Teraz jest Wt 11.12.2018, 17:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Baza taboru
Napisane: Wt 6.12.2011, 8:36 

Dołączył(a): Wt 17.03.2009, 22:18
Posty: 124
Witam. W "Bazie taboru" jest kilka niedociągnięc więc trzeba by poprawić i uzupełnić. Chodzi o to że #4223 nigdy nie był "ZK- Świerklaniec" zgadza sie że był ex Tychy ale jako "nówka" po paru dniach od razu trafił do ZK- Bytom razem z #4222 i #4224. Poza tym w Bazie taboru brak wpisu że Ikarus 260 z 1978 r nr #1086 też był z ZK- Bytom również Jelcz #1978 (niebieski jak #1979) też był z Bytomia. Pozdrawiam


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 4.02.2012, 11:19 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
W PKM Gliwice ktoś dodał że Ikarusy #234, #4339 nadal żyją... Był okres czasu że ktoś je wywalił i teraz zaś je wpisał?
Jak będzie robić tam porządki to także usuńcie #1521, #130 i #4277.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 4.02.2012, 13:25 

Dołączył(a): Cz 15.02.2007, 17:42
Posty: 851
Lokalizacja:
Zabrze
Przemo napisał(a):
W PKM Gliwice ktoś dodał że Ikarusy #234, #4339 nadal żyją... Był okres czasu że ktoś je wywalił i teraz zaś je wpisał?
Jak będzie robić tam porządki to także usuńcie #1521, #130 i #4277.

4386 podobno też tną :(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 12:04 

Dołączył(a): Pn 14.04.2008, 16:45
Posty: 429
Lokalizacja:
TG
Na zajezdni u Rzemyka nie ma już ani jednego przeguba. Więc można chyba skreślić 617'' i 618


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 14:40 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
W PKM Gliwice wywalić: #234, #4339, #4371.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 21:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Jak podajecie jakieś informacje do korekty w bazie taboru, to w miarę możliwości starajcie się podawać więcej szczegółów. Co to znaczy "wywalić" albo "skreślić"? Kasacja, sprzedaż? Kiedy to nastąpiło? Co się dalej działo? Baza taboru to nie jest karta papieru, gdzie można sobie kreskę machnąć i nie interesować się szczegółami.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 22:53 

Dołączył(a): Pn 25.09.2006, 7:51
Posty: 487
Lokalizacja:
Zabrze
Przemo napisał(a):
W PKM Gliwice wywalić: #234, #4339, #4371.

@Przemo. Podaj datę kasacji, to się te wozy skreśli. A skoro #4371 skasowano, to poległy wszystkie trzy trojaczki, tj. #4371, #4386 i #4408:(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 22:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13394
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Jakie zaś trojaczki?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pt 17.02.2012, 23:00 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
memphis napisał(a):
Jak podajecie jakieś informacje do korekty w bazie taboru, to w miarę możliwości starajcie się podawać więcej szczegółów. Co to znaczy "wywalić" albo "skreślić"? Kasacja, sprzedaż? Kiedy to nastąpiło? Co się dalej działo? Baza taboru to nie jest karta papieru, gdzie można sobie kreskę machnąć i nie interesować się szczegółami.

Nie mam dokładnych danych kiedy auto zaczęło być rozbierane na części ani kiedy zostało wywiezione na złom, czy miesiąc z roku Wam wystarczy czy nie bardzo?

rafał-helenka napisał(a):
@Przemo. Podaj datę kasacji, to się te wozy skreśli.

J.w. Ja wiem że Ty jesteś miłośnikiem dat itp. ale czasami tego nie da się ogarnąć.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 18.02.2012, 8:48 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Przemo napisał(a):
Nie mam dokładnych danych kiedy auto zaczęło być rozbierane na części ani kiedy zostało wywiezione na złom, czy miesiąc z roku Wam wystarczy czy nie bardzo?


To nie jest apteka ;) Wystarczy cokolwiek. Oczywiście im dokładniej tym lepiej, ale wiadomo, że czasem nie da się ustalić dokładnych danych, wtedy trzeba się zadowolić tym co jest.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 18.02.2012, 14:10 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
R.I.P:
#119-12.2011
#234-25.11.2011(info z nk)
#4339-25.11.2011(info z nk)
#4371-11.2011(ost info to 8.11 był na 840/6)
#225(ostatnia dniówka chyba to 932/2 27.01) był jeszcze rozbierany 14.02


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 18.02.2012, 16:29 

Dołączył(a): Nd 20.01.2008, 22:07
Posty: 761
Lokalizacja:
Wojkowice/Częstochowa
A co jeżeli ktoś ściągnął na zajezdnie tylko człon /B, tak jak teraz Nowak? Wpisujemy to też? :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 18.02.2012, 18:06 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Kamilus90 napisał(a):
A co jeżeli ktoś ściągnął na zajezdnie tylko człon /B, tak jak teraz Nowak? Wpisujemy to też? :)


Jak to uruchomi to tak :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pn 20.02.2012, 21:16 

Dołączył(a): Pn 25.09.2006, 7:51
Posty: 487
Lokalizacja:
Zabrze
Mam pytanie. Czy ma ktoś z Was zeskanowaną i skserowaną listę wagonów wyprodukowanych w Konstalu, pochodzącą z książki: "Od warsztatów przetwórczych do zakładów Konstal" z 1999 r.?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Pn 20.02.2012, 21:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Rafał - Helenka napisał(a):
Mam pytanie. Czy ma ktoś z Was zeskanowaną i skserowaną listę wagonów wyprodukowanych w Konstalu, pochodzącą z książki: "Od warsztatów przetwórczych do zakładów Konstal" z 1999 r.?

1. A nie lepiej spytać, kto ma po prostu książkę?
2. Niejako w odpowiedzi na pytanie pierwsze - podejrzewam, że ma ją np. Biblioteka Śląska, powertuj w katalogach. Jak nie to pewnie wycieczkado Warszawy, do Narodowej, chociaż przy dobrych wiatrach może znajdziesz gdzieś na miejscu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Cz 1.03.2012, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 20.06.2011, 13:08
Posty: 199
Lokalizacja:
Katowice
MAN NG272 #712 z Irexu - przerejestrowany z "SO 7230G" na "SD 88162", stały przydział na 400 z MZK Tychy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 10.03.2012, 2:30 

Dołączył(a): So 3.10.2009, 11:48
Posty: 84
Lokalizacja:
Bytom
Bytomski Ikarus 280.26 #7206:
Zakupiony z MZNA Kraków w 1995 r. świeżo po kapitalce, jego pierwszym numerem był - #7200 (1995 - 1998), i do podmiany w 2004 r. z #7228 - #7206. Info: kierowca PKM Bytom.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 10.03.2012, 23:26 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Powinno się też wykreślić gliwicki skład TŚ nr 401+402. Poszedł jakiś czas temu na żyletki. Do końca swoich dni był ubrany w Staropolankę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: Nd 11.03.2012, 11:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13394
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
myszka napisał(a):
Powinno się też wykreślić gliwicki skład TŚ nr 401+402. Poszedł jakiś czas temu na żyletki. Do końca swoich dni był ubrany w Staropolankę.

Fizycznie isntnieje, jak będzie znana data skreslenia, to wpiszemy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Baza taboru
Napisane: So 17.03.2012, 21:08 

Dołączył(a): Pn 25.09.2006, 7:51
Posty: 487
Lokalizacja:
Zabrze
Filip_4175 napisał(a):
Bytomski Ikarus 280.26 #7206:
Zakupiony z MZNA Kraków w 1995 r. świeżo po kapitalce, jego pierwszym numerem był - #7200 (1995 - 1998), i do podmiany w 2004 r. z #7228 - #7206. Info: kierowca PKM Bytom.

Wcale, że nie. Oryginalny #7200 pochodził owszem z MPK Kraków, ale wyprodukowano go w 1987 r. #7206 to był z kolei przegubek również z Krakowa, ale z 1984 r., i tam w Krakowie oznaczony numerem taborowym #24564. W Bytomiu przegubowiec ten spędził całe swoje życie, z nr #7206 (skasowano go w kwietniu 2004 r.)
Jako, że w przyrodzie nic nie ginie, no to nr #7206 powędrował do innego ex-krakusa z 1987 r., dotychczas oznaczonego numerem taborowym #7228. I tak to było.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności