Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Linia 870 Napisane: Śr 20.07.2011, 7:57 |
|
Dołączył(a): Śr 20.07.2011, 7:45 Posty: 4 Lokalizacja: Bytom
|
Witam. Czy autobusowa linia 870 została skorygowana po tym, gdy Średnicówka zaszczyciła sobą Zabrze? Czy też KaZeK nie przyuważył tej drobnostki?
_________________ "Poziom niekompetencji wzrasta proporcjonalnie do wysokości stołka, na którym się siedzi."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 8:03 |
|
Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58 Posty: 981 Lokalizacja: Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
|
Walsodar napisał(a): Witam. Czy autobusowa linia 870 została skorygowana po tym, gdy Średnicówka zaszczyciła sobą Zabrze? Czy też KaZeK nie przyuważył tej drobnostki? A co wtedy by bylo z przystankiem Ruda Południowa?
_________________ Zgłoszenia błędów w komunikacji miejskiej - Warsztat napraw KZK GOP | Zobacz blog adas.jogger.pl
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 8:12 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
adas napisał(a): A co wtedy by bylo z przystankiem Ruda Południowa? Nadal byłby obsługiwany przez 840 ;-)
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 9:26 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Ile razy ten wątek się jeszcze przewinie? KZK nie planuje żadnej zmiany trasy 870 przecież. Tak w ogóle to 870 należy zlikwidować, a nie wymyślać zmiany tras.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 9:51 |
|
Dołączył(a): Cz 4.02.2010, 10:29 Posty: 180
|
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 10:07 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Drago napisał(a): memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi. No i w tym sie przejawia kulawość systemu KM. Linia 870 na pewno nie jest połączeniem przyszłościowym, bo w ciągu najbliższych 5-6 lat czas przejazdu może zmienić się na tyle, że od pociągu może nie być odwrotu. Dlatego w takim horyzoncie czasowym ta, jak i kilka innych linii przyspieszonych może ulec likwidacji.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 10:27 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Drago napisał(a): memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi. Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 10:44 |
|
motley |
|
Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47 Posty: 2928
|
Bo powinna jeździć częściej. 870 jest przepełniona, a 840 od Chorzowa często jeździ pustawa.
_________________ Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie. - inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum - użytkownik Forum Tramwajów Śląskich
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 10:45 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
motley napisał(a): Bo powinna jeździć częściej. No tak, to z pewnością spowoduje porzucenie samochodów przez kierowców i przesiadkę do 870 :P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:11 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Daro85 napisał(a): No i w tym sie przejawia kulawość systemu KM. Linia 870 na pewno nie jest połączeniem przyszłościowym, bo w ciągu najbliższych 5-6 lat czas przejazdu może zmienić się na tyle, że od pociągu może nie być odwrotu. Dlatego w takim horyzoncie czasowym ta, jak i kilka innych linii przyspieszonych może ulec likwidacji. niestety w ciągu ostatnich 6 lat, to czas przejazdu pociagiem się zwiększył o kilka minut, a autobusem raczej spadł.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:30 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
adam86 napisał(a): niestety w ciągu ostatnich 6 lat, to czas przejazdu pociagiem się zwiększył o kilka minut, a autobusem raczej spadł. Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:43 |
|
Dołączył(a): Cz 4.02.2010, 10:29 Posty: 180
|
memphis napisał(a): Drago napisał(a): memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi. Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność. Ja się zgodzę co do tego, że powinna jeździć częściej, natomiast wątpliwe by przyniosło to spadek liczby samochodów. Chodzi mi natomiast o sam fakt, czy likwidacja tej linii, bez rozsądnej alternatywy szynowej (czytaj takt, integracja taryfowa, czas przejazdu) nie spowoduje odejścia ludzi do komunikacji indywidualnej.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:46 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Daro85 napisał(a): Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.
W związku z otwarciem DTŚ zmniejszył się ruch na Wolności, z resztą od dawna czas przejazdu na odcinku Katowice Ruda Płd był zbyt długi. A co do kolei to w końcu będzie jakis remont od Zabrza w kierunku Katowic?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:50 |
|
Sadorg |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31 Posty: 2534 Lokalizacja: SK/WF
|
adam86 napisał(a): Daro85 napisał(a): Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.
W związku z otwarciem DTŚ zmniejszył się ruch na Wolności, z resztą od dawna czas przejazdu na odcinku Katowice Ruda Płd był zbyt długi. A co do kolei to w końcu będzie jakis remont od Zabrza w kierunku Katowic? dopiero w ramach modernizacji E30? BTW, może kogoś zainteresuje: http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5B0A17BCOdpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury - z upoważnienia ministra - na interpelację nr 21664 w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego
_________________ "kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 12:59 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Drago napisał(a): memphis napisał(a): Drago napisał(a): memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi. Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność. Ja się zgodzę co do tego, że powinna jeździć częściej, natomiast wątpliwe by przyniosło to spadek liczby samochodów. Chodzi mi natomiast o sam fakt, czy likwidacja tej linii, bez rozsądnej alternatywy szynowej (czytaj takt, integracja taryfowa, czas przejazdu) nie spowoduje odejścia ludzi do komunikacji indywidualnej. Regio z Gliwic do Katowic - 37 pociągów, 870 - 31 kursów. Częstotliwość w godzinach szczytu kursowania zbliżona. Dać ludziom wspólny bilet po sensownej cenie i "wybiorą nogami". Obecnie 870 ma przewozy tylko dlatego, że nie wszystkich stać na kupowanie dwóch biletów. Wbrew pozorom, przychodowość tej linii wcale nie jest oszałamiająca pomimo tego, że w godzinach szczytu napełnienia dochodzą do 7 os./m2. Niestety wygląda na to, że dogmatycznie przyjęto, że integracja biletowa z koleją nie ma sensu i robi się wszystko, by tą tezę udowodnić.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 13:03 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Sadorg napisał(a): BTW, może kogoś zainteresuje: http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5B0A17BCOdpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury - z upoważnienia ministra - na interpelację nr 21664 w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego Hmm... Ciekawe co kryje się pod magiczną "przebudową infrastruktury kolejowej w torach nr 1 i 2?" na linii 137.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 13:59 |
|
Dołączył(a): Śr 20.07.2011, 7:45 Posty: 4 Lokalizacja: Bytom
|
memphis napisał(a): Ile razy ten wątek się jeszcze przewinie? KZK nie planuje żadnej zmiany trasy 870 przecież. Tak w ogóle to 870 należy zlikwidować, a nie wymyślać zmiany tras. A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie, a tylko "tymczasowo" częściowo dublujące 840 z braku onej Średnicówki właśnie. A gdy Średnicówka ukończona zostanie - do kasacji pójdzie 840. Tak to sobie bezczelnie na logikę brałem...
_________________ "Poziom niekompetencji wzrasta proporcjonalnie do wysokości stołka, na którym się siedzi."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 14:06 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Walsodar napisał(a): A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie, a tylko "tymczasowo" częściowo dublujące 840 z braku onej Średnicówki właśnie. A gdy Średnicówka ukończona zostanie - do kasacji pójdzie 840. Tak to sobie bezczelnie na logikę brałem... Na litość boską, przecież 840 obsługuje inne okolice niż 870. Nie mówiąc o tym, że 840 to jest stara wupekowska linia, która nigdy nie była konkurencją dla pociągu. Jakakolwiek linia autobusowa z Gliwic do Katowic po DTŚ jest marnowaniem publicznych pieniędzy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 14:59 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Walsodar napisał(a): A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie Ale między Katowicami i Gliwicami nie ma czarnej dziury tylko są miasta i osiedla, więc trudno żeby autobus omijał je szerokim łukiem. Przystanki autobusowe wzdłuż DTŚ są usytuowane tak absurdalnie, że nie ma szans, aby je rozsądnie wykorzystać. Zwiększanie częstotliwości na 870 zamiast integracji taryfowej z koleją to jest marnowanie publicznych pieniędzy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki Napisane: Śr 20.07.2011, 15:13 |
|
motley |
|
Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47 Posty: 2928
|
Bardziej mnie zastanawia po co są kursy 870 w soboty...
A co do przystanków: - Racławicka - przesiadki na tramwaj i autobusy - Polna - obok główna linia tramwajowa przez Świętochłowice - Chebzie - przesiadki na parę autobusów i tramwaje - Ruda Płd. - no czy tam nie ma blokowiska i głównej ulicy? ;P - Goethego i Piastów - oczywiste.
_________________ Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie. - inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum - użytkownik Forum Tramwajów Śląskich
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|