Teraz jest Cz 28.03.2024, 21:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 27.08.2004, 16:28 

Dołączył(a): Nd 18.07.2004, 16:13
Posty: 22
Lokalizacja:
Gliwice
Moze ktoś wie, czy tylko N-ki i 105-tki obsługiwały linie 4 Gliwice-Zabrze? Może jeżdziły na tej lini jakieś inne tramwaje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 28.08.2004, 5:44 

Dołączył(a): Śr 5.02.2003, 3:09
Posty: 609
Lokalizacja:
Katowice
t1974 napisał(a):
Moze ktoś wie, czy tylko N-ki i 105-tki obsługiwały linie 4 Gliwice-Zabrze? Może jeżdziły na tej lini jakieś inne tramwaje.


Sporadycznie 111N ;-)
Poza tym to w Gliwicach - nie liczac oczywiscie taboru eksloatowanego przed N-kami, chyba niewiele bylo innych typow. OIDP to Soida podawal Gliwice jako ostatni zaklad przed kasacja wagonu 15N i chyba jednego z kanciokow, ale pewnosci nie mam. Ponadto nie musialy tam pelnic sluzby liniowej - mogly byc eksploatowane jako tabor gospodarczy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 28.08.2004, 9:00 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Rafał napisał(a):
w Gliwicach - nie liczac oczywiscie taboru eksloatowanego przed N-kami, chyba niewiele bylo innych typow. OIDP to Soida podawal Gliwice jako ostatni zaklad przed kasacja wagonu 15N i chyba jednego z kanciokow, ale pewnosci nie mam. Ponadto nie musialy tam pelnic sluzby liniowej - mogly byc eksploatowane jako tabor gospodarczy.

Możliwe że też 102N i 102Na, choć wcale nie jestem tego pewien...

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 1.09.2004, 12:33 

Dołączył(a): Pn 31.03.2003, 22:23
Posty: 171
Lokalizacja:
Zabrze
W latach 70-tych mieszkałem w Gliwicach, a tramwaj miałem blisko swojego ówczesnego domu (mieszkałem niedaleko Rynku - Raciborska) i podczas spacerów z ojcem lubiłem sobie obserwować tramy i nie widziałem na liniach 1, 2 i 4 żadnej stodwójki.

_________________
Polskie Tramwaje: każdy to czuje, Polska buduje a GOP rujnuje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 2.09.2004, 22:45 

Dołączył(a): Cz 2.09.2004, 22:40
Posty: 2
Lokalizacja:
Gliwice
kolej_grzesiek napisał(a):
W latach 70-tych mieszkałem w Gliwicach, a tramwaj miałem blisko swojego ówczesnego domu (mieszkałem niedaleko Rynku - Raciborska) i podczas spacerów z ojcem lubiłem sobie obserwować tramy i nie widziałem na liniach 1, 2 i 4 żadnej stodwójki.


A w pierwszym połowie lat osiemdziesiątych jechałem stodwójką na "czwórce"...

_________________
Greg_L


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 3.09.2004, 18:50 

Dołączył(a): Pn 31.03.2003, 22:23
Posty: 171
Lokalizacja:
Zabrze
:shock: to bardzo dziwne bowiem stodwójka w Zabrzu i Gliwicach w tym czasie pojawiała się dość sporadycznie i jeżeli już to była to najczęściej "Nauka Jazdy".
102 w Zabrzu na pewno pojawiały się w okresie 02-01-1991 - 08-11-1992 kiedy to kursowała do pętli Lompy linia 17, a w okresie późniejszym mogły się tylko pojawiać w godzinach nocnych jako PN (nie pamiętam numeru - 223 lub 224 chyba) a po jego skasowaniu jako pociąg 1111 linii 11. Od 01-03-2004 stodwójka się nie pojawia w Zabrzu bo linia 11 na tym odcinku została zastąpiona przez nocny kurs linii 1 relacji Chebzie - Lompy - Chebzie

_________________
Polskie Tramwaje: każdy to czuje, Polska buduje a GOP rujnuje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 3.09.2004, 22:23 

Dołączył(a): Cz 2.09.2004, 22:40
Posty: 2
Lokalizacja:
Gliwice
kolej_grzesiek napisał(a):
:shock: to bardzo dziwne bowiem stodwójka w Zabrzu i Gliwicach w tym czasie pojawiała się dość sporadycznie i jeżeli już to była to najczęściej "Nauka Jazdy".


To fakt, że widziałem ich jako "Nauka Jazdy", ale w ponurnym zimie stanu wojennego w latach osiemdziesiątych stopiątki często wypadały z kursu, dlatego zastąpiły ich stodwójkami.

Najmłodsi nie wiedzą, że obowiązały na początku stanu wojennego zakaz używania prywatnych samochodów. Były tłoki w tramwajach i autobusach.

_________________
Greg_L


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 4.09.2004, 6:00 

Dołączył(a): Pn 31.03.2003, 22:23
Posty: 171
Lokalizacja:
Zabrze
Jeżeli tak było to musiały być podsyłane z Hajduk lub ze Stroszka, bo oni mieli ich wtedy całe zatrzęsienie. Gliwice przeciez nigdy nie miały na stanie stodwójek

_________________
Polskie Tramwaje: każdy to czuje, Polska buduje a GOP rujnuje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 4.09.2004, 11:02 

Dołączył(a): Nd 18.07.2004, 16:13
Posty: 22
Lokalizacja:
Gliwice
kolej_grzesiek napisał(a):
Jeżeli tak było to musiały być podsyłane z Hajduk lub ze Stroszka, bo oni mieli ich wtedy całe zatrzęsienie. Gliwice przeciez nigdy nie miały na stanie stodwójek


Jeśli Gliwice nie posiadały żadnych 102-ek, to może ktoś wie jakie modele były wogóle eksplatowane na liniach z zajezdni w gliwicach?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 4.09.2004, 19:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
kolej_grzesiek napisał(a):
Jeżeli tak było to musiały być podsyłane z Hajduk lub ze Stroszka, bo oni mieli ich wtedy całe zatrzęsienie. Gliwice przeciez nigdy nie miały na stanie stodwójek


Owszem, miały. Łącznie z 15N.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.06.2005, 11:24 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Mam zdjęcie gliwickich lini 1 i 2 na dzisiejszej Dworcowej po której
tory biegną po lewej stronie ulicy (patrząc w kierunku Trynku/ Zygmunta).
Kiedy owe torowisko przeniesiono na prawą stronę ulicy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 7.07.2005, 13:15 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Mam jeszcze jedno pytanie:
Znalazłem ostatnio w pewnej książce kronikę komunikacji tramwajowej
w której napisano:
"1955 r. Od 1950 r. wybudowano:
dodatkową mijankę na trasie Gliwice - Trynek długości 0,128 km
dodatkowe mijanki na trasie Katowice - Bytom długości 1,327 km
ułożono drugi tor na trasie Katowice - Sosnowiec długości 0,87 km"

W związku z tym mam pytanie raczej do starszych forumowiczów, gdzie
znajdowała się ta dodatkowa mijanka.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Linia w Gliwicach
Napisane: Wt 21.02.2006, 23:16 

Dołączył(a): Pt 17.02.2006, 12:48
Posty: 7
Mam prośbę, czy mógłbyś zdjęcia tych enek przy ul. Dworcowej udostępnic nałamach forum. Będe wdzięczny


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 8:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
A kiedyś były plany żeby tramwaje docierały do Żernik... To se ne vrati...

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 8:46 

Dołączył(a): Pn 28.11.2005, 22:24
Posty: 84
Lokalizacja:
Gliwice
Strzyż napisał(a):
A kiedyś były plany żeby tramwaje docierały do Żernik... To se ne vrati...

Moze w lepszych czasach...W Gliwicach można poprowadzić kilka nowych linii,np.do Sośnicy,Łabęd,os.Sikornik,Trynku,czy wspomnianych Żernik...Musiałyby być na to jednak i pieniądze i przekonanie włodarzy miasta.A na chwile obecną,brakuje obydwu tych rzeczy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 8:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
A swoją drogą ta linia tramwajowa do Żernik doczekała się jakichś konkretnych planów, czy pozostała w sferze tzw. mglistej koncepcji ?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 9:02 

Dołączył(a): Pn 28.11.2005, 22:24
Posty: 84
Lokalizacja:
Gliwice
Strzyż napisał(a):
A swoją drogą ta linia tramwajowa do Żernik doczekała się jakichś konkretnych planów, czy pozostała w sferze tzw. mglistej koncepcji ?

Wydaje mi się były to tylko plany.ZTCW to nigdy nie rozpoczęto budowy takiej linii.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 10:17 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
Bo Gliwice mają super prezydenta który najpierw obiecuje a póżnej okłamuje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 10:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Nie tylko Gliwice tak mają, tyle Ci powiem... A potem zostaje tylko czytanie o planach sprzed lat... Takich jak linia tramwajowa do Żernik...
Jak to któryś z forumowiczów zawarł w podpisie, ratujmy co się da...

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 16.08.2006, 20:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
Strzyż napisał(a):
A kiedyś były plany żeby tramwaje docierały do Żernik... To se ne vrati...

Bana na Tarnogórskiej w Gliwicach miała być przed wojną nawet.
A to se ne da pane...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności