Teraz jest Pn 24.09.2018, 13:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 14:19 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
No właśnie, wydaje się wręcz przeciwnie... Choć taki helmut na T16 do Bytkowa to mi się marzy ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
aso napisał(a):
motley napisał(a):
nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...


Możesz rozwinąć i uzasadnić tą wypowiedź?

Chodziło mi o to, że cywilizowane wagony dwukierunkowe mogłyby kursować na ogryzku 8 czy 25, gdyby dzisiaj też istniała sieć na zachód od Karbia mogłoby tam wyglądać dużo inaczej. Ale to gdybanie, wiadomo, że likwidacje to decyzje polityczno-ekonomiczne ;)

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 15:32 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
motley napisał(a):
Chodziło mi o to, że cywilizowane wagony dwukierunkowe mogłyby kursować na ogryzku 8 czy 25


Na jakim ogryzku? Dokąd byś je chciał skracać tak, żeby poprawiło to ich funkcjonowanie? Poza tym biorąc pod uwagę pojemność helmutów to raczej byłoby spore marnotrawstwo.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 15:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
Mówimy o realiach sprzed wielu lat, bez Pt, poza tym podkreśliłem, że to zwyczajne gdybanie.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 16:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
motley napisał(a):
Są dziesiątki miejsc, gdzie można pobudować przelotki, nie mówiąc o tym, że wagony dwukierunkowe uratowałyby trochę naszej sieci przed likwidacją...


I tak i nie- są miejsca, gdzie odcinki byłyby skazane na likwidację przy obsłudze ogryzkowej taborem dwukierunkowym.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 18:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Kiedyś było parę linii bez pętli i zostały wycięte. Wtedy nie było helmutów, tylko rozklekotane, wysłużone Nki.
Np 31/32 i 33 z Bytomia do Rokitnicy i dalej do Wieszowej i Stolarzowic albo stara 1nka, która kończyła bez pętli na Zygmunta Starego w Gliwicach.
Wtedy dwukierunkowy, nowszy tabor może nie przesądziłby o końcu w/w linii.

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 18:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Uważam, ze w przypadku remontów i awaryjnych sytuacji przydadzą się helmuty. Nie powinny one jednak zastępować programu zakupu nowych banek.

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: So 5.01.2013, 19:42 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
[quote="berek26"]Kiedyś było parę linii bez pętli i zostały wycięte. Wtedy nie było helmutów, tylko rozklekotane, wysłużone Nki.
Np 31/32 i 33 z Bytomia do Rokitnicy i dalej do Wieszowej i Stolarzowic albo stara 1nka, która kończyła bez pętli na Zygmunta Starego w Gliwicach.
Wtedy dwukierunkowy, nowszy tabor może nie przesądziłby o końcu w/w linii.[/quote]

W latach 90-tych mówiono, że reaktywują linię 1 na wagonach 2x111N. Co z tego wyszło? Składy dwukierunkowe rozdzielili na pojedyncze wagony i dali na 29 a tory później zlikwidowano. A z innej beczki. Chyba linia 2 na Trynek miałaby więcej pasażerów niż 1 do Zygmunta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Nd 6.01.2013, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13353
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
motley napisał(a):
Cytuj:
Lifting potrwa do końca tego roku.

K P I N A.

Bo trzeba wymyślić co zrobić ze schodami;p


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Nd 6.01.2013, 22:26 

Dołączył(a): Pt 13.08.2010, 10:32
Posty: 223
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Schody i drzwi podobno mają być takie, jak w 105 :)

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 0:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
pycio1400 napisał(a):
Schody i drzwi podobno mają być takie, jak w 105 :)

No najlepiej jeszcze spróbować przeszczepić. Może związki z Sochą doprowadzą do przyjęcia jego mechaników? Oni to umio ;)

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 11:56 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
8 obsługiwania przez Pt czy 2*111 może jezdzić choćby dziś na trasie Wrocławska-Siemianowicka (a mogłaby po ul. Siemianowickiej aż do Brzeziny-Osiedle gdyby nie zlikwidowali torów). Druga rzecz to gdyby nie zlikwidowali torów po linii 12 na ul Telewizyjnej to mogłaby być linia Bytków (skrzyżowanie pod wieżą TV do Katowic przez Alfred) - szybciej by się dojechało niż autobusami 0,50,30,110. Na pewno by było więcej pasażerów niż na odcinku 13-tki od Alfreda do Siemianowic.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 20:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 21.04.2009, 19:43
Posty: 108
Lokalizacja:
Katowice-Piotrowice
andrzejh69 napisał(a):
Druga rzecz to gdyby nie zlikwidowali torów po linii 12 na ul Telewizyjnej to mogłaby być linia Bytków (skrzyżowanie pod wieżą TV do Katowic przez Alfred) - szybciej by się dojechało niż autobusami 0,50,30,110. Na pewno by było więcej pasażerów niż na odcinku 13-tki od Alfreda do Siemianowic.
Torowisko po linii 12 rozebrali po stronie chorzowskiej. Natomiast od Alfredu do Telewizji szyny nadal są.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
andrzejh69 napisał(a):
8 obsługiwania przez Pt czy 2*111 może jezdzić choćby dziś na trasie Wrocławska-Siemianowicka (a mogłaby po ul. Siemianowickiej aż do Brzeziny-Osiedle gdyby nie zlikwidowali torów).


Do Brzezin Osiedla już był przerabiany taki wariant- generalnie kaszana.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 22:16 

Dołączył(a): Pt 13.08.2010, 10:32
Posty: 223
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Do Brzezin Osiedla, nie miało by to wiekszego sensu... już prędzej by to można było do Blaju podciągnąć, wtedy wieksza ilość mieszkanców by skorzystała z tego.

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Pn 7.01.2013, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
Torowisko po linii 12 rozebrali po stronie chorzowskiej. Natomiast od Alfredu do Telewizji szyny nadal są.


Nie ma też zwrotnic umożliwiających wjazd na Alfredzie w kierunku Bytkowa. Kiedy je zwinięto?

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 8:48 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Nie ma też torów przez Korfantego pomiędzy Pl Alfreda a Telewizyjną, chyba to zlikwidowali 1-2 lata temu. Poza tym np tekie 33 na trasie Chorzów Stary-Pl Hutników-Katowice obsługiwane dwukierunkowcami miało by niezłe napełnienia. Niestety mądry inaczej postanowił całą trasę 12 wyciąć, szyny czym prędzej zlikwidować, żeby broń Boże choć części tej relacji, nikt nigdy nie dał rady w przyszłości przywrócić.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 8:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
andrzejh69 napisał(a):
Nie ma też torów przez Korfantego pomiędzy Pl Alfreda a Telewizyjną, chyba to zlikwidowali 1-2 lata temu.


Są. Nie ma tylko rozjazdów na Alfredzie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 8:59 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Ok, może mi się pomyliło z Bytkowską. Swego czasu jak jeżdziła 12 tka, dużo ludzi wysiadało z 13,14 i przesiadało się na 12 na jeden przystanek żeby dojechać do Bytkowa. Ale dziś pewnie nikt takiej relacji nie przywróci, nawet jak się zdecydują na wycięcie odcinka Alfred-Siemianowice


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Wagony typu Pt/Ptb (ex Frankfurt nad Menem)
Napisane: Wt 8.01.2013, 15:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Albo helmut w relacji Zabrze-Zaborze, Zabrze, Zabrze-Maciejów, Gliwice-Zajezdnia, Gliwice Dąbrowskiego/Chorzowska (Zatorze)? ;) Dużo szkół jest na Zatorzu i trochę zakładów wzdłuż Chorzowskiej.
Tory na Chorzowskiej jeszcze są...

_________________
Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności