Teraz jest Cz 1.12.2022, 22:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 16:20 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 1061
Lokalizacja:
Sosnowiec
lgor napisał(a):
Arbeiterus napisał(a):
Zakladając że jadę sam do pracy ok 10 km.
Jadąc autobusem z przesiadką do zakładu pracy placę w jedną stronę ok 9 zł.(zaokrąglając 20 zł tam i z powrotem)
Tankując LPG w samochodzie za 20 zł na jazdy tam i z powrotem starcza mi przy spokojnej jeździe w CIEPLE/KLIMATYZACJI ,KOMFORCIE I ZAGWARANTOWANYM MIEJSCU SIEDZĄCYM na... 5 dni!

Co to za wyliczenia? Co z kosztami serwisowania samochodu, ubezpieczenia czy obowiazkowego przeglądu. Nawet jeśli optymistycznie założymy ze powyzsze koszty zmieszczą się w kwocie 10 zł za dzień to doliczając Twoje paliwi LPG wychodzi że 20 km tam i z powrotem z pracy kosztuje Cie co najmniej 14 zł * 5 dni = 70 zł

A za komunikacje miejską nie płacę poza biletami? Przecież dopłaty miast do KZK GOP nie wyciągają z wlasnej kieszeni. Nie wiem skąd wyszło to 70 zl ale mylisz się co do tej kwoty. Dodac mogę że samochodu używam nie tylko jako jeżdżenie do pracy więc ponadto kw OC/itd się jakoś rozmywa. Dodatkowo jadac samochodem mam większe możliwości np. kw nad gabarytowego bagażu.
Cytuj:
W naszej sieci komunikacyjnej mogą być i takie przypadki (m.in. z tego powodu jestem przeciwnikiem radykalnych ograniczeń połączeń bezpośrednich i sztucznego wymuszania licznych przesiadek), ale obecnie na podstawie jednego biletu można jeździć przez 90min, a to na pokonanie 10km na ogół wystarcza, a jeśli nie to taka podróż jest chyba bardziej nieopłacalna ze względu na jej czas niż na koszty. Druga sprawa - dojeżdżający do pracy na ogól korzysta z biletu okresowego, chyba, że musi korzystać z usług jakiegoś "busiarstwa", nie mającego takowych w swej ofercie..

Jest to właśnie busiarstwo bo tam gdzie przebywam to komunikacja miejska jest wlasnie tylko dla emerytów i uczniów. Nie mówiąc już o takcie gdzie z buta to szybciej odkręcisz niż autobusem. I obręb działania KM to 3 osiedla i centrum. Dodatkowo też nie zachęca to że autobusy są w stanie takim że prywaciarze z GOPu lepiej dbają o auta. Kolejna sprawa że z miejsca gdzie mieszkam busiaż jedzie pierwszym kursem lekko przed 6 więc nawet o przesiadce nie ma mowy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 18:09 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2947
Arbeiterus napisał(a):
A za komunikacje miejską nie płacę poza biletami? Przecież dopłaty miast do KZK GOP nie wyciągają z wlasnej kieszeni.
To są zadania własne miasta, tak samo jak łatanie dziur w jezdni czy budowa parkingów.

Cytuj:
Nie wiem skąd wyszło to 70 zl ale mylisz się co do tej kwoty.
No w sumie przyznaje racje (punkt widzenia zależy od punktu siedzenia) możliwe że za jakieś starsze auto z samym OC w jakimś AXE czy HDi to będzie znacznie taniej niż napisałem. Ale starsze auto może też generować większą potrzebę serwisowania. Chciałem tylko zwrócić uwagę że przy kosztach użytkowania samochodu nie powinno się ograniczać tylko do kosztów samego paliwa.

Cytuj:
Dodac mogę że samochodu używam nie tylko jako jeżdżenie do pracy więc ponadto kw OC/itd się jakoś rozmywa.
To jest nielogiczne to co piszesz. Wyliczałeś tylko 10 km dojazd do pracy, jak jeździsz więcej to Ci auto więcej spali.
W sumie teraz tak zauważyłem. Wytłumacz mi jak to jest z tą podróżą, samochodem jeździsz 10 km a przy przesiadkowej jeździe autobusem w jedną stronę kasujesz najdroższe 2 bilety jednorazowe (obecnie 90 minutowe)?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 18:17 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 1061
Lokalizacja:
Sosnowiec
Cytuj:
To są zadania własne miasta, tak samo jak łatanie dziur w jezdni czy budowa parkingów.
\
Ale te fundusze na "zadania własne" nie biorą się z kosmosu.
Cytuj:
Ale starsze auto może też generować większą potrzebę serwisowania.

Moje auto ma 21 lat i w ciągu 2 lat użytkowania poza OC nic do niego nie dokładam.

Cytuj:
W sumie teraz tak zauważyłem. Wytłumacz mi jak to jest z tą podróżą, samochodem jeździsz 10 km a przy przesiadkowej jeździe autobusem w jedną stronę kasujesz najdroższe 2 bilety jednorazowe (obecnie 90 minutowe)?

Czytanie ze zrozumieniem, napisałem że "w miejscu gdzie aktualnie pomieszkuje" więc raczej z kontekstu wynika że nie chodzi mi o GOP. A to co ja mowie ma sens bo przesiadasz się od busiarza do miejskiego i co zaznaczam NIE MIESZKAM W GOPie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 18:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4291
Lokalizacja:
Ligota
Arbeiterus napisał(a):
Kolejna sprawa że z miejsca gdzie mieszkam busiaż jedzie pierwszym kursem lekko przed 6 więc nawet o przesiadce nie ma mowy.

Tylko nie mów, że przeprowadziłeś się na Wolę :D Też o mało co bym tam nie zamieszkał. W roku 1989 chciałem się zatrudnić do ośrodka obliczeniowego KWK Czeczott. Byłem młody, miałem narzeczoną, kusili mnie mieszkaniem. Komunikacja była nienajgorsza, jeździło tam z Tychów 251 chyba w 14 parach kursów i PKS-y do Oświęcimia, Brzeszcz i Pszczyny, a także budowano stację kolejową. Niedługo potem narzeczona mnie rzuciła, ustrój polityczny się zmienił, mieszkanie okazało się chwytem reklamowym, kopalnia upadła, komunikacja też. Stację co prawda wybudowano, ale ruchu pasażerskiego nigdy nie uruchomiono. To co tam jest teraz to już jest lepsze niż było w ubiegłej dekadzie, to dla Woli był chyba najgorszy czas. Żeby tylko to 56 jeździło do Tychów, już byłoby nieźle... Choć po integracji taryfowej, uruchomieniu 54 i 686 oraz wzmocnieniu 931 i 995 te przesiadki w Bieruniu będą już mniej uciążliwe, żeby jeszcze tylko lepiej zsynchronizować czasy przyjazdu i odjazdu autobusów. Szkoda, że nie zdążyli uruchomić tej kolei, socjalizm upadł o jakieś 3 miesiące za wcześnie ;)

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 18:37 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 1061
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
Arbeiterus napisał(a):
Kolejna sprawa że z miejsca gdzie mieszkam busiaż jedzie pierwszym kursem lekko przed 6 więc nawet o przesiadce nie ma mowy.

Tylko nie mów, że przeprowadziłeś się na Wolę :D Też o mało co bym tam nie zamieszkał. W roku 1989 chciałem się zatrudnić do ośrodka obliczeniowego KWK Czeczott. Byłem młody, miałem narzeczoną, kusili mnie mieszkaniem. Komunikacja była nienajgorsza, jeździło tam z Tychów 251 chyba w 14 parach kursów i PKS-y do Oświęcimia, Brzeszcz i Pszczyny, a także budowano stację kolejową. Niedługo potem narzeczona mnie rzuciła, ustrój polityczny się zmienił, mieszkanie okazało się chwytem reklamowym, kopalnia upadła, komunikacja też. Stację co prawda wybudowano, ale ruchu pasażerskiego nigdy nie uruchomiono. To co tam jest teraz to już jest lepsze niż było w ubiegłej dekadzie, to dla Woli był chyba najgorszy czas. Żeby tylko to 56 jeździło do Tychów, już byłoby nieźle... Choć po integracji taryfowej, uruchomieniu 54 i 686 oraz wzmocnieniu 931 i 995 te przesiadki w Bieruniu będą już mniej uciążliwe, żeby jeszcze tylko lepiej zsynchronizować czasy przyjazdu i odjazdu autobusów. Szkoda, że nie zdążyli uruchomić tej kolei, socjalizm upadł o jakieś 3 miesiące za wcześnie ;)

Nie, mieszkam we wsi koło Cieszyna i tu masz dowalone busiarstwem wszędzie, pociąg jest ale tak jakby go nie bylo bo jechanie z prędością roweru do Zebrzydowic nikomu się nie usmiecha i pociąg zazwyczaj jeździ pusty. ZGK istnieje ale firma ma podejście do pasażerów jak do zbędnego balastu bo kursowanie wokół centrum autobusu z taktem 2 godzinnym to jest daremne. a autobusy poza teren miasta nie wyjeżdżają. druga sprawa że autobusy ZGK Cieszyn czyt Vecta, Mastera i Salusy są w stanie ... no z Aską mogli by sobie rączki podać...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.02.2018, 21:27 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2947
Arbeiterus napisał(a):
Cytuj:
To są zadania własne miasta, tak samo jak łatanie dziur w jezdni czy budowa parkingów.
\
Ale te fundusze na "zadania własne" nie biorą się z kosmosu.

Nie zrozumiałeś aluzji

Cytuj:
Czytanie ze zrozumieniem, napisałem że "w miejscu gdzie aktualnie pomieszkuje" więc raczej z kontekstu wynika że nie chodzi mi o GOP.
Wybacz ale ciężko mi tutaj wyłapać coś z kontekstu. Zważywszy na sam fakt napisu Sosnowiec pod Twoim nickiem oraz wspominaniu w poście o dopłatach do KZK GOP.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: So 24.02.2018, 15:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13857
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
lgor napisał(a):
ubezpieczenia

OC kosztuje dla kogoś kto nie ma znizek 1000 zł przynajmniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Śr 28.02.2018, 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01
Posty: 1895
Lokalizacja:
Bielsko-B
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/rod ... 85957.html

_________________
Przewodnik beskidzki


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Pn 4.06.2018, 17:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4291
Lokalizacja:
Ligota
10.06.2018 - Tour de wongiel bis ;)
http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7, ... rskie.html
Czy ktoś może się wybiera? Ja się zastanawiam...

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 22.11.2018, 21:54 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Skoro nic się nie stało, to czemu drżący głos / nutkę niepewności wyczuwam?

Przecież nawet z PiS marszałek nie będzie zdolny wychwycić 80 pociągów*, których frekwencja na określonych odcinkach / w określonych powiatach (tj. miasto powiatowe - granica powiatu) w jednocyfrowej liczbie się zamyka.
No chyba że ktoś mu palcem te pociągi pokaże i wyłuszczy, w czym rzecz. Lecz przecież jeden z PKM od znacznie wielu lat specjalizuje się w analogicznym przewozie powietrza luzem i jakoś włos mu z głowy nie spadł, ba, przez najbliższe 5 lat tym bardziej pasażerów mu nie przybędzie, jakiekolwiek taborowe cudeńka by nie podstawił. PR z Wielunia o 11 też potrafi 4 osoby przewieźć.
Więc o co ten lęk?
Wszak GOP i ROW, jako obszarom spowitym smogiem, świeże górskie i przygraniczne powietrze na wagę złota; duże jednostki taborowe świetnie spełniają się w tej roli.

* Przypis dla zegarmistrzów: na podstawie ostatnich dysponowanych / udostępnianych pomiarów UMWŚ, a zatem również sprzed historii wodzisławskiej kolejki dziecięcej. Co nie znaczy, że wodzisławski powiat, wraz z 3 innymi południa województwa, nie łapie się w to zestawienie.

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Cz 13.02.2020, 18:23 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Wprawdzie nie wypada pisać samemu pod sobą, ale.

1. Takie tam mało fachowe bzdety historyczne na temat linii do Wisły

Bo zaczął się sezon na wypinanie piersi do orderów, wszak sukces ma wielu ojców. Oryginał w archiwum KŚ zapewne i u odbiorców. KO to ówczesna sygnatura zarządu. Fachowcy mieli sygnaturę BSR jak dobrze pamiętam.

2. Jako że 17 lutego przypada 10. rocznica uchwalenia wybawicielki śląskiej kolei, szykuję na ten dzień okolicznościowe wydanie "Bełkotu", takie wspominkowe, ku uciesze Fachowców (dołączę do "Bełkotów" we właściwym wątku).

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Pt 14.02.2020, 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13857
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
I po wielkim remoncie pociąg pojedzie w tym samym czasie jak 25 lat temu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: So 15.02.2020, 6:32 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Też ciężko mi się z tym zgodzić. Zwyczajowo po remoncie jeżdżą dłużej.

Np. przed realizacją projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety - Kluczbork” za 368 mln zł pociągi pokonywały 16-kilometrową trasę Ciasna - Rusinowice w 23 minuty, obecnie w 36 min.

RJP 2011/2012: Ciasna o. 6.27 Rusinowice p. 6.50 (PR)
RJP 2019/2020: Ciasna o. 6.24 Rusinowice p. 7.00 (KŚ)

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: So 15.02.2020, 14:30 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4297
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Vanessa00 napisał(a):
Też ciężko mi się z tym zgodzić. Zwyczajowo po remoncie jeżdżą dłużej.

Np. przed realizacją projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety - Kluczbork” za 368 mln zł pociągi pokonywały 16-kilometrową trasę Ciasna - Rusinowice w 23 minuty, obecnie w 36 min.

RJP 2011/2012: Ciasna o. 6.27 Rusinowice p. 6.50 (PR)
RJP 2019/2020: Ciasna o. 6.24 Rusinowice p. 7.00 (KŚ)

Wyczuwam ironię. Na szczęście jest lepiej, czyli 15-16 minut.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: So 15.02.2020, 21:24 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Ach Ty, no masz czuja. Ale biedny pasażer nie musi wiedzieć, że geniusz-konstruktor nie poradził sobie z pogodzeniem warunku opolskiego z wizją wstrzelenia się do Katowic (tak, żeby na Rybnik nikt nie mógł się przesiąść, bo przecież w metropolii np. z Bytomia do Mikołowa na pewno nikt nie podróżuje), więc władował im 21-minutowe postoje wyrównawcze. Akurat jedynym tym, które jeszcze mają jakieś tam znaczenie, czyli tzw. szkolnym do TG i z powrotem. Zasadniczo po 7 latach tzw. stasiowych skomunikowań osobowe Kluczborki leżą na poziomie podsypki.
Czyli z jednej strony mamy dzieci spełniające swe miłośnicze marzenia w zabawie prawdziwym rozkładem jazdy, z drugiej radę - trezora zmian na lepsze. Za komuny motłoch sobie z tym radził, teraz widać woli wyjechać i żyć normalnie gdzieś tam od razu niż użerać się z systemem i żyć wizją normalności kiedyś tam u siebie.

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: So 15.02.2020, 23:28 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Vanessa00 napisał(a):
Ale biedny pasażer nie musi wiedzieć, że geniusz-konstruktor nie poradził sobie z pogodzeniem warunku opolskiego z wizją wstrzelenia się do Katowic (tak, żeby na Rybnik nikt nie mógł się przesiąść, bo przecież w metropolii np. z Bytomia do Mikołowa na pewno nikt nie podróżuje), więc władował im 21-minutowe postoje wyrównawcze. Akurat jedynym tym, które jeszcze mają jakieś tam znaczenie, czyli tzw. szkolnym do TG i z powrotem. Zasadniczo po 7 latach tzw. stasiowych skomunikowań osobowe Kluczborki leżą na poziomie podsypki.


Skoro już używasz terminu skomunikowania, to zerknij łaskawie na węzeł... W zeszłym rozkładzie odcinek Kluczbork - Lubliniec obsługiwały PR-y. I czas oczekiwania na przesiadkę rano do TG wynosił prawie 40 minut. Teraz jest to połączenie bezpośrednie, ale z postojem w Lublińcu. W obydwu przypadkach pociąg był komunikowany na Lublińcu z EIC Ślęża do Warszawy. Skomunikowanie to realizowane jest właściwie w dwóch kierunkach. Szukasz dziury w całym...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Nd 16.02.2020, 0:04 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
aso napisał(a):
Skoro już używasz terminu skomunikowania, to zerknij łaskawie na węzeł... W zeszłym rozkładzie odcinek Kluczbork - Lubliniec obsługiwały PR-y. I czas oczekiwania na przesiadkę rano do TG wynosił prawie 40 minut.
No tak, bo przez 7 lat każdy c*** na swój strój robił, aż dzięki tej owocnej współpracy do 120 pasażerów dobowo potrafili zejść (Olesno Śląskie - Lubliniec). Da się? Da się. Podczas gdy kiedyś sam pociąg 3.40/3.50 w nocy tyle nabierał, a do niedzielnego, powrotnego Wrocławia (4xBhp) taka Ciasna nie miała prawa się zmieścić.
Cytuj:
Teraz jest to połączenie bezpośrednie
No tak, tak jak przez wcześniejsze 100 lat, nim Fachowcy nie zdecydowali się go rozp***dolić.
Cytuj:
, ale z postojem w Lublińcu. W obydwu przypadkach pociąg był komunikowany na Lublińcu z EIC Ślęża do Warszawy. Skomunikowanie to realizowane jest właściwie w dwóch kierunkach
I bardzo dobrze, bo taki jest warunek opolski, przynajmniej rano. Przywieźć na przesiadkę do stolicy. Wszędzie da się przywieźć i od razu jechać dalej, tylko w Lublińcu trzeba przewietrzyć skład, dać ludziom nogi rozprostować itd. Żeby na połowę godziny wbić do Tarnowskich Gór i na kolejną połowę do Katowic. Bo durna PLK wyremontowała tory i pociąg jedzie za szybko. A dopóki wlókł się to tak fajnie, modelowo wychodziło, wpół do w Lublińcu, wpół do w Tarnowskich Górach, wpół do w Katowicach.

A Bytom to wieś, same lwowiaki, nie ma żadnych zakładów pracy ani uczelni, to nie musi mieć na wpół do.

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Nd 16.02.2020, 10:12 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Vanessa00 napisał(a):
I bardzo dobrze, bo taki jest warunek opolski, przynajmniej rano. Przywieźć na przesiadkę do stolicy. Wszędzie da się przywieźć i od razu jechać dalej, tylko w Lublińcu trzeba przewietrzyć skład, dać ludziom nogi rozprostować itd. Żeby na połowę godziny wbić do Tarnowskich Gór i na kolejną połowę do Katowic. Bo durna PLK wyremontowała tory i pociąg jedzie za szybko. A dopóki wlókł się to tak fajnie, modelowo wychodziło, wpół do w Lublińcu, wpół do w Tarnowskich Górach, wpół do w Katowicach.


Szukasz dziury w całym. Nie da się tego pociągu inaczej ułożyć, chyba że zrywasz skomunikowanie na Lublińcu z EIC Ślęża albo dowozisz do Tarnowskich na niewłaściwą godzinę. Mam wrażenie, że już zapomniałeś jak się układa dobre rozkłady jazdy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Pn 17.02.2020, 16:52 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Ano, da się, to da się, nie da się, to nie da się. Poprosić grzecznie można. Poszło pocztą papierową, w grudniu się okaże.

Pismo + 10 lat KŚ (anonsowana laurka dla Fachowców)

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przewozy Regionalne / Koleje Śląskie
Napisane: Pt 28.02.2020, 19:14 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1404
Wprawdzie nie znajduję potwierdzenia, ale uprzejmi TW donoszą, że 27.02.2020 doszło do odwołania jednego z członków zarządu KŚ. Niby nic nowego, ale jakoś tak niespodziewanie - jeżeli to prawda.

_________________
Radość podróżowania o poranku i popołudniem :))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności