A skoro o błędach mowa, to na przystankach tramwajowych "Montroyal błonie" i "Montroyal zajezdnia" pozostał X sugerujący, że żadne tramwaje tam nie jeżdżą.

Racja, dziękuję i poprawiam.
(wersję z poprawkami wyślę zapewne w przyszłym tygodniu)

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 12.10.2010, 18:29 

Dołączył(a): Pt 16.04.2010, 20:11
Posty: 41
Super symulacja :). Mam pytanko mogę dodać twoje budynki do swoich Tramolic bo już trochę mi się znudziły te z gierki a jak nie to poproszę info jak sie robi budynki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 13.10.2010, 7:13 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
m21 napisał(a):
Super symulacja :). Mam pytanko mogę dodać twoje budynki do swoich Tramolic bo już trochę mi się znudziły te z gierki a jak nie to poproszę info jak sie robi budynki


Ok, jeśli Ci pasują to w sumie nie mam nic przeciwko.
Tylko uważaj, bo na niektórych są takie znaczki imitujące napisy (np.: UM Nidso) :)
EDIT: tzn. właściwie będą, bo to jest dorysowane ostatnio i dopiero dodam w wersji poprawionej, także jak coś to poczekaj do weekendu bo będzie jeszcze kilka budynków użyteczności publicznej.


Jeśli chodzi o budowanie tego to znalazłem na starej płytce z bahnem sprzed kilku lat program WB35EDI (nawet nie wiem, czy jest coś nowocześniejszego obecnie?)
Tak sobie kropka po kropce rysujesz.

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 15.10.2010, 9:36 

Dołączył(a): So 10.01.2004, 18:09
Posty: 52
Lokalizacja:
Kraków
MisiekK napisał(a):
Jeśli chodzi o budowanie tego to znalazłem na starej płytce z bahnem sprzed kilku lat program WB35EDI (nawet nie wiem, czy jest coś nowocześniejszego obecnie?)
Tak sobie kropka po kropce rysujesz.

Jest Grafik Editor, w wersji beta dostępny tutaj KLIK. W nim już nie trzeba rysować "kropka po kropce", można skorzystać z rysowania linii, prostokąta, wypełniania kolorem, przeciągania, przesuwania, odwracania a nawet można wkelić fragment z pliku graficznego (wprawdzie paleta kolorów jest ograniczona i czasem wychodzi tylko kilkubarwna plama, no ale to zawsze coś ;) )


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 26.10.2010, 19:35 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
Pod adresem:

http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/NIDSO_2010_11_01.zip

dostępna symulacja 1 listopadowa (tydzień 27.10. - 2.11.2010)

a tutaj:

http://kraktram.zbiorkom.net/nidso/NIDSO_2010_10_04.zip

poprawiona wersja aktualnego stanu zwykłego symulacji (czyli obowiązująca od 4.10.10r.)

Komunikat w związku z 1 listopadem od jutra.

Zapraszam :)

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 12:59 

Dołączył(a): So 16.10.2010, 8:12
Posty: 64
Super to cełe PTM Nidso


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 28.10.2010, 16:23 

Dołączył(a): Wt 11.08.2009, 15:52
Posty: 36
Lokalizacja:
Kraków
Odnośnie Wszystkich Świętych: czemu w świąteczny weekend utrzymuje się kursy "17" skoro "42" jest de facto jej wydłużoną wersją? Czy nie lepiej było zawiesić "17" przynajmniej w tych godzinach, w których pracuje "42"?
A powszedni rozkład metra w poniedziałek to omyłkowo czy celowo?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 29.10.2010, 10:47 

Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39
Posty: 66
Lokalizacja:
Kraków Prokocim
Cytuj:
Super to cełe PTM Nidso

Dzięki :)

EU8N napisał(a):
Odnośnie Wszystkich Świętych: czemu w świąteczny weekend utrzymuje się kursy "17" skoro "42" jest de facto jej wydłużoną wersją? Czy nie lepiej było zawiesić "17" przynajmniej w tych godzinach, w których pracuje "42"?
A powszedni rozkład metra w poniedziałek to omyłkowo czy celowo?

Rozkład metra specjalnie został powszedni. Dla ułatwienia.
"17" tradycyjnie zostaje jako linia stała, "42" jest tylko dodatkiem.
Obawiałbym się, że od Dw. Montroyalskiego i Cm na Makowej do centrum brakłoby kursów gdyby zostawić samo "42".

_________________
PTM Nidso jest cacy ! :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności