Teraz jest Pt 29.03.2024, 0:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 14:19 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
A nieprawda. Z Gliwic można wysiąść na Chorzowskiej i wsiąść do 11, 296 i 657 na Sokolskiej,

A masz rację, o tym nie pomyślałem. Z tym jednak, że jest to możliwe tylko w przypadku jazdy w kierunku Katowic (chyba, że ktoś wybierze 6-kę), a także kawałek przejść się trzeba, albo trochę dłuższy bez zatrzymywania się, albo trochę krótszy, ale z pokonaniem dwóch sygnalizacji, nie licząc torów.
Cytuj:
a z Dąbrowy na al. Roździeńskiego do 154, albo ze Skargi do 12 na Mickiewicza.

Na 154 przesiadka jest rzeczywiście na jednym przystanku tyle, że częstotliwość tej linii mało atrakcyjna, na 12 już całkiem nieźle, jednakże dużo ludzi (znam osobiście) jeździ z/do Zagłębia z przesiadką na 9,10,46,297 i tworzą całkiem niemały ruch pieszy na Stawowej.
Cytuj:
A ja nie słyszałem o okrężnej trasie 70-tki przez Bogucice

Bo to było w czasach "prehistorycznych", a konkretnie w latach 1960-1962 autobus linii 70 jeździł po trasie w kształcie ósemki od dworca przy ul. Armii Czerwonej (pozwolę sobie tu na nazewnictwo z tamtych lat), poprzez Załęże, Załęską Hałdę, Kochłowicką, Żdanowa, Świerczewskiego, Mikołowską (dalej dokładnie nie pamiętam jak), Armii Czerwonej, Katowicką, Markiefki, Bogucicką, Warszawską po czym taką samą ósemkę wykręcał w kierunku przeciwnym. Linia ta jako nieliczna w GOP była obsługiwana przez sany.
A jeśli chodzi o 3-kę to ani w mojej pamięci, ani na planie Katowic z 1990r nigdy nie jeździła przez Mikołowską ani na Borki.
Cytuj:
Sądzę, że wydłużenie 657 to tylko kwestia czasu.

No to już będzie całkiem ciekawie jeśli Borki będą miały połączenie z AWF i Ligotą, a Szopienice, węzeł przesiadkowy na Zawodziu (który zresztą ma być zmodernizowany i powiększony o parking P+R), UE (którego drugi budynek znajduje się w pobliżu Mikołowskiej) - nie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
memphis napisał(a):
Najprawdopodobniej linia 3 została zawieszona 1 września 1999 r. ZTCP to miało toto 3 pary kursów rano i popołudniu (biska), co godzinę.

Nie jestem pewien, czy nie wcześniej - w 1997 zacząłem jeździć do Bogucic do mojej wtedy narzeczonej i już tej linii chyba nie było, ale głowy nie dam. Z tego czasu na os. Kukuczki kojarzę tylko 70, 600 i 601.
Na początku - już nie pamiętam kiedy to powstało, zdaje się coś koło lata 1984 - było chyba 17 par kursów, przez cały dzień. Potem ograniczono tylko do godzin szczytowych, a następnie cięto dalej, i pod koniec żywota zostało jak piszesz. Za to pojedyncze kursy wydłużano od Bogucic do Zawodzia, przez pewien czas jeden błąkał się nawet po Szopienicach, zapewne jakiś zjazd do bazy pana Sebzdy. Plusem dodatnim likwidacji 3 było wzmocnienie 70.

Ludw_K napisał(a):
A jeśli chodzi o 3-kę to ani w mojej pamięci, ani na planie Katowic z 1990r nigdy nie jeździła przez Mikołowską ani na Borki.

Nie pisałem, że jeździła na Borki i przez Mikołowską. Krążyła po Bogucicach i stamtąd jechała na os. Witosa przez Załęże (Gliwicką). Takie 70bis ;-)

Ludw_K napisał(a):
No to już będzie całkiem ciekawie jeśli Borki będą miały połączenie z AWF i Ligotą, a Szopienice, węzeł przesiadkowy na Zawodziu (który zresztą ma być zmodernizowany i powiększony o parking P+R), UE (którego drugi budynek znajduje się w pobliżu Mikołowskiej) - nie.

To tylko moje przypuszczenia. Budowa osiedli na Borkach miała się zacząć dwa lata temu, a jak na razie nic się tam nie dzieje. Na to ewentualne wydłużenie przyjdzie jeszcze zapewne długo poczekać.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 19:28 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
657 się prosi o wydłużenie z Novosamu na Borki, ale ta droga jest raczej za wąska.
memphis napisał(a):
Najprawdopodobniej linia 3 została zawieszona 1 września 1999 r. ZTCP to miało toto 3 pary kursów rano i popołudniu (biska), co godzinę.

Gdzieś w centrum spisałem może Sokolska
3 Zawodzie Zajezdnia
5:53 6:53 7:53 14:03 15:03 16:03
3 Obroki Elkop
4:52 5:52 6:42 7:42 12:57 13:57 14:57

Kurde sprowokowaliście mnie żeby odkopać jeszcze nie wyrzucone archiwa i spróbować się zmierzyć z przetworzeniem pi razy drzwi do excela :)

ps. Jacekso, masz może w swoich archiwach rozkłady linii 5 i 192, na zachód od zajezdni, przed rokiem '97 ?

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 20:27 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
P Śl napisał(a):
ps. Jacekso, masz może w swoich archiwach rozkłady linii 5 i 192, na zachód od zajezdni, przed rokiem '97 ?

Nakło Śląskie, 1991 rok:
http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... j8scu6.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... bbwxc1.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1902
Lokalizacja:
Bielsko-B
memphis napisał(a):
P Śl napisał(a):
Trasa skrócona linii 70, więc pewnie jakiś chwaściasty dodatek. Zniknęło to chyba jakoś na początku nowego stulecia, a może trochę wcześniej, bo w styczniu 2001 z tego co widzę już jej nie ma.


Najprawdopodobniej linia 3 została zawieszona 1 września 1999 r. ZTCP to miało toto 3 pary kursów rano i popołudniu (biska), co godzinę.


Linia ta miała także krótki epizod na trasie wydłużonej do przystanku Szopienice Bednorza.

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 25.03.2015, 20:53 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
JacekSo napisał(a):

Nie masz nic późniejszego ? Bo coś za pełne te piątki w międzyszczycie. Chociaż może się przyda, bo głównie o wyjazdy i zjazdy mi chodzi. 192 trochę gęstszy mam, z kursami pod Julkę. Koło '95 chyba. Do kiedy 5 i 168 jeździły na Kopernika ? Z tego czasu jeszcze są te rozkłady, bo 5 na Manhattan wracał xx:19.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Cz 26.03.2015, 0:29 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
Nie pisałem, że jeździła na Borki i przez Mikołowską.

Przepraszam, trochę namieszałem gdy dyskusja zeszła z 70 na 3. I muszę także przyznać Ci rację, że kiedyś Pałac Młodzieży miał połączenie z Borkami bowiem 70 tam dojeżdżała już w roku 1967 a wówczas i jeszcze długo jeździła przez Mikołowską.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 14:27 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
P Śl napisał(a):
Nie masz nic późniejszego ? Bo coś za pełne te piątki w międzyszczycie. Chociaż może się przyda, bo głównie o wyjazdy i zjazdy mi chodzi. 192 trochę gęstszy mam, z kursami pod Julkę. Koło '95 chyba. Do kiedy 5 i 168 jeździły na Kopernika ? Z tego czasu jeszcze są te rozkłady, bo 5 na Manhattan wracał xx:19.

Chyba w 1994 '5' i '168' trafiły na Mickiewicza.
Pokreślone już markerem rozkłady 5 i i 192 z TG:
http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... dgfmui.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd31 ... c80f4d.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 15:41 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
JacekSo napisał(a):
P Śl napisał(a):
Nie masz nic późniejszego ? Bo coś za pełne te piątki w międzyszczycie. Chociaż może się przyda, bo głównie o wyjazdy i zjazdy mi chodzi. 192 trochę gęstszy mam, z kursami pod Julkę. Koło '95 chyba. Do kiedy 5 i 168 jeździły na Kopernika ? Z tego czasu jeszcze są te rozkłady, bo 5 na Manhattan wracał xx:19.

Chyba w 1994 '5' i '168' trafiły na Mickiewicza.


To jest do ustalenia. To było już chyba po zamianie P na 868, całkiem możliwe, że na jesieni. Pamiętam, że początkowo była jakaś akcja, że linie z Piekar miały przystanek na Korfantego (dodatkowy słupek od strony Ronda), ale nie zatrzymywały się na Mickiewicza. Sprawę bardzo szybko odkręcono, wprowadzając zasadę bezpostojowego (tylko 3 min. wyrównawcze) przejazdu przez Mickiewicza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 16:38 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
aso napisał(a):
JacekSo napisał(a):
P Śl napisał(a):
Nie masz nic późniejszego ? Bo coś za pełne te piątki w międzyszczycie. Chociaż może się przyda, bo głównie o wyjazdy i zjazdy mi chodzi. 192 trochę gęstszy mam, z kursami pod Julkę. Koło '95 chyba. Do kiedy 5 i 168 jeździły na Kopernika ? Z tego czasu jeszcze są te rozkłady, bo 5 na Manhattan wracał xx:19.

Chyba w 1994 '5' i '168' trafiły na Mickiewicza.


To jest do ustalenia. To było już chyba po zamianie P na 868, całkiem możliwe, że na jesieni. Pamiętam, że początkowo była jakaś akcja, że linie z Piekar miały przystanek na Korfantego (dodatkowy słupek od strony Ronda), ale nie zatrzymywały się na Mickiewicza. Sprawę bardzo szybko odkręcono, wprowadzając zasadę bezpostojowego (tylko 3 min. wyrównawcze) przejazdu przez Mickiewicza.


Od 1 listopada 1997 r. 5, 27, 168 i 860 trafiły na Korfantego. Kiedy na Mickiewicza to nie wiem, ale przynajmniej kilka tygodni to trwało, o ile nie więcej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 17:33 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
860 to akurat o ile pamiętam nigdy na Kopernika nie był. 1. listopada to już jest po wycięciu ich w weekend, więc wydaje mi się, że wcześniej.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 18:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
P Śl napisał(a):
860 to akurat o ile pamiętam nigdy na Kopernika nie był.


Na Kopernika nie był, tylko na Mickiewicza. Ale i tak stamtąd wywędrował na chwilę na Korfantego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 19:50 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
P Śl napisał(a):
860 to akurat o ile pamiętam nigdy na Kopernika nie był. 1. listopada to już jest po wycięciu ich w weekend, więc wydaje mi się, że wcześniej.


Po zamianie pospiesznych na przyspieszone był 868, dopiero później zrobiono z niego 860. A jako pospieszna P jeździła na Mickiewicza, czyli siłą rzeczy nie było jej na Korfantego. 5 i 168 wycofano razem z 27 z Kopernika.


Ostatnio edytowano Pt 27.03.2015, 19:52 przez aso, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 19:51 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
memphis napisał(a):
aso napisał(a):
JacekSo napisał(a):
P Śl napisał(a):
Nie masz nic późniejszego ? Bo coś za pełne te piątki w międzyszczycie. Chociaż może się przyda, bo głównie o wyjazdy i zjazdy mi chodzi. 192 trochę gęstszy mam, z kursami pod Julkę. Koło '95 chyba. Do kiedy 5 i 168 jeździły na Kopernika ? Z tego czasu jeszcze są te rozkłady, bo 5 na Manhattan wracał xx:19.

Chyba w 1994 '5' i '168' trafiły na Mickiewicza.


To jest do ustalenia. To było już chyba po zamianie P na 868, całkiem możliwe, że na jesieni. Pamiętam, że początkowo była jakaś akcja, że linie z Piekar miały przystanek na Korfantego (dodatkowy słupek od strony Ronda), ale nie zatrzymywały się na Mickiewicza. Sprawę bardzo szybko odkręcono, wprowadzając zasadę bezpostojowego (tylko 3 min. wyrównawcze) przejazdu przez Mickiewicza.


Od 1 listopada 1997 r. 5, 27, 168 i 860 trafiły na Korfantego. Kiedy na Mickiewicza to nie wiem, ale przynajmniej kilka tygodni to trwało, o ile nie więcej.


Roku nie pamiętałem,ale pamiętałem, że na jesieni. Sprawa z Korfantego i bezpostojowym przejazdem przez Skargi to był okres zaledwie kilku tygodni.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 27.03.2015, 20:26 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2024
Z Korfantego na Mickiewicza 5, 27 i 168 przeszły pod koniec stycznia 1998.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: So 28.03.2015, 9:32 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Odnosnie 5,27,168 był jeszcze bardzo krótki epizod z Piotra Skargi. Przystanek był zlokalizowany na wysokości dawnego punktu regulatorskiego w Supersamie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Wt 2.06.2015, 17:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72 ... xLokKatImg

Nie najgorzej by to wyglądało. Ale jestem za stary, by w takie coś wierzyć, a jeśli nawet byłoby to prawdą, to na 100% tego nie dożyję...

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 3.06.2015, 10:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52
Posty: 845
Lokalizacja:
Bytom - Miechowice
Egon napisał(a):
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,18035252,Tramwaje_Slaskie_chca_reaktywowac_zlikwidowana_linie_.html#BoxLokKatImg

Nie najgorzej by to wyglądało. Ale jestem za stary, by w takie coś wierzyć, a jeśli nawet byłoby to prawdą, to na 100% tego nie dożyję...


Niech oni lobbuja najpierw za inwestycjami planowanymi 20 lat, a potem niech zaczna marzyc dalej:p


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Śr 3.06.2015, 20:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
PKM b napisał(a):
Egon napisał(a):
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,18035252,Tramwaje_Slaskie_chca_reaktywowac_zlikwidowana_linie_.html#BoxLokKatImg

Nie najgorzej by to wyglądało. Ale jestem za stary, by w takie coś wierzyć, a jeśli nawet byłoby to prawdą, to na 100% tego nie dożyję...


Niech oni lobbuja najpierw za inwestycjami planowanymi 20 lat, a potem niech zaczna marzyc dalej:p


W ramach ciekawostki- uchwalono MPZP dla Karbia cz. zachodniej. MPZP przewiduje linię tramwajową wzdłuż Miechowickiej ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje nowych linii
Napisane: Pt 5.06.2015, 0:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52
Posty: 845
Lokalizacja:
Bytom - Miechowice
Daro85 napisał(a):
PKM b napisał(a):
Egon napisał(a):
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,18035252,Tramwaje_Slaskie_chca_reaktywowac_zlikwidowana_linie_.html#BoxLokKatImg

Nie najgorzej by to wyglądało. Ale jestem za stary, by w takie coś wierzyć, a jeśli nawet byłoby to prawdą, to na 100% tego nie dożyję...


Niech oni lobbuja najpierw za inwestycjami planowanymi 20 lat, a potem niech zaczna marzyc dalej:p


W ramach ciekawostki- uchwalono MPZP dla Karbia cz. zachodniej. MPZP przewiduje linię tramwajową wzdłuż Miechowickiej ;).

Czyli spojne z MPZP Miechowic. Trzeba 3mac kciuki za ta inwestycje:D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności