Teraz jest Nd 9.12.2018, 23:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Łączenia zadań
Napisane: Pn 6.11.2006, 20:22 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Jak zapewne większość z Was wie sporo zadań na liniach autobusowych jest łączonych pomiędzy różnymi liniami (różne są na to nazwy: wozobieg, brygada wieloliniowa, itp.). Chodzi po prostu o to, że autobus po wykonaniu kursów na jednej linii zmienia tablice i kursuje na innej.

Część z tych łączeń jest założona w rozkładzie jazdy przekazywanym przewoźnikowi przez organizatora komunikacji, natomiast część jest własną inicjatywą przewoźnika wynikają z optymalizacji obiegu taboru, służb kierowców, czy innych powodów.

Proponuję, abyśmy wspólnymi siłami, z własnych obserwacji, czy rozmów, spróbowali zebrać te łączenia pozarozkładowe - tak, aby wiedzieć co się skąd bierze. Zachęcam do wpisów w tym wątku i podzielenia się swoimi obserwacjami. Oczywiście chodzi o łączenia stałe, a nie jakieś awaryjne, jednorazowe, czy wynikające z przypadku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:05 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
Hmmm
635/3 zjeżdża do zajezdni ok. 17.05 aby po dwóch godzinach wyjechać na dwa kółka na 808 (chyba to jest 808/6, przechodzący niegdyś z 84/5).
84/2+903 to chyba znane połączenie wszystkim miłośnikom nocnej komunikacji w Zagłębiu. Przed 904 kierowca robi jedno kółko na 28 (22.18 z Będzina), a następnie solo do Zagórza. Natomiast przed 902 jest planowo jedno kółko na 723 do Czeladzi (niegdyś do Rynku, teraz chyba do pętli - w każdym bądź razie ostatni kurs z Zagórza), a następnie solo na Promyka.
Na pewno jest łączenie 801+604, nie wyłapałem jednak który plan przechodzi na który (tzn ten 604, co jeździ "do końca", z kursówki wychodzą oidp dwa pełne kółka + zjazdowe do Gołonoga).
Jeden z planów na 818 robi _jedno_ kółeczko na 61 (bodaj po dziewiątej z Będzina i po dziesiątej z Katowic). Jest to jedyna para kursów na linii 61 obsługiwana przez o/Zagórze.
No i do niedawna 888/2+154/5 -> jak jest teraz to licho wie, może znów coś pomodzone ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:12 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kisiel_014 napisał(a):
No i do niedawna 888/2+154/5 -> jak jest teraz to licho wie, może znów coś pomodzone ;-)


To jest akurat rozkładowo i nie ma za bardzo tego z czym innym połączyć, bo dodatkowe dojazdy wychodzą. U Sebzdy to jest dużo kombinacji ze służbami kierowców - jakieś nikomu niepotrzebne nocki, czy wręcz łączenie nocki z połową biski rano (czego się nie praktykuje normalnie, bo kierowca z nocki ma iść się wyspać rano, a nie wozić ludzi) - takie coś jest z nocką na 672.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:15 

Dołączył(a): Wt 10.01.2006, 19:40
Posty: 370
Lokalizacja:
Sosnowiec
Jak już jesteśmy przy PKM Sosnowiec to dorzucę też trochę od siebie z pamięci:
221 przechodzą na wieczorne kursy 34 (jak przyjdzie więcej gniotów to niby ma się to zmienić, bo na 34 są zgłoszone w dni robocze dwa 12-metrowce, a na 221 Gnioty nie mogą jeździć).
815/2 przechodzi na wieczorny kurs 106 do Wesołej.
Poranny 106/3 przechodzi na 835/4 - 8:22 z Zagórza.
Popołudniowy 106/2 robi ostatnie kółko na 835.
Jak sobie coś jeszcze przypomnę do dopiszę ;)


Ostatnio edytowano Pn 6.11.2006, 21:16 przez Witja S-c, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:15 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
To jest akurat rozkładowo i nie ma za bardzo tego z czym innym połączyć, bo dodatkowe dojazdy wychodzą. U Sebzdy to jest dużo kombinacji ze służbami kierowców - jakieś nikomu niepotrzebne nocki, czy wręcz łączenie nocki z połową biski rano (czego się nie praktykuje normalnie, bo kierowca z nocki ma iść się wyspać rano, a nie wozić ludzi) - takie coś jest z nocką na 672.

Na 809 jest podobnie - kierowca wykonuje (jak za PKSu) ostatnie kółko po 22 z Będzina, i dwa poranne. Podobnie wygląda sytuacja na 140-637/5, które za PKSu było planem numer 6. Odkąd sięgam pamięcią tak było (tzn kiedyś kurs na 140/6, ok. 6.40 do Tucznawy i z powrotem nie był wykonywany w okresie wakacji, także kierowca robił tylko poranny "Siewierz").
memphis napisał(a):
Zachęcam do wpisów w tym wątku i podzielenia się swoimi obserwacjami.

Vice versa ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:18 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kisiel_014 napisał(a):
Na 809 jest podobnie - kierowca wykonuje (jak za PKSu) ostatnie kółko po 22 z Będzina, i dwa poranne.


No to powiedzmy jeszcze można jakoś zrozumieć ;-)

Cytuj:
Podobnie wygląda sytuacja na 140-637/5, które za PKSu było planem numer 6.


Jak podobnie? Przecież to jeździ tylko rano, to co ten kierowca robi wcześniej? Wydaje mi się, że on tylko na to zadanie przychodzi.

Cytuj:
Vice versa ;-)


Ja się nie mam czym dzielić, bo moje obserwacje wprowadzam do rozkładów :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:19 

Dołączył(a): Wt 10.01.2006, 19:40
Posty: 370
Lokalizacja:
Sosnowiec
kisiel_014 napisał(a):
Na 809 jest podobnie - kierowca wykonuje (jak za PKSu) ostatnie kółko po 22 z Będzina, i dwa poranne.

Z tym to jest akurat różnie - zdarza(ło) się, że kierowcy wykonywali tylko dwa kółka - po 22 i 3 rano a kółko po 5 robi już inny kierowca (ten z kolei czasem jedzie 2, a czasem 3 kółka).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:20 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Witja S-c napisał(a):
221 przechodzą na wieczorne kursy 34


To jest rozkładowe ;-)

Cytuj:
(jak przyjdzie więcej gniotów to niby ma się to zmienić, bo na 34 są zgłoszone w dni robocze dwa 12-metrowce, a na 221 Gnioty nie mogą jeździć).


21-metrowce? Wow :P

Tzn. te dwa gnioty co się mają wieczorem pojawić na 34 będą cały dzień stać i czekać na zbawienie? A wozy z 221 będą zjeżdżać do zajezdni zamiast się włączać na 34?

Cytuj:
Jak sobie coś jeszcze przypomnę do dopiszę ;)


Za 801/821/831 byłbym wdzięczny :>


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:22 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
Jak podobnie? Przecież to jeździ tylko rano, to co ten kierowca robi wcześniej? Wydaje mi się, że on tylko na to zadanie przychodzi.

Obecnie do tego zadania jest dorzucony kurs 637/115. Warto nadmienić, że podobna sytuacja jest na 25 - tylko nie wiem czy rano wychodzi jedno kółko, czy dwa (chyba dwa wieczorem i jedno rano, głowy uciąć nie dam ;-)).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:23 

Dołączył(a): Wt 10.01.2006, 19:40
Posty: 370
Lokalizacja:
Sosnowiec
memphis napisał(a):
Tzn. te dwa gnioty co się mają wieczorem pojawić na 34 będą cały dzień stać i czekać na zbawienie? A wozy z 221 będą zjeżdżać do zajezdni zamiast się włączać na 34?

Wszystko wskazuje na to że tak... Ale to jeszcze nic - 2 wozy zgłoszone są na 903, które w dzień nie będą mogły na nic wyjechać...


Ostatnio edytowano Pn 6.11.2006, 21:23 przez Witja S-c, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:23 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kisiel_014 napisał(a):
Warto nadmienić, że podobna sytuacja jest na 25 - tylko nie wiem czy rano wychodzi jedno kółko, czy dwa (chyba dwa wieczorem i jedno rano, głowy uciąć nie dam ;-)).


Tutaj to jest szczyt paranoi, planista od Sebzdy chyba coś bierze na poprawę koncentracji :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:27 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
Za 801/821/831 byłbym wdzięczny :>

Nie wiem czy pamiętasz zadanie 27/6+807/6 (?) + 27/6 - obecnie wygląda to na połączenie 821 + 807 + 821. Niegdyś 821/4 (kursy po 13.30 z Gołonoga i po 15 z Huty) wykonywał przegub przechodzący z 635/1, obecnie już nie.
Niegdyś było takie zadanko jak 831/1+801/1 + kurs na 811 przed 21 z Gołonoga, nie wiem czy to jeszcze istnieje. Kurs 831 jadący o 7.40 z Gołonoga przechodzi na 801, który jeździ o 17 i 19.06 (a rano bodaj o 9.06 i 11.06). Sam byłbym wdzięczny za podanie który kurs na "ekspresie" robi który plan, dzięki temu szybciej by się doszło to wyjaśnienia co to jest za połączenie ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:28 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
Witja S-c napisał(a):
memphis napisał(a):
Tzn. te dwa gnioty co się mają wieczorem pojawić na 34 będą cały dzień stać i czekać na zbawienie? A wozy z 221 będą zjeżdżać do zajezdni zamiast się włączać na 34?

Wszystko wskazuje na to że tak... Ale to jeszcze nic - 2 wozy zgłoszone są na 903, które w dzień nie będą mogły na nic wyjechać...

Z 903 to jeszcze nic nie wiadomo. Może nastąpi restrukturyzacja tej niezmiernie popularnej linii nocnej :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:30 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
Tutaj to jest szczyt paranoi, planista od Sebzdy chyba coś bierze na poprawę koncentracji :P

Żeby poprawić Ci humor powiem, że skrajne kursy na 634 pozostały normalne (tzn nie do końca normalne, bo została wydzielona służba nocna), choć za PKSu... ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:33 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
Ach, jeszcze jedno - "nocny Błędów" przechodzi z 808 - kierowca robi dwa kółka (po 20 i 22) a następnie 806N (wg starego oznaczenia). Niegdyś te dwa kółka na 808 był obsługiwane taborem B, teraz chyba jeździ tab.C bo i tak trzeba by dokonać podmiany na M121I...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:42 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kisiel_014 napisał(a):
Sam byłbym wdzięczny za podanie który kurs na "ekspresie" robi który plan, dzięki temu szybciej by się doszło to wyjaśnienia co to jest za połączenie ;-)


Jak nie zapomnę to Ci jutro wyślę kursówki w excelu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 6.11.2006, 21:49 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
kisiel_014 napisał(a):
Sam byłbym wdzięczny za podanie który kurs na "ekspresie" robi który plan, dzięki temu szybciej by się doszło to wyjaśnienia co to jest za połączenie ;-)


Jak nie zapomnę to Ci jutro wyślę kursówki w excelu.

Jak to mówią - co łaska :)
Niegdyś po zakończeniu planu 40/2 (ok. 17.30 w Będziniu) kierowca robił jedno kółko na 42/1 (to o 18.18). Może kolega YoMaHa jest bardziej rozeznany w sytuacji ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 7.11.2006, 20:41 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
Na pewno: 831/4 + 801/1
Ps. Poprosiłbym o plany pozostałych osiemsetek - bo tam też są te łączenia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 7.11.2006, 21:19 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kisiel_014 napisał(a):
Na pewno: 831/4 + 801/1
Ps. Poprosiłbym o plany pozostałych osiemsetek - bo tam też są te łączenia.


Ale wysłałem Ci przecież całe rozkłady tabelaryczne wszystkich trzech linii. Co byś jeszcze chciał? ;-)

A przy okazji - z czego się biorą (lub na co wskakują) 42/4 i 42/5?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 7.11.2006, 22:10 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
memphis napisał(a):
Ale wysłałem Ci przecież całe rozkłady tabelaryczne wszystkich trzech linii. Co byś jeszcze chciał? ;-)

Nie wiem czy słyszałeś, ale jest coś takiego jak 808+801+831+801 ;-)

Cytuj:
A przy okazji - z czego się biorą (lub na co wskakują) 42/4 i 42/5?

Pierwsze słyszę o takich cudach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności